6 Hacks Lifestyle per Chronic Dry Eye
Cuntenutu
- 1. Spruce a vostra casa cù e piante di casa disintossicante.
- 2. Bei un'altra tazza di caffè (ma solu una tazza in più).
- 3. Relaxate cù un trattamentu spa DIY.
- 4. Manghjate più pesci, cum'è aringa, tunnu è salmone.
- 5. Turnate i venti di l'auto è di l'aereo da a vostra linea di visione.
- 6. Aghjustate i paràmetri di u vostru urdinatore per fà u travagliu di scrivania menu straziu nantu à i vostri ochji.
Avete a voglia di strufinà l'ochji. Sò scratchichi, irritati è più rossi cà una pumata. Ma prima di ghjunghje per quella buttiglia di gocce d'ochju senza ricetta, fate un soffiu prufondu. Ci sò altre cose chì pudete fà in casa per migliurà i vostri sintomi è uttene sollievu.
1. Spruce a vostra casa cù e piante di casa disintossicante.
Ancu se tenite una casa pulita, pulita, l'aria interiore ricirculata puderia peghju i vostri sintomi. Certi piante, cum'è aloe, orchidee, edera inglese, sò cunnisciute per e so capacità di filtru di l'aria.
2. Bei un'altra tazza di caffè (ma solu una tazza in più).
E ricerche anu dimustratu chì a caffeina pò aiutà cù a produzzione di lacrime. Questu ùn prova micca chì andà in u vostru caffè lucale parechje volte à u ghjornu vi aiuterà cù i vostri ochji secchi cronichi (o vi farà pienghje). Ma un aumentu limitatu di caffeina pò aiutà i vostri ochji à pruduce più umidità quandu ne avete bisognu.
3. Relaxate cù un trattamentu spa DIY.
Pruvate à mette i cetrioli nantu à e palpebre per una sensazione di rinfrescamentu. Questa verdura croccante è rinfrescante pò aiutà à alleviare u gonfiore è l'irritazione assuciati à l'ochju crònicu seccu. Fette sottili, refrigerate di patate ponu ancu furnisce u listessu effettu. O, sì e verdure ùn sò solu a vostra cosa, fate una compressa di latte crudu fretu è piazzate nantu à e vostre palpebre per 15 minuti ogni ghjornu.
4. Manghjate più pesci, cum'è aringa, tunnu è salmone.
Questi pesci cuntenenu a quantità più alta di acidi grassi omega-3, chì ponu aiutà à migliurà i sintomi è ponu ancu aiutà cù a produzzione di lacrime.
5. Turnate i venti di l'auto è di l'aereo da a vostra linea di visione.
Queste ventule riciclanu solu l'aria vechja, chì pò ancu asciugà i vostri ochji. I ventilatori ponu ancu soffià materiali stranieri, cum'è polvere o peli, in i vostri ochji dighjà irritati.
6. Aghjustate i paràmetri di u vostru urdinatore per fà u travagliu di scrivania menu straziu nantu à i vostri ochji.
Fate chì a luminosità di u schermu sia uguale à u vostru circondu, alterate a dimensione di u testu, è guardate da u schermu ogni 20 minuti circa per riduce a fatica oculare.