Autore: John Stephens
Data Di Creazione: 28 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 27 Ghjugnu 2024
Anonim
I polifenoli
Video: I polifenoli

Cuntenutu

Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.

Chì sò i polifenoli?

I polifenoli sò micronutrienti chì uttenemu attraversu certi alimenti vegetali. Sò pieni d'antioxidanti è di potenziali benefici per a salute. Si pensa chì i polifenoli ponu migliurà o aiutà à trattà i prublemi di digestione, difficultà di gestione di u pesu, diabete, malatie neurodegenerative è malatie cardiovascolari.

Pudete ottene polifenoli manghjendu cibi chì li cuntenenu. Pudete ancu piglià supplementi, chì venenu in polvere è forme di capsule.

Tuttavia, i polifenoli ponu avè parechji effetti collaterali indesiderati. Quessi sò i più cumuni quandu si assumenu supplementi di polifenoli invece di uttene naturalmente per mezu di l'alimentu. L'effettu collaterale più cumunu cun l'evidenza scientifica più forte hè u potenziale per i polifenoli.

Fattori chì influenzanu l'attività di i polifenoli in u corpu includenu u metabolismu, l'assorbimentu intestinale è a biodisponibilità di u polifenolu. Ancu se alcuni alimenti ponu avè livelli di polifenoli più alti di altri, questu ùn significa micca necessariamente chì sò assorbiti è usati à tassi più alti.


Leghje per amparà u cuntenutu di polifenoli di parechji alimenti. A menu chì altrimenti dichjaratu, tutti i numeri sò dati in milligrammi (mg) per 100 grammi (g) di cibo.

1. Chiodi di garofanu è altri cundimi

In un chì hà identificatu i 100 alimenti più ricchi in polifenoli, i chiodi di garofano sò surtiti. Chiodi di garofano avevanu un totale di 15.188 mg polifenoli per 100 g di chiodi di garofano. Ci era parechje altre staghjunamentu cù alta classificazione, troppu. Queste includevanu a menta secca, chì si classificava secondu cù 11.960 mg polifenoli, è l'anice stellatu, chì ghjunghjia in terza cun 5.460 mg.

Cumprà in linea.

2. Cacao in polvere è cicculata scura

U cacao in polvere era alimentariu identificatu, cù 3.448 mg di polifenoli per 100 g di a polvere. Ùn hè micca una surpresa chì a cicculata scura sia cascata vicinu à a lista è sia stata classificata ottava cù 1.664 mg. A cicculata à u latte hè ancu nantu à a lista, ma per via di u so cuntenutu più bassu di cacao, cade assai più in u listinu à u numeru 32.

Truvate una selezzione di cacao in polvere è di cicculata scura in ligna.

3. Bacche

Un numaru di sfarenti tippi di bacche sò ricchi di polifenoli.Questi includenu bacche populari è facilmente accessibili cum'è:


  • mirtilli highbush, con polifenoli 560 mg
  • more, cù 260 mg di polifenoli
  • fragole, cù polifenoli 235 mg
  • lamponi rossi, cù 215 mg polifenoli

A bacca cù u più polifenoli? Chokeberry neru, chì hà più di per 100 g.

4. Frutti non bacca

E bacche ùn sò micca i soli frutti cù assai polifenoli. Sicondu u American Journal of Clinical Nutrition, un gran numeru di frutti cuntenenu un gran numeru di polifenoli. Questi includenu:

  • ribes negru, cù polifenoli 758 mg
  • prugne, con 377 mg di polifenoli
  • ciliegie dolci, cù 274 mg di polifenoli
  • mele, cù 136 mg di polifenoli

I suchji di frutti cum'è u suchju di mela è u suchju di a melagrana cuntenenu ancu un gran numeru di stu micronutrienti.

5. Fagioli

I Fagioli cuntenenu un gran numeru di benefici nutrizionali, dunque ùn hè micca surpresa chì anu naturalmente dosi forti di polifenoli. I fasgioli neri è i fasgioli bianchi in particulare anu u. I fasgioli neri anu 59 mg per 100 g, è i fasgioli bianchi anu 51 mg.


Cumprate i fasgioli quì.

6. Noci

I noci ponu esse alti in valore caloricu, ma imballanu un putente pugnu nutrizionale. Non solu sò pieni di proteine; certi nocci anu ancu un altu cuntenutu di polifenoli.

Unu hà trovu livelli significativi di polifenoli in una quantità di noci crude è arrustite. Noci ricche in polifenoli includenu:

  • nocciole, cù 495 mg di polifenoli
  • noci, cù 28 mg di polifenoli
  • amanduli, cù 187 mg di polifenoli
  • pecan, cù 493 mg di polifenoli

Cumprà noce in ligna.

7. Verdura

Ci sò parechje verdure chì cuntenenu polifenoli, ancu se di solitu ne anu menu chè frutti. I vegetali cun un numeru numeru di polifenoli includenu:

  • carciofi, cù 260 mg di polifenoli
  • cicoria, cù 166-235 mg polifenoli
  • cipolle rosse, cù 168 mg di polifenoli
  • spinach, cù 119 mg di polifenoli

8. Soia

Soia, in tutte e so varie forme è tappe, di stu preziosu micronutriente. Queste forme includenu:

  • tempeh di soia, cù 148 mg di polifenoli
  • farina di soia, cù 466 mg di polifenoli
  • tofu, cù 42 mg di polifenoli
  • yogurt di soia, cù 84 mg di polifenoli
  • germogli di soia, cù 15 mg di polifenoli

Cumprate farina di soia quì.

9. Tè neru è verde

Vulete scuzzulallu? Oltre à frutti, noci è verdure ricchi di fibre, entrambi cuntenenu ampie quantità di polifenoli. U tè neru entra cù 102 mg di polifenoli per 100 millilitri (mL), è u tè verde hà 89 mg.

Truvate tè neri è tè verdi in ligna.

10. Vinu rossu

Parechje persone beie un bichjeru di vinu rossu ogni notte per l'antioxidanti. U vinu russu cuntribuisce à quellu conte antioxidante. U vinu russu hà un totale di 101 mg di polifenoli per 100 ml. U rosatu è u vinu biancu, ancu s'ellu ùn sò micca cusì benefichi, anu sempre un pezzu decente di polifenoli, cù 100 mL di ognuna avendu circa 10 mg di polifenoli.

Rischi potenziali è cumplicazioni

Ci sò alcuni rischi è cumplicazioni associati à i polifenoli. Quessi parenu esse più assuciati cù l'assunzione di supplementi di polifenoli. Hè necessaria più ricerca per valutà u risicu reale di queste complicazioni, chì includenu:

  • effetti carcinogeni
  • genotossicità
  • prublemi di tiroide
  • attività estrogenica in isoflavoni
  • interazzione cù altri medicazione di prescription

Purtà si

I polifenoli sò micronutrienti putenti chì u nostru corpu hà bisognu. Anu numerosi benefici per a salute chì ponu offre prutezzione da u sviluppu di tumuri, malatie cardiovascolari, osteoporosi è diabete. Hè megliu cunsumà polifenoli attraversu alimenti chì li cuntenenu naturalmente, invece di attraversu supplementi fatti artificiale, chì ponu vene cun più effetti collaterali. Se pigliate supplementi, assicuratevi chì sò fatti da una sucietà reputata cun sourcing di alta qualità.

Posti Interessanti

Cumu trattà i pedi è i tacchi crepati

Cumu trattà i pedi è i tacchi crepati

A crepa in i pedi appari ce quandu a pelle hè a ai ecca è, dunque, fini ce per rompe cù u pe u di u corpu è e poche pre ioni di l'attività di ogni ghjornu, cum'è ...
Vaccinu COVID-19: cumu funziona è effetti collaterali

Vaccinu COVID-19: cumu funziona è effetti collaterali

Parechji vaccini contr'à COVID-19 ò tudiati è viluppati in u mondu anu per pruvà à luttà contr'à a pandemia cau ata da u novu coronaviru . Finu à av...