7 Cose chì aghju amparatu durante a mo prima settimana di manghjamentu intuitivu
![7 Cose chì aghju amparatu durante a mo prima settimana di manghjamentu intuitivu - Salute 7 Cose chì aghju amparatu durante a mo prima settimana di manghjamentu intuitivu - Salute](https://a.svetzdravlja.org/health/7-things-i-learned-during-my-first-week-of-intuitive-eating-2.webp)
Cuntenutu
- Tuttu ciò chì aghju amparatu durante 10 ghjorni di manghjamentu intuitivu
- 1. Amu u risu
- 2. Manghjà bon cibu hè divertente
- 3. I mo signali di fame sò un disordine
- 4. Ùn sò ancu prontu per l'accettazione di u corpu
- 5. I ghjorni spiciali scatenanu l'AF
- 6. Mi annoiu
- 7. Questu hà da piglià u tempu, è forse ancu a terapia
Manghjà quandu avete a fame sona cusì simplice. Dopu decennii di dieta, ùn era micca.
Salute è benessere toccanu ognunu di noi in modu diversu. Questa hè a storia di una persona.
Sò una dieta cronica.
Prima aghju cuminciatu à restringe u mo assunzione di calorie in junior high, è aghju avutu una sorta di dieta da allora. Aghju pruvatu diete à bassu carboidrati, cuntu di calorie, tracciatu di e mo macro, cheto è Whole30. Mi sò impegnatu à aumentà u mo eserciziu è à manghjà menu più volte di ciò chì possu cuntà.
Dopu à guasgi dui decennii di restrizzioni basicamente nonstop, aghju amparatu chì guasi sempre guadagnu u pesu torna. A dieta crea ancu assai negatività in a mo vita, danneghjendu a mo relazione cù u mo corpu è l'alimentu.
Mi sentu ansiosu per u mo corpu è ansiosu per ciò chì manghju. Spessu mi trovu troppu manghjatu quandu mi sò presentatu cun alimenti "fora di limiti" è mi sentu culpevule troppu troppu spessu.
Cunnoscu a manghjatura intuitiva dapoi qualchì tempu, ma ùn hè micca finu à quandu aghju cuminciatu à seguità un dietista registratu nantu à e rete suciale chì hè un difensore di a pratica chì aghju capitu chì puderia esse capace di aiutami à alluntanassi da a cultura di a dieta.
U manghjà intuitivu furnisce un quadru per un modu di vita emotivamente è fisicamente sanu dumandendu à e persone di ascoltà u so corpu mentre piglianu decisioni nantu à ciò chì manghjanu è quantu. Ancu se manghjà intuitivu hè basatu à fà scelte persunale nantu à l'alimentu, hè un pocu più cumplicatu di manghjà ciò chì vulete.
U manghjamentu intuitivu spinge ancu per l'accettazione di a diversità di u corpu, manghjà basatu nantu à i segni di u corpu invece di i segni di a cultura di a dieta, è u muvimentu per piacè invece di per u scopu di perdita di pesu.
In u so situ web, i fundatori di a pratica descrivenu dieci principii guida per l'alimentazione intuitiva chì aiutanu à mette in luce u so modu di vita. Eccu una panoramica:
- Rompi cù a dieta cun l'intesa chì anni di seguita di a cultura di a dieta richiede tempu per correggerla. Questu significa micca cuntà calorie è micca alimenti fora di limiti. Significa ancu chì avete permessu di manghjà ciò chì vulete.
- Manghjate quandu avete a fame è piantate quandu site pienu. Fate fiducia in u vostru corpu è in i segni chì vi manda invece di contà nantu à segni esterni cum'è un conte di calorie per ditti di smette di manghjà.
- Manghjà per suddisfazione. Pone un valore in u gustu di l'alimentu bè, piuttostu chì l'alimentu sia caluricu o bassu in carboidrati.
- Onore e vostre emozioni. Se l'alimentu hè statu adupratu per copre, soppressà o cunsulà l'emozioni difficiule, hè ora di lascià entre u cunfortu di quelle emozioni è fighjà nantu à aduprà l'alimentu per i so scopi previsti - nutrimentu è soddisfazione.
- Sposta perchè vi face sente bè è vi porta gioia, micca cum'è una formula per brusgià calorie o rimpiazzà per manghjà cibi ricchi di calorie.
- Seguite delicatamente e linee guida nutrizionali di basa cum'è manghjà più ligumi è manghjà cereali sani.
Tuttu ciò chì aghju amparatu durante 10 ghjorni di manghjamentu intuitivu
Mi sò impegnatu in 10 ghjorni di pratica di manghjà intuitivu cù a speranza chì sta pratica diventerà una parte di u restu di a mo vita. Eccu un ochju à tutte e cose chì aghju amparatu durante u mo tempu cun manghjà intuitivu è cumu spergu di avanzà.
1. Amu u risu
Sò un dieteru chetogenicu precedente è u risu hè statu fora di limiti per me parechje volte in tutta a mo vita. Micca più!
À l'ora di pranzu di u primu ghjornu di sta sfida, vulia una ciotola di risu carcu di verdure saltate, un ovu frittu è salsa di soia. Quandu u ghjornu dui giravanu intornu, a vulia torna. Durante i 10 ghjorni interi di manghjà intuitivamente, eru un pocu fissatu nantu à certi alimenti chì sò stati fora di limiti è era sinceramente veramente divertente seguità quelle voglie senza culpabilità. Ùn sò micca sicuru se questu hè perchè u mo corpu vulia veramente u risu, o sì questu era un effetti collaterale di tanta restrizione in u passatu.
2. Manghjà bon cibu hè divertente
Una sorpresa piacevule da i ghjorni trè è quattru era a mo brama per alcuni alimenti chì normalmente associu cù a dieta. Ci hè una polvere specifica di proteina di cicculata chì mi piace ma aghju sempre inclusa in un pianu di pranzu per una dieta. Qualchi ghjorni dopu à campà una vita senza dieta, mi sò trovu à vulè avè un frullatu perchè paria bè, micca perchè facia parte di u mo pianu pastu.
L'impurtante di a nutrizione dolce hè chì ùn significa micca chì cacciate l'altri alimenti di colpu. Pudete fà scelte alimentari ogni ghjornu chì sò soddisfacenti è si sentenu bè senza diventà estremamente restrittivi per l'altri alimenti.
3. I mo signali di fame sò un disordine
Dopu à u dui ghjorni, una cosa hè diventata assai chjara - anni di restrizioni seguiti da indulgenza eccessiva è cibo eccessivu anu aghjustatu cumpletamente i mo signali di fame. Manghjà cibu chì mi piace era divertente, ma sapendu quandu avia veramente fame è quandu eru cuntentu era incredibilmente sfida in u corsu di l'interi 10 ghjorni.
Certi ghjorni, fermu di manghjà è mi rendu contu dece minuti dopu avia sempre fame. Altri ghjorni, ùn mi renderia micca contu chì avia manghjatu troppu finu à chì era troppu tardi è mi sentu miserabile. Pensu chì questu hè un prucessu di apprendimentu, allora aghju continuatu à pruvà à esse graziosu cun mè. Aghju sceltu di crede chì, cù u tempu, ampareraghju à ascultà u mo corpu è nutriselu bè.
4. Ùn sò ancu prontu per l'accettazione di u corpu
Questa puderia esse a lezione più dura chì apprendu durante sta sperienza cù manghjà intuitivu. Ancu se possu vede u valore di accettà u mo corpu cume hè, ùn hè micca veramente affunditu per mè. Se sò perfettamente onestu, vogliu sempre esse magru.
U quintu ghjornu, aghju sperimentatu una quantità significativa di ansietà per ùn pesà micca me stessu è aghju avutu à saltà nantu à a scala prima di continuà cù u restu di a mo ghjurnata. Spergu chì cù u tempu una dimensione specifica serà menu di una priorità per mè.
U sestu ghjornu, aghju passatu u tempu à scrive in u mo ghjurnale nantu à cumu mi sentu per e persone chì sò vicinu, nutendu chì ciò chì apprezzu per elli ùn hà nunda à chì vede cù a so dimensione. A mo speranza hè chì ampareraghju à sente listessa manera per mè prestu.
5. I ghjorni spiciali scatenanu l'AF
Durante questu esperimentu di 10 ghjorni, aghju celebratu u mo anniversariu cù u mo maritu è sò andatu in un viaghju di fine settimana cù a mo famiglia. Ùn era micca una surpresa per mè chì mi sentessi veramente vulnerabile è ansiosu per l'alimentu durante questi ghjorni speciali.
In u passatu, festighjà hà sempre significatu o nigà me stessu di qualsiasi alimenti "speciali" è sentimi miserabili o eccessivamente in alimenti speciali è sentimi culpevule.
Navigà ghjorni speciali nantu à manghjà intuitivu ùn era micca faciule. In fatti, hè andatu veramente male. Aghju sempre eccessivu è mi sentu culpevule di ciò chì aghju manghjatu quandu tuttu hè statu dettu è fattu.
Pensu chì questu hè una di queste cose chì hà da piglià u tempu per capì. Speremu chì, una volta chì aghju veramente un capu di dà mi permessu incondizionatu per manghjà, in questi ghjorni mi senteraghju menu ansiatu.
6. Mi annoiu
U dopu meziornu diventa spessu un mumentu di spuntinu senza mente per mè. Impegnassi à manghjà solu quandu aghju a fame significava chì aghju sempre nutatu chì eru annoiatu è solu durante u dopu meziornu. I mo figlioli facianu a sunetta o avianu u so tempu di screnu è aghju avutu l'impressione di girà per a casa in cerca di qualcosa da fà.
Pensu chì a soluzione à questu sia duie volte. Pensu chì devu amparà à esse più comodu cun ùn riempie micca ogni mumentu di divertimentu ma credu ancu di ùn avè micca fattu un bellu travagliu per fà u tempu per attività divertenti, soddisfacenti. Travagliu à piglià un libru più spessu, ascultendu podcasts, è scrivendu per divertimentu durante queste pause in u mo dopu meziornu.
7. Questu hà da piglià u tempu, è forse ancu a terapia
À i ghjorni nove è dece, era abbastanza chjaru chì questu esperimentu hè solu a punta di l'iceberg. Quasi 20 anni arradicati à a cultura di a dieta ùn ponu micca esse cancellati da 10 ghjorni di manghjà intuitiva è va bè cun mè.
Sò ancu apertu à l'idea chì puderia micca esse capace di fà questu solu. Hè statu un terapeuta chì hà primu menzionatu manghjà intuitivu per mè è puderia rivisitu sta idea cun ella in futuro. In generale, sò preparatu per questu per piglià assai travagliu è guariscenza da a mo parte - ma a libertà da a rota di hamster di a dieta mi vale a pena.
Maria hè un scrittore chì stà in u Midwest cù u so maritu è trè figlioli. Ella scrive nantu à i genitori, e relazioni è a salute. Pudete truvà nantu à Twitter.