Pruritu à a Pelle di Notte? Perchè Accade è Cosa Pudete Fà
Cuntenutu
- Cause naturali
- Cause cunnesse à a salute
- Trattà a prurigazione di a pelle di notte
- Prescrizione è medicazione senza prescrizione
- Trattamenti alternativi
- Rimedi casalinghi è cambiamenti di stile di vita
- Cosa ùn fà se avete a pelle pruriginosa di notte
- Quandu vede u vostru duttore
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Perchè a vostra pelle prurisce di notte?
A pelle pruriginosa di a notte, chjamata pruritu nocturnu, pò esse abbastanza severa da disturbà u sonnu di modu regulare. Perchè accade questu pò varià da cause naturali à prublemi di salute più gravi.
Cause naturali
Per a maiò parte di a ghjente, i meccanismi naturali ponu esse daretu à u pruritu di notte. I ritmi circadiani naturali di u vostru corpu, o i cicli di u ghjornu, influenzanu e funzioni di a pelle cum'è a regulazione di a temperatura, u bilanciu di i fluidi è a prutezzione di e barriere.
Queste funzioni cambianu di notte. Per esempiu, a temperatura di u vostru corpu è u flussu di sangue in a vostra pelle aumentanu tramindui a sera, riscaldendu a vostra pelle. A crescita di a temperatura di a pelle pò fà vi sente pruritu.
U liberu di u corpu di certe sostanze varieghja ancu secondu l'ora di a ghjurnata. A notte, liberate più citochine, chì aumentanu l'infiammazione. Intantu, a produzzione di corticosteroidi - ormoni chì riducenu l'infiammazione - rallenta.
In più di sti fattori, a vostra pelle perde più acqua di notte. Cum'è averete forse rimarcatu durante i mesi secchi d'invernu, a pelle secca prurisce.
Quandu u pruritu culpisce durante u ghjornu, u travagliu è altre attività vi distraggenu da a sensazione fastidiosa. A notte ci sò menu distrazioni, chì ponu fà chì u pruritu si sente ancu più intensu.
Cause cunnesse à a salute
Insemi cù i ritmi circadiani naturali di u vostru corpu, una serie di cundizioni sanitarie sfarente ponu fà chì a pruriginera di a pelle diventi peghju di notte. Questi includenu:
- malatie di a pelle cum'è dermatite atopica (eczema), psoriasis è urticaria
- bugs cum'è scabbia, pidochji, bug di lettu, è pinworms
- malatie di reni o di fegatu
- anemia da carenza di ferru
- prublemi di tiroide
- cundizioni psiculogichi cum'è u stress, a depressione è a schizofrenia
- sindrome di e gambe inquieta
- cancers cum'è leucemia è limfoma
- disordini nervi, cum'è sclerosi multipla, zoster, è diabete
- reazzione allergica à sustanzi cum'è chimichi, droghe, alimenti o cusmetichi
- gravidanza
Trattà a prurigazione di a pelle di notte
Eccu uni pochi di medicini è di rimedii casani per alleviare a prurito di a pelle di notte.
Prescrizione è medicazione senza prescrizione
Se una cundizione cum'è un disordine nervu o un sindrome di e gambe inquieta hè a causa di u pruritu, vedi u vostru duttore per trattallu. Per trattà a pruritazione di notte sè stessu, pudete pruvà una medicina senza prescrizione o prescritta. Alcuni di sti medicinali allevanu solu u pruritu. Altri vi aiutanu à dorme. Uni pochi facenu tramindui.
- L'antistaminici più antichi cum'è a clorfeniramina (Chlor-Trimeton), a difenidramina (Benadryl), l'idrossizina (Vistaril) è a prometazina (Phenergan) allevanu u pruritu è vi facenu dorme.
- Antihistaminici più recenti, cum'è fexofenadina (Allegra) o cetirizina (Zyrtec), sò ancu utili è ponu esse presi di notte o di ghjornu.
- E creme steroide fermanu u pruritu à a fonte.
- Antidepressivi cum'è mirtazapina (Remeron) è doxepin (Silenor) anu un effettu anti-prurigine è sedativu.
Trattamenti alternativi
Per aiutà à dorme, pudete pruvà a melatonina. Questu ormone naturale aiuta à regulà u sonnu. Quandu u pigliate a notte, hà un effettu sedativu chì pò aiutà à dorme attraversu u pruritu.
Rimedi casalinghi è cambiamenti di stile di vita
Se u stress aggrava a vostra pelle, pruvate tecniche cum'è meditazione, yoga, o rilassamentu musculare progressivu per calmà a vostra mente.
Pudete ancu incontrà un terapeuta per a terapia comportamentale cognitiva (CBT). Stu prugramma aiuta à riversà alcuni di i penseri è azzioni dannosi chì aggravanu u vostru stress.
Pudete ancu pruvà questi rimedii casani:
- Applica una crema idratante lubrificante senza alcolu cum'è CeraVe, Cetaphil, Vanicream, o Eucerin à a vostra pelle durante u ghjornu è prima di dorme.
- Applica compresse fresche è umide per calmà u pruritu.
- Pigliate un bagnu in acqua tiepida è farina d'avena colloidale o bicarbonato di sodiu.
- Accende un umidificatore. Aghjusterà umidità à l'aria in a vostra camara mentre dormite.
Cosa ùn fà se avete a pelle pruriginosa di notte
Se a vostra pelle prurisce di notte, eccu uni pochi di fattori à evità:
- Ùn andate à dorme in qualcosa pruriginosa. Indossa un pijama fattu di fibre tenere è naturali, cum'è u cotone o a seta.
- Mantene a temperatura in a vostra stanza fresca - circa 60 à 65 ° F. Un surriscaldamentu pò fà prurite.
- Evite a caffeina è l'alcol prima di dorme. Allarganu i vini sanguini è mandanu più sangue per riscaldà a vostra pelle.
- Ùn aduprate micca cusmetichi, creme prufumate, saponi prufumati, o altri prudutti chì pudessinu irrità a vostra pelle.
- Ùn scratchate! Irritarete ancu di più a to pelle. Mantene e unghie corte in casu chì sentite a voglia di grattassi di notte.
Quandu vede u vostru duttore
Vede u vostru duttore d'assistenza primaria o un dermatologu se:
- u pruritu ùn migliurà micca in duie settimane
- ùn pudete micca dorme perchè u pruritu hè cusì intensu
- avete altri sintomi, cum'è perdita di pesu, frebba, debolezza, o una eruzione cutanea
Se ùn avete micca dighjà un duttore primariu o un dermatologu, u strumentu Healthline FindCare pò aiutà à truvà un medicu in a vostra zona.