Autore: Lewis Jackson
Data Di Creazione: 10 Maghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
Truvà è Cunnosce u vostru Figliu Internu - Salute
Truvà è Cunnosce u vostru Figliu Internu - Salute

Cuntenutu

Avete probabilmente fattu uni pochi di riferimenti à u vostru figliolu internu prima.

"Sto canalizendu u mo figliolu interiore", puderete dì, mentre saltava da i swing in u parcu, perseguendu u vostru cumpagnu di stanza attraversu a casa cù una pistola Nerf, o si tuffava in piscina cù i vostri panni.

Parechji traccianu u cuncettu di un zitellu interiore à u psichiatra Carl Jung, chì hà descrittu un archetipu di zitellu in u so travagliu. Hà ligatu stu zitellu internu à sperienze passate è ricordi di innocenza, ludicità è creatività, cù speranza per l'avvene.

Altri esperti stu zitellu interiore cum'è una espressione di micca solu u vostru figliolu stessu, ma a vostra esperienza vissuta di tutte e tappe di a vita. U zitellu internu hè ancu nutatu cum'è una fonte di forza, postu chì e prime esperienze ponu ghjucà un rolu significativu in u vostru sviluppu cum'è adultu.


Questu pò andà in i dui modi, però: Quandu l'esperienze di a zitiddina vi influenzanu negativamente, u vostru zitellu interiore pò continuà à portà queste ferite finu à indirizzà a fonte.

"Ognunu di noi hà un zitellu interiore, o modu di esse", dice Dr.Diana Raab, psicologa di ricerca è autore. "U cuntattu cù u vostru figliolu internu pò aiutà à favurisce u benessere è à dà una leggerezza à a vita."

Ella spiega chì un zitellu interiore sanu pò sembrà scherzosu, simile à un zitellu è divertente, mentre un zitellu interiore feritu o traumatizatu pò affrontà sfide da adulti, in particulare quandu hè attivatu da eventi chì portanu ricordi di ferite passate.

Prontu per ghjunghje à u to figliolu interiore? Pruvate queste sei strategie.

1. Mantene una mente aperta

Va bè di sentesi un pocu incertu annantu à l'idea di un zitellu interiore. Ma ùn duvete micca fighjà stu "zitellu" cum'è una persona o una personalità separata. Invece, cunsidereghjeli una raprisentazione di e vostre sperienze passate.

Per a maiò parte di a ghjente, u passatu cuntene un mischju di eventi pusitivi è negativi. Queste circustanze aiutanu à furmà u vostru caratteru è guidanu e vostre scelte è scopi mentre invechjate è finalmente ghjunghjite à l'adultu.


suggerisce chì queste prime esperienze ùn ghjucanu micca solu una parte impurtante in u sviluppu. Una comprensione più profonda di u vostru passatu stessu puderia ancu esse chjave per godere di una salute è di benessere migliorati dopu in a vita.

Sicondu Kim Egel, un terapeuta in Cardiff, California, chiunque pò entrà in cuntattu cù u so zitellu interiore è prufittà di stu prucessu. Ma a resistenza o a mancanza di credenza chì pudete mette in cuntattu ponu à volte presentà una barriera.

Sì avete qualchì scetticisimu persistente, hè tutale nurmale. Pruvate à guardà u travagliu internu di u zitellu cum'è un modu di esplorà a vostra relazione cù u passatu, nunda di più. Questa perspettiva pò aiutà à avvicinà u prucessu cù una attitudine di curiosità.

2. Fighjate à i zitelli per guida

I zitelli ponu amparà assai nantu à a vita, da truvà gioia in piccule cose à vive in u mumentu.

Sì avete a lotta per pensà à esperienze divertenti di zitellina, participà à un ghjocu creativu cù i zitelli pò aiutà à rianimà questi ricordi è rimette in cuntattu cù u piacè di i ghjorni più semplici.


Ogni tipu di ghjocu pò avè benefiziu. Ghjochi cum'è tag o nascondere ponu aiutà à muvassi è sentitevi liberi è senza restrizzione. U ghjocu di fede pò aiutà à pensà à e fantasie di a zitiddina è à ciò chì significavanu per voi.

Se avete affrontatu certe difficoltà o periodi di trauma o interruzzione, per esempiu, pudete avè imaginatu scenarii specifici chì l'anu aiutatu à trattà è à sentesi più sicuri.

Fà u tempu di ghjucà cù i vostri figlioli ùn aumenta micca solu u vostru sensu di scherzosu è di spressione giovanile. Hà ancu un impattu pusitivu annantu à u so propiu benessere, in parte cuntribuendu à u sviluppu di i soi sè internu.

Se ùn avete micca figlioli vostri, puderete passà u tempu cù i zitelli di i vostri amichi o parenti.

Guardà filmi o prugrammi televisivi da a vostra zitellina, o rileghje alcuni di i vostri libri preferiti, pò ancu esse un modu utile per suscità sentimenti pusitivi.

3. Rivedite i ricordi di a zitiddina

Esplorà i ricordi di u passatu pò ancu aiutà à entre in cuntattu cù u vostru zitellu interiore.

E foto è altri ricordi ponu aiutà à toccà ind'u spaziu emotivu riflessu in l'imaghjini è e parolle di u passatu, spiega Egel. Per guardà in daretu, puderete pruvà attività cum'è sfuglittendu in l'album di foto è in l'annuarii sculari, o rilighjendu i ghjurnali di a zitiddina.

Sì i vostri parenti, fratelli o amichi di a zitellina anu storie da sparte, ste reminiscenze puderebbenu evucà sentimenti è ricordi chì averiate dimenticatu cumpletamente.

Egel ricumanda ancu visualizzazioni, spessu parte di pratiche meditative, cum'è un ottimu modu per riattaccà.

Eserciziu di visualizazione

Figuratevi cum'è un zitellu, aduprendu vechji ritratti per guida, se necessariu. Aghjunghjite dettagliu à a scena imaginendu u vostru vestitu preferitu, un ghjucatu amatu, o un locu chì avete amatu visità. Immaginate duv'è site, quale era cun voi, è ciò chì faciate è sintite.

Vi sentite persu, incertu, o solu? O forte, cuntenutu, è sperante?

Se truvate u vostru zitellu interiore in un locu di sofferenza, pudete aiutà à guarì. Ma u vostru zitellu interiore pò ancu prestà forza: Riacquistà sentimenti ghjovani di meraviglia, ottimisimu è gioia semplice in a vita pò aiutà à rinfurzà a fiducia è u benessere.

4. Passa u tempu à fà e cose chì ti piacianu

Quandu cunnosci u vostru figliolu interiore, pensate à e cose chì vi anu purtatu gioia in a zitellina.

Forse sì andatu in bicicletta finu à u torrente ogni estate cù i vostri migliori amichi per nutà o piscà. O forse ti piace à passà e vacanze estive à leghje in u soffiu pulverosu di i vostri missiavi è nanni. Forse avete passatu ore sane nantu à l'artigianatu, o patinatu à rulli in u magazinu d'angulu per una merendella dopu à a scola.

Da zitellu, avete probabilmente fattu assai cose solu per divertiscevi. Ùn avete micca avè per fà li, vulia solu. Ma puderete avè un momentu difficiule di ricurdà l'ultima volta chì avete fattu qualcosa in a vostra vita adulta solu perchè vi hà fattu felice.

Attività creative cum'è culuritura, scarabocchiu, o pittura ponu aiutà ancu. Quandu lasciate riposà a vostra mente attiva, l'emozioni chì di solitu ùn cunsiderate ponu affiorà in u vostru arte, per mezu di e vostre dite.

Alcune di queste emozioni ponu esse ligate in parti sepolte o dimenticate di sè, cum'è u vostru zitellu interiore.

5. Parlate cù u vostru figliolu internu

Unu di i migliori modi per entrà in cuntattu cù u vostru figliolu interiore hè di apre una conversazione.

"Se avemu ferite per via di un traumu, scrivendu nantu à quellu traumu ci pò aiutà à cunnetta cù u zitellu in ellu", spiega Raab.

"Durante sta ricunnessione, toccemu è forse capimu alcune di e ragioni di e paure, di e fobie è di i modi di vita di l'adulti. Capì u nostru zitellu interiore ci aiuta à vede i motivi per chì simu diventati quellu chì simu oghje ".

A scrittura pò esse un strumentu putente per cunnette vi cù u to figliolu interiore, allora ùn avete bisognu di parlà à voce alta - ancu se certamente pudete, se aiuta.

Scrivite una lettera, o scrittura libera nantu à i ricordi di a zitiddina, pò aiutà à esplorà e sperienze passate è à sorte per emozioni assuciate.

Pruvate à tene un pensamentu specificu in a vostra testa per guidà a vostra lettera o eserciziu di ghjurnale, o aduprate a scrittura di flussu di cuscenza per sprime qualsiasi pensamentu chì vi vene in mente.

Pudete ancu inquadrallu cum'è un eserciziu di quistione è risposta. Permettite à u vostru sè adultu di dumandà à e so dumande à sè stessu, allora ascultate cumu risponde u zitellu.

Forse u vostru figliolu stessu hè chjucu, vulnerabile, è hà bisognu di prutezzione è sustegnu. Forse, d'altra parte, hè felice di prosperà. Risponde à tutte e dumande chì u vostru figliolu hà da pudè aiutà à inizià a guarigione di vulnerabilità o angoscia interna.

Hè nurmale di sentesi un pocu nervosu per ciò chì u vostru zitellu interiore vole sparte, soprattuttu se avete intarratu alcune esperienze passate negative o emozioni difficili.

Ma pensate à questu eserciziu cum'è un modu per stabilisce è rinfurzà un ligame trà u vostru attuale è u vostru figliolu.

6. Parlate cù un terapeuta

Se avvicinassi à u vostru figliolu interiore inghjenna disconfort o emozioni dolorose, cum'è dolore, ricordi traumatichi è sentimenti di impotenza o paura, Egel raccomanda di cercà guida da un prufessiunale di salute mentale addestratu.

"Un terapeuta pò offre un supportu è presentassi strategie di affrontamentu chì ponu aiutà à affrontà traumi è emozioni di u passatu", dice.

Alcuni terapeuti ponu avè più sperienza è furmazione cù u travagliu internu di u zitellu di l'altri, spiega Egel. "Dumandà à i terapeuti putenziali di a so sperienza cù u travagliu internu di u zitellu pò aiutà à truvà a persona ghjusta per sustene a vostra crescita è guarigione", dice.

Sè pussibule, cercate un terapeuta sperimentatu cù a terapia interna di u zitellu. Stu approcciu specificu funziona da l'idea chì i sintomi di salute mentale, i prublemi di relazione, è l'altra angoscia emotiva derivanu spessu da u dolore irrisolvutu o emozioni reprimite.

Imparà à "riparà" u vostru figliolu interiore in terapia pò allora aiutavvi à cumincià à trattà è risolve questi prublemi.

U fondu

Truvà u vostru zitellu interiore ùn significa micca chì site immaturi o ùn vulete micca cresce.

Piuttostu, pò aiutà à fà più faciule capisce a vostra esperienza adulta, guarì da u dolore in u vostru passatu, è gestisce tutte e sfide future cun autocompassione.

Postu chì sfruttà sta cuscenza di sè stessu di u to figliolu pò aiutà à ritruvà un sensu di gioia è di meraviglia, pudete ancu cunsiderà una forma di autocura.

Ùn pudete micca vede o sente u vostru figliolu interiore chjaramente, ma forghjendu una cunnessione cù sta parte di voi pò purtà à un sensu di sè più forte, più cumpletu.

Crystal Raypole hà travagliatu prima cum'è scrittore è editore per GoodTherapy. I so campi d'interessu includenu lingue è letteratura asiatiche, traduzzione giapponese, cucina, scienze naturali, pusitività sessuale è salute mentale. In particulare, ella s'impegna à aiutà à diminuisce u stigma intornu à i prublemi di salute mentale.

Selezziunà Amministrazione

Cume Dite Se Siate Morsi da una Cimosa o da a Zanzara

Cume Dite Se Siate Morsi da una Cimosa o da a Zanzara

E cuglie di cuglie è di zanzare ponu appari ce imile à prima vi ta. Hè per que a hè impurtante di cun iderà e piccule indicazioni chì ponu aiutà à determinà...
Chì hè Fotopsia è Chì Cause?

Chì hè Fotopsia è Chì Cause?

E fotop ie ò qualchì volta chjamate flottanti oculari o lampi. ò ogetti lumino i chì cumpari cenu in a vi ione di unu o di i dui ochji. Puderanu pari ce quantunque apparenze o ponu...