Inversa a Pelle Danneggiata da u Sole cù Questi 3 Passi Essenziali
Cuntenutu
- L'ottanta per centu di l'anzianu visibile hè causatu da u sole
- A guida di sopravvivenza di u sole dopu à l'acne
- Trè regule da seguità:
- 1. Aduprate una crema solare per pruteggervi senza evità l'aria aperta
- 2. Aduprate sti ingredienti per riversà i danni da u sole
- 1. Niacinamide
- Prudutti per pruvà:
- 2. Acidu azelaicu
- Prudutti per pruvà:
- 3. Retinoli attuali è retinoidi
- Prudutti per pruvà:
- 4. Vitamina C
- Prudutti per pruvà:
- 5. Alfa idrossiacidi (AHA)
- Prudutti per pruvà:
- 3. Verificate incrociate l'ingredienti in a vostra cura di a pelle
- Fate extra attenzione se avete bisognu di aduprà:
- Quandu si deve è ùn deve micca aduprà i vostri prudutti
- Perchè hè cusì impurtante di bluccà i raghji di u sole
- Danni cutanei causati da i raggi UVA:
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
L'ottanta per centu di l'anzianu visibile hè causatu da u sole
Esce fora per godesi una ghjurnata luminosa è u celu turchinu ùn hè micca u solu tempu per pruteghje si da i raghji di u sole, ma hè unu di i tempi i più critichi per falla. Dopu tuttu, quantu spessu si esce fora? Probabile una volta à ghjornu.
Ma sapete chì finu à un invichjamentu visibile hè causatu da l'esposizione à i raggi ultravioletti (UV) di u sole? Micca invechjendu stessu. Micca per u stress, a mancanza di sonnu, o un troppu biccheri di vinu in più ghjorni di a settimana chè no vulemu ammette. Quelle linee fini è spots d'età? Sò probabilmente danni da u sole.
"[Sì] ùn site micca prutegge contra u sole, allora ùn hè micca necessariu cercà prudutti per trattà e macchie di età è altre forme di iperpigmentazione, postu chì site in lotta per perdendu!" - Duttore David Lortscher
Avemu parlatu cù u Dr.David Lortscher, dermatologu certificatu à bordu è fundatore di Curologia, per uttene sta guida finale nantu à a prutezzione di voi da quessi raggi UV invecchiati è l'inversione di tracce di danni solari da a vostra faccia.
A guida di sopravvivenza di u sole dopu à l'acne
Per ogni età è tempu di l'annu, eccu e regule da seguità quandu si difende l'effetti di i danni di u sole:
Trè regule da seguità:
- Di e radiazioni solare UV chì ghjunghjenu à a terra, finu à u 95% hè UVA, è circa u 5% hè UVB. Avete bisognu di una crema solare à spettru largu, ogni ghjornu tutta l'annata, per prutege contra i dui.
- U sole pò aggravà l'iperpigmentazione di l'acne; prutege a to pelle per evità marchi più scuri lasciati da e macchie di l'acne.
- Alcuni ingredienti aduprati per svanisce e macchie scure ponu fà a vostra pelle ancu più sensibile à i danni à u sole; esse vigilante in più cù a prutezzione di u sole mentre li aduprate.
Ciò ùn significa micca chì ùn pudete micca gode di u tempu à l'aria aperta, ch'ellu si tratti di ghjorni caldi d'estate nantu à a spiaggia o di i ghjorni crisp di l'invernu.
A chjave hè di custruisce un abitudine è impegnassi in una rutina.
U dannu di u sole supera i brusgiU dannu di u sole hè sottu à a superficia, hè cumulativu, è hè potenzialmente letale. Ùn si tratta solu di brusgiate. L'abbronzatura artificiale hè è l'abitudini sò altrettantu mortali.
Scavemu in a scienza daretu à ogni regula sottu.
1. Aduprate una crema solare per pruteggervi senza evità l'aria aperta
Finu à u 95 per centu di i raghji chì a facenu à a superficia di a Terra - è a vostra pelle - sò UVA. Sti raghji ùn sò micca scunfiniti da celi nuvuli o vetru. Dunque, evità l'aria aperta ùn hè micca veramente a risposta - copre, soprattuttu cù u filtru solare, hè.
Raccomandazioni FDAA Food and Drug Administration (FDA) di i Stati Uniti ricumanda di limità l'esposizione à u sole "sopratuttu trà 10 ore è 2 ore dopu meziornu, quandu i raghji di u sole sò più intensi", coprendusi cù vestiti, cappelli è occhiali da sole, è di sicuru, crema solare.
Eccu a verità nantu à a crema solare: Ùn state statisticamente micca aduprendu abbastanza per prevene i segni di l'anzianu.
In fatti, sè site preoccupatu di i spots chì svaniscenu, duvete esse vigilante in più! Parechji trattamenti per l'acne è a cicatrizazione, prescritti o senza ricetta (OTC), ponu rende a vostra pelle ancu più sensibile à u sole.
Lortscher ricumanda almenu 30 SPF, è ricumandemu ancu di applicà 1/4 tsp nantu à a vostra faccia per assicurà chì uttene a prutezzione prumessa in l'etichetta.
E valutazioni SPF sò basate annantu à un'applicazione di. Chì funziona à una media di 1/4 tsp per a vostra faccia sola. Hè drasticamente più di ciò chì a ghjente pensa di avè bisognu. Se ùn aduprate micca 1/4 tsp nantu à a vostra faccia ogni ghjornu, pensate à misurà lu per vede quantu avete daveru aduprà.
Micca abbastanza vitamina D?Sè vo site inchietu chì ùn avete micca abbastanza vitamina D senza esposizione UV, discute e vostre opzioni cù u vostru duttore. "Parechje persone ponu uttene a vitamina D chì necessitanu da alimenti o supplementi vitaminici", spiega u duttore Lortscher. I supplementi ponu esse un ottimu modu per uttene a vitamina D chì avete bisognu senza aumentà u risicu per u cancheru di a pelle.
2. Aduprate sti ingredienti per riversà i danni da u sole
A prevenzione hè più faciule ch'è l'inversione quandu si tratta di danni à u sole, ma quì sò opzioni fora per trattà i segni di invichjamentu visibili da i danni di u sole, cunnisciuti cum'è fotoinvecchiatura
U peghju hè: Duvete impegnassi à aduprà una seria prutezzione solare prima di usalli. Altrimenti, farete più male chè bè.
Prima di pruvà trattamenti antiaging per linee fini, struttura ruvida, è iperpigmentazione, dumandatevi:
- Evite l'ora di sole di punta?
- Copre a pelle esposta purtendu cappelli, occhiali da sole, è i vestiti adatti?
- Aduprate regularmente un filtru solare à spettru largu à alta SPF ogni ghjornu?
Sì e vostre risposte sò iè à tutti questi, allora site prontu à marchjà a fine linea di l'inversione di i danni di u sole. Eccu l'ingredienti stella chì Curologia usa in e so formule di trattamentu persunalizatu:
1. Niacinamide
Sicondu Lortscher, «[Questu] hè un agente putente chì travaglia per minimizà e macchie scure è l'iperpigmentazione. I studii anu dimostratu chì a niacinamide pò:
- agisce cum'è antioxidante
- migliurà a funzione barriera epidermica
- diminuite l'iperpigmentazione di a pelle
- riduce e linee fini è e rughe
- diminuisce u rossu è a macchia
- diminuite l'ingiallimentu di a pelle
- migliurà l'elasticità di a pelle
"Funziona bluccendu u pigmentu da affaccà nantu à u stratu esterno di a pelle è pò ancu diminuisce a produzzione di pigmenti", dice Lortscher.
A niacinamide hè ancu dispunibile in parechji serumi è creme idratanti, chì ne facenu un aghjuntu faciule à a vostra rutina.
Prudutti per pruvà:
- SkinCeuticals B3 Rinnovu Metacell
- Paula's Choice-Boost 10% Niacinamide
- U Niacinamide Ordinariu 10% + Zinc 1%
2. Acidu azelaicu
"[Questu] pò aiutà à riduce e marche lasciate da l'acne", dice Lortscher. "Un ingrediente di ricetta appruvatu da a FDA funziona alluminendu i punti scuri lasciati da l'inflammazione di l'acne o da l'esposizione à u sole rallentendu a produzzione di melanina, è bluccendu i melanociti anormali [cellule produttrici di pigmenti chì sò andati in furia]"
L'acidu azelaicu hè un ingrediente bellu stellare per anti-acne è antiaging, ma ùn hè micca cunnisciutu cum'è i so omologhi cum'è idrossiacidi è retinoidi. Hà proprietà anti-ossidanti, hè menu, è hè un ghjocu antiinflamatoriu chì hè cusì forte chì hè adupratu cum'è.
Prudutti per pruvà:
- Curologia - una quantità di formulazioni cuntenenu concentrazioni variabili di acidu azelaicu in cumbinazione cù altri ingredienti attivi.
- Finacea 15% gel o schiuma - Appruvata da a FDA per u trattamentu di a rosacea.
- Azelex 20% crema - Appruvata da a FDA per u trattamentu di l'acne.
3. Retinoli attuali è retinoidi
I derivati di vitamina A travaglianu per svanisce l'iperpigmentazione aumentendu a rotazione di cellule epidermiche in più di altri meccanismi. Puderanu esse dispunibuli OTC (cum'è u retinol) o una prescription (cum'è a tretinoina dispunibule in certi mischiati di Curologia.
"Decennii di ricerca cunfermanu a tretinoina cum'è u" standard d'oru "in u trattamentu topicu per a lotta contra l'acne è i pori intasati, oltre à riduce e linee fini, a pigmentazione indesiderata è migliurà a struttura di a pelle", dice Lortscher.
Prudutti per pruvà:
- Siero di Retinol InstaNaturals
Ancu se u retinolu hè diventatu una parola d'ordine in i prudutti anti-età, siate cuscenti di quantu ne hè in i prudutti chì vo fighjate.
Lortscher avverte chì i retinoli OTC sò cunsiderati da l'esperti per esse assai menu efficaci di tretinoin. Ancu se i punti di forza ponu varià, "hè statu osservatu chì u retinolu hè circa 20 volte menu putente di a tretinoina".
4. Vitamina C
"[Questu] hè un super ingrediente chì hà benefici antiaging è ripara i danni esistenti di a pelle. Blocca i danni prima chì accada ancu neutralizendu i radicali liberi. Aiuta ancu à ricustruisce a struttura di a to pelle stimulendu a produzzione di collagene, una proteina chì face u vostru tessutu connettivu è dà a vostra pelle a so struttura ", ammenta Lorschter.
Prudutti per pruvà:
- Paula's Choice Resist C15 Super Booster
- Cura di a Pelle Timeless 20% Vitamina C Plus E Acidu Ferulicu
- TruSkin Naturals Siero di Vitamina C per viso
A vitamina C pò esse un ottimu aghjuntu à u vostru regime sia in a mattina prima di u filtru solare, sia di notte. Hè ancu un bellu cumpagnu per un forte filtru solare à spettru largu ogni ghjornu. Mentre ùn pò micca rimpiazzà a filtru solare, hè un modu intelligente per intensificà i vostri sforzi di prutezzione.
5. Alfa idrossiacidi (AHA)
«L'alfa idrossiacidi ponu aiutà à riduce l'iperpigmentazione. Hè ricumandatu d'utilizà quessi a sera, cù un filtru solare adupratu a matina ", dice Lortscher.
«Cuminciate solu una volta à settimana, aumentendu gradualmente a frequenza cum'è tollerata. L'AHA più cumunimenti usati includenu l'acidu glicolicu (derivatu da a canna da zuccheru), l'acidu latticu (derivatu da u latte), è l'acidu mandelicu (derivatu da amandule amare) ".
Prudutti per pruvà:
- Silk Naturals 8% toner AHA
- COSRX AHA 7 Whitehead Power Liquid
- Paula's Choice Skin Perfecting 8% AHA
Sè vo circate di riservà segni di fotoinvecchiatura o di recuperà da a pigmentazione di l'acne, a prutezzione solare hè u primu passu.
3. Verificate incrociate l'ingredienti in a vostra cura di a pelle
Sè vo site sempre in lotta cù novi lochi scuri, vularete ancu seguità attentamente a vostra rutina di cura di a pelle. Questa decolorazione pò durà per settimane o ancu mesi. Hè chjamata iperpigmentazione postinflamatoria è hè causata da una ferita à a pelle, cum'è un tagliu, brusgiatura, o psoriasis, ma l'acne hè a fonte più cumuna.
Fate extra attenzione se avete bisognu di aduprà:
- Trattamenti tematichi. Questi includenu l'acidu glicolicu è i retinoidi.
- Farmaci per l'acne orale. A doxiciclina è l'isotretinoina (Accutane) ponu causà "sensibilità solare squisita è portanu un avvertimentu seriu nantu à l'esposizione à u sole", dice Lortscher.
Mentre u sole pò ancu causà iperpigmentazione da solu, una esposizione addiziale à u sole pò scurisce ancu di più i lochi. Verificate sempre l'ingredienti di i novi prudutti per vede s'ellu ci sò ingredienti chì ponu causà fotosensibilità.
Quandu si deve è ùn deve micca aduprà i vostri prudutti
Vi avemu cupertu. Prima ùn importa ciò chì aduprate, prutegge a vostra pelle cù una crema solare à ghjornu à ampiu spettru.
1. Duvete evità l'ingredienti fotosensibilizanti quandu face u sole?
Sicondu Lortscher, innò.
Benchì, applicalli di notte hè una bona pratica (postu chì certi ingredienti ponu "degradassi dopu esposizione à a luce artificiale o à a luce solare"), l'applicazione di i vostri prudutti di notte ùn negerà micca e so proprietà di fotosensibilità da a mattina.
2. Chì ingredienti vi (è micca) vi mettenu in più risicu?
Derivati di vitamina A (retinol, tretinoin, isotretinoin) è (acidu glicolicu, acidu latticu, acidu mandelicu) fà aumentate a vostra sensibilità à u sole. Attenti à appiicalli di notte è seguitate sempre cun filtru solare cutidianu.
Vitamina C, acidu azelaicu è beta idrossiacidi (acidu salicilicu) micca aumentate a vostra sensibilità à u sole. Puderanu esse applicati durante u ghjornu ma tenite à mente chì ponu aiutà à sparghje i morti, strati superiori di a vostra pelle, rivelendu una pelle più liscia è più fragile sottu.
Perchè hè cusì impurtante di bluccà i raghji di u sole
Vi avemu appruntatu cumu per pruteggevi, ma a mità di a battaglia di esse vigilante cù a vostra rutina hè capiscitoghju perchè.
U dannu di u sole ùn hè micca solu di i segni visibili, di e macchie è di i segni di l'anzianu - Lorstcher prevene chì i raggi sò carcinogeni. "[Anu ancu] suprime certe attività di u sistema immunitariu, ghjucanu un rollu chjave in u sviluppu di u cancheru di a pelle".
Ié, sia UVA sia UVB sò cancheru di squadra, è stanu travagliendu i dui anguli per rializà lu. Mentre UVB brucia a vostra pelle, UVA penetra furtivamente in a pelle senza segni d'avvertimentu immediati.
Danni cutanei causati da i raggi UVA:
- cascatu
- arrughe
- perdita di elasticità di a pelle
- a pelle più fina è più trasluzente
- capillari rotte
- fegato o macchie di età
- pelle seca, aspra, coriatica
- cancers di a pelle
In più, ci sò danni à livellu moleculare: A probabilità hè, avete intesu parlà di radicali liberi (è di l'impurtanza di l'antioxidanti) ma parechje persone ùn sanu micca chì a radiazione UVA crea questi radicali liberi dannosi. Ciò significa chì a pelle abbronzata hè u cuntrariu di a pelle sana - hè a pelle ferita. Hè un segnu chì u vostru corpu prova à prutege si da più dannu à l'ADN.
"L'esposizione prolongata à UVA danneghja e fibre di collagenu in a [pelle]", spiega Lortscher. «Ùn sò solu ghjorni longhi in piaghja à causà un invechjamentu visibile. L'esposizione UVA accade ogni volta chì andate versu a vittura, chì travagliate fora in i ghjorni nuvolosi, o ancu sedete accantu à una finestra. "
Dunque avà l'avete - pudete riversà i danni visibili à u sole cù tutti i prudutti sustinuti da a scienza dispunibili, ma cum'è Lortscher rimarca: "[Se] ùn site micca prutegge [da u sole], allora ùn ci hè bisognu di circà prudutti à curate e macchie di età è altre forme d'iperpigmentazione, postu chì site in lotta per pèrdite! "
Kate M. Watts hè un entusiasta di a scienza è scrittore di bellezza chì sunnieghja di finisce u so caffè prima di rinfriscà. A so casa hè inundata di vechji libri è esigenti piante d'appartamentu, è hà accettatu chì a so vita più bella vene cun una bella patina di peli di cane. A pudete truvà nant'à Twitter.