Tutta a Carne, Tuttu u Tempu: Devenu e Persone cun Diabete Pruvà a Dieta Carnivora?
Cuntenutu
- Cumu funziona a dieta carnivora
- L'effetti di a dieta carnivora nantu à a salute
- A scienza puderia esse sbagliata in carne?
- Duvete pruvà a dieta carnivora?
- Una dieta più sana per e persone cun diabete
Andà tutta a carne hà aiutatu alcune persone cun diabete à calà u glucosiu. Ma hè sicuru?
Quandu Anna C. hà ricevutu un diagnosticu di diabete gestazionale durante a so gravidanza à 40 anni, u so duttore hà cunsigliatu una dieta standard di diabete gestazionale. Questa dieta si compone di proteine magre è circa 150 à 200 grammi di carboidrati per ghjornu, divisa trà trè pasti è dui spuntini.
"Ùn hà micca pigliatu assai tempu per vede cù u mo monitoru di glucosiu chì sta quantità di carboidrati - ancu i cibi sani è alimentari sani - stavanu spichendu u mo zuccheru in sangue abbastanza altu", dice à Healthline.
Contra i cunsiglii medichi, hà cambiatu à una dieta assai bassa in carboidrati per u restu di a so gravidanza per cuntrullà u zuccherinu in sangue. Hà manghjatu circa 50 grammi di carboidrati per ghjornu.
Ma dopu à avè parturitu, i so livelli di glucosiu anu peghju. Dopu hà ricevutu un diagnosticu di diabete di tippu 2.
Hè stata capace di gestisce prima cù una dieta bassa in carboidrati è medicazione. Ma mentre u zuccherinu in sangue cuntinuava à cresce, hà sceltu di "manghjà à u monitor": manghjà solu cibi chì ùn anu micca causatu picchi in zuccherinu in sangue.
Per Anna, questu significava riduce gradualmente a so assunzione di carboidrati finu à ch'ella era à o vicinu à zero carboidrati per ghjornu.
"Se evitu i carboidrati è manghju solu carne, grassi, ova è casgi duri, u mo zuccheru in sangue raramente crepa 100 mg / dL è u mo numeru di digiunu ùn hè mai più di 90", dice. "U mo A1C hè statu in un intervallu nurmale da quandu manghjò zero carboidrati."
Anna ùn hà mai vultatu in daretu in i 3 anni è mezu dopu à l'iniziu di a dieta carnivora. Ella dice chì i so raporti di colesterolu sò cusì boni, ancu i so duttori sò scunvurgiuti.Cumu funziona a dieta carnivora
A dieta carnivora hà guadagnatu pupularità pocu fà grazia à u duttore Shawn Baker, un chirurgu ortopedicu chì hà compiu u so propiu esperimentu di dieta assai bassu in carboidrati, ad alto contenuto di grassi è hà vistu miglioramenti in a so salute è a cumpusizione di u corpu.
Ciò u hà purtatu à sperimentà cù una dieta carnivora di 30 ghjorni. U so dulore à l'articuli hè sparitu, è ùn hè mai più tornatu. Avà, prumove a dieta per l'altri.
A dieta si compone di tutti l'alimenti animali, è a maiò parte di a ghjente favurisce tagli in grassi. Carne rossa, pollame, carne d'organi, carne trasfurmata cum'è pancetta, salsiccia, hot dog, pesci è ova sò tutti in pianu. Alcune persone manghjanu ancu latticini, in particulare u furmagliu. Altri includenu cundimenti è spezie cum'è parte di a dieta, ancu.
I piatti tipichi d'Anna sò cumposti di qualchì carne, qualchì grassu, è à le volte ova o ghjuvelli.
A colazione pò esse alcune strisce di pancetta, un ovu cottu lentu, è un pezzu di furmagliu cheddar. U pranzu hè un hot dog kosher mischjatu à a maionese è à un latu di ghjuvellu d'ova, tacchinu rotisserie, è una culletta di maionese.
L'effetti di a dieta carnivora nantu à a salute
I difensori di a dieta dighjà a so capacità di aiutà à a perdita di pesu, di curà malatie autoimmune, di diminuisce e prublemi digestivi, è di migliurà a salute di u core.
E persone cun diabete dicenu chì hè stata capace di aiutà li à stabilizà u zuccherinu in sangue.
"Da un puntu di vista biochimicu, se manghjate solu carne, ùn pigliate micca in gran parte u glucosiu, dunque i vostri livelli di glucosiu in u sangue ùn serianu micca influenzati", dice u Duttore Darria Long Gillespie, assistente clinicu à l'Università di Tennessee School di Medicina. "Ma ci hè di più in a diabetica cà solu u nivellu di zuccaru in sangue".
A misurazione di u zuccherinu in sangue guarda à u cortu termini, l'effettu immediatu di l'alimentu. Ma cù u tempu, manghjà una dieta per a maiò parte o solu carne pò avè cunsequenze à longu andà per a salute, dice.
«Quandu andate solu à carne, vi mancanu assai nutrienti, fibre, antioxidanti, vitamine è minerali. È uttene assai quantità di grassu satu ", dice Long Gillespie à Healthline.
A maiò parte di l'esperti Healthline anu parlatu per sta storia cunsiglianu di ùn andà micca pienu carnivori, in particulare se avete diabete."Sapemu da una ricerca larga chì e persone cun diabete sò in un risicu assai più altu di malatie cardiache", spiega Toby Smithson, RDN, CDE, un portavoce di l'Associazione Americana di Educatori di Diabete. "Sapemu ancu chì una dieta ricca in grassi saturati pò purtà à malatie cardiache". Ancu sè site attentu à sceglie a carne magra, una dieta carnivora serà sempre più alta in grassu satu, dice.
Quandu i ricercatori di Harvard anu rivedutu recentemente più di dui decennii di dati da più di 115.000 persone, anu trovu chì u grassu saturatu era assuciatu cù un risicu aumentatu di 18 per centu per e malatie cardiache.
Sorprendentemente, ancu rimpiazzà solu 1 per centu di quelli grassi cù u listessu numeru di calorie da i grassi poliinsaturati, i cereali integrali, o e proteine vegetali anu calatu u risicu da 6 à 8 per centu.
A scienza puderia esse sbagliata in carne?
Ma micca tutte e persone d'accordu cù u corpu di ricerca chì punta à l'effetti negativi di u cunsumu di carne pesante.
A duttore Georgia Ede, psichiatra specializata in nutrizione è chì ella stessa manghja una dieta principalmente di carne, dice chì a maiò parte di e ricerche chì suggerenu chì u cunsumu di carne hè ligatu à u cancheru è à e malatie cardiache in l'omu vene da studii epidemiologichi.
Questi studii sò fatti amministrendu questionarii nantu à l'alimentu à e persone, micca fatti in un ambiente cuntrullatu.
"À u megliu, stu metudu, chì hè statu largamente screditatu, pò solu generà supposizioni nantu à e cunnessioni tra l'alimentu è a salute chì anu da esse testati in prove cliniche", dice Ede.
U so argumentu hè cumunu trà i manghjatori carnivori. Ma u grande corpu di ricerca basata annantu à a pupulazione chì hè ligatu à u cunsumu eccessivu di carne à e cundizioni sanitarie hè di solitu abbastanza per guidà i prufessiunali di a salute à cunsiglialu contru.
Un studiu di u 2018 hà ancu trovu chì un altu cunsumu di carne rossa è trasfurmata hè assuciatu à malatie di fegatu grassu non alcolicu è resistenza à l'insulina, una preoccupazione chì duverebbe girà a testa in a cumunità di diabete.
Anna nota chì mentre ella hè cuscente di i cunsiglii medichi principali chì e carni grasse sò periculose, si sente cum'è i rischi di u zuccherinu crònicu in sangue sò più gravi cà qualsiasi periculu potenziale da manghjà carne.
Duvete pruvà a dieta carnivora?
A maiò parte di l'esperti Healthline anu parlatu per sta storia cunsiglianu d'andà cumpletamente carnivori, in particulare se avete diabete.
"Dopu à circa 24 ore di dighjunu o senza assunzione di carboidrati, i magazini di glicogenu di u fegatu ùn sò micca dispunibili", spiega Smithson. "I nostri musculi anu bisognu d'insulina per elli per uttene glucosiu in e cellule, dunque una persona cun diabete pò avè letture elevate di glucosiu in sangue quandu omette i carboidrati".
Inoltre, una persona cun diabete chì piglia medicazione cum'è l'insulina pò avè ipoglicemia, o bassi livelli di glucosiu in sangue, manghjendu solu carne, dice Smithson.
Per ripurtà i so livelli di glucosiu in sangue, averanu bisognu di cunsumà un carboidratu à azzione rapida - micca carne, spiega ella.
Una dieta più sana per e persone cun diabete
Se micca carnivuru, allora chì? "L'approcciu dieteticu per fermà l'ipertensione hè una dieta più benefica per e persone cun diabete", dice Kayla Jaeckel, RD, CDE, educatore di diabete in u Sistema di Salute di u Monte Sinai.
A dieta DASH ùn solu abbassa u risicu di sviluppà diabete di tip 2. Hè ancu in i persone cun diabete. Hè riccu in frutti è ligumi, cereali integrali, è mette l'accentu nantu à scelte di proteine più magre, cum'è pesci è pollame, latticaghji à bassu grassu è fasgioli. I cibi più alti in grassi saturati è zucaroli aghjunti sò limitati.
Per un'altra opzione, ricerche recenti anu trovu chì una dieta vegana bassa in grassu puderia migliurà i marcatori di u tippu 2 in e persone chì ùn anu sviluppatu u diabete. Questu suggerisce ancu l'importanza di l'alimenti vegetali per a prevenzione è a gestione di u diabete.
U pianu di dieta mediterranea hà un corpu crescente di sustene a so efficacia per a prevenzione di u diabete è a gestione di u diabete di tip 2.
Sara Angle hè ghjurnalista è furmatore persunale certificatu ACE basatu in New York. Hà travagliatu nantu à u persunale di Shape, Self, è di publicazioni in Washington, DC, Filadelfia è Roma. Di solitu si pò truvà in piscina, pruvendu l'ultime tendenze in fitness, o traccendu a so prossima avventura.