Nut India: 9 benefizii è cumu aduprà
Cuntenutu
- 1. Riduce u risicu di aterosclerosi
- 2. Cuntrolla u diabete di tippu II
- 3. Mantene a salute di a pelle
- 4. Aiuta à luttà contr'à a cellulite
- 5. Facilita a guarigione di e ferite
- 6.Impedisce pussibuli infezioni
- 7. Aiuta à u trattamentu di l'ulcere di stomacu
- 8. Cumbatte a stinzia
- 9. Prumove u trattamentu di e brusgie oculari
- A nuca d'aiutu vi aiuta veramente à perde u pesu?
- Cumu aduprà a guinea nut
- Possibili effetti collaterali di a nuca di Guinea
A noce indiana hè a sumente di u fruttu di l'arburu Aleuriti Molucchi cunnisciutu cum'è Nogueira-de-Iguape, Nogueira-do-Litoral o Nogueira da India, chì hà proprietà diuretiche, lassative, antiossidanti, antiinfiammatorie, anti-batteriche è analgesiche, avendu assai benefici in a salute di a pelle, in u cuntrollu di zuccheru in sangue o colesterolu. Malgradu esse popularmente adupratu per perde u pesu, ùn hè micca cunsigliatu da Anvisa per via di a mancanza di prova scientifica di a so efficacia è di sicurezza.
A castagna equina hè spessu cunfusa cù a castagna equina, però, sò assai sfarenti perchè a castagna equina hè una semente di un fruttu chì pò aiutà cù a perdita di pesu, mentre chì a castagna equina hè un oliu chì pò esse adupratu per trattà l'emorroidi. Capite megliu ciò chì hè a castagna equina è i so benefici.
A nuca di Guinea hà parechje pruprietà è, dunque, hà parechji vantaghji cum'è:
1. Riduce u risicu di aterosclerosi
A causa di u so effettu ipucolesterolemicu è antioxidante, a noce indiana aiuta à diminuisce i valori di u colesterolu male, u colesterolu tutale è i trigliceridi, postu chì cuntene acidi grassi cum'è omega 6 è omega 3, riducendu u risicu di aterosclerosi.
Inoltre, a nuca d'aiutu aiuta à prevene a furmazione di placche grasse, cunnisciute scientificamente cum'è aterosclerosi, in i navi, facilitendu a circulazione sanguigna è diminuendu u risicu di pussibili complicazioni cum'è un infartu acutu di miocardu o un colpu.
2. Cuntrolla u diabete di tippu II
A noce indiana cuntene fibre chì aiutanu à cuntrullà è à riduce i livelli di zuccheru in sangue, impedendu l'apparizione di diabete di tip II o cuntrullendu a malattia se a persona hè dighjà stata diagnosticata. Verificate ciò chì hè u diabete di tip II, sintomi, cause è trattamentu.
3. Mantene a salute di a pelle
A noce indiana cuntene omega 6 chì prumove u rinuvamentu è a cunservazione di a pelle è, per via di tocoferolu è altri cumposti fenolici prisenti in a sumente, chì anu un'azzione antioxidante, hè pussibule di ritardà l'invechimentu prematuru di a pelle è prevene malatie cum'è u cancheru di a pelle, mantenendulu sanu.
Tuttavia, per chì a salute di a pelle continui à esse mantenuta, hè impurtante di piglià altre precauzioni cume l'idratazione è a prutezzione di a vostra pelle da u sole, è manghjà cibi chì prumove a vostra salute di a pelle, cum'è noci, mirtilli o carote. Vede altri alimenti per una pelle perfetta.
4. Aiuta à luttà contr'à a cellulite
A noce indiana pò aiutà à luttà contr'à a cellulite per via di a so pruprietà diuretica, chì aiuta à eliminà i fluidi è u grassu lucalizatu è, antiinflamatoriu, chì riduce l'infiammazione di u situ, postu chì a cellulite hè caratterizata da tessuti infiammati è l'accumulazione di grassi è liquidi, in particulare in e gambe è u culo. Inoltre, a noce indiana hè un antiossidante, chì permette à a pelle di rinuvà si, aiutendu à migliurà a so salute.
Tuttavia, per aiutà à luttà contr'à a cellulite, hè impurtante chì a persona mantene ancu a cura in a so dieta quotidiana, riducendu l'alimenti ricchi in grassu è sale è cunsumendu alimenti chì cuntenenu omega 3, cume sardine, semi di chia o noci, perchè anu pruprietà antiinflamatorie.
Inoltre, hè di primura chì a persona faci eserciziu fisicu perchè aiuta à attivà u metabolismu è brusgià u grassu corpu.
5. Facilita a guarigione di e ferite
A nuciola pò aiutà a guarigione di e ferite per via di e so proprietà antiinflamatorie, riducendu l'infiammazione di u situ di a ferita, antibatterici, permettendu à a ferita di ùn infettassi è, in più, aiuta ancu à riduce u gonfiore è u rinuvamentu. U tessutu, accelerendu u prucessu di guarigione. .
Per a guarigione curretta di a ferita, hè di primura chì ci sianu ancu precauzioni cutidiane cume manghjà cibi ricchi di vitamine è cura in u trattamentu di a ferita, cume lavallu è tene a zona induve hè elevata.
6.Impedisce pussibuli infezioni
A nuciola hà pruprietà antibatteriche, aiutendu à prevene infezioni causate da batteri cum'è tonsillite batterica, è antivirali, diminuendu u risicu di infezioni da virus, cum'è l'herpes, per esempiu.
Tuttavia, se a persona hà dighjà l'infezzione, a noce indiana hè capace di aiutà à cuntrullà u dolore causatu da l'infezzione perchè hà pruprietà analgesiche, chì permettenu di riduce a percezione è a trasmissione di i stimuli chì causanu u dolore.
7. Aiuta à u trattamentu di l'ulcere di stomacu
Per via di a so prupietà antiinfiammatoria, a noce indiana aiuta in u trattamentu di prublemi digestivi, cume a guarigione di l'ulcere in u stomacu, è a so prupietà antiossidante chì aiuta à riparà queste lesioni. Inoltre, a noce indiana hà pruprietà analgesiche, permettendu di riduce u dolore è l'inconfortu chì causanu ulcere gastriche.
Tuttavia, u trattamentu di l'ulcere stomacu deve esse prescrittu da u gastroenterologu, è pò esse attraversu l'usu di medicazione è cura in a dieta.
8. Cumbatte a stinzia
A noce indiana aiuta à regulà l'intestinu, vale à dì, in a lotta contr'à l'intestinu intrappulatu, perchè cuntene fibre, truvate in alimenti cum'è spinach, mango, prugna o semi di lino, chì aiutanu à allentà l'intestinu, eliminendu e feci accumulate è riducendu u disagiu a persona si sente.
Inoltre, per liberà l'intestinu intrappulatu, hè necessariu cuntrullà a dieta, postu chì l'alimenti ricchi in zuccheru è grassu devenu esse evitati, dendu preferenza à l'alimenti cum'è verdure, frutti cù a pelle o cereali. I rimedii casani cum'è a papaia è a vitamina di linu ponu esse grandi per luttà contr'à u stinimentu. Incuntrà 4 rimedi casani per allentà l'intestinu.
9. Prumove u trattamentu di e brusgie oculari
A noce indiana hè aduprata in u trattamentu di e brusgie oculari perchè rigenera l'epiteliu corneale, chì hè un stratu trasparente chì prutege l'ochju è aiuta à a furmazione di l'immagini è, per via di a so azzione antiinfiammatoria, diminuisce u numeru di cellule infiammatorie, permettendu un trattamentu più veloce di a cremazione.
D'altra parte, a noce indiana hè ancu analgésica, permettendu di riduce u dolore chì a persona sente per l'effettu antinociceptivu, chì riduce a percezione di l'stimuli chì causanu stu dolore.
A nuca d'aiutu vi aiuta veramente à perde u pesu?
A nuca di Guinea hè pupularmente cunnisciuta per aiutà à perde u pesu è ghjè per via di e so proprietà diuretiche è lassative, chì aiutanu u corpu à eliminà i fluidi è u grassu accumulati è a so alta quantità di fibre chì aiutanu à diminuisce l'appetitu.
Tuttavia, per riduce u pesu, in più di a noce indiana, hè di primura chì ci sianu altre precauzioni cum'è una dieta sana è equilibrata è eserciziu fisicu. Scopre una dieta di perdita di pesu rapida è sana (cù menu).
Cumu aduprà a guinea nut
A noce deve esse cunsumata assai pocu è, dunque, si raccomanda chì a semente sia spezzata in 8 pezzi, cunsumendu un pezzu per ghjornu è, quandu a prima sementa sia finita, a seconda sementa sia spezzata in pezzi.4 pezzu un ghjornu, ripetendu u prucessu finu à chì u scopu hè ghjuntu, cume perde u pesu desideratu o diminuisce a quantità di cellulite. A sumente duveria esse ingerita cum'è se fussi una pillula, è abbundanza d'acqua deve esse bevuta cun a noce indiana.
Possibili effetti collaterali di a nuca di Guinea
A noce indiana hè tossica perchè cuntene saponine, cum'è a toxalbumin, è u forbol, chì sò sostanze chì ùn sò micca adatte per u cunsumu. Inoltre, a Guinea Guinea hà ancu un forte effettu lassativu è dunque ùn deve micca esse adupratu in e persone cù prublemi intestinali cum'è colite o sindrome di l'intestinu irritabile Altri effetti secondari includenu:
- Nausea, è vomitu;
- Còlicu addominale forte;
- Diarrea;
- Ochji prufondi;
- Bocca asciutta;
- Assai sete;
- Irritazione è rossu in e labbre è in bocca per via di a masticazione di u fruttu;
- Sculari dilatati;
- Caduta di pressione;
- Svenimentu;
- Battimentu di u core veloce;
- Difficultà à respirà;
- Frebba;
- Lentezza in i muvimenti;
- Crampi di ghjambe;
- Sensazione di tingling è sensibilità alterata;
- Cefalee è malessere generale;
- Disorientazione in u tempu è u spaziu, ùn sapendu micca quale hè, chì ghjornu di a settimana hè o induve hè.
Sti sintomi ponu apparisce circa 20 minuti dopu u cunsumu di a noce indiana è ponu apparisce ancu quandu cunsumanu solu 1 sumente è dunque u so cunsumu deve esse fattu solu cù a guida di un prufessiunale sanitariu.