Autore: Morris Wright
Data Di Creazione: 22 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Aprile 2025
Anonim
Things Mr. Welch is No Longer Allowed to do in a RPG #1-2450 Reading Compilation
Video: Things Mr. Welch is No Longer Allowed to do in a RPG #1-2450 Reading Compilation

Cuntenutu

E crepe di i capezzoli apparsu soprattuttu in e prime settimane di allattamentu per via di l'attaccamentu impropiu di u zitellu à u senu. Pò esse suspettatu chì u zitellu tene u pettu in modu incorrettu quandu u capezzolu hè schiacciatu quandu ferma l'allattamentu. S'ellu hè abbuffatu, hè assai prubabile chì u manicu sia incorrettu è chì u lindumane ci sianu crepe è sanguinamenti.

Per curà i capezzoli crepati è sanguinanti, duvete cuntinuà à allattà, ma verificate sempre chì u zitellu faci a presa curretta. Hè impurtante di cuntinuà à allattà s'ellu ci sò crepe o sanguinamenti perchè u latte maternu stessu hè un rimediu naturale eccellente per guarisce i capezzoli crepati.

Se u zitellu hà una candidiasi in bocca, chì hè assai cumunu, u fungu candida albicans pò passà à u capezzolu di a mamma, pò avè candidiasi in u senu, in quale casu u dulore in u caprettu diventa ancu più grande in forma di sensazione di brusgiatura o di prufonda in i primi minuti di l'allattamentu, è ferma finu dopu à u zitellu finisce l'allattamentu. Ma stu dulore rivene o s'aggrava ogni volta chì u zitellu allatta, chì u rende assai scomudu per a donna. Scuprite se in più di u crack pudete avè candidiasi in u senu è ciò chì fate per guarisce più veloce.


Cosa da passà in i capezzoli

Per guarì a crepa in u caprettu più prestu, hè cunsigliatu chì ogni volta chì u zitellu finisci di allattà, qualchì goccia di latte stessu sia passata annantu à tuttu u capezzolu, permettendulu di asciugà naturalmente. Stu passu hè assai impurtante perchè u latte hè assai idratante è hà tuttu ciò chì a pelle hà bisognu di guarisce da solu.

Fate circa 15 minuti di cima menu ogni ghjornu, durante u periodu di allattamentu, hè ancu un ottimu modu per prutege i capezzoli è luttà contr'à e crepe, ma u mumentu u più adattu per espone ti cusì in u sole hè a mattina, prima di 10 ore o dopu à 4 ore di sera, perchè hè devu esse senza filtru solare.

In u bagnu hè cunsigliatu di passà solu acqua è sapone nantu à u pettu è poi asciugà cù movimenti delicati, aduprendu un asciugamanu soffice. Dopu, i dischi di allattamentu devenu esse piazzati in u bra, perchè aiuta à mantene i capezzoli più comodi è asciutti, evitendu infezioni.


In certi casi, soprattuttu quandu i capezzoli sò severamente cracked è sanguinanti, u duttore pò ancu prescrive l'usu di un unguentu di lanolina chì deve esse applicatu à u capezzolu quandu avete finitu l'allattamentu. Questu unguentu pò esse acquistatu in ogni farmacia è deve esse cacciatu cù un tampone di cuttuni imbevutu d'acqua, prima di mette u zitellu à allattà.

Vede ancu alcuni rimedii casani per cracking i petti.

Ciò chì ùn trasmette micca i capezzoli

Hè contraindicatu per passà alcolu, mertiolatu o qualsiasi altra sustanza disinfettante nantu à i capezzoli durante a fase di allattamentu, per ùn dannà u zitellu. Ùn hè ancu cunsigliatu di aduprà bepantol, glicerina o vaselina.

Quandu ci sò cambiamenti cum'è i capezzoli dolorosi, ciò chì deve esse fattu hè di cuntinuà à allattà, tenendu cura di verificà chì u zitellu allatta in a pusizione curretta è di passà solu u latte maternu o unguentu di lanolina nantu à u capezzolu.

Possu cuntinuà à allattà?

Ié, hè raccomandatu chì a donna continui à allattà perchè cusì u latte ùn s'accumula pruvucendu ancu più dolore. U latti è una piccula quantità di sangue ponu esse ingeriti da u zitellu senza alcunu prublema, ma se stai sanguinendu assai, devi informà u vostru pediatra.


Quandu allattate hè assai impurtante per assicurà chì allattate bè, chì hè una di e cause principali di l'apparizione di crepe in u capezzolu. Vede a nostra guida di allattamentu cù istruzzioni passo per passu per allattà currettamente.

Cume per evità e crepe di u nipple

Per evità di crepà i capezzoli durante a fase di allattamentu, si consiglia di seguità uni pochi di cunsiglii simplici:

  • Passà un pocu di latte nantu à u capezzolu è l'areola, appughjendu leggermente annantu à ogni capezzolu finu à chì esce un pocu di latte dopu avè finitu l'allattamentu;
  • Evite aduprà creme o unguenti nantu à i capezzoli, aduprendu solu s'ellu ci sò crepe è sottu guida medica;
  • Aduprate un protettore di nipple in u bra è purtà sempre un bon braccialettu da allattà, chì un numeru sbagliatu pò impedisce a pruduzzione è a ritirata di u latte;
  • Cacciate u vostru bra è espone i vostri seni à u sole per qualchì minutu di mantene i capezzoli sempre assai secchi, postu chì l'umidità favurisce ancu a proliferazione di funghi è batteri.

E crepe ùn sò micca causate da u tempu ch'ellu ci vole à allattà u zitellu, ma da a secchezza di a pelle di u zitellu è a "cattiva presa" nantu à l'areola è dunque sta situazione deve esse curretta prestu. U duttore o l'infermiera puderanu aiutà à facilità a tenuta di u zitellu è cusì migliurà u flussu di latte è evità u cunfortu chì e crepe ponu causà.

Guadagnà A Popularità

Esame CA 15.3 - à chì serve è cumu si face

Esame CA 15.3 - à chì serve è cumu si face

L'e ame CA 15.3 hè l'e ame normalmente dumandatu per monitorà u trattamentu è verificà a recidiva di u cancheru di u enu. CA 15.3 hè una prutetta nurmalmente prodotta ...
5 modi per finisce a ritenzione di fluidi è deflate

5 modi per finisce a ritenzione di fluidi è deflate

A ritenzione di fluidi hè cumuna in e donne è cuntribui ce à u ventre è a cellulite gonfi, ma pò ancu e e più evera è cau à gambe è pedi gonfi. Cambiamenti...