Tè è bruciatori di pedi per sbuffà gambe è pedi
Cuntenutu
Un bonu modu per eliminà u gonfiore di e vostre caviglie è di i pedi hè di beie un tè diureticu, chì aiuta à luttà contr'à a ritenzione di fluidi, cume u tè di carciofu, u tè verde, a coda di cavallo, l'ibiscu o u tarassu, per esempiu. Inoltre, scaldà i pedi cù acqua calda è u sale amaru hè ancu un bonu aiutu per migliurà u ritornu venoso è diminuisce u gonfiore, u dolore è l'inconfortu in i pedi.
I pedi si gonfianu quandu a persona soffre di cattiva circolazione sanguigna, ciò chì accade soprattuttu quandu si stà in a stessa pusizione per un bellu pezzu è quandu si soffre di ritenzione di fluidi. Cusì, continuate à muvevi è riduce u cunsumu di sale, sò ottimi modi per evità u gonfiore di i vostri pedi à a fine di a ghjurnata. Un'altra causa cumuna di gonfiore in e gambe è i pedi hè a gravidanza, in cui l'eccessu di fluidu, per via di a gravidanza, si accumula in i membri inferiori.
Per cuntrullà stu prublema, i rimedii casani elencati quì sottu ponu esse aduprati.
1. Tè per sbuffà i vostri pedi
I migliori tè per aiutà à sbuffà e ghjambe, e cavichje è i pedi sò diuretici, chì ponu esse preparati cume:
Ingredienti
- 1 litru d'acqua;
- 4 cucchiai di una di e piante chì seguite: hibiscus, sgombro, carciofu, tè verde o tarassaco;
- 1 limonu spremutu.
Modu di preparazione
Fate bollire l'acqua è dopu aghjunghje l'erba scelta o mischjà l'erbe chì vulete, copre è lasciate riposà per almenu 10 minuti, affinchì e pruprietà medicinali di queste erbe passinu in l'acqua. Dopu, sempre caldu, stinzelu, aghjunghjite u limone è pigliate per tutta a ghjurnata. Questi tes ponu esse presi caldi o freddi, ma preferibile, senza zuccheru.
Alcune di queste piante ùn devenu micca esse usate durante a gravidanza, allora prima di piglià u tè, a donna incinta deve cunfirmà cù u duttore chì tes sò sicuri durante a gravidanza. Sapete chì tes sò cunsiderati sicuri è chì duvete evità durante a gravidanza.
Scald-pedi cù u sale amaru
Scaldate i pedi cù u sale amaru
U sale amaru hè un ottimu rimediu casanu per i pedi gonfi, perchè aiuta u sangue à vultà in core, riducendu u gonfiore in i pedi è e cavichje.
Ingredienti
- Mezza tazza di sale amaru;
- 3 litri d'acqua.
Modu di preparazione
Per appruntà, basta à mette u sale amaru è circa 3 litri d'acqua calda in una conchiglia è lasciate chì i vostri pedi s'imbuttinu per circa 3 à 5 minuti.
Inoltre, pudete ancu piazzà marmi in u bacinu è trascinà i pedi sopra à elli, durante stu periodu, perchè face un massaghju dolce nantu à a pianta di i pedi, essendu assai rilassante. Infine, duverete lavà i pedi cù acqua fredda, perchè sta differenza di temperatura aiuta ancu à sbuffassi.
Per cumplementà questi trattamenti in casa, duvete beie circa 2 litri d'acqua à u ghjornu, evità di stà o stà sedutu per un bellu pezzu, esercitassi regolarmente è alzà e gambe di notte, per facilità u ritornu di sangue in core. fluidi.
Vede ciò chì causa i pedi è e ghjambe gonfie è chì altru pudete fà per alleviare i sintomi.
Cuntrastu bagnu per sbuffà i pedi
Un altru modu assai efficiente per sgonfialle e caviglie è i pedi hè di mette i piedi in una ciotola d'acqua calda per 3 minuti è poi lasciarla in acqua fredda per 1 minutu. Capite tutta a procedura è vedi più suggerimenti in u video seguente: