Autore: Robert Simon
Data Di Creazione: 19 Ghjugnu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2025
Anonim
16 Studii nantu à e Diete Vegan - Funzionanu veramente? - Nourrisson
16 Studii nantu à e Diete Vegan - Funzionanu veramente? - Nourrisson

Cuntenutu

E diete vegane crescenu in pupularità per ragioni di salute è ambientale.

Dicenu chì offrenu parechji benefici per a salute, chì và da a perdita di pesu è a riduzione di zuccheru in sangue à a prevenzione di malatie cardiache, di cancru è di morte prematura.

Studii randomizati cuntrullati sò un modu affidabile per raccoglie evidenze nantu à i benefici di una dieta.

Questu articulu analizza 16 studii randomizati cuntrullati per valutà cume una dieta vegana pò influenzà a vostra salute.

I Studii

1. Wang, F. et al. Effetti di e Dietette Vegetariane nantu à i Lipidi di u Sangue: Una Revisione Sistematica è Meta-Analisi di Pruvenzi Controllati Randomizzati.Journal of the American Heart Association, 2015.

Dettagli: Questa meta-analisi includia participanti 832. Hà esaminatu 11 studii di dieti vegetariani, sette di i quali eranu vegani. Ognunu di i studii nantu à e diete vegane avia un gruppu di cuntrollu. I studii duronu da 3 settimane à 18 mesi.

I ricercatori anu valutatu cambiamenti in:


  • colesterol tutale
  • lipoproteine ​​à bassa densità (LDL) colesterolu "cattivu"
  • lipoproteine ​​à alta densità (HDL) colesterolu "bonu"
  • colesterolu micca HDL
  • livelli di trigliceridi

Risultati: E diete vegetariane anu calatu tutti i livelli di colesterolu più cà e diete di cuntrollu, ma ùn anu micca influenzatu i livelli di trigliceridi in u sangue. I risultati ùn anu micca riferitu specificamente à diete vegane.

Cunclusioni:

E diete vegetariane abbassanu efficacemente i livelli sanguini di colesterolu totale, LDL (cattivu), HDL (bonu), è di colesterolu micca HDL di più di e diete di cuntrollu. Ùn hè chjaru se una dieta vegana hà un impattu simili.

2. Macknin, M. et al. Dieta Basata nantu à a vegetazione, senza grassu aghjuntu o American Heart Association: Impattu annantu à u Risicu Cardiovascolare in i zitelli obesi cun Ipercolesterolemia è i so Parenti.U Journal of Pediatrics, 2015.

Dettagli: Stu studiu hà riguardatu 30 zitelli cù obesità è livelli di colesterolu altu è i so genitori. Ogni coppia hà seguitu una dieta vegana o una dieta di l'Associazione Americana di u Coru (AHA) per 4 settimane.


I dui gruppi anu assistitu à classi settimanali è à lezioni di cucina specifiche à a so dieta.

Risultati: L'assunzione di calorie totali hè cascata significativamente in i dui gruppi di dieta.

I zitelli è i genitori chì anu seguitu a dieta vegana cunsumanu menu proteine, colesterolu, grassi saturati, vitamina D è vitamina B12. Anu ancu cunsumatu più carboidrati è fibre di quelli di u gruppu AHA.

I zitelli chì seguitanu a dieta vegana anu persu 6,7 libbre (3,1 kg), in media, durante u periodu di studiu.Questu era 197% in più di u pesu persu da quelli di u gruppu AHA.

À a fine di u studiu, i zitelli chì seguitanu a dieta vegana avianu un indice di massa corporeu (BMI) significativamente inferiore à quelli chì seguitanu a dieta AHA.

I genitori di i gruppi vegani avianu una media di 0,16% di livellu HbA1c inferiore, una misura di gestione di u zuccherinu in sangue. Anu avutu ancu livelli più bassi di colesterolu totale è LDL (cattivu) di quelli di a dieta AHA.

Cunclusioni:

Entrambe e diete abbassanu u risicu di malatie cardiache in zitelli è adulti. Tuttavia, a dieta vegana hà avutu un impattu più grande nantu à u pesu di i zitelli è i livelli di colesterolu è di zuccheru in sangue di i genitori.


3. Mishra, S. et al. Un prucessu cuntrullatu randomizatu multicentricu di un prugramma nutrizionale vegetale per riduce u pesu di u corpu è u risicu cardiovasculare in u quadru corporativu: U studiu GEICO.Revista Europea di Nutrizione Clinica, 2013.

Dettagli: I ricercatori anu recrutatu 291 participanti da 10 uffizii corporativi GEICO. Ogni uffiziu era assuciatu cù un altru, è l'impiegati di ogni situ assuciatu seguitavanu una dieta vegana bassa in grassu o una dieta di cuntrollu per 18 settimane.

I participanti à u gruppu veganu anu ricevutu classi di gruppu di supportu settimanali guidati da un dietista. Piglianu un supplementu di vitamina B12 ogni ghjornu è sò stati incuraghjiti à favurisce l'alimenti à bassu indice glicemicu.

I participanti à u gruppu di cuntrollu ùn anu fattu cambiamenti dietetichi è ùn anu micca assistitu à sessioni di gruppu di supportu settimanale.

Risultati: U gruppu veganu hà cunsumatu più fibre è menu grassu tutale, grassu saturatu è colesterolu chè u gruppu di cuntrollu.

I participanti chì anu seguitu a dieta vegana per 18 settimane anu persu una media di 9,5 libbre (4,3 kg), paragunatu cù 0,2 libbre (0,1 kg) in u gruppu di cuntrollu.

U nivellu tutale è LDL (cattivu) di colesterolu hè calatu di 8 mg / dL in u gruppu veganu, paragunatu à guasi micca cambiamenti in i gruppi di cuntrollu.

I livelli di colesterolu HDL (bonu) è trigliceridi sò cresciuti di più in i gruppi vegani chè in u gruppu di cuntrollu.

I livelli di HbA1c sò calati di 0.7% in u gruppu veganu, paragunatu à 0.1% in u gruppu di cuntrollu.

Cunclusioni:

I participanti à i gruppi vegani anu persu più pesu. Anu migliuratu u colesterolu in sangue è i livelli di zuccherinu in sangue paragunatu à quelli chì seguitanu una dieta di cuntrollu.

4. Barnard, N. D. et al. The American Journal of Medicine, 2005.

Dettagli: Stu studiu hà riguardatu 64 femine chì avianu sovrappesu è chì ùn eranu ancu ghjunti à a ménopause. Anu seguitu una vegana à bassu grassu o una dieta à bassu cuntrollu di grassu basata annantu à e linee guida di u Prugramma Naziunale per l'Educazione di u Colesterolu (NCEP) per 14 settimane.

Ùn ci era micca restrizioni di calorie, è i dui gruppi sò stati incuraghjiti à manghjà finu à ch'elli sò pieni. I participanti anu preparatu i so propii pasti è anu assistitu à una sessione di supportu nutrizionale settimanale in tuttu u studiu.

Risultati: Ancu s'ellu ùn ci era nisuna restrizzione calurica, i dui gruppi cunsumanu circa 350 calorie menu per ghjornu. U gruppu veganu hà cunsumatu menu proteine ​​dietetiche, grassu è colesterolu è più fibre cà u gruppu di dieta NCEP.

I participanti à u gruppu veganu anu persu una media di 12,8 libbre (5,8 kg), paragunatu à 8,4 libbre (3,8 kg) in quelli chì seguitanu a dieta NCEP. Cambiamenti in BMI è circonferenza di a cintura eranu ancu più grandi in i gruppi vegani.

I livelli di zuccheru in sangue, l'insulina à dighjunu è a sensibilità à l'insulina anu miglioratu significativamente per tutti.

Cunclusioni:

Entrambe e diete anu miglioratu i marcatori di a gestione di u zuccherinu in sangue. Tuttavia, a dieta vegana bassa in grassu hà aiutatu i participanti à perde più pesu cà a dieta NCEP bassa in grassu.

5. Turner-McGrievy, G. M. et al. Una prova randomizata di dui anni di perdita di pesu paragunendu una Dieta Vegana à una Dieta Più Moderata Bassa Grassa.Obesità, 2007.

Dettagli: Dopu avè finitu u studiu sopra, i ricercatori anu continuatu à valutà 62 di i stessi participanti per 2 anni. In questa fase, i participanti 34 anu avutu un supportu di seguitu per 1 annu, ma l'altri ùn anu micca ricevutu supportu.

Ùn ci era micca scopu di restrizzione calurica, è i dui gruppi anu continuatu à manghjà finu à ch'elli eranu pieni.

Risultati: Quelli di u gruppu vegan anu persu una media di 10,8 libbre (4,9 kg) dopu à 1 annu, paragunatu à 4 libbre (1,8 kg) in u gruppu NCEP.

Durante l'annu prossimu, i dui gruppi anu recuperatu un pocu di pesu. Dopu à 2 anni, a perdita di pesu era di 6,8 libbre (3,1 kg) in u gruppu vegan è 1,8 libbre (0,8 kg) in u gruppu NCEP.

Indipendentemente da l'assignazione di dieta, e donne chì anu ricevutu sessioni di supportu di gruppu anu persu più pesu di quelli chì ùn l'anu micca ricevuti.

Cunclusioni:

E femine cù una dieta vegana bassa in grassu anu persu più pesu dopu à 1 è 2 anni, paragunatu à quelli chì seguitanu una altra dieta bassa in grassu. Inoltre, quelli chì anu ricevutu u sustegnu di gruppu anu persu più pesu è anu recuperatu menu.

6. Barnard, N.D. et al. Una Dieta Vegana Bassa Grassa Migliora u Cuntrollu Glicemicu è i Fattori di Risicu Cardiovascolari in una Prova Clinica Randomizzata in Individui Con Diabete di Tipu 2.Cura di u Diabete, 2006.

Dettagli: I ricercatori anu reclutatu participanti 99 cù diabete di tip 2 è li anu accumpagnati in base à i so livelli di HbA1c.

I scienziati allora anu assignatu à casu ogni coppia per seguità una dieta vegana bassa in grassu o una dieta basata annantu à e linee guida di l'American Diabetes Association (ADA) 2003 per 22 settimane.

Ùn ci era nisuna restrizione per e dimensioni di e porzioni, l'ingestione di calorie è i carboidrati nantu à a dieta vegana. Quelli chì sò nantu à a dieta ADA sò stati dumandati di riduce a so aportazione calurica di 500-1 000 calorie à ghjornu.

Tutti anu ricivutu un supplementu di vitamina B12. L'alcool era limitatu à una porzione per ghjornu per e donne è duie porzioni per ghjornu per l'omi.

Tutti i participanti anu avutu ancu una sessione iniziale unu-à-unu cun un dietista registratu è anu assistitu à riunioni settimanali di gruppu di nutrizione in tuttu u studiu.

Risultati: I dui gruppi anu cunsumatu circa 400 calorie in menu per ghjornu, ancu se solu u gruppu ADA avia istruzzioni per fà.

Tutti i participanti anu riduttu a so assunzione di proteine ​​è di grassu, ma quelli di u gruppu veganu anu cunsumatu 152% di più carboidrati cà u gruppu ADA.

I participanti chì seguitanu a dieta vegana anu radduppiatu a so assunzione di fibre, mentre chì a quantità di fibra cunsumata da quelli di u gruppu ADA hè rimasta uguale.

Dopu 22 settimane, u gruppu veganu hà persu una media di 12,8 libbre (5,8 kg). Hè statu 134% in più di pesu cà u pesu mediu persu in u gruppu ADA.

U colesterolu tutale, LDL (cattivu) è HDL (bonu) i livelli di colesterolu sò tutti cascati in i dui gruppi.

Tuttavia, in u gruppu veganu, i livelli HbA1c sò calati di 0,96 punti. Si trattava di 71% in più di i livelli di i participanti à l'ADA.

U graficu quì sottu mostra i cambiamenti HbA1c in i gruppi di dieta vegana (turchinu) è gruppi di dieta ADA (rossu).

Cunclusioni:

Entrambe e diete anu aiutatu i participanti à perdere pesu è à migliurà i so livelli di zuccherinu in sangue è di colesterolu. Tuttavia, quelli nantu à a dieta vegana anu sperimentatu riduzioni più grandi in perdita di pesu è zuccherinu in sangue di quelli chì seguitanu a dieta ADA.

7. Barnard, N.D. et al. Una dieta vegana bassa in grassu è una dieta convenzionale di diabete in u trattamentu di u diabete di tip 2: un studiu clinicu randomizatu, cuntrullatu, di 74 settimane.Revista Americana di Nutrizione Clinica, 2009.

Dettagli: I ricercatori anu seguitu i participanti di u studiu precedente per 52 settimane addiziunali.

Risultati: À a fine di u periodu di studiu di 74 settimane, i participanti 17 in u gruppu veganu avianu riduttu i so dosaggi di medicazione per a diabete, paragunatu cù 10 persone in u gruppu ADA. I livelli di HbA1c sò cascati in una misura più grande in u gruppu vegan.

I participanti à u gruppu veganu anu persu ancu 3 sterline (1,4 kg) di più pesu di quelli di a dieta ADA, ma a differenza ùn era statisticamente significativa.

In più, i livelli di LDL (cattivi) è di colesterolu tutale sò cascati di 10,1-13,6 mg / dL di più in i gruppi vegani chè in u gruppu ADA.

Cunclusioni:

Entrambe e diete anu miglioratu i livelli di zuccherinu in sangue è di colesterolu in e persone cun diabete di tip 2, ma l'impattu hè statu più grande cù a dieta vegana. E duie diete anu cuntribuitu à a perdita di pesu. E differenze trà e diete ùn eranu micca significative.

8. Nicholson, A. S. et al. Medicina Preventiva, 1999.

Dettagli: Undici persone cun diabete di tipu 2 anu seguitu una dieta vegana bassa in grassu o una dieta convenzionale bassa in grassu per 12 settimane.

Tutti i participanti sò stati offerti pranzi preparati è cene secondu e so specifiche di dieta. I participanti puderanu ancu optà per preparà i so propii pasti se anu preferitu, ma a maiò parte anu adupratu l'opzione di pastu trattatu.

A dieta vegana cuntene menu grassu, è i participanti anu cunsumatu circa 150 calorie in menu per pastu di quelle di a dieta convenzionale.

Tutti i participanti anu assistitu à una sessione iniziale d'orientazione di mezu ghjornu, è dinò à e sessioni di gruppu di supportu ogni duie settimane durante u studiu.

Risultati: In u gruppu veganu, i livelli di zuccheru in sangue à dighjunu sò calati di 28%, paragunatu cù una diminuzione di 12% in quelli chì seguitanu a dieta convenzionale bassa in grassu.

E persone nantu à a dieta vegana anu persu ancu una media di 15,8 libbre (7,2 kg) per 12 settimane. Quelli nantu à a dieta convenzionale anu persu una media di 8,4 liri (3,8 kg).

Ùn ci era nisuna differenza in i livelli totali di colesterolu LDL (cattivu), ma i livelli di colesterolu HDL (bonu) sò cascati in u gruppu veganu.

Cunclusioni:

Una dieta vegana bassa in grassu pò aiutà à riduce i livelli di zuccheru in sangue à dighjunu è aiutà e persone à perde più pesu cà una dieta convenzionale bassa in grassu.

9. Turner-McGrievy, G. M. et al. Ricerca Nutrizionale, 2014.

Dettagli: Diciottu femine cù sovrappesu o obesità è sindrome di l'ovariu polististicu (PCOS) anu seguitu una dieta vegana bassa in grassu o una dieta bassa calurica per 6 mesi. Ci era ancu una opzione per unisce à un gruppu di supportu Facebook.

Risultati: Quelli di u gruppu veganu anu persu un totale di 1,8% di u so pesu corpu durante i primi 3 mesi, mentre chì quelli di u gruppu pocu caluricu ùn anu micca persu. Tuttavia, ùn ci sò state differenze significative dopu à 6 mesi.

Inoltre, i participanti cun un impegnu più altu in un gruppu di supportu di Facebook anu persu più pesu di quelli chì ùn si sò micca impegnati.

E persone chì anu seguitu a dieta vegana anu cunsumatu una media di 265 calorie menu di quelle di a dieta bassa in calorie, malgradu chì ùn anu alcuna restrizione calurica.

I participanti à u gruppu veganu anu ancu cunsumatu menu proteine, menu grassu, è più carbuidrati cà quelli chì seguitanu a dieta calurica.

Nisuna differenza hè stata osservata in gravidanza o sintomi relativi à u PCOS trà i dui gruppi.

Cunclusioni:

Una dieta vegana pò aiutà à riduce l'assunzione di calorie, ancu senza un scopu di restrizione di calorie. Pò ancu aiutà e femine cù PCOS à perde u pesu.

10. Turner-McGrievy, G. M. et al. Nutrizione, 2015.

Dettagli: Cinquanta adulti cun sovrappesu anu seguitu una di e cinque diete à bassu grassu, à bassu indice glicemicu per 6 mesi. E diete eranu vegane, vegetariane, pesco-vegetariane, semi-vegetariane, o omnivori.

Un dietista registratu hà cunsigliatu i participanti nantu à a so dieta è li hà incuraghjiti à limità i fast food trasfurmati.

Tutti i participanti, eccettu quelli di u gruppu di dieta onnivora, anu assistitu à riunioni di gruppu settimanali. U gruppu omnivore hà assistitu à sessioni mensili è hà ricevutu a stessa infurmazione dietetica per mezu di e-mail settimanali invece.

Tutti i participanti anu cunsumatu un supplementu di vitamina B12 ogni ghjornu è avianu accessu à gruppi privati ​​di supportu Facebook.

Risultati: I participanti à u gruppu veganu anu persu una media di 7,5% di u so pesu corpu, chì era u più di tutti i gruppi. In cunfrontu, quelli di u gruppu omnivore anu persu solu 3,1%.

Rispuntendu à u gruppu omnivore, u gruppu veganu hà cunsumatu più carboidrati, menu calorie è menu grassu, malgradu ùn avè alcunu obiettivu di restrizione di calorie o grassu.

E assunzioni di proteine ​​ùn eranu micca significativamente diverse trà gruppi.

Cunclusioni:

E diete vegane ponu esse più efficaci per perde u pesu cà una dieta vegetariana, pesco-vegetariana, semi-vegetariana o omnivora.

11. Lee, Y-M. et al. Effetti di una Dieta Vegana Basata nantu à u Rossu Brunu è di una Dieta Diabetica Cunvenzionale nantu à u Cuntrollu Glicemicu di i Pazienti cun Diabete di Tipu 2: Una Prova Clinica Randomizzata di 12 Settimane.PLoS ONE, 2016.

Dettagli: In questu studiu, 106 persone cun diabete di tipu 2 anu seguitu una dieta vegana o una dieta convenzionale raccomandata da l'Associazione Coreana di Diabete (KDA) per 12 settimane.

Ùn ci era nisuna restrizzione à l'assunzione di calorie per i dui gruppi.

Risultati: I participanti à u gruppu vegan anu cunsumatu una media di 60 calorie in menu per ghjornu, paragunatu cù u gruppu di dieta convenzionale.

I livelli di HbA1c diminuiscenu in i dui gruppi. Tuttavia, quelli di u gruppu veganu anu riduttu i so livelli di 0,3-0,6% di più cà u gruppu di dieta cunvinziunale.

Curiosamente, l'IMC è a circonferenza di a cintura sò diminuite solu in u gruppu veganu.

Ùn ci sò stati cambiamenti significativi in ​​a pressione sanguigna o in i livelli di colesterolu sanguinu trà gruppi.

Cunclusioni:

E duie diete anu aiutatu cù a gestione di u zuccherinu in sangue, ma a dieta vegana hà avutu più impattu ch'è a dieta convenzionale. Una dieta vegana era ancu più efficace per riduce l'IMC è a circonferenza di a cintura.

12. Belinova, L. et al. Effetti Postprandiali Acuti Differenziali di Carni Prucessa è di Pasti Veganali Isocalorici nantu à a Risposta di l'Oormone Gastrointestinale in Sughjetti chì Sufferanu di Diabete di Tipu 2 è Cuntrolli Sani: Un Studiu Crossover Randomizatu.PLoS ONE, 2014.

Dettagli: Cinquanta persone cun diabete di tipu 2 è 50 senza diabete anu cunsumatu sia un hamburger di porcu riccu in proteine ​​è saturatu in grassu sia un hamburger cuscus veganu riccu in carboidrati.

I ricercatori anu misuratu e concentrazioni sanguine di zuccheru, insulina, trigliceridi, acidi grassi liberi, ormoni di l'appetitu gastricu è marcatori di stress ossidativu prima di u pastu è finu à 180 minuti dopu u pastu.

Risultati: Entrambi i pasti anu pruduttu risposte simili di zuccheru in sangue in i dui gruppi durante u periodu di studiu di 180 minuti.

I livelli di insulina sò stati alti per più tempu dopu u pastu di carne chè u pastu veganu, indipendentemente da u statutu di a diabete.

I livelli di trigliceridi sò aumentati, è l'acidi grassi liberi sò cascati di più dopu a manghjata di carne. Questu hè accadutu in i dui gruppi, ma a differenza era più grande in quelli cun diabete.

U pastu di carne hà pruduttu una diminuzione più grande di l'hormone di a fame ghrelin di u pastu veganu, ma solu in participanti sani. In quelli cun diabete, i livelli di grelina eranu simili dopu à i dui tipi di pasti.

In quelli cun diabete, i marcatori di u stress ossidativu chì danneghjanu e cellule sò aumentati più dopu à u pastu di carne chè dopu à u pastu veganu.

Quelli senza diabete anu sperimentatu un aumentu di l'attività antioxidante dopu u pastu veganu.

Cunclusioni:

In individui sani, i pasti vegani ponu esse menu efficaci per riduce a fame menu, ma megliu per aumentà l'attività antioxidante. I pranzi di carne sò più propensi à scatenà più stress ossidativu in e persone cun diabete. Questu pò purtà à una necessità più grande di insulina.

13. Neacsu, M. et al. U Ghjurnale Americanu di Nutrizione Clinica, 2014.

Dettagli: Vinti omi cun obesità anu seguitu una dieta vegetariana o basata in carne, alta in proteine ​​per perdita di pesu per 14 ghjorni.

Dopu à i primi 14 ghjorni, i participanti anu cambiatu a dieta, cusì u gruppu vegetarianu hà ricevutu a dieta à base di carne per i seguenti 14 ghjorni è viceversa.

E diete eranu calorie abbinate è furnianu 30% di calorie da proteine, 30% da grassi, è 40% da carboidrati. A dieta vegetariana furnia proteine ​​di soia.

U persunale di ricerca dietetica hà furnitu tuttu u manghjà.

Risultati: I dui gruppi anu persu circa 4,4 liri (2 kg) è 1% di u so pesu corpu, indipendentemente da a dieta chì anu cunsumatu.

Ùn ci era micca differenza in i voti di a fame o u desideriu di manghjà trà i gruppi.

U piacè di e diete hè statu valutatu altu per tutti i pasti, ma i participanti anu generalmente valutatu i pasti contenenti carne più alti di quelli vegani à base di soia.

Entrambe e diete riducenu u colesterolu totale, LDL (cattivu) è HDL (bonu), trigliceridi è glucosiu. Tuttavia, a diminuzione di u colesterolu totale hè stata significativamente più grande per a dieta vegana basata in soia.

I livelli di ghrelin eranu leggermente più bassi in a dieta à base di carne, ma a differenza ùn era micca abbastanza grande per esse significativa.

Cunclusioni:

E duie diete anu avutu effetti simili nantu à a perdita di pesu, l'appetitu è ​​i livelli di ormoni intestinali.

14. Clinton, C. M. et al. Alimentazione Intera, Dieta Basata nantu à e Plante Allevia i Sintomi di l'Artrosi.Artrite, 2015.

Dettagli: Quaranta persone cun osteoartrite anu seguitu una dieta vegana sana o alimentaria sana o a so dieta omnivora regulare per 6 settimane.

Tutti i participanti anu ricevutu istruzzioni per manghjà liberamente è ùn contà calorie. I dui gruppi anu preparatu i so pasti durante u studiu.

Risultati: I participanti à u gruppu veganu anu segnalatu miglioramenti maiò in i livelli di energia, vitalità è funziunamentu fisicu, paragunatu cù u gruppu di dieta regulare.

A dieta vegana hà ancu risultatu in punteggi più alti nantu à valutazioni di funziunamentu autorevalutate trà i participanti cù osteoartrite.

Cunclusioni:

Una dieta vegana sana à base di piante hà miglioratu i sintomi in i participanti cù osteoartrite.

15. Peltonen, R. et al. Revista Britannica di Reumatologia, 1997.

Dettagli: Stu studiu hà participatu 43 persone cun artrite reumatoide. I participanti anu cunsumatu sia una dieta cruda, vegana ricca in lattobacilli sia a so dieta abituale omnivora per 1 mese.

I participanti à u gruppu veganu anu ricevutu pasti crudi pre-imballati, ricchi di probiotici in tuttu u studiu.

I ricercatori anu utilizatu campioni di feci per misurà a flora intestinale è questionarii per valutà l'attività di a malattia.

Risultati: I ricercatori anu trovu cambiamenti significativi in ​​a flora fecale di i participanti chì anu cunsumatu a dieta vegana cruda ricca di probiotici, ma senza cambiamenti in quelli chì anu seguitu a so dieta abituale.

I participanti à u gruppu veganu anu ancu sperimentatu significativamente più miglioramenti in i sintomi di a malattia, cume articulazioni gonfie è tenere.

Cunclusioni:

Una dieta vegana cruda ricca di probiotici sembra cambià a flora intestinale è diminuisce i sintomi di l'artrite reumatoide, paragunatu cù una dieta omnivora standard.

16. Nenonen, M.T. et al. Revista Britannica di Reumatologia, 1998.

Dettagli: Stu studiu hà seguitu i stessi participanti 43 cum'è u studiu sopra, ma per 2-3 mesi in più.

Risultati: I participanti à u gruppu raw vegan anu persu 9% di u so pesu corpu, mentre chì u gruppu di cuntrollu hà guadagnatu 1% di u so pesu corpu, in media.

À a fine di u studiu, i livelli di proteine ​​sanguine è di vitamina B12 sò calati appena, ma solu in u gruppu veganu.

I participanti à u gruppu vegan anu segnalatu significativamente menu dolore, gonfiori articulari è rigidità mattutina di quelli chì cuntinuavanu cù a so dieta esistente. Un ritornu à a so dieta onnivora hà aggravatu i so sintomi.

Tuttavia, quandu i scienziati anu usatu indicatori più obiettivi per misurà i sintomi di l'artrite reumatoide, ùn anu micca truvatu alcuna differenza trà i gruppi.

Alcuni di i participanti à a dieta vegana anu segnalatu sintomi di nausea è diarrea, chì li anu causati à ritirassi da u studiu.

Cunclusioni:

Una dieta vegana cruda ricca in probiotici hà aumentatu a perdita di pesu è hà miglioratu i sintomi di malattie soggettive in quelli cun artrite reumatoide.

Perda di pesu

Dieci di i studii sopra citati anu guardatu l'effetti di una dieta vegana nantu à a perdita di pesu. In 7 di questi 10 studii, una dieta vegana pareva esse più efficace di a dieta di cuntrollu per aiutà i participanti à perde u pesu.

In un studiu, i participanti à a dieta vegana anu persu 9,3 libbre in più (4,2 kg) in 18 settimane di quelli chì seguitanu a dieta di cuntrollu ().

Questu era veru ancu quandu i participanti vegani anu permessu di manghjà finu à a pienezza, mentre i gruppi di cuntrollu avianu da limità e so calorie (,).

A tendenza à cunsumà menu calorie nantu à una dieta vegana puderia esse duvuta à l'ingaghjamentu più altu di fibre dietetiche, chì ponu aiutà e persone à sentesi piene (,,,).

U cuntenutu più bassu di grassu di a maiò parte di e diete vegane aduprate in sti studii pò ancu avè cuntribuitu (,,,,).

Tuttavia, quandu e diete sò state abbinate per calorie, a dieta vegana ùn era più efficace di a dieta di cuntrollu per a perdita di pesu ().

Micca parechji studii anu spiegatu se a perdita di pesu hè venuta da a perdita di grassu corporeu o da a perdita di musculu corporeu.

Livelli di zuccheru in sangue è sensibilità à l'insulina

Mentri generalmente più alti in carboidrati, e diete vegane eranu finu à 2,4 volte più efficaci per migliurà a gestione di u zuccherinu in sangue in e persone cun diabete, paragunatu à e diete di cuntrollu.

In 7 studii nantu à 8, a ricerca hà mostratu chì una dieta vegana hà miglioratu a gestione di u glucosiu più efficacemente cà una dieta convenzionale, cumprese quelle raccomandate da l'ADA, AHA è NCEP.

In l'ottesimu studiu, i circadori anu segnalatu chì a dieta vegana era efficace quant'è a dieta di cuntrollu ().

Questu pò esse dovutu à un assunzione più alta di fibre, chì puderia sfumà a risposta di zuccheru in sangue (,,,).

A perdita di pesu più grande nantu à a dieta vegana pò ancu aiutà à calà i livelli di zuccheru in sangue.

LDL, HDL è colesterolu tutale

In totale, 14 studii anu studiatu l'impattu di e diete vegane nantu à i livelli di colesterolu in sangue.

E diete vegane parenu esse più efficaci per riduce u colesterolu totale è LDL (cattivu), paragunatu cù e diete omnivore di cuntrollu (,,,).

Tuttavia, l'effetti nantu à u colesterolu HDL (bonu) è i livelli di trigliceridi sò mischiati. Alcuni studii anu segnalatu aumenti, altri diminuiscenu, è alcuni senza effetti.

Appetite è sazietà

Solu dui studii anu fighjatu l'effetti di e diete vegane nantu à l'appetitu è ​​a sazietà.

U primu hà dettu chì un pastu veganu hà riduttu l'hormone di a fame ghrelin menu di un pastu chì cuntene carne in participanti sani. U secondu ùn hà segnalatu alcuna differenza trà un pastu veganu è un pastu chì cuntene carne in e persone cun diabete (,).

Sintomi di l'artrite

Trè di i studii anu vistu cumu una dieta vegana puderia influenzà l'artrosi o l'artrite reumatoide.

In tutti i trè studii, i participanti anu dettu chì a dieta vegana hà miglioratu i so sintomi più efficacemente chè a so dieta omnivora abituale (,,).

U fondu

Una dieta vegana pò cuntribuisce à a perdita di pesu è aiutà e persone à gestisce i so livelli di zuccheru in sangue è di colesterolu.

Pò ancu aiutà à riduce i sintomi di l'artrite.

Una dieta vegana ben pianificata pò offre una serie di benefici per a salute.

Leghje Oghje

Brie Larson hà Spartutu I Modi Favuriti Di De-Stress, In Casu Di Sentite Soppressu, Troppu

Brie Larson hà Spartutu I Modi Favuriti Di De-Stress, In Casu Di Sentite Soppressu, Troppu

entite un pocu tre atu in que ti ghjorni? Brie Lar on vi ente, allora hè ghjunta cun un elencu di 39 tecniche farenti di ollievu di u tre chì pudete pruvà - è a maiò parte di...
"Wonder Woman" Gal Gadot hè a nova faccia di Revlon

"Wonder Woman" Gal Gadot hè a nova faccia di Revlon

Revlon hà annunziatu ufficialmente Gal Gadot (aka Wonder Woman) cum'è u o novu amba ciatore di a marca glubale - è ùn puderia micca vene in un mumentu megliu.Mentre a marca emb...