Waves Textured Utilizza Instagram per Diversificà u Mondu di Surf
Cuntenutu
- A mancanza di rapprisintazioni in u mondu - è in l'onda
- Sparking a Sisterhood In the Surf
- Rivista per
Tuttu hà fattu cliccà per mè u mumentu ch'e aghju pruvatu à surfà un invernu in Hawaii nantu à un bellu longboard ch'aghju pigliatu in prestu da un amicu. Mentre cavalchendu a mo prima onda, aghju vistu una tartaruga marina sculiscendu sottu à a mo tavula. Sapiu chì era un segnu chì devu cuntinuà.
Avà, surf ogni ghjornu. Aghju u mo bordu legatu à a mo vittura prima di lascià u mo figliolu à a scola è dopu mi ne vogliu versu l'oceanu. Hè induve vò per stà zittu, trasfurmà i mo penseri, è liberà i stress di a ghjurnata. Hè u mo terapeuta, hè u mo santuariu, hè u mo campu di ghjocu.
È dopu tuttu stu tempu, ùn aghju mai persu quellu stoke chì sperimentate per piglià a vostra prima onda. Sente ciò chì l'onda mi darà, poi rinvià a mo energia à l'onda - hè un ballu. (Assuciatu: Cumu Carissa Moore, Campione di u Mondiale di Surf Mondiale Femminile, hà ricustruitu a so fiducia dopu à a vergogna di u corpu)
A mancanza di rapprisintazioni in u mondu - è in l'onda
Ùn ci sò micca assai donne di culore chì aspettanu l'onde in i corsi di surf in California ... o veramente in tutti i Stati Uniti cuntinenti Pensu chì u prublema più grande hè chì l'imaghjini di e donne di culore mancanu - è se pudete " Ùn vede micca, ùn pudete micca esse. Hè impurtante d'avè sta maghjeria in faccia à una ghjovana età, per pudè diventà quella ragazza chì strappa à l'età di nove o 10 anni è pò sforzassi di esse in u giru mundiale. Se ùn avete micca principiatu à una ghjovana età, site in svantaghju.
Una cosa chì m'hà veramente colpitu hè chì, in quantu à l'imaghjini mainstream, assai di i stori di surf neri parenu finiscinu à u principiu: vede una maghjina di un zitellu afro-americanu imbuttatu in acqua da u salvatore biancu, imparendu cumu. per piglià e so prime onde, è basta. È hè un bellu mumentu, ma hè ancu solu l'iniziu di u viaghju - ùn hè micca tutta a storia di i surfisti neri.
Sparking a Sisterhood In the Surf
Quattru di noi navigatori ci truvavamu attraversu l'internet, è avemu principiatu Textured Waves per prumove a diversità in l'acqua è custruisce una cumunità. Ci era sta voce chì mancava da u surf, una cultura chì ùn era micca raprisentata. Vuliamu cambià què.
In Instagram, avemu principiatu à curà cuntenuti veramente belli di surfiste femine è donne di culore, di tutte e tonalità, forme è dimensioni, surfendu è cavalcà onde. Più tardi, avemu cuminciatu à incorpore foto di stile di vita è d'azione di noi surfendu è skateboarding nantu à a pagina Instagram, è infine cuminciemu à publicà altre immagini chì avemu trovu d'altre donne di culore, sia chì avemu ammiratu, sia chì avemu cunnisciutu personalmente. (Connessu: E Sorelle di Yoga sò un Spaziu assai Bisognu per e Donne di Colore)
Ié, Waves Textured hè solu un prughjettu di passione. Vogliu dì, avemu tutti travagli è vita à tempu pienu, ma simu tutti assai profondamente investiti in a mostra di st'altra parte di u surf - chì va al di là di quella prima onda. Continuemu à cavalcà onde ogni ghjornu, è circemu di custruisce a cumunità, di fà cresce stu muvimentu, è di fà participà più donne di culore in u sport. Perchè hè cusì speciale quandu si pò vede voi stessi in qualcunu altru in l'acqua è spartite onde. Hè qualcosa chì hè bella in sè stessu.
Revista Shape, numeru d'ottobre 2020