Katie Dunlop vole chì stabilisce "Micro obiettivi" invece di risoluzioni massive
Cuntenutu
Amemu a vostra ambizione, ma pudete vulè fighjà nantu à "micro obiettivi" invece di quelli massivi, secondu Katie Dunlop, influencer di fitness è creatore di Love Sweat Fitness. (Assuciatu: L'errore di Risoluzione di u Capu d'annu # 1 Tuttu u mondu face secondu Esperti)
"Ùn hè micca abbastanza solu per dì "Aghju da fà ____." Avete bisognu di custruisce un pianu per fà accade è u megliu modu per fà questu hè di stabilisce micro scopi", hà scrittu in un post recente di blog. (Ella cunnosce una cosa o duie nantu à a realizazione di l'ubbiettivi. Leghjite più nantu à u viaghju di perdita di pesu di Katie Dunlop.)
Ella spiega chì i microugettivi sò in fondu più chjucu obiettivi più raggiungibili chì vi aiutanu à ghjunghje cù successu i vostri obiettivi più grandi. "Tutti vulemu sentu bè, soprattuttu quandu facemu cambiamenti chì ponu esse sfida", dice ella. "I grandi obiettivi di solitu ti lascianu sente ansiosi è scunvurtu perchè pò piglià assai tempu per vede i risultati. I micro obiettivi permettenu di ottene quellu sensu di gratificazione immediata. Vidite chì u vostru travagliu duru si paga rapidamente, è chì vi dà a motivazione è a voglia ci vole à fà cambiamenti ".
Per stabilisce questi "micro obiettivi", Katie nota chì hè impurtante di tene à mente u vostru stilu di vita attuale. "Iè, vulemu fà cambiamenti, ma se avete stabilitu un scopu chì hè cumplitamente irrealistu, ùn ci ne fermerete micca. Piazzate obiettivi più chjuchi, più realizzabili chì vi permetteranu di cumincià veramente à vede quantu site forte. cù una cosa chì pare un pocu più faciule è aghjunghje da quì. " (Eccu alcuni altri modi per stabilisce e risoluzioni chì si mantenenu in realtà.)
Ùn importa micca u vostru scopu, avemu u pianu per aiutà à rializà. Scuprite u nostru Pianu di 40 ghjorni per sfraccià ogni scopu è iscrivetevi per riceve cunsiglii, inspo, ricette è di più direttamente da u nostru principale trituratore di scopi, U più grande perdente allenatore Jen Widerstrom.