Cumu stà in forma (è Sane) Quandu sì feritu
Cuntenutu
- Perchè esse feritu succhia ancu più di ciò chì pensate.
- Sè site messu fora per un ghjornu o dui ...
- Sè site fora di una settimana o duie ...
- Sè site sbulicatu per un mese o dui (o più) ...
- Rivista per
Sè vo site un esercitore avidu, avete probabilmente sperimentatu una ferita in un puntu o un altru. Ch'ella sia causata da un eccessivu esercitazione durante un allenamentu o da un sfortunatu incidente fora di a palestra, hè zero divertente rinuncià à qualcosa chì ti face senta cusì bè.
Parechje persone ùn anu micca capitu chì trattà cù una ferita hè cum'è mentale quant'è fisica, è s'ellu ci vole à piglià dui ghjorni o dui mesi da u vostru schedariu di solitu, hè impurtante di prioritizà i dui durante a vostra ricuperazione. (Vede: Perchè i Ghjorni di Riposu ùn sò micca solu per u vostru Corpu.)
Perchè esse feritu succhia ancu più di ciò chì pensate.
"Quandu e persone si ferite è ùn sò micca capaci di eseguisce o eccellenu in u so sportu, perdenu un pocu di a so identità", dice Lauren Lou D.P.T., C.S.C.S., fisioterapeuta in l'Hospital di Chirurgia Speciale. Hè per quessa chì a riabilitazione per l'atleti o e persone chì amanu travaglià hè cusì cumplessa. Hè impurtante di realizà chì i pezzi mentali è suciali sò quant'è impurtanti quant'è u fisicu per riabilità cù successu una ferita ".
Mentre chì l'aspettu fisicu di piglià u tempu pò esse duru, l'aspettu emutivu di sentu marginatu hè u più grande sfida, secondu Frank Benedetto, P.T., C.S.C.S., un fisicu terapista chì hè certificatu in u sportu è ortopedia. "A maiò parte di a cobertura mediatica mette in risaltu i benefizii fisichi di esercitassi spessu, ma sperimentemu dinò un enorme benefiziu emotivu".
I benefici per a salute mentale di l'eserciziu includenu menu stress, fiducia più alta, è ancu una creatività megliu. È mentre ci volenu duie à quattru settimane per perde forza è cundiziunamentu, dice Benedetto, l'impattu mentale di caccià l'eserciziu da a vostra rutina accade guasi subitu.
Dice questu, avè un pianu per quandu avete bisognu di piglià un pocu di tempu pò fà a vostra vita assai più faciule. Eccu ciò chì i prufessori di riabilitazione ricumandenu di fà per a cura di a vostra salute mentale è fisica quandu avete trattatu cù una ferita.
Sè site messu fora per un ghjornu o dui ...
U mentale: Aduprate u vostru tempu in modu prudente.
Mancà un allenamentu o dui hè un bummer, ma hè impurtante di ricurdà chì ùn hè micca a fine di u mondu, secondu Bonnie Marks, Psy.D., un psicologu sportivu in NYU Langone Health. Unu di i migliori strumenti chì pudete aduprà, dice, hè un discorsu pusitivu di sè. Dicerete qualcosa cum'è "Hè temporanea, possu trattà cun ellu" o "Sò sempre forte" pò andà assai per mette e cose in prospettiva.
A parti di questu, pruvate à aduprà u tempu in modu produttivu per pianificà a vostra prossima sessione di furmazione, ghjunghje à l'altri chì sapete chì anu trattatu ferite simili per avè i so cunsiglii, o cunnetta cù un fisicu terapista o furmatore per amparà cumu prevene a ferita chì avete. Attualmente si tratta.
Per rimpiazzà a liberazione mentale chì avete da i vostri allenamenti, pruvate d'utilizà metudi di rilassazione cum'è a meditazione è a rilassazione musculare progressiva, suggerisce Marks.
U fisicu: Trattatelu cum'è tempu di recuperu.
Per furtuna, piglià un ghjornu o dui fora di l'eserciziu hè NBD, ancu s'ellu ùn hè micca pianificatu. "Pensu chì hè impurtante di pensà à uni pochi di ghjorni liberi cum'è cruciali per a riabilitazione di una ferita minore - micca solu per prevene una ferita più significativa chì risulterebbe in un tempu ancu più mancatu - ma ancu cum'è a ricuperazione chì hè impurtante per u rendiment", dice Lou. .
"Parechji atleti pensanu à a furmazione cum'è fà guadagni è riposu cum'è guadagni mancati, ma ùn hè micca cumpletamente veru. U corpu hà bisognu di riposu è di ripresa per uttimizà u benefiziu da a furmazione è u travagliu". Basta à pensà à sta volta cum'è qualchì riposu è recuperu in più per pudè schiaccià u vostru prossimu allenamentu quandu vi sentite megliu. (In cunnessione: Cumu aghju amparatu à Amà i Ghjorni di Riposu.)
Sè site fora di una settimana o duie ...
U mentale: Vede cum'è una opportunità per attraversà u trenu.
Pigliate una settimana o duie da u vostru allenamentu di scelta ùn hè micca ideale. "Pò esse veramente duru mentalmente per l'atleti è e persone chì amanu eserciziu per esse abbandunati per un pezzu di tempu", dice Lou. Ma ci hè un modu simplice per fassi sente pruduttivu: "Questu hè un bellu momentu per attraversà u trenu o per fà u tempu per furmà una forza o abilità specifica chì aiutanu cù l'ubbiettivi di prestazione generale ma si dimenticanu durante i periodi di furmazione."
Per esempiu: Se site un sollevatore di pesi è avete feritu u polzu, forse avà hè un bonu momentu per fà qualchì allenamentu cardio chì normalmente ùn averiate micca tempu per. O se site un corridore cun una caviglia distorsionata, puderete travaglià nantu à a forza di u corpu superiore è a forza di core in a stanza di pesu. Qualunque cosa decide di fà, hè criticu per stabilisce obiettivi specifichi è raggiungibili per stà cuncentratu è motivatu, dice Lou.
U fisicu: Fighjate u prublema.
Sè vo site furzatu à piglià u tempu per più di uni pochi di ghjorni per una ferita non aguda, generalmente significa chì u vostru corpu prova di dì qualcosa. (Vede: 5 Times Sore Muscles ùn sò micca una bona cosa.) "A mo parè, hè più impurtante di capisce chì ùn si pò micca custruisce forza nantu à una ferita è senza u tempu di guarigione currettu", dice Krystina Czaja, DPT, fisioterapeuta in Westchester Medical Center, u flagship di u Westchester Medical Center Network Network.
"U più impurtante, ùn deve mai ignurà u dolore", dice. "U dulore hè a manera chì u vostru corpu cumunicà chì site in riscu per una ferita". Sempre chì ùn avete micca una ferita traumatica, cum'è un ossu rottu o una ferita, u dolore chì vi impedisce di travaglià ùn significa micca chì u vostru corpu hà compensatu a debolezza, dice Czaja. "Ùn duverebbe micca solu cuncintrà si nantu à u dulore, ma piuttostu per affruntà a causa di u dulore."
Alcuni modi intelligenti per fà questu secondu Czaja includenu liberazione auto-miofasciale attraversu rotulu di schiuma, aduprendu una lacrosse o una palla di tennis nantu à e zone tenere, è fà esercizii dolci chì evitanu a zona ferita. Se ùn site micca sicuru chì fà, hè una bona idea di verificà cù un fisioterapeuta. (Eccu cumu uttene u massimu di e vostre sessioni di fisioterapia.)
Sè site sbulicatu per un mese o dui (o più) ...
U mentale: Mantene pusitivu, dumandate sustegnu, è agisce.
"Un tempu di riposu significativu pò esse angosciutu psiculugicamente è emotivamente", dice Marks. Quattru cose cruciali da tene in mente:
- A salute mentale hè ugualmente impurtante per a ricuperazione fisica.
- U sustegnu suciale hè a chjave.
- Ùn pudete micca ritruvà à u fitness cumpletu cù a vostra vuluntà solu, ma una prospettiva positiva hè stata dimustrata per aiutà significativamente a ricuperazione.
- Pudete fà qualcosa ogni ghjornu per travaglià versu a riabilitazione ".
"Agisce, ancu simpliciamente fendu esercizii PT o cucinendu un pastu sanu, pò riduce i sentimenti di impotenza è bassa autostima cuntribuendu simultaneamente à a ripresa fisica", aghjusta. (L'esperti cunsiglienu ancu l'incorporazione di alimenti antiinflamatori in i vostri pasti sani quandu guarite da una ferita. Eccu una guida completa nantu à cumu cambià a vostra dieta quandu site feritu.)
U fisicu: Dumandate una alternativa.
Se state per esse fora di cummissione per un pezzu significativu di tempu, un bon fisioterapeuta vi darà alternative è sostituzioni à u vostru allenamentu abituale, dice Benedetto.
A menu chì ùn avete una ferita chì afecta u vostru corpu tutale, ci hè quasi sempre qualcosa chì pudete fà per stà attivu. "Camminà, nuà è yoga sò grandi scelte generali ma guasi ogni allenamentu pò esse mudificatu intornu à u dulore cù a bona strategia", aghjusta. Cù l'aiutu di un prufessiunale, pudete travaglià versu u mantenimentu di a forza è di u condizionamentu, affinchì siate pronti à rientre in azzione quandu vene u mumentu. (Duvete ancu travaglià nantu à a vostra mobilità per prevene futuri feriti.)