Reclamà u vostru viaghju: Cunsiglii di Yoga per a vittura
Cuntenutu
Hè difficiule à amparà à amà u vostru viaghju. Ch'ella sia pusatu in vittura per un'ora o solu qualchì minutu, quellu tempu si sente sempre cume si puderebbe mette à l'usu megliu. Ma dopu avè pigliatu una classe cù a prufessore di yoga Jeannie Carlstead, basatu in La Jolla, in un avvenimentu Ford Go Further lucale, vogliu chì a guida era una parte più grande di a mo rutina di ogni ghjornu.
Jeannie sunnieghja di cunduttori "ricuperà u so tempu in vittura è rende lu più significativu". Hà offertu uni pochi di cunsiglii perspettivi chì vi puderianu fà sente un pocu di più Zen, indipendentemente da e vostre circustanze durante a guida.
Pigliate una presa: Ùn pudete mancu capì quantu energia in più và à tene u volante. Stringhjendu strettu pò dannà i polsi è perpetuate un sensu di stress. Fà qualcosa di simplice cum'è scuzzulà e mani è i polsi per un minutu o dui pò furnisce sollievu. Inoltre, stringhjendu un pugnu strettu è lasciallu andà parechje volte aiuta à rilassate i braccia. Solu assicuratevi di mantene una manu nantu à a rota in ogni mumentu!
Cunnette cù u vostru core: Sia chì camminate per a strada o sia sedutu in una vittura, piglià forza da u vostru core hè integrale per u benessere di u vostru corpu. Jeannie hà dumandatu: "Se simu à pusà in una vittura, ciò chì tene u nostru corpu in diritta? U nostru core essendu. Avemu da esse cuscenti di questu è mantenemu cun un core forte, mentre chì rilassate conscientemente a parti suprana di u corpu. corpu".
Mantene una bona postura: Jeannie hà rializatu l'importanza di una postura curretta in tutta a classa: "Avè una bona postura hè un tippu di linguaghju di u corpu chì avemu cun noi stessi. Si tene in un modu novu chì esprimi una fiducia, una calma, un centru." Sì vi sentite scomodi in vittura, allora fate un grande fiatu, alzate u core, è rotate e scapole indietro è in giù. Sì a vostra testa hè passata u to pettu, allora rinfriscate u mentone è ripiglià a spina in allineamentu. Di sicuru, sentirete un cambiamentu cù questu.
Praticate a pazienza: Cum'è passageru, ci hè un modu faciule chì pò veramente aiutà à cambià a scena: cuminciate à respirà in profonda. Jeannie suggerisce di "respirà attraversu u vostru plexu solare [zona trà a cassa toracica è l'ombelico], ancu à l'inspirazione, ancu à l'ispirazione. Se sì veramente feritu, cuminciate à allungà l'exhalazione; questu induce una risposta di rilassamentu in u vostru corpu. Se una persona hè più rilassata, l'altra persona diventerà più rilassata ".
Più Da FitSugar:
Piazzà u Stage: Creazione di un Studio Barre in Casa Cunsiglii per a Sicurità per Correre in u Scuru Una Guida per Principianti per Inizià una Pratica di Yoga Cumu Ordine Sushi Sani