Autore: Louise Ward
Data Di Creazione: 12 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Cosa da fà Se una Dieta Bassa-Carbina Aumenta u vostru Colesterolu - Nourrisson
Cosa da fà Se una Dieta Bassa-Carbina Aumenta u vostru Colesterolu - Nourrisson

Cuntenutu

E diete low-carb è chetogeniche sò incredibilmente sane.

Anu benefici chiari, potenzialmente salvatichi per alcune di e malatie più gravi di u mondu.

Ciò include obesità, diabete di tip 2, sindrome metabolicu, epilepsia è numerosi altri.

I fattori di risicu di e malatie cardiache più cumuni tendenu à migliurà assai, per a maiò parte di a ghjente (, 2, 3).

Sicondu sti megliurenze, diete à bassu carboidrati duverebbe riduce u risicu di malatie cardiache.

Ma ancu se questi fattori di risicu migliuranu in media, ci ponu esse individui in quelle medie chì sperimentanu miglioramenti, è altri chì vedenu effetti negativi.

Sembra esse un picculu sottogruppu di persone chì sperimentanu livelli di colesterolu aumentati nantu à una dieta bassa in carboidrati, in particulare una dieta chetogenica o una versione assai alta in grassu di paleo.

Ciò include aumentu di u colesterolu Totale è LDL ... è ancu aumentu di avanzatu (è assai più impurtante) marcatori cum'è u numeru di particelle LDL.

Benintesa, a maiò parte di questi "fattori di risicu" sò stati stabiliti in u cuntestu di una dieta occidentale ricca di carboidrati, calurica è ùn sapemu micca se anu i stessi effetti nantu à una dieta sana in pochi carboidrati chì riduce l'infiammazione è l'ossidativa. stress.


Tuttavia ... hè megliu esse sicuri cà dispiaciuti è pensu chì questi individui anu da piglià alcune misure per abbassà i so livelli, soprattuttu quelli chì anu una storia di famiglia di malatie cardiache.

Fortunatamente, ùn avete micca bisognu di fà una dieta bassa in grassi, manghjà olii vegetali o piglià statine per calà i vostri livelli.

Alcuni semplici aggiustamenti feranu bè è puderete ancu sfruttà tutti i benefici metabolichi di manghjà à bassu carboidrati.

A Ripartizione - Sò I Vostri Livelli Veramente Alti?

Interpretà i numeri di colesterolu pò esse abbastanza cumplicatu.

A maiò parte di a ghjente cunnosce u colesterulu Total, HDL è LDL.

E persone cun HDL altu (u "bonu") anu un risicu bassu di malatie cardiache, mentre chì e persone cun LDL altu (u "male") anu un risicu aumentatu.

Ma u veru ritrattu hè assai più cumplicatu chè "bè" o "male" ... u LDL "male" hà in realtà sottotipi, basatu principalmente in a dimensione di e particelle.

E persone chì anu soprattuttu piccule particule LDL anu un risicu elevatu di malatie cardiache, mentre chì e particelle soprattuttu grandi anu un risicu bassu (4, 5).



Tuttavia, a scienza mostra avà chì u marcatore più impurtante di tutti hè u numeru di particelle LDL (LDL-p), chì misura quantu E particelle LDL flottanu intornu à u sangue ().

Questu numeru hè diversu da a concentrazione LDL (LDL-c), chì misura quantu u colesterolu chì e vostre particule LDL portanu intornu.Questu hè ciò chì hè più comunemente misuratu annantu à i test di sangue standard.

Hè impurtante uttene queste cose testate currettamente per sapè se avete veramente qualcosa da preoccupassi.

Se pudete, fate chì u vostru duttore misura u vostru LDL-p (numeru di particule LDL) ... o ApoB, chì hè un altru modu per misurà u numeru di particule LDL.

Se u vostru colesterolu LDL hè altu, ma u vostru numeru di particule LDL hè normale (chjamatu discordanza), allora ùn avete probabilmente nunda da preoccupassi ().

In una dieta bassa in carboidrati, HDL tende à cullà è trigliceridi in calà, mentre chì u colesterolu Totale è LDL tendenu à stà u listessu. A dimensione di e particule LDL tende à cresce è u numeru di particule LDL tende à calà. Tutte e cose belle (, 9).



Ma dinò ... hè ciò chì accade in media. Dentru queste medie, pare chì un sottogruppu di persone in una dieta chetogenica bassa in carboidrati DO ottene una crescita di u colesterolu Totale, u colesterolu LDL è Numaru di particule LDL.

Nisunu di i cunsiglii in questu articulu ùn deve esse cunsideratu cum'è cunsiglii medichi. Duvete discutene di questu cun u vostru duttore prima di fà cambiamenti.

Tenite à mente chì NON SUGGERU chì e diete saturate in grassu o in bassu carboidrati sò "cattivi".

Questu hè significatu solu cum'è una guida di risoluzione di i prublemi per u picculu sottogruppu di persone chì anu prublemi di colesterolu in una dieta bassa in carboidrati è / o paleo.


Ùn aghju micca cambiatu idea nantu à e diete à bassu carboidrati. Aghju sempre manghjatu una dieta à bassu carboidrati ... una dieta micca bassu-ketogenica, vera basata nantu à l'alimentu cù circa 100 grammi di carboidrati per ghjornu.

À a fine di a ghjurnata, e diete à bassu carboidrati sò sempre incredibilmente sane è i benefici FAR superevanu i negativi per a maiò parte di a ghjente, ma un sottogruppu di individui pò avè bisognu di fà alcuni aggiustamenti per fà chì a dieta funziona per elli.


Stu fenomenu hè discrittu in dettu quì da u duttore Thomas Dayspring, unu di i lipidologhi più rispettati di u mondu (punta di cappellu à u duttore Axel Sigurdsson): Casu anonimu Lipidaholici 291: Perde u pesu pò peghju lipidi?

Se vulete scavà in a scienza daretu à sta paradossale crescita di u colesterolu nantu à una dieta chetogenica, allora leghjite l'articulu (duvete scrivevi cun un contu gratuitu).

Sfortunatamente, ùn tutti ùn ponu avè marcatori avanzati cum'è LDL-p o ApoB misurati, perchè sti testi sò costosi è ùn sò micca dispunibili in tutti i paesi.

In questi casi, u colesterolu Non-HDL (Colesterolu Totale - HDL) hè un marcatore abbastanza precisu chì pò esse misuratu annantu à un pannellu lipidicu standard (,).



Se u vostru Non-HDL hè elevatu, allora hè una ragione abbastanza per piglià misure per pruvà à calà lu.

Linea di fondu:

Un sottogruppu di individui sperimentanu un colesterolu aumentatu nantu à una dieta bassa in carboidrati, soprattuttu s'ellu hè chetogenicu è ultra grassu. Questu include LDL elevatu, Non-HDL è marcatori impurtanti cum'è u numeru di particule LDL.

Cundizioni mediche chì ponu alzà u colesterolu

Hè ancu impurtante di scartà e cundizione mediche chì ponu causà un colesterolu elevatu. Queste ùn anu veramente nunda à chì vede cù a dieta stessa.

Un esempiu di questu hè a funzione tiroidea ridutta. Quandu a funzione tiroidea hè più bassa di l'ottima, u colesterolu Totale è LDL pò cullà (,).

Un'altra cosa da cunsiderà hè a perdita di pesu ... in certi individui, perde u pesu pò aumentà temporaneamente u colesterolu LDL.

Sì i vostri livelli aumentanu à un mumentu chì perde u pesu rapidamente, pudete vulete aspettà uni pochi di mesi è poi misurarli di novu quandu u vostru pesu si stabilizza.


Hè ancu impurtante di scartà una cundizione genetica cum'è Ipercolesterolemia Familiale, chì afflige circa 1 in 500 persone è hè carattarizata da livelli di colesterolu assai alti è un risicu altu di malatie cardiache.


Benintesa, ci sò parechje sferenze genetiche sottili trà di noi chì ponu determinà e nostre risposte à diverse diete, cume diverse versioni di un genu chjamatu ApoE ().

Avà chì tuttu què hè fora di a strada, femu un ochju à certi passi azzionabili chì pudete piglià per abbassà quelli livelli di colesterolu.

Linea di fondu:

Assicuratevi di scartà ogni cundizione medica o genetica chì pò esse pruvucatu à avè un colesterolu altu.

Cacciate u Caffè Prufessibile da a Vostra Dieta

U caffè "Bulletproof" hè assai trendy in e cumunità à bassu carboidrati è paleo.


Si tratta di aghjunghje 1-2 cucchiai d'oliu MCT (o oliu di coccu) è 2 cucchiai di burru in a vostra tazza di caffè di a mattina.

Ùn l'aghju micca pruvata eu stessu, ma parechje persone dicenu chì hà un gustu deliziosu, li dà energia è li tumbà l'appetitu.

Ebbè ... Aghju scrittu assai di caffè, grassu satu, burru è oliu di coccu. I amanu tutti è pensu chì sò assai sani.


Tuttavia, ancu se quantità "normali" di qualcosa sò boni per voi, ùn significa micca chì e quantità massicce sò megliu.

Tutti i studii chì mostranu chì u grassu satuatu hè innocu utilizatu nurmale quantità ... vale à dì, quantità chì a persona media cunsuma.

Ùn ci hè manera di sapè ciò chì accade se cumminciate à aghjunghje massiccia quantità di grassu satuatu à a vostra dieta, soprattuttu se u manghjate invece di altri alimenti più nutritivi. Questu di sicuru ùn hè micca qualcosa chì l'omu hà evolutu à fà.

Aghju ancu intesu raporti da docs amichevuli à bassu carboidrati (Dottori Spencer Nadolsky è Karl Nadolsky. Anu avutu pazienti à bassu carboidrati cun un colesterolu massivamente aumentatu chì i so livelli si sò nurmalizati quand'elli anu cessatu di beie caffè antibatteru.


Sì beie un caffè antipuglia è avete prublemi di colesterolu, allora u primu cosa chì duvete fà hè di pruvà à toglie questu da a vostra dieta.


Linea di fondu:

Pruvate à caccià u caffè à prova di balle da a vostra dieta. Questu solu pò esse abbastanza per risolve u vostru prublema.

Rimpiazzate Alcune Grasse Saturate cù Grassi Monunsaturati

In i studii più grandi è di più alta qualità, u grassu satuatu ùn hè micca ligatu à l'attacchi di core aumentati o a morte da malatie cardiache (, 16, 17).

Tuttavia ... sè avete prublemi cù u colesterolu, allora hè una bona idea di pruvà à rimpiazzà alcuni di i grassi saturati chì manghjate cù i grassi monoinsaturi.

Questa mudificazione simplice pò aiutà à calà i vostri livelli.

Cuite cù oliu d'oliva invece di burru è oliu di coccu. Manghja più noci è avocados. Questi alimenti sò tutti carichi di grassi monoinsaturi.

Sì questu solu ùn funziona, allora pudete ancu vulè cumincià à rimpiazzà una parte di a carne grassa chì manghjate cù carne più magra.


Ùn possu enfatizà abbastanza l'oliu d'oliva ... l'oliu d'oliva vergine extra di qualità hà assai altri benefici per a salute di u core chì vanu assai al di là di i livelli di colesterolu.

Prutegge e particelle LDL da l'ossidazione, riduce l'infiammazione, migliora a funzione di l'endoteliu è pò ancu abbassà a pressione sanguigna (, 19,,).


Hè sicuramente un superalimentu per u core è pensu chì qualchissia à risicu di malatie cardiache deve aduprà oliu d'oliva, ùn importa se u so colesterolu hè altu o micca.

Hè ancu impurtante di manghjà pesci grassi chì sò ricchi di acidi grassi Omega-3, almenu una volta à a settimana. Se ùn pudete micca o ùn manghjate micca pesci, cumplementate cù oliu di pesce invece.


Linea di fondu:

I grassi monosaturati, cum'è quelli chì si trovanu in l'oliu d'oliva, l'avucatu è i noci, ponu avè effetti di riduzzione di u colesterolu paragunatu à i grassi saturati.

Lasciate cascà a Ketosi è Manghjate Più Carb-Cibi Ricchi in Fibre, Veri

Ci hè una malintesa cumuna chì una dieta bassa in carboidrati deve esse ketogenica.

Vale à dì, chì i carboidrati devenu esse abbastanza bassi per u corpu per cumincià à pruduce chetoni fora di l'acidi grassi.

Stu tipu di dieta pare esse u più efficace per e persone cun epilessia. Parechje persone pretendenu ancu uttene i migliori risultati, mentali è fisici, quandu sò in cetosi.

Tuttavia ... più modesta restrizione di carboidrati pò sempre esse cunsiderata à bassu carboidrati.


Ancu s'ellu ùn ci hè una definizione chjara, qualcosa finu à 100-150 grammi per ghjornu (à volte più altu) pò esse classificatu cum'è una dieta bassa in carboidrati.

Hè pussibule chì alcuni individui vedenu u colesterolu aumentatu quandu sò in cetosi, ma si miglioranu quandu manghjanu basta solu carbuidrati per evità d'andà in cetosi.

Pudete pruvà à manghjà 1-2 pezzi di frutta per ghjornu ... forse una patata o patata dolce cù a cena, o piccule porzioni di amidi più sani cum'è u risu è l'avena.


Sicondu a vostra salute metabolica è e preferenze persunale, puderete ancu adoptar una versione più alta di carb di paleo invece.

Questa pò ancu esse una dieta assai sana, cum'è dimustratu da pupulazioni di longa vita cum'è i Kitavans è l'Okinawani, chì anu manghjatu assai carboidrati.

Ancu se a cetosi pò avè assai benefici incredibili, ùn hè sicuramente micca per tutti.

Altri modi naturali per calà i livelli di colesterolu includenu manghjà cibi ricchi di fibre solubili o amidu resistente, è piglià un supplementu di niacina.


Eserciziu, dorme megliu è minimizà i livelli di stress pò ancu aiutà.

Piglia Messaghju in Casa

Nisunu di i cunsiglii in questu articulu ùn deve esse cunsideratu cum'è cunsiglii medichi. Duvete discutene di questu cun u vostru duttore prima di fà cambiamenti.

Tenite à mente chì NON SUGGERU chì e diete saturate in grassu o in bassu carboidrati sò "cattivi".

Questu hè significatu solu cum'è una guida di risoluzione di i prublemi per u picculu sottogruppu di persone chì anu prublemi di colesterolu in una dieta bassa in carboidrati è / o paleo.


Ùn aghju micca cambiatu idea nantu à e diete à bassu carboidrati. Aghju sempre manghjatu una dieta à bassu carboidrati ... una dieta micca bassu-ketogenica, vera basata in alimenti cù circa 100 grammi di carboidrati per ghjornu.

À a fine di a ghjurnata, e diete à bassu carboidrati sò sempre incredibilmente sane è i benefici FAR superevanu i negativi per a maiò parte di a ghjente, ma un sottogruppu di individui pò avè bisognu di fà alcuni aggiustamenti per fà chì a dieta funziona per elli.

Vi Ricumandemu

7 Benefici per a Salute di Kakadu Plum

7 Benefici per a Salute di Kakadu Plum

A prugna Kakadu (Terminalia ferdinandiana), cunni ciutu ancu cum'è gubinge o prugna billygoat, hè un picculu fruttu truvatu in i bo chi aperti di l'Eucaliptu in u Nordu di l'Au t...
Chì ghjè u Labeseh Cheese? - È Cumu Falla

Chì ghjè u Labeseh Cheese? - È Cumu Falla

U furmagliu Labneh hè un pruduttu ca gili pupulare chì u o apore riccu è a o texture leggera ò tate apprezzate dapoi migliaia d'anni. pe u trovu in a cucina di u Mediu Oriente,...