Trattamentu per infezioni intestinali
Cuntenutu
- 1. Infezzione intestinali virali
- 2. Infezzione intestinali batterica
- 3. Infezzione parassita intestinale
- Sintomi di infezzione intestinali
- Cume trattà l'infezioni intestinali in u zitellu
- Opzione di trattamentu naturale
U trattamentu per una infezzione intestinale deve sempre esse guidatu da un medicu generale o da un gastroenterologu, postu chì hè necessariu identificà u tippu di microorganismu chì causa l'infezzione è, solu dopu, inizia u trattamentu u più adattu.
Tuttavia, a cura generale in casu d'infezzione intestinale hè:
- Ripusendu ancu migliurà di i sintomi, evitendu d'andà à a scola o à u travagliu;
- Manghjate carne bianca à a griglia, ligumi è frutti, per riduce a tensione annantu à u sistema gastrointestinale;
- Evite l'alimenti difficili da digerisce, cum'è a carne rossa, i prudutti casgili è l'alimenti piccanti, riducendu u stress nantu à l'organu affettatu;
- Bei assai liquidi, in forma d'acqua, tè, serum casanu o acqua di coccu, per mantene l'idratazione di u corpu;
- Lavate è fate bè cibu, evitendu l'ingestione di più microorganismi.
Queste precauzioni ponu esse sufficienti per trattà l'infezioni intestinali, chì u corpu hè capace di pulì l'intestinu, eliminendu assai di l'organismi rispunsevuli di l'infezzione.
Tuttavia, quandu l'infezzione intestinale ùn passa micca in 3 ghjorni o ci hè un peghju di i sintomi, pò esse necessariu fà trattamentu cù antibiotici orali, cum'è Amoxicillina o Ciprofloxacino, secondu a raccomandazione di u duttore.
1. Infezzione intestinali virali
L'infezioni virali sò di solitu e più faciule da curà, postu chì ùn anu micca bisognu di un tipu specificu di trattamentu è sò eliminate da u corpu stessu. Cusì, durante i 3 ghjorni chì apparenu i sintomi, hè assai impurtante di mantene l'indicazioni generali, cum'è ripusà, beie assai liquidi è evitendu cibi chì sò difficiuli à digerisce.
2. Infezzione intestinali batterica
Queste infezioni si presentanu di solitu dopu avè manghjatu cibu chì hè pocu lavatu o contaminatu da batteri, cume Salmonella o E. coli, per esempiu. In questi casi, sintomi cum'è u sangue in e feci, u dolore addominale severu è a frebba persistente sò cumuni.
U trattamentu, in più di l'assistenza generale, pò esse fattu ancu cù antibiotici prescritti da u gastroenterologu, cum'è Neomycin o Amoxicillin, ma di solitu sò aduprati solu in casi di diarrea assai severa. Per sceglie u megliu antibioticu, u vostru duttore pò urdinà un test di feci per identificà u tippu di batteri rispunsevuli è indicà u megliu antibioticu.
Siccomu l'antibiotici uccidenu à tempu i batteri chì causanu l'infezzione è i batteri sani in l'intestinu, hè impurtante aghjunghje un pruibioticu à u trattamentu per aiutà à riequilibrà a flora intestinale. Vede una lista di i principali tippi di probiotici.
3. Infezzione parassita intestinale
L'infezzione causata da un parassita nasce ancu da manghjà cibu contaminatu cù l'ove di sti parassiti, chì si sviluppanu eventualmente in u stomacu o in l'intestinu, causendu un'infezzione cù sintomi cum'è pruritu anale, difficoltà à guadagnà pesu, presenza di vermi in feci o difficultà dorme.
In questi casi, u gastroenterologu pò cunsiglià un rimediu vermifugale, cum'è Albendazole o Mebendazole, per esempiu, chì pò esse adupratu finu à 3 ghjorni, ma chì dopu deve esse ripetutu circa 2 settimane dopu, per assicurà chì tutti l'organismi sò eliminati .
Vede i principali rimedii chì ponu esse aduprati in casi d'infezioni intestinali.
Sintomi di infezzione intestinali
I sintomi di l'infezzione intestinali sò in relazione cù l'infiammazione di l'intestini è includenu:
- Dolore addominale;
- Mancanza d'appitittu;
- Nausea è crampi addominali;
- Cambiamenti in u transitu intestinale, cum'è diarrea o stinzia;
- Cefalee è disidratazione;
- Malessere generale.
L'individuu cù sintomi d'infezzione intestinali deve cunsultà un medicu generale, in casu di l'adultu, o un pediatre, in casu di u zitellu o di u zitellu, per inizià u trattamentu adattatu è evità a disidratazione.
Vede una lista di più sintomi di infezzione intestinali.
Cume trattà l'infezioni intestinali in u zitellu
U trattamentu per l'infezioni intestinali in u zitellu deve esse fattu da un pediatre, chì u trattamentu varierà secondu a causa di l'infezzione.
Tuttavia, u più impurtante hè di mantene l'idratazione curretta di u zitellu, chì offre acqua bollita o latte, à intervalli di 15 minuti, è di mantene una bona igiene, impedendu chì u zitellu entre in cuntattu cù oggetti sporchi, feci, urina o altre fonti di microrganismi.
Opzione di trattamentu naturale
Un grande trattamentu naturale per l'infezzione intestinale hè l'ingestione di sieri fatti in casa cù zuccheru è sale, postu chì aiuta à rifornisce i minerali necessarii per u funziunamentu di u corpu, facilitendu u trattamentu di l'infezzione.
Cusì, u siero casanu deve esse adupratu mentre u paziente hà diarrea, assicurendu una idratazione curretta.