Autore: Tamara Smith
Data Di Creazione: 28 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 25 Ghjugnu 2024
Anonim
Droghe coronavirus (COVID-19): appruvate è in studiu - Salute
Droghe coronavirus (COVID-19): appruvate è in studiu - Salute

Cuntenutu

Attualmente, ùn sò micca cunnisciute droghe capaci di eliminà u novu coronavirus da u corpu è, per questa ragione, in a maiò parte di i casi, u trattamentu hè fattu cù solu qualchì misura è medicazione capaci di alleviare i sintomi di COVID-19.

I casi più miti, cù sintomi simili à a gripe cumuna, ponu esse trattati in casa cù u riposu, l'idratazione è l'usu di medicinali per a febbre è antidolorifici. I casi più gravi, in i quali sintomi più intensi è complicazioni cum'è a pneumonia apparsu, anu da esse trattati à l'ingressu in l'uspidale, spessu in Unità di Cura Intensiva (UCI), per assicurà, in particulare, l'administrazione adeguata di ossigenu è u monitoru di segni vitali.

Vede più dettagli nantu à u trattamentu per COVID-19.

In più di e droghe, certi vaccini contr'à COVID-19 sò ancu studiati, prudutti è distribuiti. Questi vaccini prumettenu di prevene l'infezzione COVID-19, ma parenu ancu diminuisce l'intensità di i sintomi quandu l'infezzione accade. Capite megliu chì vaccini contr'à COVID-19 esistenu, cumu si travagliavanu è effetti pussibuli.


Rimedi appruvati per u coronavirus

I farmaci chì sò appruvati per u trattamentu di coronavirus, da Anvisa è u Ministeru di a Salute, sò quelli capaci di alleviare i sintomi di l'infezzione, cume:

  • Antipiretichi: calà a temperatura è luttà contr'à a frebba;
  • Allevia di u dolore: per alleviare u dolore musculare in tuttu u corpu;
  • Antibiotici: per trattà possibili infezioni batteriche chì ponu sorgere cù COVID-19.

Questi rimedii devenu esse aduprati solu sottu a guida di un duttore è, ancu se sò appruvati per u trattamentu di u novu coronavirus, ùn sò micca capaci di eliminà u virus da u corpu, ma sò aduprati solu per alleviare i sintomi è migliurà u cunfortu di a persona infettata.

Rimedii in studiu

Oltre à e droghe chì aiutanu à alleviare i sintomi, parechji paesi sviluppanu studii in animali di laburatoriu è pazienti infetti per pruvà à identificà una droga chì pò eliminà u virus da u corpu.


E droghe in studiu ùn devenu micca esse usate senza a guida di un duttore, o cume un mezu per prevene l'infezioni, chì ponu causà vari effetti collaterali è esse periculosi per a vita.

Eccu un elencu di e droghe principali chì sò studiate per u novu coronavirus:

1. Ivermectina

Ivermectina hè un vermifugiu indicatu per u trattamentu di infestazioni parassitarie, chì causanu prublemi cum'è onchocerciasi, elefantiasi, pediculosi (pidocchi), ascariati (vermi rotondi), scabbia o fortiloidiasi intestinale è chì, recentemente, hà mostratu risultati assai positivi in ​​l'eliminazione di u coronavirus novu, in vitro.

Un studiu realizatu in Australia, hà testatu l'ivermectina in laboratorio, in culture cellulare in vitro, è hè statu trovu chì sta sustanza hà sappiutu eliminà u virus SARS-CoV-2 in 48 ore [7]. Tuttavia, sò necessarie prove cliniche in umani per verificà a so efficacia in vivo, è dinò a dosa terapeutica è a sicurezza di a medicina, chì si prevede accade in un periodu trà 6 à 9 mesi.


Inoltre, un altru studiu hà indicatu chì l'usu di l'ivermectina da i pazienti diagnosticati cun COVID-19 rapprisenta un risicu diminuitu di complicazioni è di progressione di a malattia, indicendu chì l'ivermectina puderia migliurà a pronostica di a malattia [33]. À u listessu tempu, un studiu realizatu in Bangladesh hà indicatu chì l'usu di ivermectina (12 mg) per 5 ghjorni era efficace è sicuru in u trattamentu di COVID-19 [34].

Nuvembre 2020 [35] L'ipotesi di i circadori indiani chì l'ivermectina puderia interferisce cù u trasportu di u virus à u nucleu di e cellule, impedendu u sviluppu di l'infezzione, hè stata publicata in una rivista scientifica, tuttavia questu effettu hè pussibile solu cù dosi elevate di ivermectina, chì puderia esse tossica per l'organisimu umanu.

Un altru studiu publicatu in Dicembre 2020 [36] hà ancu dimustratu chì l'usu di nanoparticelle chì cuntenenu ivermectina puderia diminuisce l'espressione di i recettori ACE2 di e cellule, diminuendu a probabilità di u virus di legà à questi recettori è di causà infezioni. Tuttavia, stu studiu hè statu fattu solu in vitro, è ùn hè micca pussibule di dichjarà chì u risultatu seria u stessu in vivo. Inoltre, cume si tratta di una nova forma terapeutica, sò necessarii studii di tossicità.

Malgradu questi risultati, altri studii sò necessarii per dimustrà l'efficacità di l'ivermectina in u trattamentu di COVID-19, è ancu u so effettu per prevene l'infezioni. Vede più nantu à l'usu di l'ivermectina contr'à COVID-19.

2 Lugliu, 2020 Aghjurnamentu:

U Cunsigliu Regionale di Farmacia di São Paulo (CRF-SP) hà publicatu una nota tecnica [20] in a quale afferma chì a droga ivermectina mostra azzione antivirale in alcuni studii in-vitro, ma chì sò necessarie ulteriori investigazioni per cunsiderà chì l'ivermectina pò esse usata in modu sicuru in l'omu contr'à COVID-19.

Cusì, cunsiglia chì a vendita di ivermectina deve esse fatta solu cù a presentazione di una ricetta medica è in i dosi è i tempi indicati da u duttore.

10 Lugliu 2020 Aghjurnamentu:

Sicondu una nota di clarificazione publicata da ANVISA [22], ùn ci sò studii cunclusivi chì dimustranu l'usu di l'ivermectina per u trattamentu di COVID-19, è l'usu di a droga per trattà l'infezzione cù u novu coronavirus deve esse a responsabilità di u duttore chì guida u trattamentu.

Inoltre, i primi risultati publicati da un studiu da l'Istitutu di Scienze Biomediche di l'USP (ICB) [23], mostranu chì l'ivermectina, ancu se capace di eliminà u virus da e cellule infette in laboratorio, provoca ancu a morte di queste cellule, chì pò indicà chì sta droga pò ùn esse micca a migliore soluzione di trattamentu.

Actualizazione 9 Dicembre 2020:

In un documentu publicatu da a Società Brasiliana di Malatie Infettive (SBI) [37] hè statu indicatu chì ùn ci hè nisuna raccomandazione per trattamentu farmacologicu è / o profilatticu precoce per COVID-19 cù qualsiasi medicazione, inclusa l'ivermectina, postu chì i studii clinichi randomizati realizati finu à avà ùn indicanu micca benefici è, secondu a dose, adupratu, pò esse assuciatu à effetti collaterali chì ponu avè cunsequenze per a salute generale di a persona.

Actualizazione 4 ferraghju 2021:

Merck, chì hè a sucietà farmaceutica incaricata di a produzzione di a droga Ivermectina, hà indicatu chì in i studii sviluppati ùn hà identificatu alcuna evidenza scientifica chì indichi u potenziale terapeuticu di sta droga contr'à COVID-19, nè hà identificatu un effettu in i pazienti digià diagnusticatu di a malatia.

2. Plitidepsina

A plitidepsina hè un medicamentu antitumorale pruduttu da un laburatoriu spagnolu chì hè indicatu per u trattamentu di certi casi di mieloma multiplu, ma chì hà ancu un forte effettu antivirale contr'à u novu coronavirus.

Sicondu un studiu fattu in i Stati Uniti [39], a plitidepsina hà sappiutu riduce a carica virale di u coronavirus finu à u 99% in i pulmoni di i topi di laburatoriu infettati da COVID-19. I ricercatori ghjustificanu u successu di a droga in a so capacità di bluccà una proteina presente in e cellule chì hè di primura per u virus da multiplicà è sparghje in u corpu.

Questi risultati, cun u fattu chì a droga hè dighjà aduprata in l'omu per u trattamentu di u mieloma multiplu, suggerenu chì a droga sia potenzialmente sicura da esse testata in pazienti umani infettati da COVID-19. Hè dunque necessariu aspettà u risultatu di sti test clinichi per capisce a dosa è a tossicità possibile di a droga.

3. Remdesivir

Questa hè una droga antivirale à spettru largu chì hè stata sviluppata per trattà l'epidemia di u virus Ebola, ma ùn hà micca mostratu risultati pusitivi cum'è altre sostanze. Tuttavia, per via di a so larga azzione contr'à i virus, hè studiatu per capisce se pò presentà risultati megliu in l'eliminazione di u novu coronavirus.

I primi studii fatti in laburatoriu cù sta medicina, tramindui in i Stati Uniti [1] [2], cum'è in Cina [3], hà mostratu effetti prometenti, postu chì a sustanza hè stata capace di prevene a replica è a multiplicazione di u novu coronavirus, è ancu altri virus di a famiglia di coronavirus.

Tuttavia, prima di pudè esse cunsigliatu cum'è una forma di trattamentu, sta medicina hà bisognu di sottumette parechji studii cù l'omu, per capisce a so vera efficacia è sicurezza. Cusì, ci sò, à u mumentu, circa 6 studii chì sò fatti cù un numeru altu di pazienti infettati da COVID-19, sia in i Stati Uniti, in Europa è in Giappone, ma i risultati devenu esse publicati solu in aprile , per u mumentu, ùn ci hè evidenza chì Remdesivir pò, in realtà, esse adupratu in modu sicuru per eliminà u novu coronavirus in l'omu.

29 di aprile, 2020 Update:

Secondu un'inchiesta di Gilead Sciences [8], in i Stati Uniti, l'usu di Remdesivir in i pazienti cù COVID-19 pare presentà i stessi risultati in un periodu di trattamentu di 5 o 10 ghjorni, è in i dui casi i pazienti sò dimessi da l'ospedale in circa 14 ghjorni è u latu di incidenza effetti hè ancu bassu. Stu studiu ùn indica micca u gradu di efficacità di a droga per eliminà u novu coronavirus è, dunque, altri studii sò sempre fatti.

16 Maghju 2020 Aghjurnamentu:

Un studiu in Cina annantu à 237 pazienti cun effetti severi di l'infezzione COVID-19 [15] hà segnalatu chì i pazienti trattati cù sta droga anu mostratu una recuperazione leggermente più rapida paragunatu à i pazienti di cuntrollu, cù una media di 10 ghjorni paragunatu à i 14 ghjorni presentati da u gruppu trattatu cù un placebo.

Actualizazione 22 Maghju 2020:

U rapportu preliminariu di un'altra indagine realizata in i Stati Uniti cun Remdesivir [16] hà ancu signalatu chì l'usu di questu medicamentu sembra riduce u tempu di recuperu in adulti ricoverati, è ancu riduce u risicu di infezioni di e vie respiratorie inferiori.

Actualizazione 26 lugliu 2020:

Sicondu un studiu da a Boston University School of Public Health [26], remdesivir diminuisce u tempu di trattamentu in i pazienti ammessi à l'UCI.

5 di nuvembre di u 2020 Aghjurnamentu:

U rapportu finale di u studiu fattu in i Stati Uniti cun Remdesivir indica chì l'usu di stu medicamentu riduce, in realtà, u tempu mediu di recuperu in adulti ricoverati, da 15 à 10 ghjorni [31].

Actualizazione di u 19 di nuvembre di u 2020:

A FDA in i Stati Uniti hà emessu una autorizazione d'urgenza [32] chì permette l'usu cumminatu di Remdesivir cù a droga Baricitinib, in u trattamentu di i pazienti cun infezione grave da coronavirus è chì necessitanu ossigenazione o ventilazione.

20 di nuvembre di u 2020 Aghjurnamentu:

L'OMS hà cunsigliatu contr'à l'usu di Remdesivir in u trattamentu di i pazienti ricoverati cù COVID-19 per via di a mancanza di dati conclusivi chì indicanu chì Remdesivir diminuisce u tassi di mortalità.

4. Dexamethasone

Dexamethasone hè un tipu di corticosteroidi ampiamente adupratu in i pazienti cun prublemi respiratorii crònici, cum'è l'asma, ma pò ancu esse adupratu in altri prublemi infiammatori, cum'è l'artrite o l'infiammazione di a pelle. Questa medicazione hè stata testata per riduce i sintomi di COVID-19, perchè pò aiutà à riduce l'infiammazione in u corpu.

Sicondu un studiu fattu in u Regnu Unitu [18], dexamethasone pare esse u primu medicamentu testatu per riduce assai u tassu di mortalità di i malati critichi cun COVID-19. Sicondu i risultati di u studiu, dexamethasone hà sappiutu diminuisce a mortalità finu à de 28 ghjorni dopu l'infezzione cù u novu coronavirus, in particulare in e persone chì anu bisognu à esse aiutate cù un ventilatore o per amministrà l'ossigenu.

Hè impurtante di ricurdà chì u dexamethasone ùn elimina micca u coronavirus da u corpu, solu aiuta à alleviare i sintomi è evità complicazioni più gravi.

19 di ghjugnu, 2020 Update:

A Società Brasiliana di Malatie Infettive hà raccomandatu l'usu di dexametasone per 10 ghjorni per u trattamentu di tutti i pazienti cun COVID-19 ammessi à l'UCI cù ventilazione meccanica o chì anu bisognu di riceve ossigenu. Tuttavia, i corticosteroidi ùn devenu micca esse aduprati in casi lievi o cum'è mezu per prevene l'infezioni [19].

Actualizazione 17 lugliu 2020:

Sicondu a ricerca scientifica realizata in u Regnu Unitu [24], U trattamentu cù dexamethasone per 10 ghjorni di fila pare diminuisce u tassi di mortalità in i pazienti cù infezioni assai gravi da u novu coronavirus, chì necessitanu un ventilatore. In questi casi, u tassu di mortalità pare calà da 41,4% à 29,3%. In l'altri pazienti, l'effettu di u trattamentu cù dexamethasone ùn hà micca mostratu risultati cusì marcati.

Aghjurnà u 2 di settembre di u 2020:

Una metanàlisi basata annantu à 7 prucessi clinichi [29] hà cunclusu chì l'usu di dexamethasone è altri corticosteroidi pò, in realtà, riduce a mortalità in i malati critichi infettati da COVID-19.

Actualizazione 18 di settembre 2020:

L'Agenzia Europea per i Medici (EMA) [30] hà appruvatu l'usu di dexamethasone in u trattamentu di l'adulescenti è di l'adulti infettati da u novu coronavirus, chì anu bisognu di supportu d'ossigenu o di ventilazione meccanica.

5. Idrossiclorochina è clorochina

L'idrossiclorochina, cum'è a clorochina, sò duie sostanze chì sò aduprate in u trattamentu di i pazienti cù malaria, lupus è qualchì altru prublema di salute specificu, ma chì ùn sò ancu cunsiderati sicuri in tutti i casi di COVID-19.

Studiu realizatu in Francia [4] è in Cina [5], hà mostratu effetti prometenti di clorochina è idrossiclorochina in a riduzione di a carica virale è in a diminuzione di u trasportu di u virus in e cellule, riducendu a capacità di u virus di moltiplicassi, dendu, dunque, una recuperazione più rapida. Tuttavia, sti studii sò stati fatti nantu à picculi campioni è micca tutti i testi sò stati positivi.

Per avà, secondu u Ministeru di a Salute di u Brasile, a clorochina pò esse aduprata solu in e persone ammesse à l'uspidale, per 5 ghjorni, in osservazione permanente, per valutà l'apparizione di possibili effetti collaterali gravi, cum'è prublemi cardiaci o cambiamenti di visione .

Aghjurnamentu di u 4 d'aprile 2020:

Unu di i studii in corso, cù l'usu cumbinatu di idrossiclorochina è l'antibioticu azitromicina [9], in Francia, hà presentatu risultati prometenti in un gruppu di 80 pazienti cun sintomi moderate di COVID-19. In questu gruppu, una diminuzione marcata di a carica virale di u novu coronavirus in u corpu hè stata identificata, dopu à circa 8 ghjorni di trattamentu, chì hè menu di a media di 3 settimane presentata da e persone chì ùn anu subitu un trattamentu specificu.

In questa inchiesta, di i 80 pazienti studiati, solu 1 persona hà finitu per more, postu chì sarebbe statu ammessu à l'uspidale in un stadiu assai avanzatu di l'infezzione, chì pò avè impeditu u trattamentu.

Questi risultati cuntinuanu à sustene a teoria chì l'usu di l'idrossiclorochina pò esse un modu sicuru per trattà l'infezzione COVID-19, soprattuttu in casi di sintomi lievi à moderate, in più di diminuisce u risicu di trasmissione di malatie. Eppuru, hè necessariu aspettà i risultati di altri studii chì sò fatti cù a droga, per uttene risultati cun un campione di populazione più grande.

23 d'aprile, 2020 Update:

U Cunsigliu Federale di Medicina di u Brasile hà appruvatu l'usu di Hydroxychloroquine in cumbinazione cù Azithromycin à discrezione di u duttore, in i pazienti cù sintomi lievi o moderati, ma chì ùn anu micca bisognu di ammissione in UCI, in cui altre infezioni virali, cum'è Influenza o H1N1 , è u diagnosticu di COVID-19 hè cunfirmatu [12].

Cusì, à causa di a mancanza di risultati scientifichi robusti, sta cumbinazione di droghe deve esse usata solu cù l'accunsentu di u paziente è cù a raccomandazione di u duttore, dopu avè valutatu i rischi possibili.

Maghju 22, 2020 Aggiornamentu:

Sicondu un studiu realizatu in i Stati Uniti cù 811 pazienti [13], L'usu di Chloroquine è Hydroxychloroquine, assuciatu o micca à l'azitromicina, ùn pare micca avè effetti benefichi in u trattamentu di COVID-19, ancu sembrendu duppià u tassu di mortalità di i pazienti, postu chì queste droghe aumentanu u risicu di prublemi disordini cardiaci, soprattuttu arritmia è fibrillazione atriale.

Finu avà, questu hè u più grande studiu fattu cù idrossiclorochina è clorochina. Siccomu i risultati presentati vanu contru à ciò chì hè statu dettu di queste droghe, sò necessarii ulteriori studii.

25 Maghju 2020 Aghjurnamentu:

L'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS) hà suspesu temporaneamente a ricerca nantu à l'idrossiclorochina chì hà coordinatu in parechji paesi. A sospensione deve esse mantenuta finu à chì a sicurezza di a droga sia rivalutata.

A maghju 30, 2020 Update:

U statu di Espírito Santo, in Brasile, hà ritiratu l'indicazione di l'usu di a clorochina in i pazienti cun COVID-19 in cundizione grave.

Inoltre, i prucuratori di u Ministeru Publicu Federale di São Paulo, Rio de Janeiro, Sergipe è Pernambuco dumandanu a sospensione di i regolamenti chì indicanu l'usu di idrossiclorochina è clorochina in u trattamentu di i pazienti cun COVID-19.

Actualizazione 4 di ghjugnu 2020:

A rivista Lancet hà ritiratu a publicazione di u studiu di i pazienti 811 chì hà dimustratu chì l'usu di l'idrossiclorochina è a clorochina ùn hà micca avutu effetti benefichi per u trattamentu di COVID-19, per via di a difficultà à accede à i dati primarii presentati in u studiu.

15 di ghjugnu, 2020 Update:

A FDA, chì hè u principale organu regulatore di a droga di i Stati Uniti, hà ritiratu l'autorizazione d'urgenza per l'usu di clorochina è idrossiclorochina in u trattamentu di COVID-19 [17], ghjustificendu l'altu livellu di risicu di a droga è i putenziali apparenti bassi per u trattamentu di u novu coronavirus.

Actualizazione 17 lugliu 2020:

A Società Brasiliana di Malatie Infettive [25] ricumanda chì l'usu di l'idrossiclorochina in u trattamentu di COVID-19 sia abbandunatu, in ogni stadiu di l'infezzione.

23 Lugliu, 2020 Aghjurnamentu:

Sicondu un studiu brasilianu [27], fattu cunghjuntamente trà Albert Einstein, HCor, Sírio-Libanês, Moinhos de Vento, Oswaldo Cruz è Beneficência Portuguesa Hospitals, l'usu di l'idrossiclorochina, assuciatu o micca à l'azitromicina, ùn pare avè alcun effettu in u trattamentu di l'infetti da lieve à moderata i pazienti cun u novu coronavirus.

6. Colchicina

Sicondu un studiu realizatu in Canada [38], Colchicine, un medicamentu largamente adupratu in u trattamentu di prublemi reumatologichi, cum'è a gotta, pò aiutà in u trattamentu di i pazienti cun COVID-19.

Sicondu i circadori, u gruppu di pazienti trattati cù sta medicina dapoi u diagnosticu di l'infezzione, paragunatu à u gruppu chì hà adupratu un placebo, hà mostratu una marcata diminuzione di u risicu di sviluppà a forma severa di l'infezzione. Inoltre, una riduzione di i tassi di ospedalizazione è di mortalità hè stata dinò segnalata.

7. Mefloquine

A Mefloquina hè una droga indicata per a prevenzione è u trattamentu di a malaria, in e persone chì anu intenzione di viaghjà in zone endemiche. Basatu nantu à studii fatti in Cina è in Italia[6], Un regime terapeuticu induve a mefloquina hè cumbinata cù altre droghe hè studiatu in Russia per verificà a so efficacia in u cuntrollu di a malattia COVID-19, ma ùn ci sò ancu risultati conclusivi.

Cusì, l'usu di mefloquina per trattà l'infezzione cù u novu coronavirus ùn hè ancu raccomandatu perchè sò necessarii più studii per pruvà a so efficacia è a sicurezza.

8. Tocilizumab

Tocilizumab hè un medicamentu chì diminuisce l'azione di u sistema immunitariu è, dunque, hè normalmente adupratu in u trattamentu di i pazienti cun artrite reumatoide, per diminuisce a risposta immune esacerbata, riducendu l'infiammazione è allevendu i sintomi.

Stu medicamentu hè studiatu per aiutà à u trattamentu di COVID-19, in particulare in e fasi più avanzate di l'infezione, quandu ci hè un gran numeru di sostanze infiammatorie prodotte da u sistema immunitariu, chì pò peghju a situazione clinica.

Sicondu un studiu in Cina [10] in 15 pazienti infettati da COVID-19, l'usu di tocilizumab si hè rivelatu più efficace è causa menu effetti collaterali, paragunatu à i corticosteroidi, chì sò i farmaci generalmente usati per cuntrullà l'infiammazione generata da a risposta immune.

Eppuru, più studii anu da esse realizatu, per capisce quale hè a dose migliore, determinà u regime di trattamentu è scopre chì sò l'effetti secondari possibili.

29 di aprile, 2020 Update:

Sicondu un novu studiu fattu in Cina cù 21 pazienti infettati da COVID-19[14], u trattamentu cù tocilizumab sembra esse capace di riduce i sintomi di l'infezzione subitu dopu l'amministrazione di a droga, riducendu a frebba, allevendu a sensazione di strettezza in u pettu è migliorendu i livelli di ossigenu.

Stu studiu hè statu fattu in pazienti cun sintomi severi di l'infezzione è suggerisce chì u trattamentu cù tocilizumab deve esse iniziatu u più prestu pussibule quandu u paziente passa da una situazione moderata à una situazione grave d'infezione cù u novu coronavirus.

Actualizazione 11 lugliu 2020:

Nova ricerca da l'Università di Michigan in i Stati Uniti [28], hà cunclusu chì l'usu di tocilizumab in i pazienti cù COVID-19 sembra riduce a percentuale di mortalità in i pazienti ventilati, ancu s'ellu hà aumentatu u risicu di altre infezioni.

9. Plasma cunvalescente

U plasma cunvalescente hè un tipu di trattamentu biologicu induve un campionu di sangue hè prelevatu, da persone chì sò dighjà state infettate cù u coronavirus è chì sò recuperate, chì sò sottumessi à certi prucessi di centrifugazione per separà u plasma da i globuli rossi. Infine, stu plasma hè injectatu in a persona malata per aiutà u sistema immunitariu à luttà contr'à u virus.

A teoria daretu à stu tipu di trattamentu hè chì l'anticorpi chì sò stati produtti da u corpu di a persona chì hè stata infettata, è chì sò rimasti in plasma, ponu esse trasferiti in u sangue di un'altra persona chì hè sempre cù a malattia, aiutendu à rinfurzà a cundizione.immunità è facilità l'eliminazione di u virus.

Sicondu a Nota Tecnica N ° 21 publicata da Anvisa, in Brasile, u plasma cunvalescente pò esse adupratu cum'è trattamentu sperimentale in i pazienti infettati da u novu coronavirus, fintantu chì tutte e regule di Sorveglianza Sanitaria sò seguitate. Inoltre, tutti i casi chì utilizanu plasma cunvalescente per u trattamentu di COVID-19 devenu esse segnalati à a Coordinazione Generale di Sangue è Prudutti di Sangue di u Ministeru di a Salute.

10. Avifavir

Avifavir hè una medicina prodotta in Russia chì u so ingrediente attivu hè a sustanza favipiravir, chì secondu u Fondu d'Investimentu Direttu Russu (RDIF) [21] hè capace di trattà l'infezione da coronavirus, essendu stata inclusa in i protocolli di trattamentu è prevenzione di COVID-19 in Russia.

Sicondu i studii realizati, in 10 ghjorni, Avifavir ùn avia micca effetti novi è, in 4 ghjorni, u 65% di i pazienti trattati anu avutu un test negativu per COVID-19.

11. Baricitinib

A FDA hà autorizatu l'usu d'urgenza di a droga Baricitinib in u trattamentu di e infezioni gravi COVID-19 [32]in cumbinazione cù Remdesivir. Baricitinib hè una sustanza chì riduce a risposta di u sistema immunitariu, diminuendu l'azzione di l'enzimi chì prumove l'infiammazione è era aduprata in precedenza in casi di artrite reumatoide.

Sicondu a FDA, sta cumbinazione pò esse aduprata in pazienti adulti è zitelli di più di 2 anni, ospedalizati è chì anu bisognu di trattamentu cù ossigenu o ventilazione meccanica.

12. EXO-CD24

EXO-CD24 hè una droga indicata per u trattamentu contr'à u cancheru di l'ovariu è hà sappiutu curà 29 di 30 pazienti cun COVID-19. Tuttavia, più studii sò sempre in opera, cù un numeru più grande di persone, cù l'obiettivu di verificà se stu medicamentu seria efficace in u trattamentu di a malattia è a dose cunsiderata sicura per l'usu.

Opzioni di rimediu naturale per coronavirus

Finu à avà ùn ci sò rimedi naturali pruvati per eliminà u coronavirus è aiutà à curà COVID-19, tuttavia, l'OMS ricunnosce chì a pianta Artemisia annua pò aiutà cù u trattamentu [11], in particulare in i lochi induve l'accessu à i medicinali hè più difficiule è a pianta hè aduprata in medicina tradiziunale, cum'è u casu in diverse regioni di l'Africa.

E foglie di a pianta Artemisia annua sò tradiziunalmente aduprati in Africa per aiutà à trattà a malaria è, dunque, l'OMS ricunnosce chì ci hè bisognu di studii per capisce se a pianta pò ancu esse aduprata in u trattamentu di COVID-19, postu chì alcune droghe sintetiche contr'à a malaria anu ancu mostratu risultati prometenti .

Tuttavia, hè impurtante ricurdà chì l'usu di a pianta ùn hè micca statu cunfirmatu contr'à COVID-19 è chì sò necessarie ulteriori investigazioni.

Articuli Populari

Varus knee: chì ghjè, cumu identificà è trattamentu

Varus knee: chì ghjè, cumu identificà è trattamentu

U ghjinochju varu , cunni ciutu ancu cum'è geno varu o "ghjambe di cowboy", hè una cundizione nurmalmente genetica induve e ghjinochje ò tenute à parte ancu quandu a ...
Cumu identificà u tippu di capelli è cumu curà currettamente

Cumu identificà u tippu di capelli è cumu curà currettamente

Cunno ce u vo tru tippu di capelli hè un pa u e enziale per amparà à curà currettamente i vo tri capelli, perchè vi aiuta à ceglie i prudutti più adatti per curà...