Cume trattà a pressione sanguigna bassa (ipotensione)
Cuntenutu
- 1. Bei più acqua
- 2. Purtate calze elastiche
- 3. Aumenta u cunsumu di sale
- 4. Smette di aduprà qualchì rimediu
- 5. Manghjate picculi pasti parechje volte à ghjornu
- Cosa da fà per a pressione bassa in gravidanza
- Quandu andà à u duttore
A pressione bassa, chjamata ancu ipotensione, accade quandu a pressione sanguigna ghjunghje à valori uguali o menu di 9 da 6, vale à dì 90 mmHg x 60 mmHg. Generalmente, e persone cun pressione sanguigna bassa ùn anu sintomi è, dunque, sta situazione ùn hè di solitu micca problematica, è pò ancu esse normale in e persone chì anu sempre pressione bassa.
Tuttavia, ci sò ancu alcune persone chì ponu sperimentà una rapida calata di pressione è sperimentà sintomi cum'è mal di testa, vertigini, debolezza o sensazione di svenimentu, per esempiu. In questi casi, a situazione si migliora di solitu dopu avè chjinatu è elevatu e gambe sopra u livellu di u core, dunque ùn ci hè bisognu di alcun trattamentu. Verificate ciò chì farà quandu a pressione cala troppu veloce.
Tuttavia, ci sò ancu e persone chì a pressione sanguigna hè sempre bassa è provoca sintomi chì li impediscenu di fà attività quotidiane. Quandu accade, pò esse un segnu chì ci hè menu sangue chì ghjunghje in u core è, dunque, hè cunsigliatu di cunsultà un medicu generale per identificà a causa di u prublema è inizià u trattamentu più adattu, chì pò include cambiamenti in a dieta è ancu l'abbandonu di certi tipi di medicazione.
Cusì, secondu e cause, e forme principali di trattamentu includenu:
1. Bei più acqua
Questu hè un passu di trattamentu assai semplice, ma ancu assai impurtante, chì pò esse fattu indipendentemente da a causa. Questu hè chì, e persone chì ùn sò micca idratate currettamente, cù a quantità d'acqua chì necessitanu per u corpu per funziunà, anu generalmente un volumu più bassu di sangue in l'arterie, chì face diminuisce a pressione.
In listessu modu, u cunsumu eccessivu di bevande alcoliche deve esse ancu evitatu, postu chì prumove a disidratazione, in più di causà a dilatazione di i vasi sanguini, contribuendu à una diminuzione più pronunciata di a pressione sanguigna.
2. Purtate calze elastiche
Stu tipu di trattamentu hè di solitu suggeritu per e persone chì anu difficoltà di ritornu venoso in e gambe o in pazienti cù insufficienza cardiaca, postu chì, in i dui casi, ci hè un accumulu di sangue in e gambe, chì significa chì ci hè menu sangue chì ghjunghje à u core, chì porta à una diminuzione di a pressione sanguigna.
L'usu di calze elastiche hè particularmente impurtante durante u ghjornu, soprattuttu quandu si stà per parechje ore, è aiuta à u ritornu di u sangue in u core, migliurendu a pressione sanguigna.
3. Aumenta u cunsumu di sale
Ancu se hè raccomandatu di diminuisce a quantità di sale per prevene e malatie cardiovascolari, e persone chì anu una pressione sanguigna bassa sintomatica ponu avè bisognu di aumentà a so assunzione di sale per pruvà à aumentà a so pressione sanguigna. Tuttavia, sta crescita deve esse fatta solu sottu a guida di un duttore o nutrizionistu, postu chì l'usu eccessivu di sale pò finisce per esse dannosu per a vostra salute.
4. Smette di aduprà qualchì rimediu
Alcuni medicamenti, in particulare diuretici, droghe per prublemi cardiaci è antidepressivi ponu avè un effetti collaterale di abbassà a pressione sanguigna quandu aduprati per lunghi periodi. Quandu accade, u duttore pò valutà a pussibilità di cambià u medicamentu chì si usa o di piantà u so usu, se u so benefiziu ùn hè micca compensendu i sintomi di pressione sanguigna bassa, per esempiu.
5. Manghjate picculi pasti parechje volte à ghjornu
Sta tecnica hè generalmente aduprata in e persone chì anu bassa pressione sanguigna dopu à i pasti, chì pò esse causata da a deviazione di sangue à u stomacu, chì face circà menu sangue è ghjunghje in core.
Cusì, l'ideale hè d'avè pasti più chjucu, per riduce a quantità di sangue deviatu à u stomacu, è parechje volte à u ghjornu, per evità a malnutrizione.
Cosa da fà per a pressione bassa in gravidanza
Se a donna incinta hà sintomi di pressione sanguigna bassa, duverebbe ancu chjinassi nantu à a schiena, mantenendu e so gambe elevate per nurmalizà a pressione. Tuttavia, se ùn ci hè miglioramentu di i sintomi, hè raccomandatu chì a donna cunsulti u so ostetricu per investigà e cause di sta ipotensione è a so pussibile correzione.
A pressione sanguigna bassa in gravidanza hè cumuna à l'iniziu di a gravidanza, ma di solitu ùn causa micca cumplicazioni per u zitellu, è hè in leia cù l'azzione di l'hormone relaxina nantu à e vene. Inoltre, u fetu hà bisognu di una quantità più grande di sangue, eccu perchè diminuisce naturalmente a quantità di sangue in l'arterie di a mamma, causendu bassa pressione sanguigna.
Quandu andà à u duttore
Hè cunsigliatu d'andà à u duttore ogni volta chì i sintomi di pressione sanguigna bassa apparsu, per valutà s'ellu ci hè qualchì causa chì abbia bisognu di trattamentu, tuttavia, alcuni segni chì ponu indicà una situazione più seria includenu:
- Accade di più cà un svenimentu;
- I sintomi ùn si migliuranu in qualchì ora;
- Ci hè cunfusione, un aumentu di a frequenza cardiaca o respirazione rapida.
In questi casi, a diminuzione di a pressione sanguigna bassa pò esse causata da cause più gravi, cume sanguinamenti, prublemi cardiaci o un'infezione, chì anu da esse identificati è trattati u più prestu pussibule.
Vede chì sò e cause più cumuni di pressione bassa è chì fà in ogni casu.