Primosiston: à chì serve è cumu piglià
Cuntenutu
Primosiston hè un medicamentu adupratu per piantà u sanguinamentu da l'utru, hè ancu ampiamente adupratu per anticipà o ritardà a menstruazione è pò esse acquistatu, per prescription, in farmarii per circa 7 à 10 reai.
Questa medicina cuntene cum'è ingredienti attivi acetatu di noretisterone 2 mg è etinilestradiol 0,01 mg, chì sò capaci di prevene l'ovulazione è a produzzione ormonale, mudificendu cusì u tessutu chì allinea l'utru internamente è fermendu u sanguinamentu causatu da a sfocatura irregulare di l'endometriu.
Cù l'usu di Primosiston, u sanguinamentu vaginale si ferma à pocu à pocu è in 5 à 7 ghjorni duverebbe sparisce cumpletamente. Per fermà a menstruazione, in più di l'usu di Primosiston, ci sò altre tecniche chì ponu esse aduprate. Verificate e manere di piantà a menstruazione.
Per chì ghjè
Primosiston hè indicatu per u trattamentu di i sanguinamenti uterini, è per ritardà o anticipà u ghjornu di a menstruazione, chì hè capace di prevene l'ovulazione è a produzzione ormonale, mudificendu u tessutu chì allinea l'utru, l'endometriu, fermendu u sanguinamentu per via di a so sfocatura.
Cumu piglià
L'usu di Primosiston hè indicatu in i seguenti modi:
- Per piantà u sanguinamentu causatu da un sanguinamentu uterinu disfunzionale:
A dosa raccomandata hè 1 compressa, 3 volte à ghjornu, per 10 ghjorni, chì ferma u sanguinamentu uterinu in 1 à 4 ghjorni, quandu ùn hè assuciatu à alcuna ferita à l'utru.
Malgradu esse variabile, u sanguinamentu di solitu diminuisce in i primi ghjorni di u principiu di u trattamentu, chì pò allargassi per 5 à 7 ghjorni finu à chì si ferma cumpletamente. In i casi induve a donna vole piantà a menstruazione troppu longa, chì dura più di 8 ghjorni, hè impurtante parlà cù u ginecologu per identificà a causa. Verificate chì sò e cause è u trattamentu per a menstruazione prolungata.
- Per anticipà a menstruazione 2 o 3 ghjorni:
Pigliate 1 compressa 3 volte à ghjornu, per almenu 8 ghjorni, da u 5u ghjornu di u ciclu menstruale, cuntendu cum'è u primu ghjornu di a menstruazione u primu ghjornu di u ciclu. In questu casu, a menstruazione accade di solitu 2 à 3 ghjorni dopu a cessazione di u medicamentu.
- Per ritardà a menstruazione da 2 à 3 ghjorni:
Pigliate 1 tavuletta 3 volte à ghjornu, da 10 à 14 ghjorni, pigliendu a 1a tavuletta 3 ghjorni nanzu à a data prevista di u prossimu periodu. In questu casu, prima di l'usu hè assai impurtante chì a donna si assicuri chì ùn ci hè micca gravidanza, per un usu sicuru, senza risichi per a salute di u zitellu si hè generatu.
Possibili effetti collaterali
Primosiston hè generalmente ben tolleratu, ma certi sintomi spiacevuli cume mal di testa, nausea, sensazione di tensione mamaria è dolore di stomacu ponu apparì. Quandu pigliate più pillule di quantu duverebbe, pudete sperimentà sintomi cum'è nausea, vomitu è sanguinamentu vaginale.
Questu medicamentu pò interferisce cù l'azione di l'antidiabetichi orali è ùn hè dunque micca raccomandatu per e donne diabetiche.
Quale ùn deve micca aduprà
Primosiston ùn deve esse adupratu durante a gravidanza, l'allattamentu, l'allergia à i cumpunenti di a formula, in casu di cancheru di u senu.
Deve esse adupratu cun prudenza s'ellu ci hè una malattia cardiaca, qualsiasi cambiamenti di fegatu, anemia falciforme o un episodiu precedente di ictu o infartu.
Inoltre, deve esse cunsideratu chì Primosiston cuntene ormoni, ma ùn hè micca un contraccettivu. Dunque, hè cunsigliatu di aduprà un preservativu durante u cuntattu intimu.