5 Rimedi naturali per aumentà a quantità di sperma

Cuntenutu
I supplementi di vitamina C, vitamina D, zincu, tribulus terrestris è Ginseng indianu ponu esse indicati per aumentà a produzzione è a qualità di u sperma. Quessi ponu esse truvati in farmacie è farmacie è ùn anu micca bisognu di una prescrizione per esse acquistati.
Ma per osservà i risultati hè cunsigliatu di cunsumà a dosa indicata, ogni ghjornu, per almenu 2 mesi. Studii realizati cù ste sostanze naturali anu indicatu chì dopu à 2 o 3 mesi a quantità è a qualità di i sperma anu aumentatu significativamente, tuttavia, u so cunsumu ùn hè micca una garanzia chì a donna pò esse incinta, soprattuttu s'ellu hà ancu qualchì tippu di sterilità.
In ogni casu, quandu a coppia ùn hè capace di cuncepisce, i testi devenu esse fatti per scopre a causa è ciò chì si pò fà. Quandu si scopre infine chì a donna hè sana sana, ma l'omu produce pochi sperma, o quandu anu poca motilità è salute, i supplementi chì ponu aiutà sò:
1. Vitamina C
U cunsumu di boni dosi di vitamina C ogni ghjornu hè una strategia eccellente per aumentà a testosterone, migliurà a forza, u vigore è a produzzione di sperma. Oltre à manghjà più cibi ricchi in vitamina C cum'è aranciu, limone, ananas è fragola, pudete ancu piglià 2 capsule di 1g ciascuna, di vitamina C ogni ghjornu.
A vitamina C hè indicata perchè lotta contr'à u stress ossidativu, chì nasce cù l'età è in casu di malatie, chì hè in leia cù a diminuzione di a fertilità maschile. Cusì u so cunsumu regulare disinfetta e cellule è migliurà a salute di u sperma aumentendu a so motilità, aumentendu a produzzione di sperma sani.
2. Vitamina D
A supplementazione di vitamina D hè ancu un bonu aiutu per luttà contr'à l'infertilità maschile senza ragione apparente, perchè aumenta i livelli di testosterone. Piglià 3000 IU di vitamina D3 ogni ghjornu pò aumentà i livelli di testosterone di circa 25%.
3. Zinc
U zincu in capsule hè ancu un bonu aiutu per migliurà a produzzione di sperma in l'omi cun carenza di zincu è chì praticanu assai attività fisica. Hè indicatu perchè a mancanza di zincu hè in relazione cù livelli bassi di testosterone, scarsa qualità di sperma è risicu aumentatu di sterilità maschile.
4. Tribulus terrestris
U supplementu tribulus terrestris pò esse adupratu per migliurà a qualità di i sperma perchè aumenta a testosterone è migliora a funzione erettile è a libido. Hè per quessa chì si consiglia di piglià 6 grammi di tribulus terrestris à ghjornu per almenu 3 mesi è poi valutà i risultati.
5. Ginseng indianu
U supplementu di Ashwagandha (Withania somnifera) hè ancu una bona opzione per migliurà i livelli di sperma sani è cù una bona motilità. U cunsumu cutidianu di stu supplementu per circa 2 mesi hè capace di aumentà a produzzione di sperma di più di 150%, in più di migliurà a vostra motilità è di aumentà u vulume di sperma. In questu casu hè cunsigliatu di piglià 675 mg di estrattu di radice ashwagandha ogni ghjornu per circa 3 mesi.