Quandu si pò piglià supplementu di calciu
Cuntenutu
- Periculi di supplementazione eccessiva di calciu
- Quandu si pò piglià supplementi di calciu
- Raccomandazione quotidiana di calciu è vitamina D.
U Calziu hè un minerale essenziale per u corpu perchè, in più di esse parte di a struttura di i denti è l'osse, hè ancu assai impurtante per l'inviu di impulsi nervi, liberendu alcuni ormoni, oltre à cuntribuisce à a cuntrazione musculare.
Ancu se u calciu pò esse ingeritu in a dieta, per mezu di u cunsumu di alimenti ricchi di calciu cum'è latte, amandule o basilicu, hè spessu necessariu ancu esse ingeritu cum'è supplementu, in particulare in e persone chì ùn cunsumanu micca abbastanza di u minerale o in i zitelli è anziani, chì anu bisognu di più.
Malgradu esse impurtante per u corpu, l'eccessu di calciu pò ancu causà alcuni prublemi gravi, cume i calcoli renali, è, dunque, ogni supplementazione di stu minerale deve esse valutata è guidata da un duttore o nutrizionista.
Periculi di supplementazione eccessiva di calciu
A supplementazione eccessiva di calciu è vitamina D aumenta u risicu di:
- Pietre à u rene; calcificazione di i vini sanguini;
- Trombosi; imbuscià i navi;
- Aumenta a pressione sanguigna, colpu è attaccu di core.
L'eccessu di calciu si face perchè in più di a supplementazione, stu minerale hè ancu cunsumatu per mezu di l'alimentu, cù u latte è i so derivati cum'è fonti principali. Vede un elencu cumpletu di alimenti ricchi di calciu per chì a supplementazione ùn sia micca necessaria.
Quandu si pò piglià supplementi di calciu
I supplementi di calciu è di vitamina D sò raccomandati principalmente per e donne in terapia di sostituzione ormonale, chì hè cusì chì u risicu di l'osteoporosi hè in realtà riduttu.
Dunque, e donne chì ùn anu micca rimpiazzamentu ormonale devenu piglià solu supplementi cù vitamina D3, chì hè a forma inattiva di sta vitamina, chì serà attivata da i reni solu in e quantità necessarie per u corpu. A vitamina D hè essenziale per aumentà l'assorbimentu di calciu in l'intestinu è rinfurzà l'osse. Vede 6 benefici di vitamina D.
Raccomandazione quotidiana di calciu è vitamina D.
Per e donne di più di 50 anni, l'ingestione di calciu raccomandata hè di 1200 mg per ghjornu è 10 mcg per ghjornu di vitamina D. Una dieta sana è variata furnisce questi nutrienti in quantità adeguate, è hè di primura di piglià u sole. Ogni ghjornu per almenu 15 minuti per aumentà pruduzzione di vitamina D.
Cusì, a supplementazione cù questi nutrienti dopu a menopausa deve esse valutata da u duttore secondu e condizioni di salute di a donna, l'abitudini alimentari è l'usu di a terapia di sostituzione ormonale.
Per evità a necessità di piglià supplementi, vedi cumu rinfurzà l'osse durante a menopausa.