Autore: Louise Ward
Data Di Creazione: 10 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 23 Nuvembre 2024
Anonim
Sò Patate Dolce Ceto-Amichevuli? - Nourrisson
Sò Patate Dolce Ceto-Amichevuli? - Nourrisson

Cuntenutu

A dieta chetogenica, o ceto, hè una dieta ricca di grassi, moderata di proteine ​​è assai bassa in carboidrati chì hè aduprata per gestisce varie cundizioni mediche, cumpresi epilessia, obesità è diabete ().

Datu chì hè assai restrittivu in carbuidrati, parechje persone si dumandanu se l'alimenti ricchi in carboidrati, cum'è a patata dolce, ponu ancu esse inclusi in i parametri di un schema dieteticu chetogenicu.

Questu articulu explora se pudete ancu godere di patate dolce mentre seguite una dieta ceto.

Mantene a cetosis

Unu di l'ubbiettivi primari di una dieta chetogenica hè di facilità a transizione di u vostru corpu in cetosa.

A Ketosi hè un statu metabolicu induve u vostru corpu si basa nantu à l'energia prodotta da grassu - invece di carboidrati - per svolge tutte e so funzioni essenziali.

Quandu cunsumate una dieta variata, u vostru corpu predefinisce l'usu di u glucosiu - un tipu di carb - cum'è a so fonte primaria di carburante. Ma quandu i carboidrati ùn sò micca dispunibili, u vostru corpu produce energia da cumposti derivati ​​da grassu chjamati cetoni ().


A capacità di u vostru corpu di mantene a cetosi dipende da a mancanza di carboidrati dietetichi. Sì cunsumate troppu carbuidrati, u vostru corpu torna à aduprà u glucosiu per l'energia, ghjittendu cusì da a cetosi.

Hè per quessa chì parechji tippi di alimenti ricchi di carboidrati, cumprese e verdure amidacee cum'è a patata dolce, sò generalmente cunsiderati fora di limiti in una dieta chetogenica.

Tuttavia, a misura in cui una persona hà bisognu di limità a so assunzione totale di carboidrati per mantene a cetosi pò varià.

A maiò parte di e persone chì seguitanu una dieta chetogenica limitanu a so ingestione di carboidrati à micca più di 5-10% di e so necessità calorie cutidiane, o un massimu di 50 grammi di carboidrati per ghjornu ().

Precisamente induve si cade nantu à quellu spettru dipende da quantu prontu u vostru corpu si muove in e fora di cetosi.

riassuntu

Mantene a vostra assunzione di carboidrati assai bassu hè di primura per mantene a cetosi quandu si seguita una dieta ceto. Hè per quessa chì parechje persone optanu per escludere e patate dolce da i piani di ceto pastu.

A patata dolce hè relativamente alta in carboidrati

Una patata dolce hè un tipu di verdura à radice amidacee chì hè spessu sclusa da e diete chetogeniche per via di u so cuntenutu naturale in carboidrati.


Tuttavia, cù una pianificazione adatta, alcune persone ponu ancu esse capaci di incorporà cù successu piccule porzioni di patata dolce in un pianu di dieta ceto.

Una patata dolce media (150 grammi) cuntene un totale di 26 grammi di carboidrati. Dopu avè sottumessu i 4 grammi chì venenu da a fibra, vi ferma cù un valore nettu di circa 21 grammi di carboidrati per patata ().

Sè site nantu à una dieta ceto chì vi limita à 50 grammi di carboidrati per ghjornu, puderete optà per spende circa u 42% di i vostri carboidrati nantu à una patata dolce sana se vulete.

Puderete ancu cunsiderà di dividisce a patata dolce in porzioni più chjuche per riduce ulteriormente a vostra assunzione di carboidrati senza doverla escludere interamente da a vostra dieta.

Dice questu, sè site nantu à un pianu di dieta chì richiede di rispettà un limite assai inferiore di carboidrati, ancu una piccula parte di patata dolce puderia rende assai più difficiule di stà in i vostri carboidrati attribuiti per a ghjurnata.

In ultimamente, se duvete includere patate dolce in a vostra dieta dipende da i vostri obiettivi persunali di carb è da a capacità di aderisce cunstante à e restrizioni necessarie per voi per mantene a cetosi.


riassuntu

A patata dolce hè abbastanza ricca di carboidrati, ma alcune persone ponu esse capace di includere piccule porzioni di elli mentre stanu in e so restrizioni ceto carb.

Certi preparativi ponu esse più ceto-friendly di altri

Se decidite di includere patate dolce cum'è parte di u vostru pianu di dieta ceto, hè impurtante chì cunsideriate ancu cume vari metodi di preparazione ponu influenzà u cuntenutu tutale di carboidrati di u piattu finale.

Per esempiu, e patate dolci preparate cù ingredienti assai alti in carboidrati, cume u zuccheru brunu, u sciroppu d'acero, o i suchji di frutta ùn serianu micca adatti per una dieta chetogenica.

I metudi di preparazione chì sò più ceto-amichevuli ponu includere affettà finamente è friggerli per fà patate fritte, o arrustisceli interi è serve li cun burru, oliu di coccu o furmagliu fusu.

riassuntu

Certi metodi di preparazione di a patata dolce ùn sò micca ceto-friendly, in particulare quelli chì utilizanu ingredienti ricchi di carboidrati cum'è u zuccheru brunu o u sciroppu d'acero.

U fondu

E diete chetogeniche sò carattarizate da u so cuntenutu altu in grassu è assai bassu in carboidrati.

E patate dolce tendenu à esse naturalmente ricche di carboidrati è sò tipicamente escluse da i piani di dieta ceto perchè ponu rende difficiule per parechje persone u mantenimentu di cetosi.

Dittu chistu, ùn puderete micca avè da eliminà e patate dolce da a vostra dieta, basta chì moderate u vostru assunzione è pianificate in anticipu per assicurà chì ùn vi causanu micca cunsumà troppu carboidrati per a ghjurnata.

Quandu create u vostru pianu di dieta, evite e preparazioni di patate dolci chì includenu ingredienti ricchi di carboidrati cum'è u zuccheru brunu o u sciroppu d'acero.

Invece, sceglite opzioni più elevate in grassu, cum'è patate fritte o patate dolci arrustite servite cun burru o oliu di coccu.

Articuli Novi

3 Rimedi in Casa per Migraña

3 Rimedi in Casa per Migraña

Un bonu rimediu ca anu per a migraña hè di beie tè da emi di gira ole, po tu chì anu pruprietà calmanti è protettive per u i tema nervo u chì allevanu rapidamente u ...
Cumu manghjà per prevene u cancheru

Cumu manghjà per prevene u cancheru

L'alimenti ricchi in antio idanti, cum'è agrumi, broccoli è cereali integrali, per e empiu, ò alimenti eccellenti per prevene u cancheru perchè que te o tanze aiutanu à...