A nova campagna di Lululemon mette in risaltu a necessità di l'inclusività in a corsa
Cuntenutu
E persone di tutte e forme, dimensioni è sfondi ponu (è sò) diventati corridori. Tuttavia, un stereotipu di "corpu di corridore" persiste (semplicemente cercate "runner" in Google Images se avete bisognu di una visuale), lascendu parechje persone chì si sentenu micca appartenenti à a cumunità di corsa. Cù a so nova campagna Global Run, lululemon hà u scopu di aiutà à scumpressà stu stereotipu.
Per u novu prughjettu, lululemon mette in risaltu diverse storie di corridori - cumpresu l'ultramarathoner è l'attivista anti-razzismu Mirna Valerio, unu di i più recenti ambasciatori di a marca - per cambià a nuzione di ciò chì sò i veri corridori.
Valerio dice ch'ella crede chì, mentre a cumunità di a corsa hà fattu progressi versu l'inclusività, ci hè ancu assai travagliu da fà. "Una zona di cuntestazione particulare hè u tentativu di esse inclusivu di tutti i corpi in a publicità di publicità, in publicazioni chì custodiscenu una quantità incredibile di pezzi di cultura di dieta è publicità chì ponenu cum'è articuli", dice ella. Forma. "Hè veramente insidiosu". (Assuciatu: Cumu creà un Ambientu Inclusivu In u Spaziu di Benessere)
Hà trovu ancu chì u mitu chì "tutti i corridori sò uguali" prevale, aghjusta Valerio. "Ci hè questu sbagliu chì i corridori sò supposti à fighjà in un certu modu, seguitate un ritmu particulare è andà una certa distanza", spiega ella. "Ma s'è guardate parechje linee di partenza è di arrivo in gare [veri], è se fate una immersione profonda nantu à piattaforme cum'è Strava è Garmin Connect, vi vede chì i corridori venenu in tutte e forme, dimensioni, ritmi è travagliendu. à diversi livelli di intensità. Nisunu tipu di corpu pussede a corsa. Diamine, l'umanità ùn hè micca propiu di a corsa. Perchè simu cusì ingaghjati à fà determinazioni di quale meriteghja esse cunsideratu un corridore ".
Nisunu tipu di corpu pussede a corsa. Heck, l'umanità ùn pussede micca a corsa. Perchè simu cusì pigliati à fà determinazioni di quale si merita di esse cunsideratu un corridore?
Mirna Valerio
Valerio hà digià statu apertu nantu à cumu ùn adattassi quellu muffa hà furmatu e so sperienze cum'è corridore. Per esempiu, in un post recente di Instagram, hà spartutu ch'ella avia ricivutu risposti negativi à un postu per u ghjornu Internaziunale di a Donna, cumpresu quellu chì leghje "A CORRERA hè una mala idea per e persone cun obesità. SERIAMENTE, hè periculosa è pò dannà a so salute. ."
Iè, sò Fat - Sò ancu un dannatu bonu maestru di yoga
Valerio hà ancu discuttu di l'esclusione di BIPOC in u regnu di l'attività recreativa à l'aria aperta, è di cumu si svolge in a so vita. "Cum'è una Persona Nera chì frequenta spazi esterni per u mo divertimentu persunale, per u travagliu, per a mo salute fisica è mentale è u mo benessere, sò assai cuscente di a mo esistenza è di u mo corpu in spazii chì sò spessu visti cum'è spazi bianchi", ella hà dettu in un discorsu per u Green Mountain Club. Ancu hà avutu a polizia chjamata una volta quandu hà pigliatu una corsa per a so strada, hà continuatu à sparte durante a discussione. (Assuciatu: 8 Prufessiunali di Fitness Facendu u Mondu di l'Eserciziu Più Inclusivu-è Perchè Hè Veramente Impurtante)
Alcune marche di fitness anu cuntribuitu à u prublema. Lululemon stessu hà avutu una storia di esse chjamatu per a so mancanza di dimensionamentu inclusivu. Ma avà, a campagna Global Running di a sucietà segue una prumessa di diventà più inclusiva, cuminciendu da allargà a so gamma di dimensioni per ghjunghje à a dimensione 20.
dice Valerio Forma hè stata eccitata di fà squadra cù a marca per parechje ragioni. In più di protagonisti in riprese, l'ultramarathoner dice ch'ella hà da travaglià cù u squadra di cuncepimentu di a cumpagnia in a creazione di prudutti futuri è s'hè unitu à u Cunsigliu Consultivu di l'Ambasciatore di lululemon, chì ghjoca un rolu in a furmazione di u pianu di diversità è d'inclusione di a marca. (Assuciatu: Perchè i Prufessiunali di Benessere anu da esse parte di a cunversazione nantu à u Razzismu)
"Quandu a ghjente vede una persona cum'è mè cum'è parte di u marketing è di a publicità di una cumpagnia, rende pussibule qualcosa chì prima paria inaccessibile", dice Valerio. "Per chì lululemon abbracci à qualchissia cum'è mè cum'è atleta, cum'è corridore, cum'è una persona chì hè degna d'avè un abbigliamento chì si adatta, chì hè cuncepitu cuncepitu, è hè bellu, elimina una barriera à l'accessu chì hè chiave per inizià una corsa viaghju. "