Sindrome di Meniere: chì hè, sintomi, cause è trattamentu

Cuntenutu
U sindromu di Ménière hè una malattia rara chì tocca l'arechja interna, caratterizata da episodi frequenti di vertu, perdita di uditu è acufene, chì pò accade per via di l'accumulazione eccessiva di fluidu in i canali di l'arechja.
In a maiò parte di i casi, u sindrome di Ménière affetta solu una arechja, tuttavia pò influenzà tramindui l'arechje, è pò sviluppassi in persone di tutte l'età, ancu s'ellu hè più cumunu trà 20 è 50 anni.
Benchì ùn ci sia cure, ci sò trattamenti per sta sindrome, indicati da l'otorinolaringoiatra, chì ponu cuntrullà a malatia, cume l'usu di diuretici, una dieta povera di sodiu è fisioterapia, per esempiu.

Sintomi di u sindrome di Meniere
I sintomi di u sindromu di Ménière ponu cumparisce di colpu è ponu durà trà minuti o ore è l'intensità di l'attacchi è a frequenza ponu varià da una persona à l'altra. I sintomi principali di a sindrome di Ménière sò:
- Sturdimentu;
- Sturdimentu;
- Perdita di equilibriu;
- Buzz;
- Perdita o perdita di l'audizione;
- Sensazione di l'arechja tappata.
Hè impurtante chì l'otorinolaringoiatra sia cunsultata appena i sintomi indicativi di a sindrome apparsu, chì in questu modu hè pussibule di inizià u trattamentu per alleviare i sintomi è prevene nuove crisi. Se pensate chì pudete avè u sindrome, selezziunate i sintomi in u test seguente, chì aiuta à identificà i sintomi compatibili cù u sindrome:
- 1. Nausea frequente o mareosità
- 2. Sensazione chì tuttu u circondu si move o gira
- 3. Perda temporanea di l'audizione
- 4. Chjama custante in l'arechja
- 5. Sensazione di l'arechja tappata
U diagnosticu di a sindrome di Ménière hè generalmente fattu da l'otorinolaringoiatra per mezu di a valutazione di i sintomi è di a storia clinica. Alcuni di i requisiti per ghjunghje à u diagnosticu includenu avè 2 episodi di vertu chì duranu almenu 20 minuti, avè una perdita di uditu pruvata cù un test di udizione è avè una sensazione costante di sunà in l'arechja.
Prima di u diagnosticu definitivu, u duttore pò fà parechje prove à l'arechje, per assicurà chì ùn ci sia altra causa chì possa causà u listessu tipu di sintomi, cum'è una infezzione o timpanu perforatu, per esempiu. Scuprite chì sò l'altre cause di vertigine è cume si distingue.
Cause pussibili
A causa specifica di u sindrome di Ménière ferma pocu chjara, però si crede chì sia dovuta à l'accumulazione eccessiva di fluidu in i canali di l'arechja.
Questa accumulazione di fluidi pò accadere per via di parechji fattori, cume cambiamenti anatomichi in l'arechja, allergie, infezioni da virus, colpi in testa, emicranie frequenti è una risposta esagerata di u sistema immunitariu.
Cumu hè fattu u trattamentu
Benchì ùn ci sia cure per u sindromu di Ménière, hè pussibule aduprà parechji tippi di trattamentu per riduce, in particulare, a sensazione di vertu. Unu di i primi trattamenti aduprati per cuntrullà e crisi hè l'usu di rimedii per a nausea, cum'è Meclizine o Promethazine, per esempiu.
Per cuntrullà a malatia è riduce a frequenza di crisi, hè indicatu ancu un trattamentu chì include l'usu di medicazione, cume diuretici, betahistina, vasodilatatori, corticosteroidi o immunosoppressori per diminuisce l'attività immunitaria in l'arechja.
Inoltre, a restrizione di u sale, a caffeina, l'alcol è a nicotina hè raccomandata, oltre à evità assai stress, perchè ponu scatenà più crisi. A fisioterapia per a riabilitazione vestibulare hè indicata cum'è un modu per rinfurzà l'equilibriu è, se a vostra audizione hè severamente compromessa, l'usu di un apparechju acusticu.
Tuttavia, se i sintomi ùn si miglioranu, l'otorinologu pò ancu iniettà droghe direttamente in u timpanu, per esse assorbiti da l'arechja, cume a gentamicina o u dexametasone. In i casi più severi, tuttavia, a chirurgia pò esse necessaria per scumpressà l'arechja interna o diminuisce l'azione di u nervu uditariu, per esempiu. Vede più dettagli nantu à u trattamentu di a sindrome di Ménière.
Fighjate dinò a seguita video è vedi cumu devenu esse l'alimentu per e persone cù u sindrome di Ménière: