Spasmoplex (cloruru di tropiu)
Cuntenutu
Spasmoplex hè una droga chì cuntene in a so cumpusizione, cloruru di tropiu, indicatu per u trattamentu di l'incontinenza urinaria o in casi induve a persona hà un bisognu frequente di urinare.
Questu medicamentu hè dispunibule in pacchetti di 20 o 60 compresse è pò esse acquistatu in farmacie dopu a presentazione di una prescrizione.
Per chì ghjè
Spasmoplex hè un antispasmodicu di e vie urinarie, indicatu in u trattamentu di e situazioni seguenti:
- Vezica iperattiva cù sintomi di urinazione frequente;
- Cambiamenti involuntarii in a funzione autonomica di a vejiga, d'origine non ormonale o organica;
- Vescica irritabile;
- Incontinenza urinaria.
Amparate à cuntrullà l'incontinenza urinaria.
Cumu piglià
A dosa abituale raccomandata hè 1 compressa da 20 mg, duie volte à ghjornu, preferibilmente prima di pranzi, à stomacu vuotu è cù un bichjeru d'acqua.
In certi casi, u duttore pò cambià a dosa di a medicina.
Quale ùn deve micca aduprà
Spasmoplex ùn deve micca esse adupratu in e persone chì sò ipersensibili à qualsiasi cumpunenti di a formula, chì soffrenu di ritenzione urinaria, glaucoma à angulu chjusu, tachiaritmia, debolezza musculare, infiammazione di l'intestinu grossu, colon anormale grande è insufficienza renale.
Inoltre, sta medicina ùn deve ancu esse usata in i zitelli sottu à l'età di 12 anni, donne incinte o donne chì stanu allattendu, a menu chì ùn sia micca cunsigliatu da u duttore.
Possibili effetti collaterali
Alcuni di l'effetti secondari più cumuni chì ponu accade durante u trattamentu cù Spasmoplex sò l'inibizione di a pruduzzione di sudore, bocca secca, disordini di digestione, stinzia, dolore addominale è nausea.
Ancu s'ellu hè più raru, in certi casi ci ponu ancu esse disturbi in l'urinazione, aumentu di a frequenza cardiaca, visione alterata, diarrea, flatulenza, difficoltà à respirà, rash, debolezza è dolore in u pettu.