Autore: Tamara Smith
Data Di Creazione: 23 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 21 Nuvembre 2024
Anonim
Diagnostica per immagini nel paziente respiratorio critico
Video: Diagnostica per immagini nel paziente respiratorio critico

Cuntenutu

A stinzia pò accade in cunsequenza di alcune abitudini, cume manghjà scarsu in fibre, bere pochi liquidi è ùn fà micca attività fisica, per esempiu, chì pò fà chì a persona si senti scomoda, malata è irritata.

Cusì, hè impurtante identificà a causa di a stinzia per chì si possinu fà azzione per favurisce u muvimentu di l'intestini, cum'è l'aumentu di u cunsumu d'alimenti ricchi in fibre è cumincià à esercità, per esempiu.

1. Alimentazione bassa in fibra

E fibre sò impurtanti per u funziunamentu currettu di l'intestinu è per rende più dolce e feci, essendu più faciule da eliminà. Cusì, quandu manghjate una dieta bassa in fibre, a feci diventa più dura è l'intestinu ùn funziona micca bè, dendu à a stinzia.


Cosa da fà: Per evità a stinzia, hè impurtante aghjunghje alimenti ricchi di fibre à a dieta, in più di aumentà u cunsumu d'acqua è di tè, per esempiu. Per u funziunamentu currettu di l'intestinu, hè cunsigliatu di cunsumà circa 20 à 40 g di fibra per ghjornu, chì pò esse prisente in frutti è ligumi, alimenti sani è ceci, per esempiu.

Verificate chì alimenti aiutanu à allentà l'intestinu attaccatu:

2. Bevendu pochi liquidi

Piglia l'acqua per tutta a ghjurnata favurisce u funziunamentu di l'intestinu è, dunque, l'eliminazione di e feci. Inoltre, l'acqua hè impurtante per chì e fibre solubili sò sciolte è ci hè a furmazione di un tipu di gelu in u stomacu è in l'intestinu chì garantisce una sensazione più grande di sazietà.

Cosa da fà: Hè cunsigliatu chì almenu 2 litri d'acqua sianu cunsumati à u ghjornu in modu chì l'intestinu possa funzionà currettamente è chì ci sianu ancu altri benefici. In più di l'acqua, altri liquidi ponu esse ingeriti, cum'è tè o suchji di frutti, per esempiu. Cunnosce i vantaghji principali di l'acqua potabile.


3. Ùn fate micca attività fisica

U stilu di vita sedentariu pò ancu risultà in stinzia, perchè ci hè una diminuzione di u metabolismu è di i muvimenti intestinali, pruvucendu chì e feci restanu più in l'intestinu.

Cosa da fà: Hè impurtante di fà attività fisiche per almenu 30 minuti à ghjornu in modu chì l'intestinu possa funziunà currettamente è chì i sintomi di stinzia sianu allevati. Inoltre, l'eserciziu fisicu regulare prumove una dispusizione aumentata, migliurà l'immunità è prumove un sintimu di benessere. Vede altri benefici di l'attività fisica.

4. Ùn andate micca à u bagnu quandu avete a voglia

Quandu a persona ùn và micca à u bagnu quandu si sente, i sgabelli tornanu à l'intestinu è diventanu più secchi è induriti è l'intestinu perde lentamente e so funzioni, ciò chì rende più difficiule à u mumentu di a defecazione, è hè necessariu per fà più forza è favurendu l'apparizione di emorroidi, per esempiu.


Cosa da fà: Una strategia interessante per regulà l'intestinu è evità a stinzia hè di andà à u bagnu à a listessa ora ogni ghjornu, ancu s'ellu ùn ci hè micca brama, è stà per circa 15 à 20 minuti. Questu causa un urariu biologicu per esse stabilitu è ​​a stinimentu per esse cummattuti.

Amparate à cacà u modu ghjustu per evità a stinzia guardendu u video seguente:

5. Ansietà è Nerviosità

Situazioni psiculugiche è emotive, cume l'ansietà è a nervosità, per esempiu, ponu diminuì u flussu di sangue versu l'intestinu, per esempiu, è fà affettà u transitu intestinale, resultendu in stinzia.

Cosa da fà: In quessi casi hè impurtante identificà a causa di stinzia è pruvà à rilassassi, postu chì hè pussibule chì i sintomi associati à stinzia sianu cuntrullati è u funziunamentu di l'intestinu regulatu.

6. Usu eccessivu di lassativi

L'usu frequente di lassativi pò irrità a mucosa è riduce a rugosità di l'intestinu, rendendu difficiule u muvimentu di e feci è impedendu a so liberazione. Inoltre, l'usu frequente di lassativi provoca a dipendenza, cioè, l'intestinu funziona solu dopu l'usu di lassativi.

Cosa da fà: Per evità l'usu di lassativi, hè impurtante stimulà u funziunamentu di l'intestinu in modu naturale, vale à dì, aumentendu u cunsumu di fibre, l'attività fisica è l'assunzione di almenu 2 litri d'acqua à ghjornu. L'usu di lassativi deve esse fattu solu cun raccomandazione medica, quandu a persona hà bisognu di fà qualchì tippu di test di diagnosi o quandu ancu cù alimenti adeguati, ùn hè micca in grado di evacuà. Cunnosce alcuni rimedi chì aiutanu à luttà contripazione.

Articuli Di Portale

3 Rimedi casani per l'itterizia

3 Rimedi casani per l'itterizia

In adulti, u culore giallu di a pelle (icterizia) pò e e cau atu da cambiamenti in u fegatu o in a ci tifellea, mentre chì in u zitellu novu ta cundizione hè cumuna è faciule facil...
Cumu hè fattu u trattamentu di u cancheru di u senu

Cumu hè fattu u trattamentu di u cancheru di u senu

U trattamentu per u cancheru di u enu varieghja econdu u gradu di viluppu di u tumore, è pò e e fattu per mezu di chimioterapia, radioterapia o chirurgia. Altri fattori chì ponu influen...