16 Studii nantu à e Diete Vegan - Funzionanu veramente?
Cuntenutu
- I Studii
- Perda di pesu
- Livelli di zuccheru in sangue è sensibilità à l'insulina
- LDL, HDL è colesterolu tutale
- Appetite è sazietà
- Sintomi di l'artrite
- U fondu
E diete vegane crescenu in pupularità per ragioni di salute è ambientale.
Dicenu chì offrenu parechji benefici per a salute, chì và da a perdita di pesu è a riduzione di zuccheru in sangue à a prevenzione di malatie cardiache, di cancru è di morte prematura.
Studii randomizati cuntrullati sò un modu affidabile per raccoglie evidenze nantu à i benefici di una dieta.
Questu articulu analizza 16 studii randomizati cuntrullati per valutà cume una dieta vegana pò influenzà a vostra salute.
I Studii
1. Wang, F. et al. Effetti di e Dietette Vegetariane nantu à i Lipidi di u Sangue: Una Revisione Sistematica è Meta-Analisi di Pruvenzi Controllati Randomizzati.Journal of the American Heart Association, 2015.
Dettagli: Questa meta-analisi includia participanti 832. Hà esaminatu 11 studii di dieti vegetariani, sette di i quali eranu vegani. Ognunu di i studii nantu à e diete vegane avia un gruppu di cuntrollu. I studii duronu da 3 settimane à 18 mesi.
I ricercatori anu valutatu cambiamenti in:
- colesterol tutale
- lipoproteine à bassa densità (LDL) colesterolu "cattivu"
- lipoproteine à alta densità (HDL) colesterolu "bonu"
- colesterolu micca HDL
- livelli di trigliceridi
Risultati: E diete vegetariane anu calatu tutti i livelli di colesterolu più cà e diete di cuntrollu, ma ùn anu micca influenzatu i livelli di trigliceridi in u sangue. I risultati ùn anu micca riferitu specificamente à diete vegane.
Cunclusioni:E diete vegetariane abbassanu efficacemente i livelli sanguini di colesterolu totale, LDL (cattivu), HDL (bonu), è di colesterolu micca HDL di più di e diete di cuntrollu. Ùn hè chjaru se una dieta vegana hà un impattu simili.
2. Macknin, M. et al. Dieta Basata nantu à a vegetazione, senza grassu aghjuntu o American Heart Association: Impattu annantu à u Risicu Cardiovascolare in i zitelli obesi cun Ipercolesterolemia è i so Parenti.U Journal of Pediatrics, 2015.
Dettagli: Stu studiu hà riguardatu 30 zitelli cù obesità è livelli di colesterolu altu è i so genitori. Ogni coppia hà seguitu una dieta vegana o una dieta di l'Associazione Americana di u Coru (AHA) per 4 settimane.
I dui gruppi anu assistitu à classi settimanali è à lezioni di cucina specifiche à a so dieta.
Risultati: L'assunzione di calorie totali hè cascata significativamente in i dui gruppi di dieta.
I zitelli è i genitori chì anu seguitu a dieta vegana cunsumanu menu proteine, colesterolu, grassi saturati, vitamina D è vitamina B12. Anu ancu cunsumatu più carboidrati è fibre di quelli di u gruppu AHA.
I zitelli chì seguitanu a dieta vegana anu persu 6,7 libbre (3,1 kg), in media, durante u periodu di studiu.Questu era 197% in più di u pesu persu da quelli di u gruppu AHA.
À a fine di u studiu, i zitelli chì seguitanu a dieta vegana avianu un indice di massa corporeu (BMI) significativamente inferiore à quelli chì seguitanu a dieta AHA.
I genitori di i gruppi vegani avianu una media di 0,16% di livellu HbA1c inferiore, una misura di gestione di u zuccherinu in sangue. Anu avutu ancu livelli più bassi di colesterolu totale è LDL (cattivu) di quelli di a dieta AHA.
Cunclusioni:Entrambe e diete abbassanu u risicu di malatie cardiache in zitelli è adulti. Tuttavia, a dieta vegana hà avutu un impattu più grande nantu à u pesu di i zitelli è i livelli di colesterolu è di zuccheru in sangue di i genitori.
3. Mishra, S. et al. Un prucessu cuntrullatu randomizatu multicentricu di un prugramma nutrizionale vegetale per riduce u pesu di u corpu è u risicu cardiovasculare in u quadru corporativu: U studiu GEICO.Revista Europea di Nutrizione Clinica, 2013.
Dettagli: I ricercatori anu recrutatu 291 participanti da 10 uffizii corporativi GEICO. Ogni uffiziu era assuciatu cù un altru, è l'impiegati di ogni situ assuciatu seguitavanu una dieta vegana bassa in grassu o una dieta di cuntrollu per 18 settimane.
I participanti à u gruppu veganu anu ricevutu classi di gruppu di supportu settimanali guidati da un dietista. Piglianu un supplementu di vitamina B12 ogni ghjornu è sò stati incuraghjiti à favurisce l'alimenti à bassu indice glicemicu.
I participanti à u gruppu di cuntrollu ùn anu fattu cambiamenti dietetichi è ùn anu micca assistitu à sessioni di gruppu di supportu settimanale.
Risultati: U gruppu veganu hà cunsumatu più fibre è menu grassu tutale, grassu saturatu è colesterolu chè u gruppu di cuntrollu.
I participanti chì anu seguitu a dieta vegana per 18 settimane anu persu una media di 9,5 libbre (4,3 kg), paragunatu cù 0,2 libbre (0,1 kg) in u gruppu di cuntrollu.
U nivellu tutale è LDL (cattivu) di colesterolu hè calatu di 8 mg / dL in u gruppu veganu, paragunatu à guasi micca cambiamenti in i gruppi di cuntrollu.
I livelli di colesterolu HDL (bonu) è trigliceridi sò cresciuti di più in i gruppi vegani chè in u gruppu di cuntrollu.
I livelli di HbA1c sò calati di 0.7% in u gruppu veganu, paragunatu à 0.1% in u gruppu di cuntrollu.
Cunclusioni:I participanti à i gruppi vegani anu persu più pesu. Anu migliuratu u colesterolu in sangue è i livelli di zuccherinu in sangue paragunatu à quelli chì seguitanu una dieta di cuntrollu.
4. Barnard, N. D. et al. The American Journal of Medicine, 2005.
Dettagli: Stu studiu hà riguardatu 64 femine chì avianu sovrappesu è chì ùn eranu ancu ghjunti à a ménopause. Anu seguitu una vegana à bassu grassu o una dieta à bassu cuntrollu di grassu basata annantu à e linee guida di u Prugramma Naziunale per l'Educazione di u Colesterolu (NCEP) per 14 settimane.
Ùn ci era micca restrizioni di calorie, è i dui gruppi sò stati incuraghjiti à manghjà finu à ch'elli sò pieni. I participanti anu preparatu i so propii pasti è anu assistitu à una sessione di supportu nutrizionale settimanale in tuttu u studiu.
Risultati: Ancu s'ellu ùn ci era nisuna restrizzione calurica, i dui gruppi cunsumanu circa 350 calorie menu per ghjornu. U gruppu veganu hà cunsumatu menu proteine dietetiche, grassu è colesterolu è più fibre cà u gruppu di dieta NCEP.
I participanti à u gruppu veganu anu persu una media di 12,8 libbre (5,8 kg), paragunatu à 8,4 libbre (3,8 kg) in quelli chì seguitanu a dieta NCEP. Cambiamenti in BMI è circonferenza di a cintura eranu ancu più grandi in i gruppi vegani.
I livelli di zuccheru in sangue, l'insulina à dighjunu è a sensibilità à l'insulina anu miglioratu significativamente per tutti.
Cunclusioni:Entrambe e diete anu miglioratu i marcatori di a gestione di u zuccherinu in sangue. Tuttavia, a dieta vegana bassa in grassu hà aiutatu i participanti à perde più pesu cà a dieta NCEP bassa in grassu.
5. Turner-McGrievy, G. M. et al. Una prova randomizata di dui anni di perdita di pesu paragunendu una Dieta Vegana à una Dieta Più Moderata Bassa Grassa.Obesità, 2007.
Dettagli: Dopu avè finitu u studiu sopra, i ricercatori anu continuatu à valutà 62 di i stessi participanti per 2 anni. In questa fase, i participanti 34 anu avutu un supportu di seguitu per 1 annu, ma l'altri ùn anu micca ricevutu supportu.
Ùn ci era micca scopu di restrizzione calurica, è i dui gruppi anu continuatu à manghjà finu à ch'elli eranu pieni.
Risultati: Quelli di u gruppu vegan anu persu una media di 10,8 libbre (4,9 kg) dopu à 1 annu, paragunatu à 4 libbre (1,8 kg) in u gruppu NCEP.
Durante l'annu prossimu, i dui gruppi anu recuperatu un pocu di pesu. Dopu à 2 anni, a perdita di pesu era di 6,8 libbre (3,1 kg) in u gruppu vegan è 1,8 libbre (0,8 kg) in u gruppu NCEP.
Indipendentemente da l'assignazione di dieta, e donne chì anu ricevutu sessioni di supportu di gruppu anu persu più pesu di quelli chì ùn l'anu micca ricevuti.
Cunclusioni:E femine cù una dieta vegana bassa in grassu anu persu più pesu dopu à 1 è 2 anni, paragunatu à quelli chì seguitanu una altra dieta bassa in grassu. Inoltre, quelli chì anu ricevutu u sustegnu di gruppu anu persu più pesu è anu recuperatu menu.
6. Barnard, N.D. et al. Una Dieta Vegana Bassa Grassa Migliora u Cuntrollu Glicemicu è i Fattori di Risicu Cardiovascolari in una Prova Clinica Randomizzata in Individui Con Diabete di Tipu 2.Cura di u Diabete, 2006.
Dettagli: I ricercatori anu reclutatu participanti 99 cù diabete di tip 2 è li anu accumpagnati in base à i so livelli di HbA1c.
I scienziati allora anu assignatu à casu ogni coppia per seguità una dieta vegana bassa in grassu o una dieta basata annantu à e linee guida di l'American Diabetes Association (ADA) 2003 per 22 settimane.
Ùn ci era nisuna restrizione per e dimensioni di e porzioni, l'ingestione di calorie è i carboidrati nantu à a dieta vegana. Quelli chì sò nantu à a dieta ADA sò stati dumandati di riduce a so aportazione calurica di 500-1 000 calorie à ghjornu.
Tutti anu ricivutu un supplementu di vitamina B12. L'alcool era limitatu à una porzione per ghjornu per e donne è duie porzioni per ghjornu per l'omi.
Tutti i participanti anu avutu ancu una sessione iniziale unu-à-unu cun un dietista registratu è anu assistitu à riunioni settimanali di gruppu di nutrizione in tuttu u studiu.
Risultati: I dui gruppi anu cunsumatu circa 400 calorie in menu per ghjornu, ancu se solu u gruppu ADA avia istruzzioni per fà.
Tutti i participanti anu riduttu a so assunzione di proteine è di grassu, ma quelli di u gruppu veganu anu cunsumatu 152% di più carboidrati cà u gruppu ADA.
I participanti chì seguitanu a dieta vegana anu radduppiatu a so assunzione di fibre, mentre chì a quantità di fibra cunsumata da quelli di u gruppu ADA hè rimasta uguale.
Dopu 22 settimane, u gruppu veganu hà persu una media di 12,8 libbre (5,8 kg). Hè statu 134% in più di pesu cà u pesu mediu persu in u gruppu ADA.
U colesterolu tutale, LDL (cattivu) è HDL (bonu) i livelli di colesterolu sò tutti cascati in i dui gruppi.
Tuttavia, in u gruppu veganu, i livelli HbA1c sò calati di 0,96 punti. Si trattava di 71% in più di i livelli di i participanti à l'ADA.
U graficu quì sottu mostra i cambiamenti HbA1c in i gruppi di dieta vegana (turchinu) è gruppi di dieta ADA (rossu).
Cunclusioni:
Entrambe e diete anu aiutatu i participanti à perdere pesu è à migliurà i so livelli di zuccherinu in sangue è di colesterolu. Tuttavia, quelli nantu à a dieta vegana anu sperimentatu riduzioni più grandi in perdita di pesu è zuccherinu in sangue di quelli chì seguitanu a dieta ADA.
7. Barnard, N.D. et al. Una dieta vegana bassa in grassu è una dieta convenzionale di diabete in u trattamentu di u diabete di tip 2: un studiu clinicu randomizatu, cuntrullatu, di 74 settimane.Revista Americana di Nutrizione Clinica, 2009.
Dettagli: I ricercatori anu seguitu i participanti di u studiu precedente per 52 settimane addiziunali.
Risultati: À a fine di u periodu di studiu di 74 settimane, i participanti 17 in u gruppu veganu avianu riduttu i so dosaggi di medicazione per a diabete, paragunatu cù 10 persone in u gruppu ADA. I livelli di HbA1c sò cascati in una misura più grande in u gruppu vegan.
I participanti à u gruppu veganu anu persu ancu 3 sterline (1,4 kg) di più pesu di quelli di a dieta ADA, ma a differenza ùn era statisticamente significativa.
In più, i livelli di LDL (cattivi) è di colesterolu tutale sò cascati di 10,1-13,6 mg / dL di più in i gruppi vegani chè in u gruppu ADA.
Cunclusioni:
Entrambe e diete anu miglioratu i livelli di zuccherinu in sangue è di colesterolu in e persone cun diabete di tip 2, ma l'impattu hè statu più grande cù a dieta vegana. E duie diete anu cuntribuitu à a perdita di pesu. E differenze trà e diete ùn eranu micca significative.
8. Nicholson, A. S. et al. Medicina Preventiva, 1999.
Dettagli: Undici persone cun diabete di tipu 2 anu seguitu una dieta vegana bassa in grassu o una dieta convenzionale bassa in grassu per 12 settimane.
Tutti i participanti sò stati offerti pranzi preparati è cene secondu e so specifiche di dieta. I participanti puderanu ancu optà per preparà i so propii pasti se anu preferitu, ma a maiò parte anu adupratu l'opzione di pastu trattatu.
A dieta vegana cuntene menu grassu, è i participanti anu cunsumatu circa 150 calorie in menu per pastu di quelle di a dieta convenzionale.
Tutti i participanti anu assistitu à una sessione iniziale d'orientazione di mezu ghjornu, è dinò à e sessioni di gruppu di supportu ogni duie settimane durante u studiu.
Risultati: In u gruppu veganu, i livelli di zuccheru in sangue à dighjunu sò calati di 28%, paragunatu cù una diminuzione di 12% in quelli chì seguitanu a dieta convenzionale bassa in grassu.
E persone nantu à a dieta vegana anu persu ancu una media di 15,8 libbre (7,2 kg) per 12 settimane. Quelli nantu à a dieta convenzionale anu persu una media di 8,4 liri (3,8 kg).
Ùn ci era nisuna differenza in i livelli totali di colesterolu LDL (cattivu), ma i livelli di colesterolu HDL (bonu) sò cascati in u gruppu veganu.
Cunclusioni:Una dieta vegana bassa in grassu pò aiutà à riduce i livelli di zuccheru in sangue à dighjunu è aiutà e persone à perde più pesu cà una dieta convenzionale bassa in grassu.
9. Turner-McGrievy, G. M. et al. Ricerca Nutrizionale, 2014.
Dettagli: Diciottu femine cù sovrappesu o obesità è sindrome di l'ovariu polististicu (PCOS) anu seguitu una dieta vegana bassa in grassu o una dieta bassa calurica per 6 mesi. Ci era ancu una opzione per unisce à un gruppu di supportu Facebook.
Risultati: Quelli di u gruppu veganu anu persu un totale di 1,8% di u so pesu corpu durante i primi 3 mesi, mentre chì quelli di u gruppu pocu caluricu ùn anu micca persu. Tuttavia, ùn ci sò state differenze significative dopu à 6 mesi.
Inoltre, i participanti cun un impegnu più altu in un gruppu di supportu di Facebook anu persu più pesu di quelli chì ùn si sò micca impegnati.
E persone chì anu seguitu a dieta vegana anu cunsumatu una media di 265 calorie menu di quelle di a dieta bassa in calorie, malgradu chì ùn anu alcuna restrizione calurica.
I participanti à u gruppu veganu anu ancu cunsumatu menu proteine, menu grassu, è più carbuidrati cà quelli chì seguitanu a dieta calurica.
Nisuna differenza hè stata osservata in gravidanza o sintomi relativi à u PCOS trà i dui gruppi.
Cunclusioni:Una dieta vegana pò aiutà à riduce l'assunzione di calorie, ancu senza un scopu di restrizione di calorie. Pò ancu aiutà e femine cù PCOS à perde u pesu.
10. Turner-McGrievy, G. M. et al. Nutrizione, 2015.
Dettagli: Cinquanta adulti cun sovrappesu anu seguitu una di e cinque diete à bassu grassu, à bassu indice glicemicu per 6 mesi. E diete eranu vegane, vegetariane, pesco-vegetariane, semi-vegetariane, o omnivori.
Un dietista registratu hà cunsigliatu i participanti nantu à a so dieta è li hà incuraghjiti à limità i fast food trasfurmati.
Tutti i participanti, eccettu quelli di u gruppu di dieta onnivora, anu assistitu à riunioni di gruppu settimanali. U gruppu omnivore hà assistitu à sessioni mensili è hà ricevutu a stessa infurmazione dietetica per mezu di e-mail settimanali invece.
Tutti i participanti anu cunsumatu un supplementu di vitamina B12 ogni ghjornu è avianu accessu à gruppi privati di supportu Facebook.
Risultati: I participanti à u gruppu veganu anu persu una media di 7,5% di u so pesu corpu, chì era u più di tutti i gruppi. In cunfrontu, quelli di u gruppu omnivore anu persu solu 3,1%.
Rispuntendu à u gruppu omnivore, u gruppu veganu hà cunsumatu più carboidrati, menu calorie è menu grassu, malgradu ùn avè alcunu obiettivu di restrizione di calorie o grassu.
E assunzioni di proteine ùn eranu micca significativamente diverse trà gruppi.
Cunclusioni:E diete vegane ponu esse più efficaci per perde u pesu cà una dieta vegetariana, pesco-vegetariana, semi-vegetariana o omnivora.
11. Lee, Y-M. et al. Effetti di una Dieta Vegana Basata nantu à u Rossu Brunu è di una Dieta Diabetica Cunvenzionale nantu à u Cuntrollu Glicemicu di i Pazienti cun Diabete di Tipu 2: Una Prova Clinica Randomizzata di 12 Settimane.PLoS ONE, 2016.
Dettagli: In questu studiu, 106 persone cun diabete di tipu 2 anu seguitu una dieta vegana o una dieta convenzionale raccomandata da l'Associazione Coreana di Diabete (KDA) per 12 settimane.
Ùn ci era nisuna restrizzione à l'assunzione di calorie per i dui gruppi.
Risultati: I participanti à u gruppu vegan anu cunsumatu una media di 60 calorie in menu per ghjornu, paragunatu cù u gruppu di dieta convenzionale.
I livelli di HbA1c diminuiscenu in i dui gruppi. Tuttavia, quelli di u gruppu veganu anu riduttu i so livelli di 0,3-0,6% di più cà u gruppu di dieta cunvinziunale.
Curiosamente, l'IMC è a circonferenza di a cintura sò diminuite solu in u gruppu veganu.
Ùn ci sò stati cambiamenti significativi in a pressione sanguigna o in i livelli di colesterolu sanguinu trà gruppi.
Cunclusioni:E duie diete anu aiutatu cù a gestione di u zuccherinu in sangue, ma a dieta vegana hà avutu più impattu ch'è a dieta convenzionale. Una dieta vegana era ancu più efficace per riduce l'IMC è a circonferenza di a cintura.
12. Belinova, L. et al. Effetti Postprandiali Acuti Differenziali di Carni Prucessa è di Pasti Veganali Isocalorici nantu à a Risposta di l'Oormone Gastrointestinale in Sughjetti chì Sufferanu di Diabete di Tipu 2 è Cuntrolli Sani: Un Studiu Crossover Randomizatu.PLoS ONE, 2014.
Dettagli: Cinquanta persone cun diabete di tipu 2 è 50 senza diabete anu cunsumatu sia un hamburger di porcu riccu in proteine è saturatu in grassu sia un hamburger cuscus veganu riccu in carboidrati.
I ricercatori anu misuratu e concentrazioni sanguine di zuccheru, insulina, trigliceridi, acidi grassi liberi, ormoni di l'appetitu gastricu è marcatori di stress ossidativu prima di u pastu è finu à 180 minuti dopu u pastu.
Risultati: Entrambi i pasti anu pruduttu risposte simili di zuccheru in sangue in i dui gruppi durante u periodu di studiu di 180 minuti.
I livelli di insulina sò stati alti per più tempu dopu u pastu di carne chè u pastu veganu, indipendentemente da u statutu di a diabete.
I livelli di trigliceridi sò aumentati, è l'acidi grassi liberi sò cascati di più dopu a manghjata di carne. Questu hè accadutu in i dui gruppi, ma a differenza era più grande in quelli cun diabete.
U pastu di carne hà pruduttu una diminuzione più grande di l'hormone di a fame ghrelin di u pastu veganu, ma solu in participanti sani. In quelli cun diabete, i livelli di grelina eranu simili dopu à i dui tipi di pasti.
In quelli cun diabete, i marcatori di u stress ossidativu chì danneghjanu e cellule sò aumentati più dopu à u pastu di carne chè dopu à u pastu veganu.
Quelli senza diabete anu sperimentatu un aumentu di l'attività antioxidante dopu u pastu veganu.
Cunclusioni:In individui sani, i pasti vegani ponu esse menu efficaci per riduce a fame menu, ma megliu per aumentà l'attività antioxidante. I pranzi di carne sò più propensi à scatenà più stress ossidativu in e persone cun diabete. Questu pò purtà à una necessità più grande di insulina.
13. Neacsu, M. et al. U Ghjurnale Americanu di Nutrizione Clinica, 2014.
Dettagli: Vinti omi cun obesità anu seguitu una dieta vegetariana o basata in carne, alta in proteine per perdita di pesu per 14 ghjorni.
Dopu à i primi 14 ghjorni, i participanti anu cambiatu a dieta, cusì u gruppu vegetarianu hà ricevutu a dieta à base di carne per i seguenti 14 ghjorni è viceversa.
E diete eranu calorie abbinate è furnianu 30% di calorie da proteine, 30% da grassi, è 40% da carboidrati. A dieta vegetariana furnia proteine di soia.
U persunale di ricerca dietetica hà furnitu tuttu u manghjà.
Risultati: I dui gruppi anu persu circa 4,4 liri (2 kg) è 1% di u so pesu corpu, indipendentemente da a dieta chì anu cunsumatu.
Ùn ci era micca differenza in i voti di a fame o u desideriu di manghjà trà i gruppi.
U piacè di e diete hè statu valutatu altu per tutti i pasti, ma i participanti anu generalmente valutatu i pasti contenenti carne più alti di quelli vegani à base di soia.
Entrambe e diete riducenu u colesterolu totale, LDL (cattivu) è HDL (bonu), trigliceridi è glucosiu. Tuttavia, a diminuzione di u colesterolu totale hè stata significativamente più grande per a dieta vegana basata in soia.
I livelli di ghrelin eranu leggermente più bassi in a dieta à base di carne, ma a differenza ùn era micca abbastanza grande per esse significativa.
Cunclusioni:E duie diete anu avutu effetti simili nantu à a perdita di pesu, l'appetitu è i livelli di ormoni intestinali.
14. Clinton, C. M. et al. Alimentazione Intera, Dieta Basata nantu à e Plante Allevia i Sintomi di l'Artrosi.Artrite, 2015.
Dettagli: Quaranta persone cun osteoartrite anu seguitu una dieta vegana sana o alimentaria sana o a so dieta omnivora regulare per 6 settimane.
Tutti i participanti anu ricevutu istruzzioni per manghjà liberamente è ùn contà calorie. I dui gruppi anu preparatu i so pasti durante u studiu.
Risultati: I participanti à u gruppu veganu anu segnalatu miglioramenti maiò in i livelli di energia, vitalità è funziunamentu fisicu, paragunatu cù u gruppu di dieta regulare.
A dieta vegana hà ancu risultatu in punteggi più alti nantu à valutazioni di funziunamentu autorevalutate trà i participanti cù osteoartrite.
Cunclusioni:Una dieta vegana sana à base di piante hà miglioratu i sintomi in i participanti cù osteoartrite.
15. Peltonen, R. et al. Revista Britannica di Reumatologia, 1997.
Dettagli: Stu studiu hà participatu 43 persone cun artrite reumatoide. I participanti anu cunsumatu sia una dieta cruda, vegana ricca in lattobacilli sia a so dieta abituale omnivora per 1 mese.
I participanti à u gruppu veganu anu ricevutu pasti crudi pre-imballati, ricchi di probiotici in tuttu u studiu.
I ricercatori anu utilizatu campioni di feci per misurà a flora intestinale è questionarii per valutà l'attività di a malattia.
Risultati: I ricercatori anu trovu cambiamenti significativi in a flora fecale di i participanti chì anu cunsumatu a dieta vegana cruda ricca di probiotici, ma senza cambiamenti in quelli chì anu seguitu a so dieta abituale.
I participanti à u gruppu veganu anu ancu sperimentatu significativamente più miglioramenti in i sintomi di a malattia, cume articulazioni gonfie è tenere.
Cunclusioni:Una dieta vegana cruda ricca di probiotici sembra cambià a flora intestinale è diminuisce i sintomi di l'artrite reumatoide, paragunatu cù una dieta omnivora standard.
16. Nenonen, M.T. et al. Revista Britannica di Reumatologia, 1998.
Dettagli: Stu studiu hà seguitu i stessi participanti 43 cum'è u studiu sopra, ma per 2-3 mesi in più.
Risultati: I participanti à u gruppu raw vegan anu persu 9% di u so pesu corpu, mentre chì u gruppu di cuntrollu hà guadagnatu 1% di u so pesu corpu, in media.
À a fine di u studiu, i livelli di proteine sanguine è di vitamina B12 sò calati appena, ma solu in u gruppu veganu.
I participanti à u gruppu vegan anu segnalatu significativamente menu dolore, gonfiori articulari è rigidità mattutina di quelli chì cuntinuavanu cù a so dieta esistente. Un ritornu à a so dieta onnivora hà aggravatu i so sintomi.
Tuttavia, quandu i scienziati anu usatu indicatori più obiettivi per misurà i sintomi di l'artrite reumatoide, ùn anu micca truvatu alcuna differenza trà i gruppi.
Alcuni di i participanti à a dieta vegana anu segnalatu sintomi di nausea è diarrea, chì li anu causati à ritirassi da u studiu.
Cunclusioni:Una dieta vegana cruda ricca in probiotici hà aumentatu a perdita di pesu è hà miglioratu i sintomi di malattie soggettive in quelli cun artrite reumatoide.
Perda di pesu
Dieci di i studii sopra citati anu guardatu l'effetti di una dieta vegana nantu à a perdita di pesu. In 7 di questi 10 studii, una dieta vegana pareva esse più efficace di a dieta di cuntrollu per aiutà i participanti à perde u pesu.
In un studiu, i participanti à a dieta vegana anu persu 9,3 libbre in più (4,2 kg) in 18 settimane di quelli chì seguitanu a dieta di cuntrollu ().
Questu era veru ancu quandu i participanti vegani anu permessu di manghjà finu à a pienezza, mentre i gruppi di cuntrollu avianu da limità e so calorie (,).
A tendenza à cunsumà menu calorie nantu à una dieta vegana puderia esse duvuta à l'ingaghjamentu più altu di fibre dietetiche, chì ponu aiutà e persone à sentesi piene (,,,).
U cuntenutu più bassu di grassu di a maiò parte di e diete vegane aduprate in sti studii pò ancu avè cuntribuitu (,,,,).
Tuttavia, quandu e diete sò state abbinate per calorie, a dieta vegana ùn era più efficace di a dieta di cuntrollu per a perdita di pesu ().
Micca parechji studii anu spiegatu se a perdita di pesu hè venuta da a perdita di grassu corporeu o da a perdita di musculu corporeu.
Livelli di zuccheru in sangue è sensibilità à l'insulina
Mentri generalmente più alti in carboidrati, e diete vegane eranu finu à 2,4 volte più efficaci per migliurà a gestione di u zuccherinu in sangue in e persone cun diabete, paragunatu à e diete di cuntrollu.
In 7 studii nantu à 8, a ricerca hà mostratu chì una dieta vegana hà miglioratu a gestione di u glucosiu più efficacemente cà una dieta convenzionale, cumprese quelle raccomandate da l'ADA, AHA è NCEP.
In l'ottesimu studiu, i circadori anu segnalatu chì a dieta vegana era efficace quant'è a dieta di cuntrollu ().
Questu pò esse dovutu à un assunzione più alta di fibre, chì puderia sfumà a risposta di zuccheru in sangue (,,,).
A perdita di pesu più grande nantu à a dieta vegana pò ancu aiutà à calà i livelli di zuccheru in sangue.
LDL, HDL è colesterolu tutale
In totale, 14 studii anu studiatu l'impattu di e diete vegane nantu à i livelli di colesterolu in sangue.
E diete vegane parenu esse più efficaci per riduce u colesterolu totale è LDL (cattivu), paragunatu cù e diete omnivore di cuntrollu (,,,).
Tuttavia, l'effetti nantu à u colesterolu HDL (bonu) è i livelli di trigliceridi sò mischiati. Alcuni studii anu segnalatu aumenti, altri diminuiscenu, è alcuni senza effetti.
Appetite è sazietà
Solu dui studii anu fighjatu l'effetti di e diete vegane nantu à l'appetitu è a sazietà.
U primu hà dettu chì un pastu veganu hà riduttu l'hormone di a fame ghrelin menu di un pastu chì cuntene carne in participanti sani. U secondu ùn hà segnalatu alcuna differenza trà un pastu veganu è un pastu chì cuntene carne in e persone cun diabete (,).
Sintomi di l'artrite
Trè di i studii anu vistu cumu una dieta vegana puderia influenzà l'artrosi o l'artrite reumatoide.
In tutti i trè studii, i participanti anu dettu chì a dieta vegana hà miglioratu i so sintomi più efficacemente chè a so dieta omnivora abituale (,,).
U fondu
Una dieta vegana pò cuntribuisce à a perdita di pesu è aiutà e persone à gestisce i so livelli di zuccheru in sangue è di colesterolu.
Pò ancu aiutà à riduce i sintomi di l'artrite.
Una dieta vegana ben pianificata pò offre una serie di benefici per a salute.