Autore: Eugene Taylor
Data Di Creazione: 10 Aostu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 12 Maghju 2024
Anonim
10 Modi per e Persone Eterose, Cisgender per esse Migliori Alliati à l'Orgogliu - Salute
10 Modi per e Persone Eterose, Cisgender per esse Migliori Alliati à l'Orgogliu - Salute

Cuntenutu

Sò passati 49 anni da a prima sfilata di Pride, ma prima chì Pride sia ghjuntu, ci sò stati i Stoneots Riots, un mumentu di a storia induve a cumunità LGBTQ + hà luttatu contr'à a brutalità di a pulizza è l'uppressione ghjuridica. Quist'annu marca u 50esimu anniversariu di i Riotti di Stonewall.

"U Stonewall Riots hà iniziatu u 28 di ghjugnu di u 1969, è hà purtatu à trè ghjorni di prutesta è cunflittu viulente cù l'infurzazioni di a lege fora di u Stonewall Inn in Christopher Street in New York", spiega u capu di a cumunità LGBTQ +, Fernando Z. Lopez, direttore esecutivu per San Diego Pride. "Questi avvenimenti sò spessu cunsiderati cum'è a nascita è un catalizatore per u muvimentu di i diritti gay in i Stati Uniti".

Oghje, più di 1,000 eventi di Pride si tenenu in cità di u globu cum'è testimunianza di i sforzi cuntinuati di e cumunità LGBTQ + contr'à l'oppressione è l'intulleranza. Mentre ci sò stati prugressi, l'omofobia è a transfobia sò sempre una questione sistemica in i Stati Uniti è in u globu.


In l'ultimi cinque anni, avemu assistitu à a violenza mortale nantu à e persone LGBTQ + in i Stati Uniti:

  • u sparamentu di massa di a discoteca Pulse in u 2016
  • persone transgénero pruibite da l'armata sottu l'amministrazione di u presidente Trump
  • almenu 26 persone trans assassinate in 2018, a maiò parte di e quali eranu donne nere, cun almenu 10 morti transgender in u 2019
  • un pianu Trump-Pence per eliminà a prutezzione LGBTQ senza discriminazione in a salute

Hè per quessa chì Lopez dice: "Questu 50u anniversariu hè una tappa impurtante per a cumunità LGBTQ + è datu l'attuali è recenti attacchi à i diritti LGBTQ +, hè cusì impurtante cum'è mai statu". Cusì durante Pride quest'annu, a ghjente marchjarà per celebrà è ancu luttà - contr'à a viulenza è a discriminazione in u travagliu, per u dirittu di serve apertamente in l'armata è accede à a salute, è per una accettazione aumentata, in generale.

L'orgogliu cambia ... eccu ciò chì ci vole à cunsiderà

«20 anni fà, Pride era un weekend per e persone LGBTQ + è i nostri migliori amichi. Hè stata una festa veramente fantastica, è l'uccasione di celebrà è esse quellu chì site in un ambiente chì si sentia sicuru ", dice u presidente di FUSE Marketing Group è difensore LGBTQ +, Stephen Brown. "Avà, Pride pare diversu".


Quandu l'avvenimenti Pride crescenu, ci sò stati persone fora di a cumunità LGBTQ + à participà - è à volte, per ragioni menu benintencionate, cum'è una scusa per feste è beie o semplicemente per guardà a ghjente.

«L'avvenimenti di l'orgogliu ùn sò micca fatti per e persone dritte, cisgender. A cuntrariu di a maiò parte di i spazii è di l'eventi chì si movenu in e attraversu, Pride ùn hè micca centratu [nantu] o trattatu versu e persone cisgender dritte è e so sperienze ", dice Amy Boyajian, cofundatore è CEO di Wild Flower, una boutique di ghjoculi sessuali in linea chì hè stata rilasciata u primu vibratore senza genere, Enby.

Mentre Pride ùn hè micca per ghjente cisgender dritta, alliati LGBTQA + sò di sicuru benvenuti. «Vogliu chì tutti vanu à Pride. Persone LGBTQ + è alliati dritti, "dice J.R. Gray, autore di una storia d'amore strana basata in Miami, Florida. «Vogliu chì i nostri alleati veninu à celebrà cun noi. Venite à dimustrà vi u rispettu è l'amore di quale simu. "


Ma, anu bisognu di seguità ciò ch'ellu chjama a "regula numerica" ​​di Pride: "Rispettate tutte e persone di tutte e sessualità è sessu in presenza."



Chì significheghja è sembra in pratica? Aduprate sta guida in 10 passi per aiutavvi à esse un alliatu rispettosu è di sustegnu quandu assistite à Pride-l'alliatu chì a cumunità LGBTQ + hà bisognu è si merita.

1. Dumandatevi perchè assistite

L'orgogliu ùn hè micca un locu per stupisce è fighjà a ghjente. Nè, hè un locu per raccoglie contenuti per una storia Instagram (chì pò finisce per esse oggettivata). Cum'è Boyajian dice, "Pensu chì e persone dirette è cisgendered devenu dumandassi qualchì domanda prima di assiste".

Dumande da pone:

  • Vogliu fieru di aduprà persone strani cum'è fonte per u mo divertimentu?
  • Sò familiarizatu cù a storia di Pride è perchè sta celebrazione hè impurtante per a cumunità queer?
  • Sò veramente un alliatu di a cumunità LGBTQ +?

"Queste dumande ponu aiutà a ghjente à riflette nantu à e so intenzioni in modu da pudè esse certi ch'elli entrenu in u spaziu Pride cun mente è intenzione", dice Boyajian.


Se andate in Pride per mostrà u vostru supportu è pudete entrà in u spaziu cun una comprensione di ciò chì hè Pride è perchè hè impurtante per a gente strana, site benvenutu!

2. Google prima di andà è salvate e dumande per più tardi

Avete una quistione nantu à u sessu, a sessualità o l'orgogliu? Google prima di andà. Ùn hè micca u travagliu di a cumunità strana di esse educatori, soprattuttu in Pride. Pò esce cum'è insensibile è intrusivu per dumandà à qualcunu di dì, a logistica di u sessu stranu, in mezu à una sfilata (è ancu in ogni altra volta).

Dunque hè impurtante per l'alliati dritti di fà e so proprie ricerche invece di basassi solu nantu à u so amicu stranu per risponde à tutte e so dumande nantu à a storia, u sessu è a sessualità LGBTQ +, dice Boyajian.

"Venendu à a tavula dopu avè fattu a vostra ricerca riflette un investimentu in LGBTQ +, unu chì si estende oltre l'Orgogliu", nota Boyajian. Ci sò risorse dispunibuli per quelli chì sò interessati à amparà, cumpresu i vostri centri di risorse LGBTQ + lucali, eventi per tuttu l'annu è internet. L'articuli Healthline sottu sò un bonu postu per cumincià:


Lettura LGBTQ + prima di participà à Pride:

  • Chì Significa Per Misgender Qualchissia
  • Per piacè Smettite di Chiede à LGBTQ + Persone di a so vita sessuale
  • Cume Parlà Cù E Persone Transgender è Non-Binariu
  • Chì Significa Esse Bisessuale O Bi?
  • Chì ci hè a Differenza trà Sessu è Genere
  • Chì Significa Identificà cum'è Genderqueer?

Cum'è Lopez dice, "Va bè di dumandà aiutu è guida, ma aspettà chì un amicu / cunniscente LGBTQ sappia tuttu è esse dispostu à insegnalli ùn hè micca cunsideratu". Una soluzione hè di ritene à dumandà a maiò parte di e vostre dumande finu à u post-Pride.

"Per parechji di noi, Pride pò esse un mumentu di libertà induve ùn avemu micca da spiegà o nasconde certi elementi di noi stessi. A vita hè dura, ancu periculosa per e persone strane, cusì l'orgogliu pò sentesi cum'è un sollievu da quellu dolore. Avè da spiegà sè stessu è a vostra identità o identità d'altri in Pride à l'altri hè contraproduenti per a libertà chì u ghjornu riprisenta ", dice Boyajian.

3. Fotografate cun mente - o solu micca in tuttu

Ancu se puderete vulete catturà u mumentu, hè impurtante esse attentu quandu si piglia foto di altre persone è di i participanti di Pride. Mentre a sfilata è altri eventi di Pride ponu sembrà una grande foto op, micca tutti vogliono esse fotografati.

Cunsiderate e seguenti: Perchè pigliu sta foto? A faraghju per fà un spettaculu o scherzu à qualcunu è / o ciò chì portanu? Prene è publicà sta foto hè cunsensuale? Puderia piglià è publicà sta foto potenzialmente "fora" di qualcunu o influenzà u so statutu d'impiegu, sicurezza o salute?

Solu perchè qualchissia assiste à Pride, ùn significa micca chì si sentenu còmodi di sparte ciò cù u mondu. Puderanu assiste in secretu, è e fotò ponu mette in risicu.

Allora se andate à piglià e fotò di qualcunu dumandate sempre prima u so accunsentu, o simpliciamente ùn fate micca foto di l'altri - è gode di a celebrazione! Parechje persone seranu più cà felici di piglià una foto cun voi, o esse fotografiatu, ma dumandà prima di u tempu mostra un livellu basale di rispettu.

4. Pigliate un postu di daretu

L'orgogliu hè di celebrà è empowering a cumunità LGBT +, ùn li toglie micca. E questu significa fà spaziu fisicu per a ghjente LGBTQ + di Pride per celebrà si.

"In Pride, l'alliatu hè di sullivà LGBTQ + folks up, fendu spaziu per noi, è micca cumandà u spaziu. Piuttostu durante l'Orgogliu dumandemu à i nostri alleati di fà spaziu per noi ", dice Lopez. Chì include spaziu fisicu, cum'è ùn piglià micca a prima fila. O ancu a seconda o terza fila. Invece, date quelli posti principali à a cumunità LGBTQ +.

Assicuratevi di fighjà e pagine di l'eventi prima di prisentà ancu voi. "I pianificatori di u festival sò abbastanza boni per spiegà ciò chì duvete aspittà à vede è fà in e so sfilate è festival in i so siti web è e pagine di e social media, è ancu quale hè benvenutu", dice Gary Costa, direttore esecutivu di Golden Rainbow, una urganizazione chì aiuta à furnisce alloghju, educazione è assistenza finanziaria diretta à omi, donne è zitelli chì campanu cun HIV / AIDS in Nevada.

Tenite puru à mente chì micca tutti i spazii o eventi durante l'Orgogliu sò aperti à l'alleati. Per esempiu, l'eventi chì ponu esse chjamati Barre di Cuoio, Marche Dyke, Feste di l'Orsi, Marche Trans, Parate Pride Disability, S&M Balls, è QPOC Picnics di solitu ùn sò micca aperti per l'alliati. Se ùn site micca sicuru, basta chiede à un urganizatore o membru di a cumunità s'ellu hè bè per voi di assiste, è rispettà a so risposta.

5. Esse grazia

Per cumincià, questu significa abbandunà l'assunzione (o a paura) chì qualchissia chì ùn si identifica micca cum'è eterosessuale serà attrattu da voi. "Solu u modu chì micca ogni persona eterosessuale hè attrattu da ogni persona di u sessu oppostu, esse vicinu à una persona attirata da u sessu chì site ùn garantisce micca hè chì a persona ti colpisca", dice l'espertu LGBTQ + Kryss Shane, MS, MSW, LSW, LMSW.

Dittu chistu, una quantità di flirting accade in Pride perchè hè un ottimu modu per e persone strani per incontrà altri strani. "Sì site à a fine di riceve di qualchì affettu indesideratu, rifiutate cun rispettu cum'è cù qualsiasi umanu chì ùn site micca attrattu. L'attrazione strana, l'affettu è l'amore ùn sò micca sbagliati allora ùn trattate micca cum'è tale ", dice Boyajian.

Ancu peghju, ùn "cacciate micca" per e persone chì ponu aiutà à campà fora e vostre fantasie persunale. L'orgogliu ùn hè micca un locu per e coppie dritte per truvà una terza rota. Nè hè un locu per e persone dritte per truvà una coppia strana per guardà fà sessu perchè "site sempre stata curiosa".

6. Presenta ti cù i to prunomi

Ùn si pò micca dì u sessu, a sessualità, o i prunomi di qualcunu semplicemente fighjenduli. "Hè megliu ùn assumisce mai i prunomi o l'identità preferiti di nimu", spiega Boyajian. Sì sì, risicate di sbaglialli chì ponu esse assai scatenanti è traumatichi.

Invece di suppone, basta à dumandà - ma assicuratevi di introduce prima i vostri pronomi. Questu hè un modu per signalà à l'altri chì site veramente un alliatu, è rispettate è rispettate tutte l'identità di genere. È dopu chì un'altra persona hà dichjaratu i so prunomi, ringrazialli è passà avanti - ùn cummentate micca i so prunomi o dumandate perchè li usanu. Questa hè una bona abitudine per esse in 365 ghjorni à l'annu, ma hè particularmente impurtante per Pride.

Per fà cresce i pronomi, puderete dì:

  • "U mo nome hè Gabrielle è aghju utilizatu i so pronomi."
  • "Un piacè di cunnosce vi, [X]. Sò Gabrielle è i mo prunomi sò ella / ella / ella. Chì sò i toi? "

"In modu persunale, devu sempre curregge a ghjente cù i mo prunomi cusì face una grande impressione quandu qualchissia si presenta cù i so prunomi inclusi", Boyajian. "Per mè, questu mostra rispettu è apertura per amparà nantu à a mo identità."

À quellu stessu puntu, ùn assumete micca chì altre coppie chì "parenu" dritti sò. Arricurdatevi chì unu o i dui puderanu esse bi, pan, transgénero, o micca binari. Solu in fondu, ùn assumete nunda perchè, bè ... cunniscite l'anzianu dettu.

7. Tenite à mente a vostra lingua

In una sfilata di Pride, pudete sente a ghjente chjamà si è e parolle di i so amichi chì sò cunsiderate disprezzative, o eranu prima cunsiderate disprezzative. Ciò ùn significa micca chì qualcunu possa gridà ciò chì vole. Cum'è un alliatu, duverebbe mai aduprate ste parolle. Se vi dumandate sempre perchè, eccu una spiegazione:

E persone in a cumunità LGBTQ + utilizanu queste parolle cum'è un modu per ricuperà qualcosa chì era adupratu prima cum'è un insultu dannusu contr'à elli o u restu di a cumunità LGBTQ + - questu hè spessu cunsideratu cum'è un attu di putere.

Cum'è un alliatu, ùn pudete micca aiutà à riclamà una parolla aduprata contr'à un gruppu d'identità chì ùn appartene micca. Cusì l'alliati chì utilizanu queste parolle hè cunsideratu un attu di viulenza. È sì ùn site micca sicuru chì una parolla sia o micca bè per voi da aduprà, solu ùn la dite mancu.

8. Dona à urganizazioni LGBTQ +

Al di là di participà à l'eventi Pride, dumandatevi chì cosa site o puderete fà per a cumunità LGBTQ +, suggerisce Shane. "Se site dispostu à pagà per u parcheghju o Uber, portate una maglietta arcubalenu o qualchì perla arcubalenu, è ballate mentre passanu e carri à a parata, possu solu incuraghjì chì siate altrettantu disposti à sustene a stessa cumunità ancu quandu hè menu divertente è hà menu purpurinu ".


À quellu puntu, Lopez dice: "Dumandemu à i nostri alleati di donà à e nostre cause, carità è gruppi".

Pensate à donà à:

  • Persone LGBTQ + direttamente via Venmo, Cash-App, è Patreon
  • una di queste organizzazioni LGBTQ +
  • u vostru centru LGBTQ + lucale

Se ùn avete micca i mezi finanziarii per donà, Boyajian suggerisce di pensà à l'altri modi per sustene a cumunità. "Chì puderia assiste à a sfilata sobria è offre cavalcate da è per spazii per persone strani, prutegge e persone strani da i manifestanti anti-LGBTQ + è quelli chì cercanu di causacci danni à l'eventi di fiertà è altrimenti, o per ottene l'acqua."

Questu pò ancu include assicurà chì l'eventi Pride sò accessibili per e persone LGBTQ + disabili, elevendu e voci di a cumunità LGBTQ + retweetendu / ripubblicendu u so cuntenutu, è chjudendu a ghjente chì face scherzi nantu à "Straight Pride" o altrimenti burlendu / degradante / alterendu a comunità LGBTQ + .


9. Purtate i vostri figlioli

Sè vo site un parente, vi puderete dumandà: "Devu purtà u mo figliolu à Pride?" A risposta hè iè! Sempre chì site cunfurmatu à fà cusì è chì site tuttu prontu à purtà u vostru entusiasmu è sustegnu.

"L'orgogliu pò esse un bellu mumentu d'apprendimentu per i zitelli è i ghjovani", dice Boyajian. "Vede l'adulti esse affettuosi hè una cosa nurmale è nurmalizà l'amore stranu hè impurtante. Mustrà à i ghjovani chì esse stranu pò esse una cosa pusitiva li afferma solu di sviluppassi in quellu chì volenu esse senza ghjudiziu ".

Avite una cunversazione cù i vostri figlioli prima, Antioco Carrillo, direttore esecutivu per Aiuti per u SIDA di u Nevada, suggerisce. «Spiegateli quant'ella hè ricca è diversa a nostra cumunità è chì unica hè avè l'uccasione d'andà à l'evenimentu induve tutti sò veramente accettati. Spiegatelu in un modu chì u capiscenu è ricordate chì ci hè una chance ch'elli sianu LGBTQ + stessi ".

Costa accunsente, aghjunghjendu: "In quantu à cumu spiegà à i vostri figlioli ciò chì vanu à vede ùn deve esse diversu di cume si reagisce se i zitelli anu vistu qualcosa chì ùn avianu micca vistu in TV o in un film prima. U messagiu duverebbe sempre esse "l'amore hè bellu". "


In a vostra spiegazione, mette l'Orgogliu in cuntestu. Spiega u significatu storicu è l'impurtanza di Pride, dice Shane. Più infurmazione pudete dà à u vostru zitellu prima, megliu serà. "Mentre una sfilata di Pride hè tonnellata di divertimentu cù assai arcubalenu è musica, se i vostri figlioli ùn capiscenu micca chì ci hè più cà solu festa, vi manca una occasione di furnisce li informazioni incredibilmente preziose", dice.

10. Divertitevi

Se andate in Pride, andate è divertitevi! "Passate bè, ballate, urlate è animate, divertitevi, siate stupiti da u numeru di persone chì sustenenu a cumunità LGBTQ + è esse elli stessi", incuragisce Brown.

"A sfilata di Pride hè una celebrazione di l'amore è di l'accettazione, è diversi membri esprimenu quellu amore in modi diversi", dice Brown. "Se si prisenta hè di più impurtanza per tene à mente in ogni momentu." È se fate, hè pussibule chì sustene u LGBTQ + cun tactu è rispettu.

Basta à ricurdassi, alleati, "Avemu bisognu di voi tutta l'annata. Ùn pudemu micca vince sta lotta senza voi. Sustegnu à a cumunità LGBTQ è esse un veru alliatu ùn pò micca significà solu mette calzette arcubalenu una volta à l'annu ", dice Lopez. «Avemu bisognu chì stiate cun noi è per noi tutta l'annata. Impiegateci in e vostre imprese. Eletti persone chì passanu pulitiche chì custruiscenu l'equità LGBTQ. Supporta l'imprese di pruprietà LGBTQ. Ferma l'intimidamentu è u fastidiu in tracce ogni volta chì u scontru ".

Gabrielle Kassel hè un scrittore di sessu è di benessere basatu in New York è Trainer di Livellu 1 CrossFit. Hè diventata una persona matinale, hà pruvatu a sfida Whole30, è hà manghjatu, briacu, spazzolatu, lavatu cù, è bagnatu di carbone - tuttu in nome di u ghjurnalisimu. In u so tempu libaru, a si pò truvà leghjendu libri di autoaiutu, pressu in panca, o ballu in palu. Seguitàla in Instagram.

Articuli Interessanti

Capite perchè l'ansietà pò ingrassà

Capite perchè l'ansietà pò ingrassà

L'an ietà pò ingra à perchè cau a cambiamenti in a produzzione di ormoni, diminui ce a motivazione per avè un tile di vita anu è provoca epi odi di manghjà in bo...
Cosa da fà per campà cun allergie à u polline

Cosa da fà per campà cun allergie à u polline

Per campà cù l'allergia à u polline, i deve evità d'apre e fine tre è e porte di a ca a è ùn andà micca in i giardini o a ciugà a ropa fora, perch&...