10 manere naturali di curà e zampe gonfie
Cuntenutu
- 1. Rimedi casani
- Tè di zenzeru
- Infusione di prezzemolo
- Succu d'ananas
- 2. Diminuisce u cunsumu di sale
- 3. Bei liquidi
- 4. Alzate e gambe
- 5. Move i ghjambi
- 6. Bagnu d'immersione cù sali Epsom
- 7. Cuntrastu bagnu
- 8. Massaggio
- 9. Perde u pesu
- 10. Purtate calze di compressione
Alcune forme di trattamenti naturali per e gambe gonfie sò l'usu di u tè diureticu, cum'è u zenzeru, beie più liquidi durante u ghjornu o diminuendu u cunsumu di sale. Inoltre, unu di i migliori modi per alleviare stu fastidiu hè di alzà simpliciamente e gambe à a fine di a ghjurnata o di massaghjà da u fondu in su, per facilità a circulazione di sangue è impedisce l'accumulazione di fluidi in e vostre gambe.
E gambe gonfie ponu apparisce naturalmente cù l'invecchiamentu o in gravidanza, ma pò accadere ancu per via di malatie cum'è insuficienza venosa, renale o cardiaca, trombosi o l'usu di medicazione cum'è corticosteroidi o contraceptivi, per esempiu. In questi casi, hè impurtante seguità cù u duttore per fà u trattamentu più adattu.
1. Rimedi casani
Alcune opzioni per i rimedii casani sò tes, infusioni o suchji cù pruprietà diuretiche o antiinflamatorie, per aiutà à eliminà i liquidi è à riduce u disagiu di e gambe gonfie. Alcuni esempi sò:
Tè di zenzeru
U tè di zenzeru hè un grande diureticu naturale chì permette di aumentà a quantità di urina eliminata durante u ghjornu, diminuendu a carica di fluidi in u sistema circulatoriu. Inoltre, stu tè aiuta ancu à diluisce a concentrazione di sodiu in u corpu, chì hè una causa principale di gonfiore in e gambe è i pedi.
Ingredienti
- 4 à 6 fette di 0,5 cm di zenzero;
- 1 tazza d'acqua;
- 1 limonu.
Modu di preparazione
Sbuchjate e fette di zenzeru è tagliate in pezzi più chjuchi. Aghjunghjite u zenzeru in una padedda, aghjunghje l'acqua è bollite per 10 minuti. Lasciate rinfriscà è strain. Stringhje 1 limone è aghjunghjite u suchju à u tè di zenzeru.
Stu tè si deve beie 2 à 3 volte durante a ghjurnata, soprattuttu a mattina è u primu dopu meziornu, per permette l'eliminazione aumentata di l'urina per ùn influenzà l'ora di dorme.
Infusione di prezzemolo
Oltre à esse un forte diureticu naturale, u prezzemolo aiuta ancu in a salute di i reni, permettendu l'eliminazione di i liquidi in eccessu è di e tossine da u corpu più rapidamente. Inoltre, diminuisce ancu a concentrazione di sale in u corpu, chì impedisce à i fluidi di accumulà cusì rapidamente, aiutendu à riduce u gonfiore in e gambe.
Ingredienti
- 1 manata di prezzemolo;
- 1 tazza d'acqua bullente.
Modu di preparazione
Tagliate u prezzemolo in picculi pezzi è aghjunghje à a tazza d'acqua bullente. Lasciate ripusà per 5 à 7 minuti. Strain the leaf prezzemolo and let cool.
Questa infusione deve esse presa calda, finu à 3 volte à ghjornu, per assicurà risultati migliori.
Succu d'ananas
U suchju di zenzeru hè riccu in sustanzi antiinflamatori cum'è a bromelina, in più d'esse un fruttu riccu in acqua, prumove l'idratazione di u corpu. Inoltre, l'ananas hè un diureticu è aiuta à riduce u gonfiore in e gambe.
Ingredienti
- ¼ ananas;
- 1 vetru d'acqua.
Modu di preparazione
Sbuchjate l'ananas è tagliate in pezzi più chjuchi. Aghjunghjite l'ananas è l'acqua in un frullatore è mischjà. Bei immediatamente dopu a preparazione.
Stu suchju si pò beie una volta à u ghjornu, in particulare a mane o u primu dopu meziornu.
Scuprite altre ricette di suchju d'ananas per deflate.
2. Diminuisce u cunsumu di sale
L'ingestione di grandi quantità di sale in a dieta pò causà gonfiore in e gambe è questu hè perchè u sale cuntene assai sodiu chì ferma l'acqua è, dunque, se hè in grandi quantità in u corpu, aumenta a ritenzione di fluidi. Una bona opzione per evità l'accumulazione di liquidu in e gambe hè di aduprà sale à pocu sodiu o di aduprà erbe aromatiche per riduce u cunsumu di sale o per evità di aghjunghje sale à i pasti.
Fighjate cumu preparà u sale di erbe.
3. Bei liquidi
Bere liquidi durante a ghjurnata pò aiutà à sgonfialle e gambe, perchè quandu u vostru corpu ùn hè micca abbastanza idratatu, a tendenza hè di trattene i liquidi. Dunque, hè impurtante di beie almenu 8 à 10 bichjeri d'acqua à ghjornu.
4. Alzate e gambe
Mettendu e gambe, per almenu 20 minuti à ghjornu, aiuta à stimulà a circolazione sanguigna, migliora u sistema linfaticu, in più di furnisce rilassamentu, allevia u gonfiore di e gambe.
Un modu faciule per alzà e gambe hè di stende nantu à u lettu è di mette e gambe nantu à a testata o sustene e gambe nantu à cuscini o cuscini, per esempiu.
5. Move i ghjambi
Praticà attività fisiche leggere cume a camminata o l'aerobica in acqua, per esempiu, pò aiutà à riduce u gonfiore in e gambe perchè migliora a circulazione sanguigna è linfatica.
Un altru modu per move e gambe, in casu di travaglià sedutu per un bellu pezzu, hè di camminà un pocu ogni ora, in l'internu di a cumpagnia o camminà un bloccu à meziornu, per esempiu. Tuttavia, se u travagliu richiede di stà per un bellu pezzu, hè impurtante flessà e ghjinochje è e caviglie ogni ora o stà in piedi cù i vostri dita per aiutà u vostru vitellu à pompà u sangue da e gambe à u core, diminuendu u vostru gonfiore in e gambe.
6. Bagnu d'immersione cù sali Epsom
I sali Epsom sò ricchi di sulfatu di magnesiu chì hè facilmente assorbitu da a pelle, facilitendu a circulazione di sangue in e gambe è i pedi, riducendu u gonfiore è l'infiammazione.
Stu bagnu d'immersione hè assai faciule da preparà è permette di alleviare u gonfiore rapidamente à a fine di a ghjurnata, in più di rilassassi è pò esse fattu prima di un massaghju di e gambe, per esempiu.
Ingredienti
- 1 tazza di sali Epsom;
- 1 litru d'acqua.
Modu di preparazione
Pone i sali Epsom in un cuntainer cù acqua calda, stirate finu à chì i sali sò ben diluiti. Aghjunghjite sta soluzione à l'acqua di bagnu è immergila per circa 15 à 20 minuti.
Un altru modu per aduprà sali Epsom hè in i pedi scalding. In questu casu, aduprà ½ tazza di sali Epsom in 2 à 3 litri d'acqua calda o una quantità d'acqua duveria esse sufficiente per copre i pedi è ghjunghje almenu à mezu à u vitellu. Diluisce bè i sali, agitando l'acqua à a manu è mettendu i pedi in l'acqua per circa 15 minuti. Stu prucessu pò esse fattu finu à 3 volte à settimana.
7. Cuntrastu bagnu
U bagnu di cuntrastu hè fattu alternendu l'usu di acqua calda chì prumove a dilatazione di i vini sanguini è l'acqua fredda chì prumove a custrizione di sti navi. Sta tecnica, aduprata in fisioterapia, hè assai efficace per aiutà à drenà u fluidu è sgonfia e gambe è i pedi.
Vede u video cumu fà u bagnu di cuntrastu.
8. Massaggio
U Massaggio aiuta à riduce u gonfiore in e gambe stimulendu a circulazione sanguigna è aiutendu à migliurà u muvimentu è l'eliminazione di i fluidi in e gambe, in più di esse rilassante. A tecnica per fà u massaggio hè di applicà movimenti delicati da i pedi à u core.
Un'altra opzione per riduce e gambe gonfie hè u drenaje linfaticu chì pò esse fattu da un prufessiunale o in casa. Vede cumu fà drenaje linfaticu in casa.
9. Perde u pesu
Un sovrappesu o obesità riduce a circolazione sanguigna è pò dunque causà gonfiore in e gambe è i pedi. Inoltre, un stile di vita sedentariu rende ancu difficiule di spustà liquidi chì sò intrappulati in e gambe causendu gonfiore.
A perdita di pesu è u muvimentu di u corpu prumove una migliore circulazione sanguigna è linfatica, riducendu l'apparenza di gambe gonfie.
Una dieta sana per perde u pesu è evità u gonfiore di e gambe deve cuntene frutti cum'è anguria, ananas o melone, chì oltre à esse pochi in calorie, sò ricchi d'acqua, prumove l'idratazione di u corpu è aumentanu l'urina, o ligumi verdi scuri, cume cum'è u cavulu, l'arugula o u brocciu chì sò ricchi in putassiu è magnesiu, chì diminuiscenu a ritenzione di fluidi è u gonfiore in e gambe.
Inoltre, hè di primura di piantà di cunsumà prudutti incrustati, cum'è salami, prisutti o bologna è prudutti in scatula cum'è piselli, granu o tonu, per esempiu, postu chì cuntenenu assai sodiu, adupratu cum'è cunservatore, chì face cresce u liquidu ritenimentu è pò causà gonfiore in i ghjambi.
Hè impurtante di cunsultà un endocrinologu o nutrizionistu prima di inizià una dieta in modu chì sia fatta secondu i bisogni individuali.
10. Purtate calze di compressione
E calze di cumpressione funzionanu cum'è una spezia di pompa chì agisce contr'à a forza di a gravità, aiutendu u sangue à vultà da i pedi à u core. Cusì, aiutanu à prevene o à diminuisce u gonfiore in e gambe migliurendu a circulazione sangue è linfatica.
L'ideale hè di aduprà calze di compressione prescritte da u duttore perchè ci sò calze di compressione è dimensioni diverse. Sti calzini ùn devenu micca esse aduprati per dorme perchè ponu causà l'effettu oppostu è impedisce u flussu di sangue. Amparate à portà calze di compressione.