Autore: Eric Farmer
Data Di Creazione: 9 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 23 Nuvembre 2024
Anonim
Dui Corridori di Sedia à Rotelle Badass Spartenu Cumu u Sport hà Interamente Cambiatu a so Vita - Vita Di Vita
Dui Corridori di Sedia à Rotelle Badass Spartenu Cumu u Sport hà Interamente Cambiatu a so Vita - Vita Di Vita

Cuntenutu

Per duie di e più brave corridori femminili in sedia a rotelle, Tatyana McFadden è Arielle Rausin, chjappà a pista hè più di guadagnà trofei. Questi atleti adattativi d'elite (chì, fattu divertente: furmati inseme à l'Università di l'Illinois) sò focalizati à u laser nantu à dà l'accessu à i corridori è l'uppurtunità di scopre un sport chì hà cambiatu sia a so vita, malgradu numerosi ostaculi.

Avè una disabilità hè un statutu di minurità in a maiò parte di i sport è corre in sedia à rotelle ùn hè micca diversu. Ci hè parechje barriere à l'entrata: Pò ​​esse difficiule urganizà e cumunità è truvà eventi chì sustenenu u sport, è ancu sè, ti costerà, chì a maiò parte di e sedie à rotelle di corsa sò più di 3.000 $.

Eppuru, queste duie donne incredibili anu trovu chì a corsa adattativa cambiava a vita. Anu dimustratu chì l'atleti di tutte l'abilità ponu prufittà di u sport è anu custruitu a so propria grinta fisica è emotiva lungo a strada ... ancu quandu nimu hà pensatu di pudè riesce.


Eccu cumu anu rumputu e regule è truvatu u so putere cum'è donne è cum'è atleti.

A donna di ferru di corsa in sedia a rotelle

Puderete avè intesu u nome di Tatyana McFadden di 29 anni u mese scorsu quandu u Paralimpianu hà spartutu a cinta à a Half Marathon NYRR United Airlines NYC, aghjunghjendu à a so impressiunante lista di vittorie. Sin'à oghje, hà vintu cinque volte a Maratona di New York, sette midaglie d'oru à i Ghjochi Paralimpici per a Squadra USA, è 13 medaglie d'oru à u Campiunatu Mundiale IPC. ICYDK, hè a più vittoria in una corsa maiò di qualsiasi altru cuncurrente.

U so viaghju à u podium, in ogni modu, hà iniziatu assai prima di u hardware forte è di sicuru ùn hà micca implicatu sedie da corsa in alta tecnulugia o furmazione speciale.

McFadden (chì hè natu cù a spina bifida, paralizendu da a vita in ghjò) hà passatu i primi anni di a so vita in un orfanotrofiu in San Pietroburgo, Russia. "Ùn aghju micca una sedia à rotelle", dice ella. "Ùn sapia mancu ch'ella esistia. Aghju sbulicatu nantu à u pianu o caminava nantu à e mo mani".


Adoptata da una coppia di i Stati Uniti à l'età di sei anni, McFadden hà iniziatu a so nova vita in i stati cun cumplicazioni sanitarie maiò vale à dì perchè e so gambe s'eranu atrofiate, ciò chì hà purtatu à una serie di chirurgie.

Ancu s'ellu ùn a sapia micca à u mumentu, questu era un puntu di svolta maiò. Dopu à a ripresa, s'hè impegnata in sport è hà fattu tuttu ciò ch'ella pudia: natazione, basket, hockey su ghiacciu, scherma ... po infine corse in sedia à rotelle, spiega. Ella dice chì ella è a so famiglia anu vistu esse attivi cum'è a porta per ricustruisce a so salute.

"In u liceu, aghju capitu chì avessi a mo salute è l'indipendenza [per mezu di u sport]", dice ella. "Puderaghju spinghje a mo sedia di rota per mè stessu è stava campendu una vita indipendente è sana. Solu allora puderia avè scopi è sogni ". Ma ùn era micca sempre faciule per ella. Hè stata spessu dumandata di ùn cumpete micca in gara di pista per chì a so sedia à rotelle ùn sia micca un periculu per i corridori capaci.

Ùn hè statu chè dopu à a scola chì McFadden puderia riflette nantu à l'impattu chì i sport avianu nantu à a so maghjina è u sensu di u putere. Ella vulia assicurà chì ogni studiente hà avutu a listessa opportunità di eccellenza in u sport. Comu tali, hè diventata parte di una demanda chì eventualmente hà purtatu à u passaghju di un attu in Maryland chì hà datu à i studienti cù disabilità l'uppurtunità di cumpete in l'atletica interscolastica.


"Pensemu automaticamente à ciò chì una persona ùn pò micca fate ", dice. "Ùn importa micca cumu fate, simu tutti fora per una corsa. U sport hè u megliu modu per spinghje a difesa è riunisce à tutti "

McFadden hà continuatu à assiste à l'Università di l'Illinois nantu à una borsa di basca adattativa, ma ella hà finalmente rinunciatu à fighjà nantu à a corsa à tempu pienu. Hè diventata un atleta hardcore à corta distanza è hè stata sfidata da u so coach per pruvà una maratona. Cusì hà fattu, è hè stata una storia di registrazioni da allora.

"Aghju fattu un focusu seriu nantu à i maratoni quandu, à l'epica, facia sprint 100-200m", dice ella. "Ma l'aghju fattu. Hè maravigghiusu cumu pudemu trasfurmà i nostri corpi ".

U Hot New Up-and-Comer

U corridore Elite in sedia à rotelle Arielle Rausin hà avutu difficultà simili per truvà accessu à sporti adattativi. Paralizzata à l'età di 10 anni in un accidente di vittura, hà cuminciatu à competere in 5Ks è in corsa di fondu cù i so cumpagni di scola capaci in una sedia à rotelle d'ogni ghjornu (alias, super incòmoda è luntanu da efficiente).

Ma l'estremu disagio d'utilizà una sedia senza corsa ùn pudia micca cumpete cù l'empowerment ch'ella sentia in corsa, è uni pochi d'insegnanti di palestra inspiratori aiutavanu à dimustrà à Rausin chì puderia cumpete è vince.

"Crescendu, quandu site in una sedia, uttene aiutu per trasferì in e fora di u lettu, e vitture, in ogni locu, è ciò chì aghju subitu notatu hè chì sò diventatu più forte", dice. "A corsa m'hà datu l'idea chì eiu compie e cose è ghjunghje à i mo scopi è sogni. "(Eccu ciò chì a ghjente ùn sà micca di stà in forma in una sedia à rotelle.)

A prima volta Rausin hà vistu un altru corridore in sedia à rotelle era 16 anni durante un 15K cù u so babbu in Tampa. Quì, hà scontru u coach di corsa adattativa per l'Università di l'Illinois chì li hà dettu chì, se era accettata à a scola, averia un postu in a so squadra. Questa era tutta a motivazione chì avia bisognu per spinghje si à a scola.

Oghje registra una altezza di 100-120 chilometri à a settimana in preparazione per a stagione di maratona di primavera, è di solitu a si pò truvà in lana merinu australiana, postu ch'ella crede fermamente in e so capacità à prova di puzzate è in a so sustenibilità. Quist'annu solu, hà prughjettatu di corse da sei à 10 maratoni, cumprese a Maratona di Boston cum'è atleta 2019 Boston Elite. Hà dinò a so vista nantu à a cumpetizione potenziale in i Ghjochi Paralimpici 2020 in Tokyo.

Motivendu si

Dapoi chì si allontana à a mezza maratona di New York à fiancu à McFadden in marzu, Rausin hè focalizatu nantu à a maratona di Boston u mese prossimu. U so scopu hè di piazzà simpliciamente più altu di quellu chì hà fattu l'annu scorsu (era quinta), è hà un ace inspiratore da tirà quandu e colline diventanu dure: Tatyana McFadden.

"Ùn aghju mai scontru una donna forte cum'è Tatyana", dice Rausin. "A literalmente l'aghju imaginata mentre aghju scalendu e colline in Boston o ponti in New York. U so colpu hè incredibile." Per a so parte, McFadden dice chì hè statu maravigghiusu di fighjulà a Rausin trasfurmà è vede quantu veloce hè stata. "Ella face grandi cose per u sport", dice.

È ùn hè micca solu muvimenti u sportu avanti cù i so fatti fisichi; Rausin si sporca e mani fendu un equipagiu megliu per chì l'atleti in sedia à rotelle possinu fà u so piccu. Dopu avè pigliatu una classa di stampa 3D à u cullegiu, Rausin hè stata ispirata per cuncepisce un guante da corsa in sedia à rotelle è hà da allora principiatu a so propria impresa Ingenium Manufacturing.

Sia Rausin sia McFadden dicenu chì a so motivazione vene da vede finu à quandu si ponu spinghje individualmente, ma questu ùn eclipsa micca e so iniziative per furnisce più opportunità per a prossima generazione di piloti in sedia a rotelle.

"E giuvanotte in ogni locu devenu esse capaci di cumpete è di scopre novi putenziali", dice Rausin. "A corsa hè estremamente empowering è vi dà a sensazione chì pudete fà qualcosa".

Rivista per

Publicità

Cunsigliemu

Questa Posizione Pò Esse a Cause Di Tutti i Vostri Dolori Intestinali è Intestinali

Questa Posizione Pò Esse a Cause Di Tutti i Vostri Dolori Intestinali è Intestinali

Dopu hè tata una ghjornu, i no tri letti è i no tri canapè ponu embrà abba tanza invitanti - à tal puntu chì pe u ci tendemu u tomacu nantu à elli per rinfri cà...
9 Benefici per a Salute Basati in Evidenza di l'Oliu d'Avocatu

9 Benefici per a Salute Basati in Evidenza di l'Oliu d'Avocatu

L'avucatu hè un fruttu pocu cumunu. À u cuntrariu di a maiò parte di i frutti, hè riccu in gra i ani è hè pe u adupratu per pruduce oliu (1). Mentre chì l'ol...