Rimediu casanu per a scarica bruna
Cuntenutu
U scaricamentu marrone, ancu s'ellu pò sembra preoccupante, ùn hè di solitu micca segnu di un prublema seriu è accade soprattuttu à a fine di a menstruazione o quandu si prende droghe ormonali per prublemi di tiroide, per esempiu.
Tuttavia, stu tipu di scaricamentu pò ancu indicà situazioni più gravi, chì necessitanu trattamentu, cume una infezzione da gonorrea o ancu una malattia infiammatoria pelvica, hè sempre cunsigliatu di cunsultà un ginecologu.
In attesa di un appuntamentu, ci sò qualchi trattamenti naturali chì ponu aiutà à allevà u disagiu causatu da a dimissione, ma chì ùn devenu micca rimpiazzà u trattamentu medicu.
Vede quale sò e principali cause di scarica bruna è quandu preoccupassi.
1. Oliu essenziale di Malaleuca
A malaleuca, cunnisciuta ancu cum'è arburu da tè o l'arburu da tè hè una pianta medicinali cù forti pruprietà antiinflamatorie è antisettiche chì aiutanu à luttà contr'à vari tippi d'infezioni in a regione vaginale è genitale, allevendu i sintomi più rapidamente.
Per aduprà l'oliu essenziale, versate trà 5 à 10 gocce in una piccula quantità di un oliu vegetale, cume oliu d'amanduli dolci, primula di sera o oliu di coccu, per esempiu, è poi mette u mischju in un assorbente esternu è aduprà durante u ghjornu per alleviare i sintomi.
2. Tè di ginepru
Siccomu a scarica bruna pò ancu esse spessu causata da una infezzione da gonorrea, u tè di ghjineperu pò ancu esse una ottima opzione naturale, chì si tratta di una pianta tradizionalmente aduprata per trattà sti tippi di casi, per via di e so proprietà antimicrobiche è antisettiche.
Ingredienti
- 1 litru d'acqua;
- 1 cucchiaia di frutti di ginepro tagliati.
Modu di preparazione
Pone l'acqua è e bacche di ginepro in una padella è portate à ebollizione. Dopu avè bollitu, lasciate u focu acceso per altri 7 à 10 minuti. À a fine di quellu tempu lasciate rinfriscà coperto per 10 minuti. Dopu questu, u mischju deve esse tinsatu è bevutu trà i pasti.
U tè di Ginepru pò ancu avè un effettu soporificu, allora alcune persone ponu avè sonnu dopu avè bevutu.
3. Iogurtu naturale
U yogurt naturale hè unu di i rimedi casalinghi più cumunimenti usati per a salute vaginale è hè di solitu raccomandatu per infezioni fungiche cume a candidiasi. Tuttavia, cume hà probiotici naturali, aiuta à regulà tutta a flora vaginale, aiutendu micca solu à trattà i funghi in eccessu, ma ancu à prevene u sviluppu di batteri nocivi.
Per aduprà u yogurt, pulite bè a zona vaginale è poi inserite u yogurt dentru cù l'aiutu di una siringa. Infine, una bona punta hè di mette ancu un tampone, per evità di sporcà e mutandine durante u ghjornu.
U yogurt deve esse applicatu duie volte à ghjornu, lavendu sempre l'area prima di applicà. L'ideale hè chì u yogurt sia fattu in casa è micca da u supermercatu, tuttavia, deve esse almenu senza l'aggiunta di zuccheru, postu chì u zuccheru aiuta à u sviluppu di e batterie. Scuprite a ricetta per fà u iogurtu casanu.