ICYDK, Body-Shaming hè un prublema internaziunale
Cuntenutu
Sembra chì i storii inspiratori di positività di u corpu sò in ogni locu in questi ghjorni (basta à guardà sta donna chì hà pigliatu ritratti in a so biancheria intima per sentenu megliu nantu à a so pelle sciolta è stretch marks). Ma ci hè ancu una longa strada da fà. L'ultime nutizie sensazionale? Un ghjurnale naziunale in Italia averia stampatu una storia blogger di moda vergugnosa Chiara Ferragni [pausa per un suspiru cullettivu], chì mostra chì scrutà i corpi di e donne hè veramente un'epidemia internaziunale.
Ghjurnale Naziunale Talianu Corriere della Sera avaria fattu qualchi cummenti tutalmente invucati nantu à a festa di a bachelorette di u blogger di moda talianu in un articulu recente. A storia apparentemente hà dettu chì ancu se i so amichi "ùn eranu magri o in forma", parevanu tutti divertiti, secondu Yahoo. Seriu? A storia chjamava ancu l'aumentu di pesu di Ferragni dapoi a nascita di quattru mesi fà. Va bè, WTF?! (BTW, micca chì questu mancu importa quì, ma hè perfettamente normale di vede sempre incinta dopu avè parturitu.)
Ferragni chjamò u ghjurnale nantu à Instagram, dicendu à i so 13,5 milioni di seguitori, "Sò più scunfittatu di leghje un missaghju cusì sbagliatu spartutu da un ghjurnale cusì impurtante. E donne sò cusì duru à sentenu belle... Diversu hè bellu. Micca perfetta. hè bella. Felice hè bella. A fiducia hè bella. Ùn lasciate micca chì l'altri ti abbattenu o ùn vi dicenu quale sì, mai ", hà scrittu. (PS va bè di ùn amà u vostru corpu à volte, ancu se sustene a pusitività di u corpu)
A vergogna di u corpu hè un prublema internaziunale.
Un pocu Googling sottolinea quant'ellu hè cumunu a vergogna di u corpu in u mondu, ùn importa a forma o a dimensione di qualcunu. È cum'è l'esperienza di Ferragni rimarca, a vergogna ùn hè spessu ghjustu u travagliu di i troll nantu à internet, ma ancu quellu di l'istituzioni legittimi cù influenza di grande portata.
A principiu di questu annu, l'autorità di trasportu ufficiale di Londra hè stata sottumessa à u focu per un signu di vergogna di u corpu. In risposta à l'aumentu di i tempi estivi, una "citazione di u ghjornu" in una di e stazioni di metru dice: "Durante questa ondata di calore, per piacè vestitevi per u corpu chì avete - micca u corpu chì vulete", hà dettu L'indipendente. (Forse l'impiigatu di u transitu chì l'hà scrittu puderia amparà una cosa o duie da e duie donne chì correvanu a maratona di Londra in a so biancheria intima per pruvà chì ùn ci hè nunda di "corpu di corridore").
Cosa hè di più, L'indipendente hà ancu ripurtatu un altru prublemu di vergogna quandu Miss Islanda hè cascata da un cuncorsu internaziunale dopu chì l'urganizatori l'avessinu dettu ch'ella avia bisognu di dimagrisce. In Canada, CBC hà riferitu chì l'orchestra di Toronto hà dettu à i so cantori di astene si di ùn purtà abiti in corpu nant'à u palcuscenicu, à menu ch'elli sianu "in forma è magri".
Chì ci hè fattu?
Mentre a natura diffusa di a vergogna di u corpu hè abbastanza scoraggiante, ci sò veramente cose boni chì venenu da tutti questi casi, vale à dì, creendu un novu esercitu di attivisti pusitivi di u corpu cum'è Ferragni è altri chì anu parlatu dopu à esse vergognati. (In cunnessione: Lili Reinhart hà fattu un puntu impurtante nantu à a Dysmorphia di u Corpu)
È mentre hè ispiratore di vede i bloggers è e celebrità chì battevanu torna contr'à l'odi è i vergugnosi à sinistra è à destra, u prugressu internaziunale contr'à a vergogna di u corpu hè ancu più ispiratore: À a fine di l'annu scorsu in Parigi, a merria Anne Hidalgo hà organizatu una cunferenza nantu à l'impattu di a vergogna. , cumpletu cù una mostra di moda cù mudelli plus-size, secondu The Economist. U mese scorsu, Stoccolma hà pruibitu annunci sessisti chì vergugnanu u corpu da i spazii publichi, secondu L'indipendente. È in India, un novu filmu chì tratta di i prublemi culturali diffusi cù a vergogna di u corpu genera tunnellate di buzz è suscita conversazioni impurtanti, informa Notizie Uniti d'India.
Intantu, u muvimentu di pusitività di u corpu stessu ùn hè certamente micca perfettu. Mudella Kate Willcox, creatore è autore di Healthy Is the New Skinny, face u casu chì e donne chì cadenu da qualchì parte trà una dimensione 0 è una dimensione 14 ùn sò ancu esse ripresentate in i media, cum'è noi avemu infurmatu prima. "Tante marche di moda si allarganu avà per include taglie più grande, ma ùn anu micca cambiatu ancu i mudelli chì usanu per i so vestiti di 'taglia dritta' o 'taglia di mostra'", disse Willcox. Forma. (Assuciatu: U Primu Supermodellu Plus-Size Parla di l'evoluzione di u muvimentu pusitivu di u corpu)
U muvimentu di positività di u corpu hà ancu una longa strada per andà in a lotta contru à a vergogna di u corpu è fà chì e persone di tutte e forme è dimensioni si sentenu incluse, abbastanza rapprisentate, è soprattuttu belle. A bona nutizia: Queste conversazioni si stanu accadendu à livellu internaziunale, ciò chì significa chì simu un passu più vicinu à campà in un mondu di corpu. (Assuciatu: Cumu qualcunu di Vergogna à u Corpu Infine Mi Ha Insegnatu à Smettà di Ghjudicà i Corpi di e Donne)