Autore: Charles Brown
Data Di Creazione: 10 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
, diagnosticu è cumu trattà - Salute
, diagnosticu è cumu trattà - Salute

Cuntenutu

O Staphylococcus aureus, o S. aureus, hè un batteriu gram-pusitivu nurmalmente prisente nantu à a pelle è a mucosa di e persone, in particulare a bocca è u nasu, senza causà danni à u corpu. Tuttavia, quandu u sistema immunitariu hè compromessu o quandu ci hè una ferita, stu batteriu pò proliferà è ghjunghje à u sangue, causendu sepsis, chì currisponde à una infezione diffusa, chì pò purtà à a morte.

Questa spezia di stafilococcu hè ancu assai cumuna in ambienti ospedalieri, dunque hè impurtante evità u cuntattu cù i pazienti critichi in l'ospedale è tene e mani assai pulite per evità u cuntattu cù stu batteriu, cume u Staphylococcus aureus prisenti in ospedali mostranu generalmente resistenza à parechji antibiotici, ciò chì face u so trattamentu difficiule.

Infezzione cù S. aureus pò cambià da una infezzione più simplice, cum'è a folliculite, per esempiu, à una endocardite, chì hè una infezzione più seria carattarizata da a presenza di i batteri in u core. Cusì, i sintomi ponu andà da rossi di a pelle, à dolore musculare è sanguinanti.


Principali sintomi

Sintomi di infezzjoni da S. aureus dipende da a forma di cuntagione, a situazione di i batteri è a situazione di u paziente, chì pò esse:

  • Dolore, rossu è gonfiore di a pelle, quandu a batteria prolifera nantu à a pelle, purtendu à a furmazione di ascessi è vesciche;
  • A frebba alta, u dolore musculare, a mancanza di respiru è u mal di testa severu, quandu u batteriu riesce à entrà in u sangue, di solitu per via di qualchì lesione o ferita cutanea, è pò sparghje in parechji organi;
  • Nausea, dolore addominale, diarrea è vomitu, chì ponu accade quandu u batteriu entra in u corpu per mezu di cibu contaminatu.

Perchè si pò truvà naturalmente in u corpu, soprattuttu in bocca è in nasu, stu batteriu pò esse trasmessu per mezu di cuntattu direttu, goccioline d'aria presenti attraversu a tosse è i starnutimenti è per mezu d'ogetti contaminati o di alimenti.


Inoltre, i batteri ponu ghjunghje in u sangue à traversu ferite o aghi, chì hè a forma più frequente di infezione in e persone chì utilizanu droghe iniettanti o in e persone diabetiche chì usanu insulina.

Sicondu l'intensità di i sintomi di l'infezzione, pò esse necessariu per a persona per esse hospitalizata è, à volte, in isolatu finu à chì l'infezzione sia trattata.

Malatie causate da Staphylococcus aureus

O Staphylococcus aureus pò causà infezioni lievi è semplici da curà o infezioni più gravi, i principali essendu:

  1. Folliculite, chì hè carattarizatu da a presenza di picculi blister di pus è di rossu nantu à a pelle causata da a proliferazione di batteri in a zona;
  2. Cellulitis infettiva, induve S. aureus pò penetrà in u stratu più prufondu di a pelle, causendu dolore, gonfiore è rossu rossu intensu di a pelle;
  3. Septicemia, o scossa settica, currisponde à una infezzione generalizata carattarizata da a presenza di u batteriu in u sangue, chì ghjunghje à parechji organi. Capite ciò chì hè u scossa settica;
  4. Endocardite, chì hè una malatìa chì tocca e valvule di u core per via di a presenza di batteri in u core. Amparate più nantu à l'endocardite batterica;
  5. Osteomielite, hè l'infezzione di l'ossu causata da batteri è chì pò accadere per contaminazione diretta di l'ossu per mezu di un tagliu prufondu, frattura o impiantamentu di una protesi, per esempiu;
  6. Puntura, chì hè una malatia respiratoria chì porta à difficultà à respirà è pò esse causata da l'implicazione di u pulmone da e batterie;
  7. Sindrome di scossa tossica o sindrome di a pelle scaldata, chì hè una malatia di a pelle causata da a produzzione di tossine da Staphylococcus aureus, pruvucendu a pelle à scorcia;

E persone chì anu un sistema immunitariu compromessu per via di malatie oncologiche, autoimmune o infettive, chì anu patitu brusgiature o ferite o chì anu subitu procedure chirurgiche sò più propensi à sviluppà infezioni da HIV. Staphylococcus aureus.


Per questa ragione, hè impurtante di lavà bè e mani è piglià e precauzioni adatte in ambienti ospedalieri per evità infezioni da stu batteriu, in più di cunsumà alimenti chì rinfurzanu u sistema immunitariu. Capite quantu hè impurtante di lavà e mani per prevene e malatie.

Cumu hè fattu u diagnosticu

U diagnosticu hè fattu da l'isulamentu di i batteri, chì hè fattu in un laburatoriu di microbiologia da un campione biologicu, chì hè dumandatu da u duttore secondu i sintomi di a persona, chì pò esse urina, sangue, saliva o secrezione di ferita.

Dopu l'isolamentu di i batteri, l'antibiogramma hè effettuatu per verificà u prufilu di sensibilità di u microorganisimu è chì hè u megliu antibioticu per trattà l'infezzione. Sapete ciò chì hè l'antibiograma è cumu capisce u risultatu.

Trattamentu per S. aureus

Trattamentu per S. aureus hè generalmente definita da u duttore secondu u tippu d'infezzione è i sintomi di u paziente. Inoltre, si deve esse cunsideratu s'ellu ci sò altre infezioni assuciati, essendu valutatu da u duttore chì infezzione pone u più grande risicu per u paziente è chì deve esse trattatu più rapidamente.

Da u risultatu di l'antibiograma, u duttore pò indicà quale antibioticu avrà u più effetti contr'à i batteri, è u trattamentu hè generalmente fattu cù meticillina o oxacillina per 7 à 10 ghjorni.

Staphylococcus aureus resistente à a meticillina

O Staphylococcus aureus resistente à a meticillina, cunnisciuta ancu cum'è MRSA, hè assai cumuna soprattuttu in ospedali, facendu di sta batteria unu di i principali rispunsevuli di l'infezioni nosocomiali.

A meticillina hè un antibioticu fabbricatu per luttà contr'à i batteri chì producenu beta-lactamasi, chì sò enzimi produtti da alcune batterie, cumprese S. aureus, cum'è meccanisimu di difesa contr'à una certa classa d'antibiotici. Tuttavia, alcune tensioni di Staphylococcus aureus, in particulare quelli chì si trovanu in l'ospedali, anu sviluppatu resistenza à a meticillina, senza risponde à u trattamentu cù questu antibioticu.

Cusì, per trattà infezioni causate da MRSA, glicopeptidi, cum'è vancomicina, teicoplanina o linezolid, sò generalmente aduprati da 7 à 10 ghjorni o secondu cunsiglii medichi.

Populari Nantu À U Situ

Corticosteroidi: cosa sò, à chì serve è effetti collaterali

Corticosteroidi: cosa sò, à chì serve è effetti collaterali

I cortico teroidi, cunni ciuti ancu cum'è cortico teroidi o corti one, ò rimedii intetichi prudutti in laburatoriu ba ati annantu à ormoni prudutti da e ghiandole urrenali, chì...
3 rimedii casani per caccià "fisheye"

3 rimedii casani per caccià "fisheye"

U "fi heye" hè un tipu di verruca chì appari ce nantu à a ola di u pede è chì accade per via di u cuntattu cù alcuni ottotipi di u viru HPV, in particulare i ti...