10 Opzioni di Trattamentu Naturale per PMDD
Cuntenutu
- 1. Pratica l'aromaterapia
- 2. Pruvate a meditazione
- 3. Pigliate un bagnu caldu
- 4. Cambia i vostri prudutti menstruali
- 5. Assicuratevi chì manghjate una dieta adatta
- Duverii:
- 6. Se hè necessariu, aghjunghje supplementi dietetichi à a vostra rutina
- 7. Cunsiderate supplementi di erbe
- 8. Participà à u yoga o à una altra forma di eserciziu
- 9. Fighjate in l'agopuntura
- 10. Scopu di un riposu di notte sana
- Duverii:
- Quandu vede u vostru duttore
Cumu funziona?
U disordine disforicu premenstruale (PMDD) hè un tipu di sindrome premenstruale (PMS) causatu da ormoni fluttuanti. Affetta trà e donne in premenopausa. Ancu se sparte assai di i stessi sintomi di PMS - cumprese brami alimentari, irritabilità è fatica - sò assai più severi.
Per parechje donne cù PMDD, i sintomi sò cusì intensi chì hè difficiule di funziunà. Se a medicazione ùn funziona micca o ùn hè micca una opzione, pudete truvà i seguenti rimedi naturali benefichi. Si focalizanu nantu à migliurà u benessere generale, prumove u stress è u rilassamentu, è gestisce i sintomi.
Continuate à leghje per amparà di più.
1. Pratica l'aromaterapia
Aromaterapia implica inalazione di olii essenziali per migliurà a vostra salute fisica è emotiva. Hè adupratu per riduce u stress, migliurà u sonnu, è allevia u dolore.
Alcuni di i migliori olii essenziali per i sintomi PMDD sò:
- camomilla per prumove a relaxazione è u sonnu
- sage clary per alleviare i crampi menstruali è l'ansietà
- lavanda per sperienze un effettu calmante
- neroli per alleviare l'ansietà è alleviare u PMS
- rosa per riduce u stress è alleviare u PMS
Pudete aghjunghje olii essenziali diluiti à un bagnu caldu o inalà u prufume direttamente mettendu qualchì goccia nantu à una palla di cuttone è respirendu.
Per appiicà nantu à a vostra pelle, aghjunghje 15 gocce d'oliu essenziale à 1 once di oliu trasportatore. L'olii purtatori pupulari includenu amandule dolce, jojoba è noce di coccu. Massate l'oliu diluitu in a vostra pelle.
L'olii essenziali micca diluiti ponu irrità a vostra pelle. È ancu cun diluzione, hè megliu per fà un test di patch prima di aduprà.
Per fà un test di patch:
- Aghjunghjite qualchì goccia d'oliu essenziale diluitu à u to polzu o à u gomu internu.
- Lasciate accende per 24 ore. Ùn duvete micca sfregà lozione o aghjunghje alcun altru pruduttu in a zona.
- Se ùn ci hè micca irritazione, deve esse sicuru d'applicà altrò.
2. Pruvate a meditazione
A ricerca suggerisce chì a meditazione attenta pò riduce l'ansietà, a depressione è u dolore - tutti i sintomi cumuni di PMDD. A meditazione richiede di fighjà nantu à u mumentu presente è di cuncentrazione nantu à a vostra respirazione. Questu pò aiutà à rilassate è staccassi da i sintomi scomodi.
Per cumincià, pruvate queste meditazioni guidate da UCLA Health. Pudete ancu accede à centinaie di video di meditazione cumu nantu à YouTube, o pudete scaricà una app di meditazione in u vostru dispositivu mobile.
3. Pigliate un bagnu caldu
I bagni caldi sò boni per guasi tuttu ciò chì vi malata. Puderanu aiutà à calmà i crampi menstruali, alleviate l'ansietà, è rilassatevi per un megliu riposu di notte.
Pruvate questi cunsiglii per uttene u massimu da u to bagnu:
- Sceglite un tempu quandu ùn sarete micca interromputu, cum'è dopu chì i zitelli sianu in lettu.
- Accende candele parfumate di lavanda o di rosa prima di lampassi in a tina.
- Riproduce musica di fondu calmante, cum'è soft jazz o piano classicu.
- Aghjunghjite olii essenziali à u to bagnu. L'acqua diluirà l'oliu, dunque ùn ci hè risicu d'irritazione.
Mantene l'impetu di rilassamentu andendu dopu à u to bagnu trascinendu in un vestitu di peluche è pantofole. Preparate una buttiglia d'acqua calda è piazzate nantu à u vostru ventre o in u spinu inferiore per più sollievu di u dolore.
4. Cambia i vostri prudutti menstruali
Ancu se i prudutti menstruali sò un male necessariu durante u vostru periodu, ponu aggravà i sintomi di PMDD. I tamponi, per esempiu, ponu causà alcune persone à crampà di più.Sì avete una pelle sensibile, alcuni ingredienti in pads ponu causà irritazione.
Ùn ci sò micca studii scientifichi nantu à cumu i prudutti menstruali impattu PMDD, ma l'evidenza anecdotica suggerisce cambià li pò aiutà. Pruvate aduprà pads tutti organici o mutandine di u periodu organicu.
E tazze menstruali ponu ancu esse una bona opzione. Sti tazzi in forma di campana riutilizabili sò purtati internamente per raccoglie u flussu menstruale.
5. Assicuratevi chì manghjate una dieta adatta
Manghjà i cibi adatti hè criticu per gestisce PMS. Ùn hè chjaru cumu a dieta impatta PMDD, ma manghjà in bona salute pò aiutà à minimizà i sintomi scomodi chì vi rendenu peghju.
Per esempiu, l'alimenti salati aumentanu u gonfiore. L'alimenti ricchi di zuccheru ponu causà fluttuazioni drastiche di zuccheru in sangue, chì ponu peghju fatica è cambiamenti d'umore. A carne è l'alimenti ricchi di grassu aumentanu i livelli di prostaglandine, chì puderebbenu aumentà a gravità di i crampi menstruali.
Duverii:
- Manghjate picculi pasti frequenti per luttà contr'à u gonfiore è u mal di stomacu.
- Manghjate assai frutti è ligumi.
- Sceglite carbuidrati cumplessi cum'è granuli sani nantu à carbuidrati processati.
- Evite u salinu è i spuntini saliti.
- Evite a caffeina.
- Evite l'alcol.
- Manghjate alimenti ricchi di proteine per aiutà à aumentà i livelli di triptofanu.
6. Se hè necessariu, aghjunghje supplementi dietetichi à a vostra rutina
A ricerca hà dimustratu chì uttene i nutrienti dietetichi richiesti aiuta PMS. U megliu modu per uttene i nutrienti, minerali è vitamine richiesti hè di manghjà cibi freschi sani. I supplementi sò una opzione se ùn avete micca abbastanza da i vostri alimenti. Più studii sò necessarii per determinà se aiutanu PMDD.
Sicondu a Clinica Mayo, questi supplementi ponu valere a pena di pruvà:
- Calci. 1200 milligrammi (mg) di calciu ogni ghjornu ponu aiutà à alleviare i sintomi fisichi è emotivi.
- Magnesiu. 360 mg pò aiutà à alleviare u dolore di u senu è u gonfiore.
- Vitamina E. 400 unità internaziunali (IU) ogni ghjornu ponu aiutà à riduce e prostaglandine in u corpu. E prostaglandine sò cunnisciute per causà dolore.
- Vitamina B-6. 50 à 100 mg à ghjornu pò aiutà à alleviare a fatica, l'irritabilità è l'insonnia.
Arricurdatevi chì i supplementi ùn sò micca monitorati per a qualità o a purezza da a FDA, allora fate a vostra ricerca nantu à e marche è sceglite cun prudenza.
7. Cunsiderate supplementi di erbe
Ci hè poca ricerca scientifica nantu à l'efficacezza di i rimedii à base di erbe per PMDD o PMS. Eppuru, alcune donne dicenu chì travaglianu. Alcuni da pruvà sò:
Oliu d'onagra. Sicondu un articulu publicatu in American Family Physician, EPO hè l'erba più studiata per PMS. Tuttavia, a ricerca hè sempre inconclusiva. Sembra esse qualchì benefiziu. In studii, i participanti anu pigliatu 500 à 1,000 mg di EPO ogni ghjornu.
Chasteberry. Chasteberry hè pensatu per riduce a produzzione di prolattina è riduce u dolore di u senu.
Erba di San Ghjuvanni. Doppu l'antidepressivu di a Mamma Natura, l'erba di San Ghjuvà pò aiutà l'ansietà, a depressione è l'irritabilità. Pò ancu alleviare alcuni sintomi fisici di PMDD. Cunsultate cù u vostru duttore per informazioni nantu à a dosa. Per evità l'interazzione di droghe, segnalate tutti i farmaci è i supplementi.
Gingko. Sicondu un studiu di u 2010, piglià 40 mg di gingko trè volte à ghjornu riduce i sintomi di PMS megliu cà un placebo. Questu includia gonfiore, fatica è insonnia. Si pensa chì u gingko riduce e prostaglandine in u corpu è aumenta a liberazione di neurotrasmittenti in u cervellu.
In certi casi, i rimedii à base di erbe ponu interagisce cù medicinali prescritti o causà effetti collaterali gravi. Duvete parlà cù u vostru duttore o un praticante di salute naturale qualificatu prima di aghjunghje un supplementu di erbe à a vostra rutina. A vendita di erbe ùn hè micca monitorata, è pudete avè bisognu d'aiutu per sceglie prudutti di qualità. Parechje erbe interagiscenu cù medicazione o trattamentu.
8. Participà à u yoga o à una altra forma di eserciziu
U yoga hè una pratica antica chì usa respirazione profonda, meditazione è pose specifiche per riscaldà u corpu è aiutà à alleviare u dolore è à prumove a rilassazione.
Sicondu a, u yoga pò migliurà u dolore menstruale è a salute generale. Aiutò ancu e donne à diventà più cuscenti di a so angoscia fisica è emotiva, chì li pò aiutà à trattà megliu.
Puderete truvà e pusizioni seguenti benefiche:
- Ponte
- Ghjacaru Facendu Centru
- Farfalla
L'eserciziu in generale hè bonu ancu per voi. Più si move è si stende, megliu serà.
Altri esercizii da pruvà:
- Pilates
- marchjendu
- natazione
Sè pussibule, esercitatevi à l'aria aperta per gode di a natura è uttene un pugnu putente di vitamina D.
9. Fighjate in l'agopuntura
Durante una sessione di agopuntura, aghi fini sò inseriti in punti specifici di a vostra pelle per aiutà à alleviare u dolore è à riduce u stress. Sicondu una agopuntura mostra prumessa per trattà i sintomi PMS. Hè necessariu più studiu, ma i risichi sò bassi quandu sò cundutti da un agopunturistu autorizatu.
I migliori punti di agopuntura per i sintomi menstruali sò:
- duie larghezze di i diti sottu à a navale per alleviare i crampi è u gonfiore
- a zona ossea trà i fianchi è e natiche per alleviare u dolore pelvicu è u dolore di schiena
- a zona carnosa trà u pollice è l'indice per alleviare i mal di testa è u dolore addominale
10. Scopu di un riposu di notte sana
Hè abbastanza difficiule per e persone di funziunà senza dorme quand'elli sò sani. Se avete PMDD è ùn dormite micca, hè guasi impussibile di passà a ghjurnata cù successu. L'insonnia cronica pò purtà à depressione è ansietà. Aumenta dinò l'irritabilità è a fatigue.
Duverii:
- Andate à dorme à listessa ora ogni notte.
- Ùn pigliate micca un longu sonnu durante u ghjornu.
- Evite a caffeina è altri stimulanti per parechje ore prima di dorme.
- Aduprate solu a vostra camara per sessu è sonnu.
- Evite i schermi TV è urdinatore prima di dorme.
- Mantene a vostra camara una temperatura confortevolmente fresca.
- Fate qualcosa di rilassante prima di dorme cum'è leghje o piglià un bagnu caldu.
Quandu vede u vostru duttore
Nel corso di l'anni, i duttori è i psiculoghi ùn sò micca d'accordu nantu à se PMDD hè reale. In l'ultimi anni, a comprensione di sta situazione hà miglioratu significativamente. Ma per e donne chì l'anu, ùn hè micca solu reale, hè devastante. Ancu se a maiò parte di e donne in premenopausa sperimentanu un certu gradu di PMS, ùn hè micca tipicu di sperimentà sintomi cusì severi chì impedisce a vostra vita d'ogni ghjornu.
Chjamate u vostru duttore se i sintomi PMS sò cusì severi chì vi impediscenu di fà e vostre attività di ogni ghjornu. Pudete avè PMDD. I rimedii naturali ponu aiutà, ma pudete ancu bisognu di un antidepressivu di prescrizione per aiutà à gestisce a depressione, l'ansietà è altri sintomi cunnessi à PMDD.