Simone Biles hà a risposta perfetta per a persona chì a chjamava "brutta"
Cuntenutu
Simone Biles hà pigliatu pocu tempu annantu à Instagram per pubblicà una foto d'ella stessa affaccendu un paiu di pantaloncini di denim neri è una cisterna à collu altu, chì parevanu adorabili cum'è sempre. A quattru volte medagliata olimpica hà spartutu u selfie mentre godeva di un tempu di vacanze assai guadagnatu cù a so famiglia, ma ùn hà pigliatu assai tempu prima chì un troll hà pruvatu à arruvinà tuttu. "Ur cusì brutta Simone Biles, ancu io pare megliu chè tè", disse u cumentu.
Sfurtunatamente, ùn hè micca a prima volta chì Simone o altri membri di i Cinque Finali sò stati burlati per a so apparizione. Subitu dopu a so maravigliosa vittoria à l'Olimpiadi, Simone, Aly Raisman è Madison Kocian eranu tutti vergognati da i trolls per una foto chì anu publicatu in i so bikini. Da tandu, Aly hè diventata un difensore tamantu per a pusitività di u corpu, spartendu storie cum'è u tempu ch'ella hè stata burlata per i so musculi mentre cresce.
Mentri Simone di solitu si sbarazza di ogni odiu scacciatu in a so strada, sta volta hà decisu di fà chjaru quantu ùn li importa micca. "Pudete tutti ghjudicà u mo corpu tuttu ciò chì vulete, ma à a fine di a ghjurnata hè u MIO corpu", hà scrittu in Twitter. "Mi piace è sò cunfortu in a mo pelle."
I fan di Simone sò stati cuntenti di vede a ginnasta stà per ella stessa è hà mostratu u so supportu attraversu un sferimentu di messaghji positivi.
Vivemu in un mondu, induve hè cusì faciule d'esse definitu da ciò chì pensanu l'altri. Hè sempre bellu di esse ricurdatu chì l'unica opinione chì importa veramente hè a vostra, è Simone prova costantemente chì.