Cume 3 Donne cù Ipotiroïdismu Mantenenu u so Peso
Cuntenutu
- Ginny si alluntana da u conte di calorie
- Dopu esse diagnosticatu
- Fà cambiamenti per l'avvene
- Danna nantu à cuncentrazione nantu à e scelte di salute chì sò in u so cuntrollu
- Dopu esse diagnosticatu
- Fà cambiamenti per l'avvene
- Charlene nantu à u focu nantu à e decisioni di u ghjornu, micca a scala
- Dopu esse diagnosticatu
- Fà cambiamenti per l'avvene
- Cunsiglii per perde u pesu mentre trattanu l'ipotiroïdismu
Cumu vedemu u mondu forma quale sceglimu di esse - è spartendu sperienze convincenti pò inquadrà u modu in cui ci trattemu, per u megliu. Questa hè una prospettiva putente.
Sì avete ipotiroïdismu, pudete trattà cù sintomi quotidiani cum'è nausea, fatica, aumento di pesu, stinzia, sensazione di fretu è depressione.
Mentre i sintomi chì accumpagnanu l'ipotiroïdismu (una tiroide pocu attiva), ponu disturbà parechje parti di a vostra vita, l'aumentu di pesu pare esse una zona chì provoca angoscia è frustrazione significative.
Quandu a vostra tiroide hè pocu attiva, u vostru metabolismu rallenta, ciò chì pò purtà à guadagnà pesu.
L'ipotiroïdismu hè tipicamente diagnosticatu in età adulta, ma parechje persone vi diceranu chì si ricordanu di luttà cù u so pesu è altri sintomi dapoi anni.
L'ipotiroïdismu diventa più accentuatu cù l'età è hè assai più cumunu in donne chè in omi. In fattu, u 20 per centu di e donne in i Stati Uniti sviluppanu a cundizione à l'età di 60 anni.
Healthline hà parlatu cù trè donne cù ipotiroïdismu nantu à l'aumentu di pisu, cumu anu accettatu u so corpu, è i cambiamenti di stile di vita ch'elli anu fattu per gestisce u so pesu.
Ginny si alluntana da u conte di calorie
Mantene un pesu sanu cù l'ipotiroïdismu hè statu una sfida per Ginny Mahar, cofundatore di Thyroid Refresh. Diagnosticatu in u 2011, Mahar dice chì i cunsiglii di u so duttore in quantu à u so ingrossu di pesu eranu "manghjate menu è esercitanu più". Ti pare familiare?
Dopu esse diagnosticatu
Durante trè anni, Mahar hà seguitatu i cunsiglii di u so duttore. "Aghju utilizatu un prugramma pupulari di perdita di pisu è seguitu u mo cunsumu alimentariu è esercitu religiosamente", ella sparte cù Healthline.
À u primu, hà sappiutu fà calà qualchì pesu, ma dopu à sei mesi, u so corpu hà rifiutatu di move. E malgradu a so dieta ristretta in calorie, hà cuminciatu à guadagnà pesu. In quantu à a medicazione à a tiroide, in u 2011 u so duttore l'hà principiata cù a levotiroxina (avà piglia a marca Tirosint).
Mentre u trattamentu pò purtà à perde alcunu
pesu guadagnatu da una tiroide pocu attiva, ùn hè spessu u casu.
Mahar dice chì hà avutu da vene à una accettazione più profonda di u so corpu. "Cù una tiroide pocu attiva, a restrizzione calurica ùn funziona micca cusì per e persone cù una funzione tiroidea normale", spiega.
Per via di questu, hà avutu da cambià a so mentalità da una attitudine d'uppusizione à u so corpu à una attitudine d'amore è cura per u so corpu.
Mahar dice ch'ella hè stata capace di mantene ciò chì si sente cum'è una dimensione sana, accettabile, è più impurtante, un livellu di forza è energia chì li permette di perseguite i so sogni è esse a persona chì vole esse.
«Benintesa, mi piacerebbe perde 10 chilò, ma
cù l'ipotiroïdismu, à volte ùn guadagnà più pesu pò esse quant'è a
vittoria cum'è perde ", dice ella.
Mahar pensa chì u messagiu hè impurtante per l'altri pazienti di tiroide à sente per ùn rinuncià quandu a scala ùn riflette micca i so sforzi.
Fà cambiamenti per l'avvene
Mahar hà abbandunatu a restrizione calurica cum'è una forma di perdita di pesu, è avà hà per scopu pasti anti-infiammatori ricchi di nutrienti cumposti da prudutti organici, grassi sani, proteine animali di alta qualità è alcuni grani senza glutine.
"Ùn cuntu più e calurie, ma tengu un ochju nantu à u mo pesu, è u più impurtante, ascultu u mo corpu", dice.
Cambiendu a so mentalità di dieta, Mahar dice ch'ella hà ripristinatu a so salute. "Mi pare chì qualchissia hà riattivatu e luci in mè, dopu à quattru anni d'esse in u bughju", dice ella.
In fattu, dapoi chì hà fattu stu cambiamentu in u 2015, l'anticorpi di u so Hashimoto sò calati à a mità è continuanu à calà. "Mi sentu assai megliu è raramente mi malatu - Ùn hè micca una surestimazione di dì chì aghju ritrovu a mo vita".
Danna nantu à cuncentrazione nantu à e scelte di salute chì sò in u so cuntrollu
Danna Bowman, cofundatrice di Thyroid Refresh, hà sempre presuppostu chì e fluttuazioni di pesu ch'ella hà sperimentatu da una zitella eranu una parte normale di a vita. In fatti, s’hè inculpata, pensendu ch’ella ùn manghjava micca bè o ùn facia abbastanza eserciziu.
Da adolescente, dice chì a quantità ch'ella vulia perde ùn era mai più di 10 sterline, ma paria sempre un travagliu monumentale. U pesu era faciule da mette è difficiule da caccià, grazie à i so ormoni.
"U mo pesu era cum'è un pendulu chì oscillava avanti è avanti per decennii, soprattuttu dopu à e mo gravidanze - era una battaglia ch'e ùn vincia micca", dice Bowman.
Dopu esse diagnosticatu
Infine, dopu avè statu diagnusticatu currettamente in u 2012, hà avutu un nome è una ragione per una parte o a maiò parte di a so lotta di tutta a vita cù a scala: a tiroidite di Hashimoto. Inoltre, hà cuminciatu à piglià medicazione per a tiroide. Hè in questu puntu chì Bowman hà capitu chì un cambiamentu di mentalità era una necessità.
"Ovviamente, parechji fattori ponu cuntribuisce à prublemi di pesu, ma perchè u metabolismu funziona più lente quandu a tiroide hè inattività, ciò chì una volta funzionava per perdere pesu, ùn hà più", spiega. Dunque, dice Bowman, hà avutu à truvà novi modi per creà cambiamenti.
Stu cambiamentu di mentalità hè ciò chì l'ha aiutata
finisce finalmente u viaghju di amparà à amà è apprezzà u so corpu invece
di vargugnallu. "Aghju cambiatu u mo focusu nantu à e cose chì eranu in u mo cuntrollu "
ella dice.
Fà cambiamenti per l'avvene
Bowman hà cambiatu a so dieta in cibi antiinflamatori organici, hà aghjustatu un muvimentu cutidianu chì includia camminà è Qigong, è s'impegna in pratiche di attenzione cum'è meditazione è journalism di gratitudine.
"Dieta" ùn hè micca una parolla chì Bowman usa più. Invece, ogni discussione ligata à l'alimentariu è i pranzi hè nantu à a nutrizione è l'aggiunta di alimenti veri, interi, organichi, senza trasfurmazioni, grassi sani è menu nantu à a cancellazione di e cose.
"Mi sentu megliu è più vivu avà ch'è aghju in anni", dice Bowman di u risultatu.
Charlene nantu à u focu nantu à e decisioni di u ghjornu, micca a scala
Charlene Bazarian avia 19 anni quandu hà nutatu chì u so pesu cuminciava à cullà. In un sforzu per abbandunà ciò chì pensava chì era u "Freshman 15", Bazarian hà pulitu u so manghjatu è hà esercitatu più. Eppuru u so pesu hà continuatu à cullà. "Sò andatu ind'è parechji duttori, chì ognunu hà dettu chì stava bè", dice Bazarian.
Ùn hè chè quandu a mamma, chì hà ancu un ipotiroïdismu, li hà suggeritu di vede u so endocrinologu, chì e cose avianu un sensu.
Dopu esse diagnosticatu
"Puderia sapè solu fighjendu mi chì a mo tiroide era probabilmente u culpevule", spiega ella. Dopu chì u diagnosticu hè statu cunfirmatu, Bazarian hè statu messu nantu à un medicamentu ipotiroideu.
Ella dice chì si ricorda di u duttore
dicenduli di ùn aspittà micca chì u pesu cadessi appena da quandu era
medicazione. "È u zitellu, ùn stava mentendu", dice ella.
Questu hà iniziatu parechji anni di pruvà ogni dieta per truvà qualcosa chì hà funzionatu. "Spiegu spessu nantu à u mo blog chì mi pare d'avè pruvatu tuttu, da Atkins à Weight Watchers", spiega. "Puderia perde un pocu di pesu, poi u guadagnaraghju torna".
Fà cambiamenti per l'avvene
Bazarian dice chì hà amparatu tuttu ciò chì hà pussutu à custruisce u musculu è aduprà a forma fisica per aumentà i so livelli di energia.
Hà eliminatu i carboidrati amidacei cum'è u pane, u risu è a pasta, è li hà rimpiazzatu cù carboidrati cumplessi cum'è a farina d'avena, u risu marrone è a patata dolce. Hà include ancu proteine magre cum'è pollu, pesci, bisonti, è assai verdi frondosi.
In quantu à scappà di u ciclu di a dieta tossica, Bazarian dice chì dopu un momentu spa "aha" (essendu vergugnatu da a receptionista perchè a vesta unica era troppu chjuca), hà capitu chì ùn ci hè linea d'arrivu quandu vene à mantene un pesu sanu.
"Aghju realizatu chì sò e scelte di u ghjornu chì facenu a differenza è chì devu esse attentu à ciò chì funziona per u mo corpu", dice.
Cunsiglii per perde u pesu mentre trattanu l'ipotiroïdismu
Rializà una perdita di pesu sana principia cù a ricerca di u duttore ghjustu chì capisce a vostra situazione è hè dispostu à guardà al di là di a restrizione di calorie. Inoltre, ci sò cambiamenti di stile di vita chì pudete fà. Mahar è Bowman spartenu quattru cunsiglii per perde u pesu mentre trattanu l'ipotiroidisimu.
- State à sente a vostra
corpu. Esse attente à ciò chì hè u vostru corpu
dicendu vi hè unu di i passi più impurtanti chì pudete fà, dice Bowman. «Chì
travaglia per una persona pò o ùn pò micca travaglià per voi ", spiega ella. Amparate à pagà
attenzione à i signali chì u vostru corpu vi dà è aghjustate nantu à quelli
segni. - L'alimentu hè un
pezzu fundamentale di u puzzle. «U nostru
i corpi anu bisognu di a migliore nutrizione chì li pudemu dà. Hè per quessa chì a cucina a
a priorità - è ancu preparà i pasti cù ingredienti puliti è organici - hè cusì
impurtante ", dice Mahar. Educatevi nantu à ciò chì alimenti sustenenu o frustranu
funzione tiroidea è salute autoimmune, è passate u tempu à capì u vostru unicu
triggers dietetichi. - Sceglite esercizii
chì travaglia per voi. Quandu si tratta
eserciziu, dice Mahar, qualchì volta menu hè di più. "Esercite intolleranza,
l'ipermobilità, o flares autoimmuni indotte da l'eserciziu sò risichi chì l'ipotiroïde
i pazienti anu bisognu di capisce ", spiega ella. - Trattatu cum'è un
stile di vita, micca una dieta. Scendite da quellu stupidu
rota di hamster, dice Bowman. Scopu di fà scelte alimentarie sane, beie assai
acqua, impegnatevi in u muvimentu di ogni ghjornu (qualunque eserciziu funziona per voi), è fate
tù stessu una priorità. "Avete una chance è un corpu. Fà lu cuntà ".
Sara Lindberg, BS, MEd, hè un scrittore freelance di salute è fitness. Hà un bacheloru in scienze d'eserciziu è un master in cunsigliu. Hà passatu a so vita à educà e persone nantu à l'impurtanza di a salute, u benessere, a mentalità è a salute mentale. Si specializeghja in a cunnessione mente-corpu, cun un focus nantu à cume u nostru benessere mentale è emotivu impatta a nostra forma fisica è salute.