6 supplementi alimentari per a ménopause
Cuntenutu
Alcune vitamine, minerali è medicinali à base di erbe, cume u calciu, l'omega 3 è e vitamine D è E, ponu aiutà à prevene e malatie chì u risicu aumenta cù a ménopause, cum'è l'osteoporosi è a diabete, per esempiu, oltre à alleviare i sintomi caratteristici di sta fase, cume e vampate di calore, a secchezza vaginale è l'accumulazione di grassu in u ventre.
Queste sostanze ponu esse uttenute per mezu di alimentazione o supplementazione, chì deve esse fatta solu dopu a raccomandazione di u duttore o nutrizionista. E vitamine è minerali chì parenu esse più pertinenti per riduce i sintomi di a menopausa sò:
1. Vitamina E
A vitamina E, per via di e so proprietà antioxidanti è antiinflamatorie, aiuta à riduce u stress in u corpu, l'aumento di pesu è contribuisce ancu à prevene a depressione. Inoltre, migliora a salute è l'aspettu di a pelle è aiuta à prevene l'invecchiamentu prematuru.
Vede chì cibi sò ricchi di vitamina E.
2. Calci
U Calziu aiuta à riduce u risicu di l'osteoporosi, in particulare per e donne chì ùn anu micca sceltu o ùn ponu micca sottumessu à una terapia di sostituzione ormonale.
I supplementi di calciu devenu esse presi cun l'alimentu, perchè a presenza di altre vitamine è minerali aiuta à aumentà a so assorbimentu. Sapete quandu e donne in menopausa anu bisognu di piglià supplementi di calciu.
3. Vitamina D
A vitamina D aiuta à assorbe u calciu, assicurendu un miglioramentu in a salute di l'osse, prevenendu l'osteoporosi è prevenendu l'occorrenza di fratture di l'ossu. Vede quandu piglià i supplementi di vitamina D è quale hè a quantità raccomandata.
In più di a vitamina D, u magnesiu hè un minerale chì cuntribuisce ancu à l'assorbimentu di calciu.
4. Polifenoli
I polifenoli sò sostanze antiossidanti è antiinfiammatorie, chì aiutanu à prevene u sviluppu di malatie cardiovascolari è diabete è ancu à prevene l'invecchiamentu prematuru, da quì l'importanza di a so inclusione in a dieta è di supplementazione per questa tappa di a vita.
5. Fitoestrogeni
I fitoestrogeni sò stati dimustrati, in parechji studii, per allevà a maiò parte di i sintomi caratteristici di a ménopause, postu chì ste sostanze sò capace di imità l'effetti di l'estrogeni nantu à u corpu di a donna.
Questi fitoestrogeni ponu esse truvati in alimenti cum'è soia è prudutti di soia, tofu, semi di lino, sésame è fagioli, o in supplementi chì cuntenenu isoflavoni di soia.
6. Omega 3
Omega 3, in più di cuntribuisce à a prevenzione di e malatie cardiovascolari, aiuta ancu à prevene u cancheru di u senu è a depressione, chì u risicu cresce durante a menopausa.
Una dieta cun alimenti ricchi in queste vitamine, minerali è medicinali à base di erbe hè una strategia eccellente per mantene a salute in a menopausa. A supplementazione cù queste sostanze pò dà un aiutu in più, tuttavia, hè impurtante cunsultà un ginecologu prima di piglià sta decisione, per pudè prescrive e vitamine è minerali adatti in ogni casu, è ancu e quantità necessarie.
Vede cumu si sentenu megliu in a menopausa cù i trucchi fatti in casa è naturali in u video seguente: