Rimedi casalinghi per u Stomacu Gonfiatu

Cuntenutu
- 1. Tè di finocchiu, spina santa è noce moscata
- 2. Tè di Sagebrush
- 3. Tè Macela
- Cumu luttà contr'à a cattiva digestione
A sensazione di un stomacu gonfiatu hè più frequente in e persone chì soffrenu di brusgiuli di stomacu è di cattiva digestione, ma pò accade dopu à un pastu pesante, riccu in grassi, cum'è a feijoada, u stufatu portoghese o u barbecue, per esempiu. Un bonu modu per migliurà a digestione rapidamente hè di piglià Salt di Frutta, una medicina chì pò esse acquistata in farmacie, farmacie è supermercati, senza prescrizione.
Tuttavia, a tisana mostrata sottu pò esse presa in picculi sorsi, facilitendu a digestione in un modu più naturale.
1. Tè di finocchiu, spina santa è noce moscata

Un eccellente rimediu casanu per luttà contr'à i stomacu gonfi à causa di una cattiva digestione hè u tè santu espinheira, cù finocchiu è noce moscata perchè hà proprietà digestive chì facilitanu a digestione di l'alimentu, purtendu un sollievu rapidu da u disagiu.
Ingredienti
- 1 manata di finocchiu;
- 1 manata di foglie secche di spina santa;
- 1 cucchiaia di caffè di noce moscata macinata;
- 1 tazza d'acqua.
Modu di preparazione
Mettite l'ingredienti in una padedda è bollite qualchì minutu. Dopu spegne u focu è lasciate rinfriscà. Pigliate 2 à 3 volte à ghjornu per prufittà di e so pruprietà.
2. Tè di Sagebrush

Artemisia hè una pianta medicinale chì, frà altre pruprietà, hè capace à aiutà u prucessu digestivu, in più d'esse calmante è diuretica.
Ingredienti
- 10 à 15 foglie di salivettu;
- 1 tazza d'acqua bullente.
Modu di preparazione
U tè di Mugwort hè fattu ponendu e foglie in l'acqua bollente è soffocandu per circa 15 minuti. Poi filtrà è beie una tazza di tè 2 à 3 volte à ghjornu.
3. Tè Macela

Macela hè una pianta medicinali chì hà proprietà antiinflamatorie, calmanti è digestive, aiutendu u prucessu di digestione è riducendu i sintomi relativi à a sensazione di stomacu gonfi.
Ingredienti
- 10 g di fiori secchi di mela;
- 1 tazza d'acqua bullente.
Modu di preparazione
Per fà u tè, basta à aghjunghje i fiori di mela secchi in a tazza d'acqua è lasciate riposà per 10 minuti. Poi filtrà è beie 3 à 4 volte à ghjornu.
Cumu luttà contr'à a cattiva digestione
Un bonu modu per luttà contr'à a cattiva digestione hè di manghjà menu cibu à a volta, è masticà assai bè. E bevande alcoliche devenu esse evitate durante i pasti è altri liquidi, cume u suchju o l'acqua, devenu esse presi solu à a fine di u pastu. Un altru bonu suggerimentu hè di preferisce i frutti cum'è dessert, ma se sceglite un dolce, duvete aspettà circa 1 ora per manghjà, perchè in alcune persone, manghjendu un dolce dolce subitu dopu à un pastu, pò causà bruciori di stomacu è cattiva digestione.
In certi lochi hè abituale beie 1 tazza di caffè forte à a fine di un pastu, ma e persone chì anu u stomacu sensibile devenu aspettà, è ponu beie u caffè cun dolce dolce, per esempiu. Bere 1 tazza di tè à u limonu à a fine di u pranzu, o cum'è sustitutu per u caffè hè ancu una bona opzione per impedisce à u to stomacu di sentassi altu è gonfiu.