8 Ragioni chì i Parenti ùn Vaccinanu (è Perchè Devenu)
Cuntenutu
- 1. A Preoccupazione: "Tanti vaccini cusì prestu supraneranu u sistema immunitariu di u mo zitellu".
- 2. A Preoccupazione: "U sistema immunitariu di u mo figliolu hè immaturu, dunque hè più sicuru di ritardà qualchì vaccinazione o solu uttene i più impurtanti".
- 3. A Preoccupazione: "I vaccini cuntenenu tossine, cum'è mercuriu, alluminiu, formaldeide è antigel".
- 4. A Preoccupazione: "I vaccini ùn funzionanu micca veramente quantunque-guardate u vaccinu contra l'influenza di l'annu passatu".
- 5. A Preoccupazione: "Ùn ci sarebbe micca 'tribunali di vaccini' sì i vaccini ùn eranu micca periculosi".
- 6. A Preoccupazione: "I vaccini parenu un modu per l'imprese farmaceutiche è i medichi per fà assai soldi".
- 7. A Preoccupazione: "L'effetti secundarii di certi vaccini parenu peghju cà a malatia vera".
- 8. A Preoccupazione: "Forzà mi à vaccinà hè una violazione di i mo diritti."
- Rivista per
L'invernu scorsu, quandu 147 casi di morbillo si sò spartuti in sette stati, più u Canada è u Messicu, i genitori eranu scunvurti, in parte perchè u focu hà iniziatu à Disneyland, in California. Ma puderia esse statu tantu peghju. S'ellu ùn ci era micca una vacuna di sarampellu, avariamu almenu 4 milioni di casi in i Stati Uniti ogni annu. Nanzu à a ghjunta di u vaccinu in u 1963, guasi tutti avianu a malatia in a zitiddina, è in media 440 figlioli ne murianu annuale in u decenniu precedente. Fortunatamente, oghje trà 80 è 90 per centu di i zitelli ricevenu a maiò parte di i vaccini. Ma in alcune regioni in i Stati Uniti, un numeru crescente di genitori opta per fora. Quandu accade, aumentanu u risicu di focolai in a so comunità. A ragione a più cumuna chì i genitori saltanu i vaccini? Preoccupazioni di sicurezza, malgradu l'evidenza schiacciante chì ùn sò micca periculosi. A prova a più recente: un rapportu cumpletu di u 2013 da l'Istitutu di Medicina chì hà trovu u calendariu di vaccinazione di i zitelli di i Stati Uniti hè efficace, cù assai pochi risichi. (È andemu à quelli.)
Forse l'invenzione sanitaria più impurtante di a storia, i vaccini sò vittima di u so successu. "Sò cusì efficaci, piglianu e malatie cum'è u morbillo. Ma dopu scurdemu di quelle malatie sò periculose", dice Kathryn Edwards, M.D., direttore di u Vanderbilt University Vaccine Research Program, in Nashville. A disinformazione nantu à i vaccini cuntribuisce ancu à l'ansietà, è a classificazione di a verità da a fiction ùn hè micca sempre faciule.L'idea sbagliata chì a vacuna di sarampilla-parotiti-rubella (MMR) puderia causà autismu hè persistata in a mente di certi genitori per più di una dicada, malgradu più di una decina di studii chì mostranu nisuna ligame trà i dui.
I vaccini anu rischi, ma u nostru cervellu hà difficultà à mette u risicu in prospettiva, dice Neal Halsey, MD, pediatra è direttore di l'Istitutu per a Sicurezza di i Vaccini à l'Università Johns Hopkins, in Baltimora. A ghjente pò teme di volà più cà di guidà perchè a guida hè cumuni è familiare, ma a guida hè assai più periculosa. A vaccinazione di i zitelli per pruteggiri contra e malatie chì ponenu a vita pò causà effetti secundari di cortu termini, cum'è rossu è gonfiore à u situ di iniezione, febbre è rash. Ma i risichi più serii, cum'è reazzioni allergii severi, sò assai più rari di e malatie chì i vaccini pruteghjanu. I Centri per u Cuntrollu è a Prevenzione di e Malatie stimanu chì u risicu di una reazione allergica seria da qualsiasi vaccina hè unu in 1 milione di dosi.
Ancu cù un risicu minuscule, alcuni genitori ponu ancu esse preoccupati, è questu hè sensu. Eccu ciò chì raramente si sente da l'esperti in vaccini: Ci hè spessu un elementu di verità à e preoccupazioni di i genitori, ancu s'elli malintendenu alcuni di i fatti, u Dr Halsey dice. Chistu rende ancu più frustrante se u vostru duttore dispensa i vostri paure o insiste à vaccinà senza risponde à tutte e vostre dumande. In certi casi, i documenti anu rifiutatu di trattà i zitelli chì i genitori ùn vaccinanu micca, ancu se l'Accademia Americana di Pediatria (AAP) ùn a raccomanda micca. Allora vi damu u bassu nantu à e paure più cumuni.
1. A Preoccupazione: "Tanti vaccini cusì prestu supraneranu u sistema immunitariu di u mo zitellu".
A Verità: I genitori nati in l'anni 70 è 80 sò stati vaccinati contr'à ottu malatie. Un zitellu di 2 anni cumpletamente vaccinatu oghje, invece, pò scunvince 14 malatie. Dunque, mentre i zitelli anu avà più colpi - soprattuttu chì ogni vaccinu richiede di solitu più dosi - sò ancu prutetti contr'à guasi u doppiu di parechje malatie.
Ma ùn importa micca u numeru di colpi; hè ciò chì ci hè. L'antigeni sò i cumpunenti virali o batterichi di un vaccinu chì inducenu u sistema immunitariu à custruisce anticorpi è à luttà contr'à e future infezioni. U totalu di l'antigeni chì i zitelli ricevenu in i vaccini oghje sò una frazzione di ciò chì i zitelli anu avutu per riceve, ancu cumpresi vaccini cumminati.
"Sò un specialista in e malatie infettive, ma ùn vecu micca infizzioni in i zitelli dopu avè avutu tutte e vaccine di rutina à 2, 4 è 6 mesi d'età, chì succederebbe se u so sistema immune era sovraccaricatu". dice Mark H. Sawyer, MD, prufissore di pediatria clinica à l'Università di California San Diego School of Medicine è Rady Children's Hospital.
2. A Preoccupazione: "U sistema immunitariu di u mo figliolu hè immaturu, dunque hè più sicuru di ritardà qualchì vaccinazione o solu uttene i più impurtanti".
A Verità: Questu hè u più grande malintesi trà i genitori oghje, dice u duttore Halsey, è porta à periodi prolongati di suscettibilità à e malatie cum'è u sarampellu. In u casu di MMR, ritardà a vacuna ancu di trè mesi aumenta ligeramente u risicu di convulsioni febrile.
Ùn ci hè nisuna prova chì a distanza di i vaccini hè più sicura. Ciò chì hè cunnisciutu hè chì u schema di vaccinazione cunsigliatu hè pensatu per furnisce a più grande prutezzione pussibule. In realtà, decine di esperti di malattie infettive è epidemiologi di u CDC, università è ospedali in i Stati Uniti esaminanu attentamente decenni di ricerca prima di fà e so raccomandazioni.
3. A Preoccupazione: "I vaccini cuntenenu tossine, cum'è mercuriu, alluminiu, formaldeide è antigel".
A Verità: I vaccini sò principalmente acqua cù antigeni, ma necessitanu ingredienti supplementari per stabilizzà a soluzione o aumentà l'efficacità di u vaccinu. I genitori si preoccupanu di u mercuriu perchè certi vaccini cuntenenu u timerosal, chì si rompe in etilmercuriu. I ricercatori sanu avà chì l'etilmercuriu ùn si accumula micca in u corpu, à u cuntrariu di u metilmercuriu, a neurotossina truvata in certi pesci. Ma u thimerosal hè statu sguassatu da tutti i vaccini di i zitelli dapoi u 2001 "cum'è precaution", dice u duttore Halsey. (I vaccini multidosi di gripe cuntenenu sempre timerosal per l'efficienza, ma sò dispunibuli dosi singuli senza timerosal).
I vaccini cuntenenu sali d'aluminiu; quessi sò aduprati per arricchisce a risposta immune di u corpu, stimulendu una più grande pruduzzione di anticorpi è rendendu u vaccinu più efficace. Ancu s'è l'aluminiu pò causà più rossu o gonfiore in u situ di iniezione, a piccula quantità d'aluminiu in i vaccini - menu di ciò chì i zitelli passanu à traversu u latte materno, a formula, o altre fonti - ùn hà micca effettu à longu andà è hè stata utilizata in certi vaccini dapoi. l'anni 1930. "Ghjè in u nostru terrenu, in a nostra acqua, in l'aria. Duvete abbandunà u pianeta per evità l'esposizione", dice u pediatra è Parenti cunsiglieru Ari Brown, MD, di Austin, Texas.
E tracce di formaldeide, aduprate per inattivà a contaminazione potenziale, ponu esse ancu in certi vaccini, ma centinaia di volte menu di a quantità di formaldeide ottenuta da l'omi da altre fonti, cum'è frutti è materiale d'insulazione. U nostru corpu produce ancu naturalmente più formaldeide di ciò chì ci hè in i vaccini, dice u Duttore Halsey.
Certi ingredienti, però, ponu alcuni risichi. L'antibiotici, cum'è a neomicina, usati per prevene a crescita bacteriana in certi vaccini, è a gelatina, spessu usata per impediscenu a degradazione di i cumpunenti di a vacuna cù u tempu, ponu causà reazzioni anafilattiche estremamente rari (circa una o duie volte per 1 milione di dosi). Alcuni vaccini ponu cuntene tracce di proteine d'ove, ma studii recenti anu dimustratu chì i zitelli cù allergie à l'ova ponu spessu riceve sempre.
In quantu à l'antifreeze, ùn hè micca solu in vaccini. I genitori pò esse cunfundendu i so nomi chimichi-etilenglicol è propilene glycol-cù l'ingredienti utilizati in u prucessu di fabricazione di vaccini (cum'è polyethylene glycol tert-octylphenyl etere, chì ùn hè micca dannusu).
4. A Preoccupazione: "I vaccini ùn funzionanu micca veramente quantunque-guardate u vaccinu contra l'influenza di l'annu passatu".
A Verità: A maiò parte sò 85 à 95 per centu efficace. In ogni casu, u vaccinu contra a gripe hè particularmente complicatu. Ogni annu, i specialisti in e malatie infettive di tuttu u mondu si riuniscenu per predichendu quali ceppi sò probabili di circulà durante a stagione di gripe dopu. L'efficacità di u vaccinu dipende da e ceppe ch'elli coglienu è à volte si sbagliavanu. U vaccinu di a stagione scorsa era solu 23 per centu efficace à prevene a gripe; a ricerca mostra chì u vaccinu pò riduce u risicu da circa 50 à 60 per centu quandu a ceppa ghjusta hè scelta.
Dunque, sì-a vaccina contra l'influenza l'ultimu invernu hè stata pessima, ma ancu u 23 per centu di menu casi significa centinaia di millaie di persone chì sò state risparmiate. U fondu hè chì i vaccini anu significatu assai menu morti, ospedalizazioni è disabilità chè in qualsiasi altru tempu di a storia.
5. A Preoccupazione: "Ùn ci sarebbe micca 'tribunali di vaccini' sì i vaccini ùn eranu micca periculosi".
A Verità: Hè sicura quant'è i vaccini, raramente si producenu effetti collaterali imprevisti, dice u Duttore Halsey. "È a ghjente ùn duverebbe micca suppurtà u pesu finanziariu assuciatu à questu." U Programma Naziunale di Compensazione di e Vaccine (NVICP) furnisce soldi à i genitori per pudè pagà i costi medichi è altri associati à una ferita in a situazione improbabile induve u so zitellu sperimenta una reazione di vaccinazione severa. (Paganu ancu l'adulti feriti da i vaccini.)
Puderete dumandassi, perchè micca solu perseguite e cumpagnie farmaceutiche? Hè esattamente ciò chì hè accadutu in l'anni 80, quandu a decina di cumpagnie chì facenu vaccini anu avutu prucessi. A maiò parte di questi casi ùn anu micca successu, però; vincendu hà dumandatu à i genitori di dimustrà chì una vacuna hà causatu un prublema di salute perchè era difettu. Ma i vaccini ùn eranu micca difettosi; purtavanu solu un risicu cunnisciutu. Eppuru, i prucessi anu fattu un pesu. Diversi cumpagnie anu cessatu di fà vaccini, purtendu à a carenza.
"I zitelli sò stati lasciati senza vaccini, cusì u Cungressu hà intervenutu", dice Dorit Reiss, un prufissore specializatu in a pulitica di vaccinazione à l'Università di California Hastings College of Law. Prima hà allargatu a prutezzione à i pruduttori in modu chì ùn ponu micca esse demandati in tribunale per ferite di vaccine, salvu chì u pretendente hà passatu prima per NVICP, chì li hà permessu di cuntinuà à pruduce vaccini. U Cungressu hà ancu facilitatu per i genitori di riceve una compensazione.
I tribunali di vaccinazione operanu nantu à un "sistema senza culpa". I genitori ùn anu micca bisognu di dimustrà l'errore da parte di u fabricatore è ùn sò micca tenuti à pruvà fora di ogni dubbitu ragionevule chì a vacuna hà causatu u prublema di salute. In realtà, alcune condizioni sò compensate ancu se a scienza ùn hà micca mostratu chì i vaccini li abbianu definitivamente causati. Da u 2006 à u 2014, 1.876 rivendicazioni sò state pagate. Questu hè un individuu compensatu per ogni 1 milione di dosi di vaccina distribuite, secondu l'Amministrazione di Risorse è Servizi di Salute.
6. A Preoccupazione: "I vaccini parenu un modu per l'imprese farmaceutiche è i medichi per fà assai soldi".
A Verità: E cumpagnie farmaceutiche vedenu di sicuru un prufittu da i vaccini, ma ùn sò guasgi droghe blockbuster. Hè ancu ragiunate per e cumpagnie farmaceutiche di guadagnà soldi da i so prudutti, cum'è i pruduttori di sedi di vittura guadagnanu prufitti da i soi. Contrariamente à a credenza populari, queste cumpagnie raramente ricevenu finanziamentu da u guvernu federale. Quasi tutti i soldi destinati à a ricerca di i vaccini da l'Istituti Naziunali di Salute vanu à l'università.
I pediatri ùn prufittanu mancu. "A maiò parte di e pratiche ùn guadagnanu mancu soldi da i vaccini è spessu perde o si rompe ancu nantu à elli", dice Nathan Boonstra, M.D., pediatra in Blank Children's Hospital, in Des Moines. "In fatti, certi trovanu troppu caru per cumprà, almacenà è amministrà vaccini, è devenu invià" pazienti à u dipartimentu di salute di a cuntea ".
7. A Preoccupazione: "L'effetti secundarii di certi vaccini parenu peghju cà a malatia vera".
A Verità: Ci vò da dece à 15 anni è parechji studii per i novi vaccini per fà attraversà e quattru fasi di e prove di sicurezza è efficacità prima ch'elli possinu esse appruvati. Ogni vaccina nova destinata à i zitelli hè prima pruvata in l'adulti, dopu in i zitelli, è tutte e marche novi è formulazioni devenu passà per u listessu prucessu. A FDA poi esamina i dati per assicurà chì a vacuna faci ciò chì u fabricatore dice chì face - è in modu sicuru. Da quì, u CDC, l'AAP, è l'Academia Americana di i Medici di Famiglia decide di ricumandà. Nisuna agenzia o cumpagnia hà da investisce questi soldi in un vaccinu chì provoca peghju prublemi di salute di quelli chì prevene, sottolinea u duttore Halsey: "E malatie sò tutte assuciate à cumplicazioni gravi chì ponu purtà à l'uspidalizazione o ancu à a morte".
Ancu a varicella, chì parechji genitori anu avutu da zitelli, anu tombu circa 100 zitelli un annu prima di l'introduzione di u vaccinu contra a varicella. È era una causa principale di fasciitis necrotizante, o infizzioni bacteriale carnificanti. U duttore Halsey hà intesu i genitori dì chì una bona alimentazione aiutarà i so figlioli à luttà contr'à queste infezioni, ma spessu ùn hè micca u casu. I zitelli sani sò à risicu di cumplicazioni gravi è di morte per ste malatie. Per esempiu, 80 per centu di e morti da a varicella hè accadutu in zitelli altrimenti sani, hà dettu.
Hè vera chì effetti collaterali lievi è muderati -comu l'attaccu febrile è a frebba alta- ùn sò micca scunnisciuti, ma l'effetti secundarii seri sò assai più rari. Per esempiu, l'effettu secundariu cunfirmatu u più seriu di u vaccinu contra u rotavirus hè l'intususcepzione, una ostruzione intestinale chì pò richiede una chirurgia è si verifica una volta in 20.000 à 100.000 zitelli vaccinati.
8. A Preoccupazione: "Forzà mi à vaccinà hè una violazione di i mo diritti."
A Verità: E leggi di vaccinazione di ogni statu sò diverse; i requisiti per l'immunizazione si lancianu quandu hè ora di assiste à a cura di ghjornu, in età prescolare, o in scola pubblica. È per una bona ragione: Pruteghjenu a piccula percentuale di zitelli chì ponu avè un sistema immunitariu compromessu o per i quali i vaccinati ùn funzionanu micca. Ogni statu permette esenzioni sì i zitelli anu una ragione medica per ùn vaccinà, cume avè leucemia o un disordine immunitariu raru. Inoltre, tutti i stati permettenu esenzioni religiose è / o di credenze persunale, cù esigenze diverse, eccettu per California (à partesi di lugliu 2016), Mississippi è Virginia Occidentale. Intantu, i tassi di esenzione - è i tassi di malatie - sò più alti in quelli stati induve hè più faciule per i zitelli di riceve una esenzione.
"Ogni cumunità hà u dirittu di mantene alti livelli di prutezzione per quelli zitelli chì ùn ponu micca esse vaccinati", dice u Duttore Halsey. L'impurtanza di quella prutezzione di a cumunità, chjamata ancu immunità di a mandria, hè diventata soprattuttu chjaru durante u focu di Disneyland. Perchè u sarampulu hè cusì contagiosu, si sparghje rapidamente attraversu e cumunità cù una cobertura di immunizazione più bassa. Disneyland si trova in u core di u Sud di a California, chì hà assai di i tassi di vaccinazione più bassi in u statu, è a maiò parte di i casi eranu trà i Californiani in queste cumunità.
"U ritrattu schiacciante", riassume u duttore Halsey, "hè chì i vaccini sò benifichi è mantenenu i zitelli sani. Ed hè esattamente ciò chì tutti noi vulemu - genitori, fornitori di assistenza sanitaria, è e persone chì facenu i vaccini".