Rimediu casanu per a panza d'acqua
Cuntenutu
Un eccellente rimediu casanu per u ventre d'acqua causatu da i vermi, chì si stallanu in l'intestinu è causanu un aumentu di u vulume di l'addome hè u tè boldo è l'assenziu, è ancu u tè di rafanu, chì anu pruprietà di parassita. Tuttavia, i semi di zucca ponu ancu esse un bonu aghjuntu à a dieta, eliminendu i vermi cumpletamente naturali.
Inoltre, per assicurà chì ùn ci sia micca nova contaminazione è per assicurà chì i vermi sianu eliminati più rapidamente, si deve evità di marchjà scalzi, lavà bè i cibi prima di manghjà, cucinà bè tutti i cibi, in particulare a carne è evità u cuntattu cù l'acqua inquinata da e piove di inundazione chì mischjà cù i scarichi, per esempiu.
Vede altri cunsiglii impurtanti per evità di catturà i vermi intestinali.
1. Tè Boldo è assenziu
U tè Boldo è l'assenziu hè un ottimu rimediu casanu per a panza d'acqua causata da i vermi perchè queste piante medicinali anu un'azione di parassita è ponu cumplementà u trattamentu indicatu da u duttore.
Inoltre, u boldo hà pruprietà diuretiche chì aiutanu à eliminà l'eccessu di liquidi allevendu u disagiu causatu da u gonfiore di u ventre.
Ingredienti
- 13 g di foglie di mirtilli;
- 13 g di foglie d'assenziu;
- 13 g di sottaceti;
- 1 litru d'acqua.
Modu di preparazione
Purtate l'acqua à ebullizione è, dopu avè bollitu, aghjunghje l'erbe. Lasciate scaldà cupertu, colate è beie 3 tazze di tè à ghjornu, per 15 ghjorni.
2. Tè foglia di rafanu
Un altru bonu rimediu casanu per a panza d'acqua causata da i vermi hè u rafanu, chì sta pianta medicinale hà proprietà di parassita chì causanu a morte di a maiò parte di i vermi intestinali, eliminendu li.
Ingredienti
- 2 cucchiaini di foglie secche di rafanu;
- 2 tazze d'acqua.
Modu di preparazione
Purtate l'acqua à ebullizione è dopu a ferita, aghjunghjite e foglie di rafano, lasciate riposà per 5 minuti, filtrate è beie circa 2 à 3 tazze di tè à ghjornu.
3. Semi di zucca
I graneddi di zucca sò un altru modu simplice è cumpletamente naturale per eliminà i vermi intestinali, chì cuntenenu una sustanza cunnisciuta cum'è cucurbitina chì paralizeghja i vermi, impedenduli di pudè attaccassi à i muri intestinali, essendu eliminati da e feci in modu naturale.
Per uttene stu benefiziu da i semi di zucca, duvete cunsumà circa 10 à 15 grammi di sementi ogni ghjornu per 1 settimana. U tempu di trattamentu ùn duveria micca esse più longu perchè i graneddi di zucca sò assai ricchi in omega 6 chì, ancu s'ellu hè beneficu per u corpu, quandu hè in eccessu pò facilità l'infiammazione di u corpu.
Vede più opzioni per i rimedii casani è cumu si prutegge in stu video: