5 rimediu casanu per e crepe di i capezzoli
Cuntenutu
- 1. Cumpressu Barbatimão
- 2. Cumpressa di calendula
- 3. Oliu Copaiba
- 4. Pasta di basilicu
- 5. Oliu d'aliva vergine extra
- Cumu accelerà a guarigione
- Chì ùn fà micca
I rimedii casani cum'è compresse di calendula è barbatimão è olii cum'è copaiba è vergine extra, per esempiu, sò ottime opzioni per curà naturalmente e crepe di i capezzoli è e crepe, chì ponu sorgere durante u periodu di allattamentu.
L'effetti curativi, analgésici, antiinflamatori è antisettici di queste piante furniscenu sollievu da u dolore, brusgiatura, diminuiscenu u disagiu quandu allattanu è acceleranu a rigenerazione di a pelle, permettendu à e fisure di chjude in menu tempu.
Inoltre, ùn anu micca effetti collaterali, ch'ellu si tratti di donne, di criaturi o di latte, dunque queste piante medicinali ponu esse aduprate cum'è trattamentu naturale di routine, ancu sì e crepe guariscenu, per impedisce ch'elli si aprinu di novu.
1. Cumpressu Barbatimão
Barbatimão hè una guarigione, antiinfiammatoria è antibatterica, chì riduce u gonfiore di a zona affetta è aiuta à chjude e crepe chì apparisce durante l'allattamentu. Hà sempre un effettu anesteticu, perchè pò alleviare u dolore è l'ardori minuti prima di l'iniziu di l'allattamentu. Scuprite altri benefizii di barbatimão.
Ingredienti:
- 20 g di corteccia o foglie di Barbatimão;
- 1 litru d'acqua.
Modu di preparazione:
In 1 litru d'acqua bollente aghjunghjite e bucce o foglie di Barbatimão è bollite inseme per 10 minuti. Dopu avè fattu u caldu, appiccià nantu à u cotonu o una gasa inumidita è lasciate nantu à i petti per circa 10 minuti.
2. Cumpressa di calendula
A cumpressa di tè di calendula pò esse aduprata per accelerà a guarigione di e fessure è aumentà a produzzione di collagene, essenziale per a chjusura di a ferita è per rinfurzà a pelle, impedendu chì si apra di novu. Oltre à avè attività antiinfiammatoria è antisettica, chì aiutanu à alleviare l'inconfortu è u dolore. Vede l'altri benefici di calendula.
Ingredienti:
- 2 g di fiori di calendula;
- 50 ml d'acqua bullente.
Modu di preparazione:
Imbulighjate l'ingredienti in un contenitore di plastica, copre è lasciate riposà per 15 minuti. Dopu u riscaldamentu, inumidite u cotone in u tè, è lasciate nantu à e crepe finu à a prossima alimentazione.
3. Oliu Copaiba
L'oliu Copaiba hè ancu unu di l'agenti curativi naturali chì ponu esse aduprati per trattà è prevene e crepe di i capezzoli chì appariscenu durante l'allattamentu. Inoltre, hà ancu proprietà germicidi, antitumorali è analgesiche.
Cumu aduprà: applica una piccula quantità d'oliu di copaiba à u nipple chì cuntene a fessura è lascia agisce per 40 minuti, dopu stu tempu, pulite è lasciate u locu asciuttu.
4. Pasta di basilicu
E foglie di basilicu ponu prevene infezioni è sanguinamenti pussibuli in a regione induve ci sò crepe, in più di furnisce un effettu calmante generendu una sensazione di freschezza in u situ di a ferita.
Ingredienti:
- 50 g di basilicu frescu.
Modu di preparazione:
Tagliate o impastate e foglie di basilicu finu à diventà una pasta umida. Dopu, mette nantu à una gasa è lasciate nantu à u capezzolu feritu trà allattà è un altru.
5. Oliu d'aliva vergine extra
L'oliu d'oliva vergine extra hà pruprietà antiinfiammatorie, antiossidanti è idratanti chì acceleranu u prucessu di guarigione è impediscenu l'apparizione di nuove fessure, in più di rinfurzà a pelle di u locu induve hè statu applicatu.
Cumu aduprà: dopu tuttu allattamentu, applicate 3 gocce d'oliu d'oliva vergine extra direttamente nantu à i dui capezzoli, ancu quandu ùn ci hè micca fessura è lasciate finu à a prossima alimentazione.
Cumu accelerà a guarigione
Una opzione naturale chì pò esse citata per trattà è accelerà a guarigione di e crepe di i capezzoli hè u latte maternu, chì hè idratante è curativo, tratta e crepe esistenti è impedisce l'apparizione di novi. Cusì, dopu allattà si hè cunsigliatu di passà un pocu di latte maternu intornu à u capezzolu è di l'areola è lasciarli asciugà di manera naturale, senza copre. Inoltre, piglià u sole in a mattina, prima 10 ore è dopu 3 ore dopu meziornu pò ancu aiutà à migliurà e crepe attuali.
Se tutte e cure necessarie per guarisce e crepe sò state fatte, ma ùn ci hè statu alcun miglioramentu, hè impurtante cunsultà l'ostetricu, affinchì a guida sia data secondu a necessità è a gravità di a ferita, affinchì u disagiu sia riduttu senza causendu danni à a mamma o u zitellu.
Chì ùn fà micca
Evite aduprà alcolu, merthiolate, creme idratanti o unguenti chì ùn eranu micca raccomandati da l'ostetricu, perchè pò dannà u zitellu, postu chì vene in cuntattu direttu cù a regione è pò lascià residui chì sò difficiuli da rimuovere durante u lavatu, in più di u risicu di intasà i pori di u nipple causendu infjammazione.
Hè ancu impurtante di ricurdà, chì a pulizia di i seni deve esse fatta prima di offre u latte à u zitellu, chì certe piante medicinali è olii naturali ponu gustà saliti è leggermente amari per u zitellu, chì pò fà chì u latte sia rifiutatu.