Questi mudelli diversi sò a prova di a fotografia di moda pò esse una gloria senza ritocchi
Cuntenutu
Dapoi chì a diversità di u corpu è a positività di u corpu sò diventate una cosa, ùn si negà chì l'industria di a moda hà fattu un sforzu per esse (un pocu) più inclusivu. Casu in u puntu: sti Marchi di Abbigliamento Sportiu chì Fannu Plus-Size Right o u All Star Designer chì hà fattu costumi da bagno per tutte e forme è dimensioni. Dittu chistu, ùn hè micca spessu chì vedemu un mudellu di taglia 12 sbarcendu u listessu concertu cum'è qualcunu chì hè di una taglia 2. (Leggi: Modelli Plus-Size chì vulemu esse Angeli di Victoria's Secret)
Avà però, u Prughjettu All Woman prova di riunisce donne di tutte e diverse dimensioni, età è origini etniche per una di e manifestazioni più diverse di bellezza femminile chì avemu vistu. U prughjettu editoriale, video è suciale hè statu fundatu da u mudellu britannicu Charli Howard. Vi puderete arricurdà chì Howard hà fattu prima i tituli dopu à esse stata licenziata da a so agenzia di mudellazione per esse "troppu grande". À quellu tempu, era solu una dimensione 2.
Dopu à u so trasferimentu in una nova agenzia, Howard hà scontru Clémentine Desseaux, un blogger chì si concentra nantu à a pusitività di u corpu, è u duo hà decisu di lancià inseme stu novu viaghju.
"Ùn pudemu micca capisce perchè i mudelli dritti è plus-size ùn sò micca presentati inseme di più in i tiri è in e campagne", dice Howard à Vogue in una intervista esclusiva.
A campagna stessa presenta Howard è Desseaux, cù ottu altri mudelli, cumprese l'attivisti di pusitività di u corpu Iskara Lawrence è Barbie Ferreira. Nisuna di e fiure in a ripresa fotografica hè stata ritoccata, eppuru ogni donna pare fiducia, putente è cumpletamente bella.
"Avemu cresciutu in disgustu cù i nostri corpi è pensendu chì avemu avutu da cambià per fà megliu", dice Desseaux. "Avemu vulsutu dimustrà chì simu oltre ciò chì i media dicenu - simu tutti belli, tutti degni, è tutte e donne".
Ciò chì face u Prughjettu All Woman ancu più eccezziunale hè chì ogni participante sia un cuntributore attivu à a conversazione nantu à a diversità in moda. Tutti i mudelli sò attività di positività di u corpu - i fotògrafi Heather Hazzan è Lily Cummings sò tramindui mudelli curve, è a videografa Olimpia Valli Fassi hè un attivista influente per i diritti di e donne. Seriu, ste donne sò l'ultime # squadgoals.
Inseme, queste donne speranu di inizià un dialogu nantu à a diversità in a moda in u mondu sanu, è ci incuraghjenu tutti à fà u listessu. "Se dui mudelli cù un budgetu vicinu à nimu, ma assai visioni ponu unisce questu per fà un cambiamentu, ognunu pò fà", dice Desseaux. "Hè pussibule di fà di stu mondu un locu megliu. Pudemu fà tante cose solu cridendu in noi stessi. Vulemu solu chì più donne fessinu u listessu."
U cambiamentu cumencia cun voi.
Fighjate queste donne ispiratrici spartenu i so penseri nantu à a diversità di u corpu in u video sottu.