A storia daretu à un novu bra cuncepitu per detectà u cancer di u senu
Cuntenutu
Julián Ríos Cantú, di diciottu anni, di u Messicu hà avutu l'idea di creà un bracciu di rilevamentu di u cancheru di u senu dopu avè assistitu à a so propria mamma per sopravvive à a malattia. "Quandu aghju avutu 13 anni, a mo mamma hè stata diagnosticata per a seconda volta cun cancru di mama", disse Julián in un video promozionale per u bra. "U tumore hè passatu da avè e dimensioni di un granu di risu à quellu di una pallina di golf in menu di sei mesi. U diagnosticu hè ghjuntu troppu tardi, è a mo mamma hà persu i so seni è, guasi, a so vita."
In cunsiderazione di a so propria cunnessione persunale cù a malatia è sapendu chì, statisticamente, una nantu à ottu donne seranu diagnosticati di cancheru di u senu in a so vita, Julián dice chì sentia ch'ellu avia da fà qualcosa.
Hè quì chì Eva entra. U bra miraculu aiuta à detectà u cancer di u pettu monitorendu i cambiamenti in a temperatura è a struttura di a pelle. Dispositivi simili sò stati sviluppati da ricercatori colombiani è da una sucietà tecnologica basata in Nevada, First Warning Systems, ma l'invenzione di Julián hè destinata specificamente à e donne chì anu una predisposizione genetica à a malatia.
Utilizendu sensori, u dispositivu monitorizza a superficie di a pelle in u bra è poi registra i cambiamenti nantu à una app mobile è desktop. "Quandu ci hè un tumore in u senu, ci hè più sangue, più calore, cusì ci sò cambiamenti di temperatura è di struttura", hà spiegatu Julián à El Universale, cum'è traduttu da u Huffington Post. "Vi diceremu," in questu quadrante, ci sò cambiamenti drastichi di temperatura "è u nostru software hè specializatu in a cura di quella zona. Se vedemu un cambiamentu persistente, vi cunsigliemu di andà à u duttore".
Sfortunatamente, u prugettu di passione di Julian ùn serà micca dispunibile per u publicu da almenu dui anni postu chì deve passà per parechji prucessi di certificazione. Intantu, dumandate à u vostru duttore quantu duvete avè una mammografia (è quandu avete da principià). È, se ùn l'avete micca dighjà, hè ora u mumentu di amparà ufficialmente cumu fà una vera autoesaminazione. (Dopu: Scuprite queste abitudini d'ogni ghjornu chì ponu aiutà à calà u risicu di sviluppà cancheru di senu.)