Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 24 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 27 Ghjugnu 2024
Anonim
Una App Terapia m'hà Aiutatu Attraversu l'Ansietà Postpartum - Tuttu Senza Lascià a Casa - Salute
Una App Terapia m'hà Aiutatu Attraversu l'Ansietà Postpartum - Tuttu Senza Lascià a Casa - Salute

Cuntenutu

Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.

Salute è benessere toccanu ognunu di noi in modu diversu. Questa hè a storia di una persona.

Era 8:00 p.m. quandu aghju datu u zitellu à u mo maritu per pudè stendemi. Micca perchè eru stancu, ciò chì eru, ma perchè aghju avutu un attaccu di panicu.

A mo adrenalina cresce è u mo core batte, tuttu ciò chì pudia pensà era Ùn possu micca panicà avà perchè devu curà u mo zitellu. Stu penseru mi hà guasgi supranatu.

A mo figliola avia 1 mese a notte chì aghju stesu in terra cù i pedi in aria, pruvendu à furzà u sangue in a mo testa per impedisce u mondu di girà.


A mo ansietà s’era aggravata prestu dapoi a seconda ospedalizazione di u mo neonatu. Hà avutu prublemi di respirazione à a nascita, dopu hà pigliatu un virus respiratoriu seriu.

L’aviamu purtata à l’urgenza duie volte in i so primi 11 ghjorni di vita. Aghju vistu cume i so monitor di ossigenu si calavanu periculosamente bassu ogni poche ore trà trattamenti respiratori. Mentre era in l'uspidale di i zitelli, aghju intesu parechje chjame di Code Blue, vale à dì in qualchì locu un zitellu avia cessatu di respirà. Mi sentu scantatu è impotente.

Parechje mamme nove anu bisognu di sustegnu per l'ansietà postpartum

Margret Buxton, infermiera ostetrica certificata, hè u direttore regiunale di l'operazioni cliniche per i centri di nascita Baby + Company. Mentre l'ansietà postpartum è u PTSD cunnessu à a nascita influenzanu 10 à 20 per centu di e donne in i Stati Uniti, Buxton dice à Healthline chì "forse 50 à 75 per centu di i nostri clienti anu bisognu di un livellu più altu di supportu attraversu u viaghju postpartum".

L'ansietà postpartum ùn esiste micca - almenu micca ufficialmente. U Manuale Diagnosticu è Statisticu di Disturbi Mentali 5, u manuale diagnosticu di l'Associazione Psichiatrica Americana, aggrossa l'ansietà postpartum in una categuria ch'ella chjama disordini d'umore perinatali.


A depressione postpartum è a psicosi postpartum sò classificate cum'è diagnostichi separati, ma l'ansietà hè listata solu cum'è sintomu.

Ùn era micca depressu. Nè eru psicoticu.

Eru cuntentu è ligatu cù u mo zitellu. Eppuru eru cumpletamente supranatu è spaventatu.

Ùn puderia micca passà oltre i ricordi di e nostre chjame strette. Ùn avia mancu idea di cumu uttene aiutu mentre a cura di dui zitelli.

Ci sò altre donne cum'è mè fora. L'American College of Obstetricians and Gynecologists (ACOG) hà publicatu pocu fà un aghjurnamentu dicendu à i duttori chì a pratica più bona hè di cuntattà e mamme nove prima di l'appuntamentu tipicu di sei settimane per vede cumu andanu. Ciò pare u sensu cumunu, ma ACOG scrive chì attualmente e donne naviganu e prime sei settimane stesse.

A depressione post-partum è l'ansietà, ancu se tipicamente ùn sò micca durevuli, ponu influenzà significativamente a cunnessione materna-zitellu è a qualità di vita. E prime duie à sei settimane sò u mumentu u più criticu per affruntà a salute mentale postpartum, chì pò rende l'accessu à u trattamentu estremamente difficiule. Questa volta hè ancu tipicamente u periodu induve i novi genitori dormenu u menu è u sustegnu sociale.


A decisione era ora di uttene aiutu

Mentre eru legatu cù u mo zitellu bè, a mo ansietà postpartum stava pigliendu un pesu enorme per a mo salute emotiva è fisica.

Ogni ghjornu eru in traccia di panicà, cuntrullendu è cuntrullendu ripetutamente a temperatura di a nostra figliola. Ogni notte dormia in i mo bracci attaccati à un monitor di ossigenu in casa chì ùn aghju mai pienu fidatu.

Aghju passatu 24 ore cunvintu chì u so puntu dulce era gonfiu, ciò chì averia indicatu troppu pressione in u so cranu da una seria infezzione. Aghju pigliatu decine di ritratti per surveglialu, disegnendu frecce è mettendu in risaltu e zone da mandà à u nostru pediatra.

U mo maritu sapia dopu à u mo attaccu di panicu chì era più di ciò chì pudemu travaglià attraversu noi stessi. Mi hà dumandatu di uttene un aiutu prufessiunale per pudè gode di u mo zitellu è infine riposà mi.

Era tantu sollievatu è cuntentu di avè un criaturu sanu, mentre eu stava paralizatu da a paura chì qualcosa altru venissi à piglià la.

Una barriera per uttene aiutu: ùn eru micca prontu à piglià u mo nascitu à un appuntamentu di terapia tradiziunale. Ella allattava ogni duie ore, era stagione di l'influenza, è chì si piange tuttu u tempu?

A mo ansietà hà ancu ghjucatu un rolu per mantene mi in casa. Aghju imaginatu chì a mo vittura si rompa in u fretu è chì ùn riesce micca à mantene a mo figliola calda o qualcunu chì starnutisce vicinu à ella in a sala d'attesa.

Un fornitore lucale hà fattu chjamate in casa. Ma à guasgi 200 $ per sessione, ùn seria micca capace di permette assai appuntamenti.

Sapia ancu chì aspettà una settimana o più per un appuntamentu solu per girà mi è aspettà ghjorni o settimane per u mo prossimu appuntamentu ùn era micca abbastanza veloce.

Aghju pruvatu una app di terapia per uttene aiutu senza sorte di casa

Fortunatamente, aghju trovu una forma diversa di trattamentu: a teleterapia.

Talkspace, BetterHelp è 7Cups sò cumpagnie chì furniscenu supportu da terapeuti clinichi autorizati attraversu u vostru telefunu o urdinatore. Cù diversi formati è piani dispunibuli, offrenu tutti servizii di salute mentale accessibili è facilmente accessibili à chiunque abbia accessu à Internet.

Dopu anni di terapia precedente, ùn aghju assolutamente micca prublemi per sparte i mo prublemi o u mo passatu. Ma ci hè qualcosa di un pocu duru è brusgiatu per vede tuttu in forma di messagiu di testu.

Per u costu di una sola sessione tradiziunale in ufficiu aghju pussutu uttene un mese di terapia quotidiana per via di una app. Dopu avè rispostu à parechje dumande, sò statu accumpagnatu cù parechji terapeuti licenziati da sceglie.

Avè una relazione terapeutica ghjustu attraversu u mo telefunu era goffu à u primu. In fatti ùn testu micca assai ogni ghjornu, cusì scrivendu a mo storia di vita in missaghji massicci hà pigliatu qualchì abitudine.

E prime interazzione sò state forzate è stranamente formali. Dopu anni di terapia precedente, ùn aghju assolutamente micca prublemi per sparte i mo prublemi o u mo passatu. Ma ci hè qualcosa di un pocu duru è brusgiatu per vede tuttu in forma di messagiu di testu. M'arricordu di rileghje una sezzione per assicurassi chì ùn parissi micca cum'è una mamma pocu adatta, psicotica.

Dopu stu iniziu lentu, scrive e mo preoccupazioni à mezu à l'infermiera o durante u tempu di a siesta hè diventatu naturale è veramente terapeuticu. Basta à scrive "Aghju vistu cumu seria facilmente di perde u mo criaturu è avà aspettu solu ch'ella murissi" mi hà fattu sente un pocu più leggeru. Ma avè qualchissia capisce chì scrive torna era un sollievu incredibile.

Spessu, aghju da ritruvà i testi tramindui a matina è a notte, cù tuttu, da u sustegnu generale è i passi d'azione suggeriti per incuraghjimi à risponde à e dumande difficiule è sonde. U serviziu chì aghju utilizatu permette à l'utilizatori di invià messaghji illimitati in una piattaforma di messageria privata cù u terapeuta assignatu leghjendu è rispondendu almenu una volta à ghjornu, cinque ghjorni à a settimana. L'utilizatori ponu mandà messaghji video è voce invece di testu o ancu saltà in chat di terapia di gruppu muderatu da terapeuti licenziati.

Aghju evitatu queste per settimane, temendu chì a mo mamma lavata, stanca, fessi chì u mo terapeuta vulessi impegnà mi.

Ma sò un parlatore naturalmente è a cosa più curativa chì aghju fattu hè stata finalmente solu di lasciami parlà liberamente via video o missaghju vocale, senza pudè rileghje è mudificà i mo penseri.

Scrivendu e mo preoccupazioni à mezu à l'infermiera o durante u sonnu hè diventatu naturale è veramente terapeuticu.

Questa frequenza di cumunicazione era preziosa per trattà a mo ansietà acuta. Ogni volta chì aghju avutu qualcosa da segnalà puderia saltà solu in l'app per mandà un missaghju. Aviu da induve andà cù a mo preoccupazione è sò statu capace di cumincià à travaglià attraversu l'eventi chì mi anu fattu stà bluccatu.

Aghju avutu ancu videocamere in diretta mensili, chì aghju fattu da u mo divanu mentre a mo figliola allattava o durmia appena fora di u quadru.

Tanta parte di a mo ansietà hè legata à a mo incapacità di cuntrullà e cose, allora ci simu concentrati nantu à ciò chì puderia cuntrullà è avemu luttatu e mo paure cun fatti. Aghju travagliatu nantu à tecniche di rilassamentu è aghju passatu assai tempu à travaglià nantu à a gratitudine è a speranza.

Quandu a mo ansietà acuta svanisce, u mo terapeuta mi hà aiutatu à creà un pianu per truvà più supportu suciale lucale. Dopu qualchì mese avemu dettu addiu.

Aghju toccu à e mamme chì cunniscia è aghju stabilitu date di ghjocu. Aghju aghjuntu à un gruppu di donne lucale. Aghju scrittu annantu à tuttu. Sò ancu andatu in una stanza di rabbia cù u mo migliore amicu è aghju rottu e cose per un'ora.

Esse capace di truvà un supportu rapidamente, à bon pattu, è senza mette più stress per me o per a mo famiglia hà acceleratu a mo recuperazione. Inviterai altre mamme nove à aghjunghje a teleterapia à a so lista d'opzioni, s'elli anu bisognu di sustegnu.

Megan Whitaker hè una infermiera registrata diventata scrittore à tempu pienu è mamma hippie totale. Campa in Nashville cù u so maritu, dui zitelli impegnati, è trè ghjallini in cortile. Quandu ùn hè micca incinta o corre dopu à i zitelli, hè scalata o si piatta nantu à a so veranda cù tè è un libru.

Selezzione Di U Situ

A Malatia Mentale Ùn hè micca una Scusa per u Comportamentu Problematicu

A Malatia Mentale Ùn hè micca una Scusa per u Comportamentu Problematicu

A malatia mentale ùn evapora micca e cun equenze di e no tre azzioni."La ciatemi fà l'ordine è mu trà vi ciò chì pare" pulitu "!"L'e tate cor ...
Cumu pulisce a lingua è a bocca di u zitellu

Cumu pulisce a lingua è a bocca di u zitellu

L'igiene orale di u zitellu hè a ai impurtante per mantene una bocca ana, è dinò a cre cita di i denti enza cumplicazioni. Cu ì, i genitori devenu curà a bocca di u zitell...