L'ultime tendenze in i media suciali sò tutte di andà senza filtrà
Cuntenutu
I filtri di e rete suciale sò ghjunti assai luntanu da a corona di i fiori di a vechja scola è da a faccia di doggy sbagliata è in u so postu oghje sò e pupulari opzioni di lisciatura di a pelle, di alterazione di u visu chì sbarrazzanu selfie di trama di pelle, toni, cicatrici, è, bè, tuttu ciò chì vi rende unicu. Spendite abbastanza tempu scorrendu per u "gramma" è diventa sempre più difficiule di distingue trà reale è falsu - è questu pò avè un impattu maiò nantu à a vostra salute mentale è l'imaghjini di u corpu. Ma una nova tendenza chjama i selfies editati chì saturanu i media suciali è invitanu l'utilizatori à mustrà invece i so visi senza filtru.
Essenzialmente una celebrazione di e caratteristiche uniche di tutti (inserite l'emoji di lode), a tendenza implica l'usu di l'effettu "Filter vs. Reality" in Instagram chì serve un schermu split per pudè vede a vostra faccia in modu naturali è cù un filtru chì cambia l'ochju. culore, taglia di labbra, struttura di a pelle, è più. A maiò parte di i video sò stallati à u sonu di u successu di 2015 di Alessia Cara "Scars To Your Beautiful", chì hè ghjustu cusì adattatu. À fiancu à i visi filtrati è veri, a ghjente scrive messagi nantu à l'abbracciamentu di e cose stesse chì i media suciali spessu ti facenu sentu cum'è difetti, imperfezioni, o qualcosa da ammuccià, mudificà o edità.
Pigliate u video di l'utilizatore d'Instagram @embracing_reality, per esempiu. U clip principia cù u so muvimentu da u latu filtratu à u latu naturali di l'effettu cù una didascalia di testu chì dice: "Hia bella (sì!) Permettemu di ricurdà chì ùn avete micca bisognu di filtru chì edita a vostra unicità. " Allora si avvicina à a camera per dimustrà e differenze in e so caratteristiche faciale, scrivite "avè a struttura di a pelle, pori, cicatrici, pimples, pelle irregolare, è tali cose sò solu umani è nunda chì avete bisognu di ammuccià!"
In a so propria interpretazione di a tendenza, a trainer Kelsey Wells fa eco à i sentimenti di @embracing_reality. "Hè abbastanza duru per ùn paragunassi micca à l'altri chì vedi in ligna per piacè ùn filtrassi micca cusì spessu è cusì pesantemente chì cuminciate à paragunà u VERO à voi filtratu. I filtri ponu esse divertenti ma TU sì bellu, cum'è sì, "ella scrive in una legenda di testu. "Sta sera quandu vi lavate a faccia, fighjate in u spechju è datevi un pocu d'amore ❤️." (Vulete ancu più inspo da Wells? Scuprite stu allenamentu di 20 minuti di manubri da u fitfluencer stessu.)
Altre 'grammatiche cum'è @naturalljoi, @tzsblog, è @xomelissalucy anu ancu nutatu chì i filtri sò divertenti è bè da usà à l'occasione - hey, cattivi sbagli accadenu - ma sottolineanu l'impurtanza di, in e parole di @ tzsblog, "i filtri sò filtri, ùn site micca a vita vera. È site al di là di stu filtru. " (Intantu, Demi Lovato hà ghjuratu di prumette di ùn piantà di aduprà filtri in tuttu è li hà chjamati "periculosi").
À traversu Instagram, altre versioni di a tendenza sò ancu sbulicati. Per esempiu, parechji utilizatori anu publicatu video à l'audio da @lovelifecurls, in quale ella urdineghja à u sughjettu di mustrà a so faccia cù un filtru (vale à dì l'effettu "Luminous") è poi sguassate u filtru è zoom in "à a vostra zona più texturizzata. in faccia. " Stu close-up mostra veramente a diffarenza rinfrescante reale trà a pelle alterata è tutte e parti chì ti facenu ... voi. L'audio finisce cù una dichjarazione cum'è mantra, "Questu hè u mo visu. Questu hè normale". (Vede: Cassey Ho "Decoded" u Standard di Bellezza d'Instagram - Poi Photoshoped Ella stessu per Match It)
Benintesa, i filtri sò divertenti da sperimentà è ghjucà, ma abbraccendu tutte e cose chì ti rendenu speciale hè sempre vale a pena di mustrà si - perchè hè vera, sì veramente perfettu cum'è voi, allora fate cum'è Beyoncé è "svegliatevi, senza difetti".