Ansia Coscia
Cuntenutu
25 d'aostu di u 2009
Avà chì sò più slim, mi ritrovu à fighjulà a mo riflessione è fighjendu nantu à e regioni specifiche chì mi piacerebbe tonificà. L'ultimi ughjetti di u mo scrutiny: e mo cosce. Fortunatamente, u mo entrenamentu, Lauren Kern, m'hà assicuratu chì ùn saria micca appiccicatu in Spanx per u restu di a mo vita. Ella disse chì mentre ùn possu micca spot-reduce, o perde grassu da una zona di u mo corpu, possu rinfurzà i musculi sottostanti per renderla più soda è più sculpita. Cusì Lauren hà raccomandatu queste trè mosse chì toneranu i mo musculi anca esterni (i rapitori):
1. Squat cù leg lift
Stand cù i pedi à a larghezza di e spalle è e mani nantu à i fianchi. Abbassate in una squat. Arrìzzati mentre alzate a gamba sinistra à u latu. Ritorna à a pusizione di partenza è ripetite. Fate 15 ripetizioni, poi cambiate i lati per cumplettà u set. Fate 3 serie.
2. Lunga inversa cù u ghjinochju
Stà cù i pedi larghezza di l'anca aparti è e mani nantu à i fianchi. Lunge back with right right until the left thigh is parallel to the floor. Arrìzzati, trasfurmendu u pesu à u pede sinistro mentre portate a gamba destra finu à l'altezza di l'anca davanti à voi. Ritorna à a pusizione di partenza è ripetite. Fate 15 ripetizioni, poi cambiate i lati per cumplettà u set. Fate 3 serie.
3. Scambià laterale
Stà cù i pedi à larghezza di e spalle è e mani nantu à i fianchi. Abbassate in una squat è stà quì mentre fate u pede drittu à a diritta è porta u pede manca versu ellu per compie 1 rep. Fate 15 ripetizioni, poi cambiate i lati (passu à manca) per cumplettà u settore. Fate 5 set.