Ipucaliemia
Cuntenutu
- Panoramica
- Chì sò i sintomi di l'ipucaliemia?
- Chì causa l'ipucaliemia?
- Chì sò i fattori di risicu per l'ipucaliemia?
- Cumu hè diagnosticata l'ipucaliemia?
- Cumu hè trattata l'ipucaliemia?
- Chì hè a prospettiva per l'ipucaliemia?
- Cumu hè prevenita l'ipucaliemia?
- Dieta ricca in putassiu
- A:
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Panoramica
L'ipucalemia hè quandu i livelli di potassiu in u sangue sò troppu bassi. U potassiu hè un elettrolitu impurtante per u funziunamentu di e cellule nervose è musculari, in particulare per e cellule musculari in u core. I vostri reni cuntrolanu i livelli di potassiu di u vostru corpu, permettendu un eccessu di potassiu di lascià u corpu per via di l'urina o di u sudore.
L'ipucaliemia hè ancu chjamata:
- sindrome hypokalemic
- sindromu di pocu putassiu
- sindromu di l'ipopotassemia
L'ipucaliemia dolce ùn causa micca sintomi. In certi casi, livelli bassi di potassiu ponu purtà à aritmia, o ritmi cardiaci anormali, è ancu una debolezza musculare severa. Ma questi sintomi sò generalmente inversi dopu u trattamentu. Amparate ciò chì significa avè ipokaliemia è cumu trattà sta situazione.
Chì sò i sintomi di l'ipucaliemia?
L'ipucaliemia lieve di solitu ùn mostra segni o sintomi. In fatti, i sintomi generalmente ùn cumpariscenu micca finu à chì i vostri livelli di potassiu sò estremamente bassi. Un livellu nurmale di putassiu hè di 3,6-5,2 millimoli per litru (mmol / L).
Esse cuscente di i sintomi di ipucaliemia pò aiutà. Chjamate u vostru duttore se avete questi sintomi:
- debbulezza
- fatigue
- stinimentu
- crampi musculari
- palpitazioni
I livelli inferiori à 3,6 sò cunsiderati bassi, è tuttu ciò chì hè inferiore à 2,5 mmol / L hè minacciosu per a vita, secondu a Clinica Mayo. À questi livelli, ci ponu esse segni è sintomi di:
- paralisi
- fallimentu respiratoriu
- ripartizione di u tessulu musculare
- Ileus (intestini pigri)
In casi più severi, ritmi anormali ponu accade. Questu hè più cumunu in e persone chì piglianu medicinali digitale (digoxina) o anu condizioni di ritmu cardiacu irregulare cume:
- fibrillazione, atriale o ventriculare
- tachicardia (battitu di u core troppu veloce)
- bradicardia (battiti di u core troppu lenti)
- battiti cardiaci prematuri
Altri sintomi includenu perdita di appetitu, nausea è vomitu.
Chì causa l'ipucaliemia?
Pudete perde troppu putassiu per urina, sudore, o muvimenti intestinali. Un ingaghjamentu inadegwatu di putassiu è livelli bassi di magnesiu pò causà ipokaliemia. A maiò parte di u tempu l'ipucaliemia hè un sintomu o un effetti secundariu di altre cundizione è medicazione.
Questi includenu:
- Sindrome di Bartter, un raru disordine geneticu di i reni chì provoca sbilanciu di sale è di potassiu
- Sindrome di Gitelman, un raru disordine geneticu di i reni chì provoca un sbilanciu di ioni in u corpu
- Sindrome di Liddle, un disordine raru chì provoca un aumentu di a pressione sanguigna è di l'ipucaliemia
- Sindrome di Cushing, una cundizione rara per l'esposizione à longu andà à cortisol
- manghjà sostanze cum'è bentonita (argilla) o glicirrizina (in liquirizia naturale è tabacco da masticà)
- diuretici chì perdenu u potassiu, cum'è Thiazides, loop è diuretici osmotici
- usu à longu andà di lassativi
- dosi elevati di penicillina
- cetoacidosi diabetica
- diluzione per via di amministrazione di fluidu IV
- carenza di magnesiu
- prublemi di glàndula surrenale
- malnutrizione
- poca assorbimentu
- ipertiroïdismu
- delerium tremens
- acidosi tubulari renali tippi I è 2
- catecholamine surge, cum'è cù un attache cardore
- droghe cum'è insulina è beta 2 agonisti aduprati per a BPCO è l'asma
- avvelenamentu da bariu
- hypokaliemia familiale
Chì sò i fattori di risicu per l'ipucaliemia?
I vostri risichi per l'ipokaliemia ponu aumentà se:
- piglià medicazione, in particulare diuretici cunnisciuti per causà perdita di potassiu
- avè una malatia prolungata chì provoca vomitu o diarrea
- avè una cundizione medica cum'è quelle elencate sopra
E persone cun malatie cardiache anu ancu un risicu più altu di cumplicazioni. Ancu l'ipucaliemia lieve pò purtà à ritmi cardiaci anormali. Hè impurtante di mantene un livellu di potassiu intornu à 4 mmol / L se avete cundizione medicale cum'è insufficienza cardiaca congestiva, arritmie, o storia di attacchi di core.
Cumu hè diagnosticata l'ipucaliemia?
U vostru duttore di solitu scopre se site in periculu o avete ipokaliemia durante i test di routine di sangue è urina. Queste prove verificanu i livelli di minerali è di vitamine in u sangue, inclusi i livelli di potassiu.
Cumu hè trattata l'ipucaliemia?
Qualchissia chì hà ipokaliemia è mostra sintomi avarà bisognu di ospedalizazione. Anu ancu bisognu di surviglianza cardiaca per assicurassi chì u so ritmu cardiacu sia nurmale.
U trattamentu di bassi livelli di potassiu in l'uspidale richiede un approcciu in più passi:
1. Eliminà e cause: Dopu avè identificatu a causa sottostante, u vostru duttore prescriverà u trattamentu adattatu. Per esempiu, u vostru duttore pò prescrive medicazione per riduce a diarrea o vomitu o cambià a vostra medicazione.
2. Ristabilisce i livelli di potassiu: Pudete piglià supplementi di potassiu per ristabilisce livelli bassi di potassiu. Ma riparà i livelli di putassiu troppu prestu pò causà effetti collaterali indesiderati cum'è ritmi cardiaci anormali. In casi di livelli periculosamente bassi di potassiu, pudete avè bisognu di una goccia IV per assunzione cuntrullata di potassiu.
3. Monitorà i livelli durante u sughjornu in l'uspidale: À l'uspidale, un duttore o infermiera verificerà i vostri livelli per assicurassi chì i livelli di potassiu ùn invertenenu micca è causanu iperpotassiemia invece. U nivellu altu di potassiu pò ancu causà cumplicazioni gravi.
Dopu chì abbandunate l'uspidale, u vostru duttore pò cunsiglià una dieta ricca in potasio. Sì avete bisognu di piglià supplementi di potassiu, pigliate cun assai liquidi è cun, o dopu, i vostri pasti. Pudete ancu bisognu di piglià supplementi di magnesiu chì a perdita di magnesiu pò accade cù a perdita di potassiu.
Chì hè a prospettiva per l'ipucaliemia?
L'ipucaliemia hè curabile. U trattamentu generalmente implica u trattamentu di a cundizione sottostante. A maiò parte di e persone amparanu à cuntrullà i so livelli di potassiu per mezu di dieta o supplementi.
Fate un appuntamentu cù u duttore se avete sintomi di ipokaliemia. U primu trattamentu è u diagnosticu ponu aiutà à prevene a cundizione da sviluppà in paralisi, insufficienza respiratoria, o complicazioni cardiache.
Cumu hè prevenita l'ipucaliemia?
Circa u 20 per centu di e persone in l'ospedali sperimenteranu ipokaliemia, mentre solu 1 per centu di l'adulti chì ùn sò micca in l'ospedale anu ipocalemia. Un duttore o infermiera di solitu vi monitorerà durante u vostru sughjornu per prevene l'ipokaliemia da accade.
Cercate assistenza medica se avete vomitu o diarrea per più di 24-48 ore. A prevenzione di episodi prolungati di malattia è di perdita di fluidi hè impurtante per impedisce l'ipokaliemia di accade.
Dieta ricca in putassiu
Manghjà una dieta chì hè ricca in putassiu pò aiutà à prevene è à curà u bassu potassiu in sangue. Discutite a vostra dieta cù u vostru duttore. Vulerete evità di piglià troppu putassiu, soprattuttu se pigliate supplementi di potassiu. E boni fonti di potassiu includenu:
- avocados
- banane
- fichi
- kiwi
- aranci
- spinach
- pumati
- latte
- piselli è fasgioli
- burru d'arachidi
- crusca
Mentre una dieta bassa in potassiu hè raramente a causa di l'ipucaliemia, u potassiu hè impurtante per e funzioni sane di u corpu. A menu chì u vostru duttore ùn vi dice altrimente, manghjà una dieta ricca in alimenti chì cuntenenu potassiu hè una scelta sana.
A:
I supplementi di potassiu prescritti cuntenenu una dosa assai più alta chì i supplementi senza prescrizione. Hè per quessa chì sò limitati à a distribuzione solu per prescription. Devenu esse presi solu cum'ellu vi hà prescrittu u vostru duttore. L'amministrazione inadegwata pò facilmente resultà in iperkaliemia, chì hè periculosa quant'è l'ipucaliemia. Duvete esse prudenti è cunsultà u vostru duttore per piglià OTC di potassiu se avete malatie renali croniche o sì in un inhibitore ACE, bloccante di u recettore di l'angiotensina (ARB), o spironolactone. Iperkaliemia si pò sviluppà rapidamente in queste situazioni se pigliate qualsiasi tipu di supplementu di potassiu.
Graham Rogers, MDA Answers rapprisentanu l'opinioni di i nostri esperti medichi.Tuttu u cuntenutu hè strettamente informativu è ùn deve micca esse cunsideratu cunsigliu medicu.