5 Snacks à Carb Low per Perde Peso
Cuntenutu
- 1. Castagne cù iogurtu chjaru
- 2. Apple Carie Low Carb
- 3. Dumpling di zucca
- 4. Crepe di lino
- 5. Pane di zucca in u micru
A dieta Low Carb hè quella in a quale si deve riduce u cunsumu di carboidrati in a dieta, eliminendu soprattuttu e fonti di carboidrati semplici, cum'è u zuccheru è a farina bianca. Cù una riduzione di carboidrati, hè impurtante aghjustà a vostra assunzione di proteine è aumentà a vostra assunzione di boni grassi, cume noce, burru di arachidi, avocado è oliu d'oliva. Amparate tuttu nantu à a dieta bassa in carboidrati.
Tuttavia, cum'è a maiò parte di a ghjente hè abituata à fà spuntini ricchi di carboidrati, cum'è pane, tapioca, biscotti, torte, cuscus è salati, hè spessu difficiule di pensà à spuntini pratichi è gustosi da includere in sta dieta. Eccu dunque 5 esempi di spuntini Low Carb.
1. Castagne cù iogurtu chjaru
Un spuntinu super veloce è praticu à bassu carboidrati hè un mischju di castagne è di yogurt semplice. Castagne è oleaginosi in generale, cum'è nocciole, amandule, noci è arachidi, sò ricchi di boni grassi, zincu è proteine, in più d'avè un cuntenutu assai bassu in carboidrati.
U yogurt naturale sanu hè riccu in proteine è grassi, avendu una bassa quantità di carboidrati. Tuttavia, perchè hà un gustu amaru, l'industria aghjusta spessu u zuccheru per migliurà u gustu, ma l'ideale hè di cumprà yogurt naturale senza zuccheru, è aghjunghje solu qualchì goccia di edulcorante à u mumentu di manghjà.
2. Apple Carie Low Carb
A torta di mela porta un gustu dolce diliziosu à i spuntini, in più di pudè esse purtatu in a lunchbox in classe o per travaglià.
Ingredienti:
- 1 ovu
- 1/2 mela
- 1 cucchiaia di farina d'amandula
- 2 cucchiai di crema agria o di yogurt semplice
- 1 cucchiaina di levitu
- Dolcificante stevia culinariu à gustu
- Cannella à gustu
- Burru o oliu di coccu per ingrassà a padedda
Modu di preparazione:
Tagliate a mela in fette sottili è riservate. Battite l'ovu, a farina, a panna acida o u yogurt è u levitu cù u mixer o a forchetta. Untate a padedda cù burru o oliu di coccu è precalentate. Dopu aghjunghjite u dolcificante è a cannella, sparghjite e fette di mela è, sopra tuttu, aghjunghjite a pasta. Coperta a padedda è lasciate coce à focu bassu per circa 7 minuti o finu à chì a pasta sia cumpletamente cotta. Mette nantu à un piattu è sprinkle più cannella à gustu.
3. Dumpling di zucca
Stu biscottu hè riccu in vitamina A di zucca è boni grassi di noce di coccu è castagne. Se preferite, ùn aghjunghjite micca edulcorante o noci à a ricetta è aduprate a pasta cum'è s'ellu fussi pane, riempiendula cù furmagliu, ovu o pollu sfracellatu, per esempiu.
Ingredienti:
- 2 ova
- 1/4 tazza di farina di coccu
- 1/2 tazza di purè di zucca bollita
- 1 cucchiaia di edulcorante culinariu
- 1 cucchiainu pocu prufunnu di levante
- 1 cucchiaia d'oliu di coccu
- 2 cucchiai di castagne appena schiacciate (opzionale)
Modu di preparazione:
Battite tutti l'ingredienti cù u mixer o u frullatore, eccettu e castagne schiacciate. Dopu, versate a pasta in stampi ingrassati o in silicone, aghjustate e noce leggermente schiacciate in a pasta è infornate in un fornu mediu per circa 25 minuti finu à chì a prova di stuzzichini indichi chì a pasta hè cotta. Face circa 6 porzioni.
4. Crepe di lino
Questa hè a versione low carb di a crepioca tradiziunale, ma a gomma di tapioca hè rimpiazzata da a farina di linu.
Ingredienti:
- 1 ovu
- 1,5 cucchiaia di farina di linu
- un pizzicu di sale è origanu
- 2 cucchiai di casgiu in dadini
- 2 cucchiai di tomate tritate per ripieno
Modu di preparazione:
Imbulighjate l'ovu, a farina di linu, u sale è l'oreganu in una pignatta prufonda è batte bè cù a forchetta. Aghjustate u furmagliu è u pumadoru, o u ripienu di a vostra scelta, è mischjà dinò. Unghjite una padella cun burru, oliu d'oliva o oliu di coccu è versate a pasta, diventendu marrone da i dui lati.
5. Pane di zucca in u micru
Stu bagel praticu pò esse fattu in versione dolce è salata, cum'è mostratu sottu:
Ingredienti:
- 1 ovu
- 50 g di zucca bollita è purè
- 1 cucchiaia di farina di linu
- 1 pizzicu di levitu
- 1 pizzica di sale o 1 cucchiaia di caffè di edulcorante culinariu
Modu di preparazione:
Imbulighjate tutti l'ingredienti, ingrassate una tazza cù oliu d'oliva o oliu di coccu è pigliate à u microonde per circa 2 minuti. Se preferite, pudete poi rompe u rotulu è mette lu in u tostapane per esse croccante.
Eccu 7 altre opzioni di merendella per avè in vittura, à u travagliu o à a scola: