Una Guida per e Febbre Virali
Cuntenutu
- Chì hè una frebba virale?
- Chì sò i sintomi di una frebba virale?
- Chì causa una febbre virale?
- Cumu hè diagnosticata una frebba virale?
- Cume sò trattate a febbre virale?
- Devu vede un duttore?
- U fondu
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Chì hè una frebba virale?
A maiò parte di e persone anu una temperatura corporea di circa 98,6 ° F (37 ° C). Qualchese un diploma sopra à questu hè cunsideratu una frebba. A frebba hè spessu un segnu chì u vostru corpu lotta contr'à qualchì tippu d'infezzione batterica o virale. A frebba virale hè qualsiasi frebba chì hè causata da una malatia virale sottostante.
Una varietà di infezioni virali ponu influenzà l'omu, da u fretu cumunu à l'influenza. A frebba di bassa qualità hè un sintomu di parechje infezioni virali. Ma alcune infezioni virali, cum'è a febbre dengue, ponu causà una febbre più alta.
Leghjite puru per amparà di più nantu à e febbre virali, inclusi sintomi cumuni è opzioni di trattamentu.
Chì sò i sintomi di una frebba virale?
A frebba virale pò varià in temperatura da 99 ° F à più di 103 ° F (39 ° C), secondu u virus sottostante.
Sì avete una febbre virale, pudete avè alcuni di questi sintomi generali:
- brividi
- sudatu
- disidratazione
- mal di testa
- duluri musculari
- un sintimu di debbulezza
- perdita di l'appetitu
Sti sintomi di solitu duranu solu qualchì ghjornu à u più.
Chì causa una febbre virale?
A frebba virale hè causata da l'infezzione cù un virus. I virus sò assai picculi agenti infettivi. Infettanu è si moltiplicanu in e cellule di u vostru corpu. A frebba hè a manera di u vostru corpu di luttà contr'à un virus. Parechji virus sò sensibili à i cambiamenti di temperatura, dunque un aumento improvvisu di a temperatura di u vostru corpu vi rende menu ospitale per i virus.
Ci hè parechje manere chì pudete esse infettatu da un virus, cumpresu:
- Inalazione. Sì qualchissia cù una infezzjoni virale starnutisce o tossisce vicinu à voi, pudete respirà e goccioline chì cuntenenu u virus. Esempii di infezioni virali da inalazione includenu a gripe o u friddu cumunu.
- Ingestione. L'alimenti è e bevande ponu esse contaminate da virus. Se i manghjate, pudete sviluppà una infezzione. Esempii di infezioni virali da ingestione includenu norovirus è enterovirus.
- Muzziconi. L'insetti è altri animali ponu purtà virus. Se ti mordenu, pudete sviluppà una infezzione. Esempii di infezioni virali chì risultanu da morsi includenu febbre dengue è rabbia.
- Fluidi corporei. U scambiu di fluidi corporei cù qualchissia chì hà una infezzione virale pò trasferisce a malatia. Esempii di stu tippu d'infezzione virale includenu l'epatite B è HIV.
Cumu hè diagnosticata una frebba virale?
Tramindui infezioni virali è batteriche spessu causanu sintomi simili. Per diagnosticà una frebba virale, un duttore probabilmente principierà scartendu una infezzione batterica. Puderanu fà cunsiderendu i vostri sintomi è a storia medica, oltre à piglià qualchi campioni per testà a batteria.
Se avete un mal di gola, per esempiu, puderebbenu sbattà a gola per testà i batteri chì causanu streptococca. Se u campione torna negativu, pudete avè una infezione virale.
Puderanu ancu piglià un campione di sangue o altru fluidu corporeu per verificà certi marcatori chì pudessinu indicà una infezione virale, cum'è u vostru conte di globuli bianchi.
Cume sò trattate a febbre virale?
In a maiò parte di i casi, i frebbi virali ùn anu micca bisognu di trattamentu specificu. A differenza di l'infezioni batteriche, ùn rispondenu micca à l'antibiotici.
Invece, u trattamentu di solitu si concentra nantu à furnisce sollievu da i vostri sintomi. I metudi di trattamentu cumuni includenu:
- piglià riduttori di frebba senza prescrizzione, cum'è acetaminofene o ibuprofene, per riduce a frebba è i so sintomi
- ripusendu u più pussibule
- beie assai liquidi per stà idratatu è rifornisce i fluidi persi mentre sudate
- piglià medicazione antivirali, cum'è fosfato di oseltamivir (Tamiflu), quandu applicabile
- pusatu in un bagnu tiepiu per fà calà a temperatura di u vostru corpu
Cumprate avà Tamiflu.
Devu vede un duttore?
In parechji casi, una frebba virale ùn hè micca qualcosa di preoccupassi. Ma sè avete una frebba chì righjunghji i 103 ° F (39 ° C) o più, hè megliu chjamà un duttore. Duvete ancu chjamà un duttore se avete un zitellu cù una temperatura rettale di 100,4 ° F (38 ° C) o superiore. Amparate più nantu à a gestione di a febbre in i zitelli.
Sì avete a frebba, tenite un ochju fora per i sintomi seguenti, chì tutti indicanu a necessità di trattamentu medicu:
- severu mal di testa
- difficultà à respirà
- dulore di pettu
- duluri addominali
- vomitu frequente
- un rash, sopratuttu s'ellu s'aggrava rapidamente
- un collu rigidu, sopratuttu se sente u dulore quandu u piega in avanti
- cunfusione
- cunvulsioni o attacchi
U fondu
A frebba virale si riferisce à qualsiasi febbre chì deriva da una infezione virale, cum'è a gripe o a febbre dengue. Mentre a maiò parte di e febbri virali si risolvenu da soli in un ghjornu o dui, alcuni sò più severi è necessitanu trattamentu medicu. Se a vostra temperatura principia à leghje 103 ° F (39 ° C) o più, hè ora di chjamà un duttore. Inutile, pruvate à ripiglià u più pussibule è stà idratatu.
Leghjite stu articulu in spagnolu