10 Cunsiglii per fà dorme i vostri figlioli
Cuntenutu
- 1. Pone una ora di dorme individualizata
- 2. Piazzate un tempu di svegliu
- 3. Crià una rutina consistente di dorme
- 4. Spegni i schermi almenu 2 ore prima di chjinassi
- 5. Riduce u stress prima di dorme
- 6. Crea un ambiente chì induce u sonnu
- 7. Mantene lu frescu
- 8. Aiutate à allevà e paure
- 9. Riduce u focu nantu à u sonnu
- 10. Stà à circà i disordini di u sonnu
U sonnu hè una parte impurtante di u mantenimentu di una bona salute, ma i prublemi cù u sonnu ùn sò solu prublemi chì venenu cù l'adultu. I zitelli ponu avè prublemi per ripusassi abbastanza, è quandu ùn ponu dorme ... ùn pudete micca dorme.
L'ora di dorme pò diventà una zona di battaglia quandu i chjuchi ùn si stalleranu micca è s'addurmentanu. Ma ci sò manere per ancu e probabilità di vittoria. Pruvate aduprà sti 10 cunsiglii per amparà à cumbatte a battaglia ... è vincite!
1. Pone una ora di dorme individualizata
Secunnu a Fundazione Naziunale per u Sonnu, i zitelli in età sculare anu bisognu trà 9 è 11 ore di sonnu ogni notte. Ma ci hè assai variabilità in i bisogni è i mudelli di sonnu. A maiò parte di i zitelli anu mudelli chì ùn cambianu micca assai, ùn importa ciò chì fate.
I primi chì alzeranu sempre alzeranu prestu ancu se i mettite in lettu più tardi, è i civetti di notte ùn s'addurmisceranu micca finu chì i so corpi sianu pronti.
Hè per quessa chì hè impurtante per i genitori di travaglià cù i so figlioli per stabilisce una ora di dorme rispunsevule chì li permette di dorme assai è svegliate à tempu, dice Ashanti Woods, MD, pediatra in Baltimore, Maryland.
2. Piazzate un tempu di svegliu
Piazzate un tempu di svegliu basatu annantu à quantu dorme u vostru zitellu hà bisognu è à chì ora vanu in lettu. Woods raccomanda di creà una rutina di sveglia già in l'età prescolare per aiutà à prevene u stress per i genitori in a strada.
È ricordatevi di esse coerente cù u calendariu. Permettendu à u to figliolu di dorme più tardi u fine di settimana hè generosu, ma puderebbe rinculà à longu andà.
Queste ore in più di sonnu renderanu difficiule per u so corpu di sente si stanchi à l'ora di dorme. Ma se pudete pruvà à fà dorme è svegliate u listessu, in una ora o più ogni ghjornu, vi farà a vita di tutti sooooo assai più faciule.
3. Crià una rutina consistente di dorme
E rutine sò particolarmente impurtanti per i zitelli, i zitelli è i zitelli in età prescolare. Woods ricumanda chì dopu à a cena u restu di a sera duveria cuntene un tempu di ghjocu leggeru, bagnu, lavatu i denti, una storia di dorme, è dopu u lettu.
Scopu di una rutina chì sia cunfortante è rilassante, chì mette l'atmosfera ideale per dorme. In pocu tempu, u corpu di u to figliolu pò cumincià automaticamente à diventà sonnulu à u principiu di a rutina.
4. Spegni i schermi almenu 2 ore prima di chjinassi
A melatonina hè un pezzu impurtante di i cicli sonnu-veglia. Quandu i livelli di melatonina sò à u più altu, a maiò parte di a ghjente hè addurmintata è pronta per u lettu.
hà trovu chì a luce turchina da un schermu televisivu, da un telefonu o da un monitor di l'urdinatore pò interferisce cù a produzzione di l'ormone melatonina.
Guardà a TV, ghjucà à videogiochi, o scorri pagine web nantu à un telefunu o urdinatore ghjustu prima di dorme tene à u to zitellu 30 à 60 minuti in più, secondu stu studiu di u 2017.
Fate di a camara una zona senza schermu o almenu assicuratevi chì tutti i schermi sianu scuri à l'ora di dorme. È mantene u vostru telefunu in silenziu quandu site in a stanza di u to figliolu - o ùn lu purtate micca in tuttu.
Invece di u tempu di screnu, Abhinav Singh, MD, direttore di u Indiana Sleep Center, ricumanda di leghje à u vostru zitellu a sera per permette à u so cervellu di ripusà.
5. Riduce u stress prima di dorme
Un altru ormone chì ghjoca un rolu in u sonnu hè u cortisol, cunnisciutu ancu cum'è "ormone di u stress". Quandu i livelli di cortisolu sò alti, u corpu di u to figliolu ùn puderà chjude è andà à dorme.
Mantene calme l'attività prima di dorme. Questu pò aiutà à evità quantità eccessive di cortisol in u sistema di u vostru zitellu. "Avete bisognu di riduce u stress per fà più faciule per dorme", dice a duttore Sarah Mitchell, chiropratica è consulente di sonnu.
6. Crea un ambiente chì induce u sonnu
Fogli morbidi, sfumature oscuranti di a stanza, è una tranquillità relativa ponu aiutà u vostru zitellu à distingue u ghjornu da a notte, rendendu più faciule u sonnu.
"A creazione di un ambiente induve u sonnu hè impurtante perchè mette in scena u sonnu riducendu e distrazioni", dice Mitchell. "Quandu site calmu ùn site micca distratti, è pudete addurmintassi più rapidamente è cun menu aiutu."
7. Mantene lu frescu
U ciclu di u sonnu di u to figliolu ùn dipende micca solu da a luce (o da a mancanza di questu). Hè ancu sensibile à a temperatura. I livelli di melatonina aiutanu à regulà a calata di a temperatura interna di u corpu necessaria per dorme.
Tuttavia, pudete aiutà à regulà a temperatura esterna. Ùn aghjunghjite micca u vostru zitellu troppu o fate u calore troppu altu.
Whitney Roban, PhD, psicologu clinicu è spezialistu di u sonnu, ricumanda di vestisce u vostru zitellu in pigiama di cuttone traspirante è di mantene a temperatura di a camara intornu à 65 à 70 ° F (18,3 à 21,1 ° C) di notte.
8. Aiutate à allevà e paure
I fantasmi è altre creature spaventose ùn ponu micca veramente girandulà di notte, ma invece di scartà e paure d'andà à dorme, affruntateli cù u vostru zitellu.
Sì una semplice rassicuranza ùn funziona, pruvate à aduprà un ghjoculu speziale per guardà a notte o spruzza a stanza cù "spray mostru" prima di dorme.
Roban raccomanda di pianificà u tempu durante u ghjornu per affruntà tutte e paure è evitendu di aduprà l'ora di dorme per stu tippu di conversazioni.
"I zitelli sò assai intelligenti è ampareranu subitu ch'elli ponu piantà l'ora di dorme s'elli usanu u tempu per sprime e so paure di dorme", dice.
9. Riduce u focu nantu à u sonnu
I zitelli ponu avè prublemi à chjude u cervellu per a notte. Dunque, invece di aumentà quella ansietà insistendu chì hè ora di andà à dorme ("avà!"), Cunsiderate di focalizàvi di più nantu à u rilassamentu è di mantene u vostru zitellu calmu.
Insegnendu à u vostru zitellu una tecnica di respirazione profonda per calmà u so corpu. "Respira in u nasu per 4 secondi, mantene per 5 secondi, espirate per a bocca per 6 secondi", dice Roban.
I zitelli più ghjovani ponu praticà solu à piglià fiatu longu è prufondu, dice ella.
10. Stà à circà i disordini di u sonnu
Calchì volta, i vostri piani megliu disposti solu ùn danu micca i risultati chì vulete. (Bonghjornu, benvenutu à a parentia!)
Se u vostru zitellu hà prublemi à dorme, hà incubi persistenti, ronfii, o respira per a so bocca, puderia avè un disordine di u sonnu, dice Mitchell.
Parlate sempre cù u vostru pediatricu sè avete qualchì preoccupazione per l'abitudini di dorme di u to figliolu. Puderanu cunsiglià un cunsultante di sonnu o avè altri suggerimenti per voi di pruvà per chì tutta a famiglia possa dorme bè!